Kip met kikkererwten en currypastaquote:Op woensdag 12 december 2007 16:39 schreef Den_Haag het volgende:
ik ben de hele kerst bij mijn ouders
Dit jaar niet het verplichte heen-en-weer reizen.
Iemand tips voor een goede, gezonde, eiwit- en calorie-rijke maaltijd die ook nog eens simpel en snel te maken is?
Oeoeoe, een vrouw, onder de 35, komt in cul, houd van lekker eten en reizen! Heb je een vriendje?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:28 schreef Perruche het volgende:
die soep klinkt lekker, met prei en stilton! heb hem alleen geserveerd, helaas nog nooit gemaakt....
Berlijn is echt leuk met kerst CF! ben er wel eens geweest rond die tijd, lekker knullig kerstmarkten afstruinen en gluhwein drinken...
Ik weet nog niet of ik met kerst wat ga koken, meestal doet mijn familie dat, maar het lijkt me leuk om ook eens wat voor hen te maken...!
Euc is op jacht mensen, pas maar op, niet te houwe als het gips loskomtquote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef Euc- het volgende:
Oeoeoe, een vrouw, onder de 35, komt in cul, houd van lekker eten en reizen! Heb je een vriendje?![]()
Welkom bij de club iig !
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oeoeoe, een vrouw, onder de 35, komt in cul, houd van lekker eten en reizen! Heb je een vriendje?![]()
Welkom bij de club iig !
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:45 schreef Den_Haag het volgende:
en wat verder? Moet wel de 4000+kcal per dag halen
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef Euc- het volgende:
[..]
Welkom bij de club iig !
Awww, ik wil ook. Maar ik moet eerst nog naar de sportschool van mezelf!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:59 schreef DarkElf het volgende:
Zo, de vijf is in de klok dus ik schenk mezelf eens een glaasje wijn in
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Awww, ik wil ook. Maar ik moet eerst nog naar de sportschool van mezelf!
Perruche, how about verwelkomingen?
CF, hoe laat ben je straks in de gym? Deze keer de crumble niet vergetenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Perruche, how about verwelkomingen?
Ik train niet elke dag hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 17:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
CF, hoe laat ben je straks in de gym? Deze keer de crumble niet vergeten
@Bluezz, roep maar een tijd. Ik moet wel eerst ff trainen.
@Perruche![]()
@EUC, kijk jij eens of ze hyves heeft. Ik heb al die van SOL geregeld![]()
Ik doe meequote:Op woensdag 12 december 2007 16:59 schreef DarkElf het volgende:
Zo, de vijf is in de klok dus ik schenk mezelf eens een glaasje wijn in
Op een bedje van Hyves en een sausje van gipsquote:Op woensdag 12 december 2007 17:15 schreef Perruche het volgende:
ah, heel goed. Doe er maar een stuk 5, alstublieft
Hmmm, ik sport bij elke dag maar ik weeg toch over de 100kgquote:Op woensdag 12 december 2007 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik train niet elke dag hoorBen in principe lui, maar ja, met mijn eetpatroon moet ik wel sporten, anders weeg ik binnen no time 100 kilo
Sportschool zit he-le-maal aan de andere kant van de stad trouwens.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hmmm, ik sport bij elke dag maar ik weeg toch over de 100kg![]()
wat doe je?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar eens lekker in.
Klojo
Nee, was het maar zo'n feest. Ik moet idd weer eens gaan pilatessenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat doe je?
Dus je bent een lean mean slank culinesse ding?
Ik gok eerlijkgezegd ook dat ik blij ben dat Mr CF niet jouw postuur heeftquote:Op woensdag 12 december 2007 17:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
gok toch echt dat Mr CF niet wil dat jij mijn postuur krijgt
Ja daar had mijn zus het ook over, bodybalance.. Lekker en ze slaapt als een blok die nacht ernaquote:Op woensdag 12 december 2007 17:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest. Ik moet idd weer eens gaan pilatessenof naar de bodybalanceles van de sportschool.
Zo erg is het nietquote:Op woensdag 12 december 2007 17:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik gok eerlijkgezegd ook dat ik blij ben dat Mr CF niet jouw postuur heeft![]()
ja nou word ik nieuwsgierig, is dat raar?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo erg is het niet. Ben 2.03m, dus gewoon een beetje leuk gespierd
Ik zie meteen van die taferelen voor me van, hoehoeetie, Mr-J/J-man/whatsoever voor me. Met zo'n eng dunne taille en enorme schouders. Brrrr.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo erg is het niet. Ben 2.03m, dus gewoon een beetje leuk gespierd
Ja! vertel!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:49 schreef Euc- het volgende:
Mocht er behoefte zijn aan uitleg wat iets is dan hoor ik het wel
Ik ook, een witte Bordeauxquote:
Ook niet even op mij wachten, hèquote:Op woensdag 12 december 2007 17:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ook, een witte Bordeaux![]()
HIJ is er al even, net even boodschappen gedaan en gaan straks steengrillen
Zo hee, nou dan ben jij zeker een lean mean slanke kookliefhebber? Pannekoekenquote:Op woensdag 12 december 2007 18:33 schreef Perruche het volgende:
Nou, ik ga lekker niet sporten, veel pannenkoeken met suiker en stroop eten, en straks lekker volgegeten in mn bedje liggen![]()
Ennuh, DE, zwemmen is echt super gezond...! Ik heb me voorgenomen om volgende week woensdag een lesje BBB in het water te gaan doen... ben benieuwd!
ja das waar, jij bent zo'n zwemmerquote:Op woensdag 12 december 2007 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Zeker!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:49 schreef Euc- het volgende:
Mocht er behoefte zijn aan uitleg wat iets is dan hoor ik het wel
Nou dat klinkt positief.... binnenkort dan toch maar eens gaan doen... (bah ben geen held in badpak enzoquote:Op woensdag 12 december 2007 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik was zo'n zwemmer
maar ja.. het werkte voor mij altijd primawas niet de slankste, maar lette dan ook niet écht op wat ik at
maar het hield alles wel in balans
![]()
wissel wel af, crawl met schoolslag enzo![]()
En dat laagje bovenop het lamsvlees. Daar ben ik ook zéér benieuwd naar, dat smaakte ook erg goedquote:
Maar nu hebben we nog je Hyves niet, zonder hoor je er echt niet bij hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 18:33 schreef Perruche het volgende:Euc, wat mooi joh! Net kleine kunstwerkjes...!
Nou, ik ga lekker niet sporten, veel pannenkoeken met suiker en stroop eten, en straks lekker volgegeten in mn bedje liggen![]()
Ennuh, DE, zwemmen is echt super gezond...! Ik heb me voorgenomen om volgende week woensdag een lesje BBB in het water te gaan doen... ben benieuwd!
Gewoon broodcroutons, in kerrieolie gemaakt met wat geraspte limoenschil bovenop. Blijft aan het stukje lamsnek plakken door lakjus, een enorm ingekookte tweede trek van kalfbouillon aangemaakt met wat xanthana of aardappelzetmeelquote:Op woensdag 12 december 2007 18:55 schreef beunkster het volgende:
[..]
En dat laagje bovenop het lamsvlees. Daar ben ik ook zéér benieuwd naar, dat smaakte ook erg goed
Hahahaha ja das ook een idee, misschien moet ik maar zonder lenzen gaan zwemmenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Fitness bij blessures aan gewrichten/spieren is tricky, ik zou maar oppassen.
Ik wil ook weer zwemmenEn DE, dat badpakgedoe heb ik ook
ik zet altijd snel mijn bril af bij het zwembad, dan zie ik het zelf niet
Ik voel een zwemmeet opkomen
Als ik weer in mijn Bjorn Borg-bikini pas, ben ik van de partijquote:
ik ben al blij met maatje 42...quote:Op woensdag 12 december 2007 19:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als ik weer in mijn Bjorn Borg-bikini pas, ben ik van de partij![]()
(nooit dus aangezien ik me niet kan voorstellen ooit weer maatje 34 te hebben)
Die kan je naast je vinden, schat.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:27 schreef Bluezz het volgende:
Goede voornemen in het nieuwe jaar : zwemband in de buurt opzoeken
Absoluutquote:Op woensdag 12 december 2007 18:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Zwemmen is gezond idd, en niet belastend voor je lichaam zeggen ze... zou je ook nog je lijf ermee shapen als je twee maal per week 50 baantjes zwemt? (ja dat kan ik hoordat weet ik
)
Het is mooi gelijkmatig verdeeld.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zie meteen van die taferelen voor me van, hoehoeetie, Mr-J/J-man/whatsoever voor me. Met zo'n eng dunne taille en enorme schouders. Brrrr.
Een klein beetje verschil is leuk: schouders iets breder dan heupen/taille. Maar zo'n Schwarzeneggerlijf hoeft van mij niet
(die ziet er tegenwoordig trouwens erg naar uit. ff zoeken)
Of hij gaat mee!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:46 schreef DarkElf het volgende:
Nou al die positieve berichten hier over zwemmen, ik moet mezelf echt een schop onder mijn kont gaan geven binnenkort... Twee keer in de week is toch niet teveel gevraagd zou je zeggen
Heb het ook al aanverteld dus die kan me er fijntjes
aan helpen herinneren mocht ik het "vergeten"
Ja dat gaat gebeurenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of hij gaat mee!
Wij gaan het echt echt echt proberen... hebben zelfs al op de site gekeken, das toch al het halve werk
We bestellen eigenlijk altijd lunch. Kantoor zit in de Duboisstraat.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:41 schreef DarkElf het volgende:
Antwerpen is zo leuk!en waar lunsj je meestal? Dan kom ik ff gluren
Je kent me toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |