Nu ff de aankomende tijd niet. Kan ik mijn gedachten weer legen en genieten van het leven. Als je een keuze maakt moet je er achter blijven staan. Heb het voordeel dat ik lekker eigenwijs benquote:Op donderdag 13 december 2007 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het gaat me verassend goed af.Daar maak ik me wel een beetje zorgen over, of ik haar nou mis, of dat ik het erger vind dat we 4 jaar historie weggooien, of dat de ironie zich meester van mij heeft gemaakt dat we na 2 jaar 2000+ km van elkaar af wonen, en daarna 100 km van elkaar af wonen, en nu 400 meter van elkaar afwonen, dat we het juist nu uitgemaakt hebben.
Maar jij hebt geen contact meer met je ex of wel?![]()
Oekraïensquote:Op donderdag 13 december 2007 14:17 schreef Perruche het volgende:
spasiba dobro da njet stol sto eta?
er ligt een heel mooi boek, russisch voor beginners, thuis, op mn kamer, heel hoopvol naar me te kijken
dat lijkt wel een beetje op oekrains (oekrainesisch, hoe noem je het?) toch?
Ti gavarish tolka nemnoga pa-Ruski sichas?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:17 schreef Perruche het volgende:
spasiba dobro da njet stol sto eta?
er ligt een heel mooi boek, russisch voor beginners, thuis, op mn kamer, heel hoopvol naar me te kijken
dat lijkt wel een beetje op oekrains (oekrainesisch, hoe noem je het?) toch?
Waarom zou iemand met jou willen brekenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:33 schreef Bluezz het volgende:
Steer dat is hetzelfde ongeveer als je na 6 jaar verkering gaat samenwonen en na 3 mnd het uitmaakt.
(mijn eerste relatie eindigde zo).
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
Stereo, hoe hadden jullie elkaar eigenlijk leren kennen?
Mensen, wat een heerlijk weer is het. Zo lekker, dat ik net even een rondje heb hardgelopen. Nu douchen, en an die arbeit.... Ik schiet maar niet op.
Kijk, het is wel echt heel erg koud, maar de zon schijnt zo fel dat een zonnebril geen overbodige luxe is. En dat is dan wel weer leuk.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
lekker weer? waar?
ik had het vooral ijs en ijskoud op de motorwordt nog leuk zondag
![]()
in galajurk opde motor
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kijk, het is wel echt heel erg koud, maar de zon schijnt zo fel dat een zonnebril geen overbodige luxe is. En dat is dan wel weer leuk.
Stereo, ja, sorry. Heb je liever dat ik Afrikaans spreek?
Da sal me tog een stuc beeter in den ooren klincken.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stereo, ja, sorry. Heb je liever dat ik Afrikaans spreek?
*kuch* en weer was ik degene die weg gingquote:Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom zou iemand met jou willen breken![]()
![]()
Oh okeequote:Op donderdag 13 december 2007 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*kuch* en weer was ik degene die weg ging
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Oke, behalve SOL, Bluezz, Tezz, Laura, Perruche, ...
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
Oh okee
In dat geval: vrouwen toenmalige vriend
Ik heb geen daglicht hierquote:Op donderdag 13 december 2007 15:17 schreef motorbloempje het volgende:heb hier nog geen zon gezien in het oosten
![]()
echt de hele dag al bewolkt, alsof er elk moment sneeuw naar beneden kan vallen
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da sal me tog een stuc beeter in den ooren klincken.
jij ook al niet meer?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:04 schreef Bluezz het volgende:
Jongetjes zijn leuk
In keldertje mag ik niet meer komen
niks mis met een beetje spelenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:22 schreef Euc- het volgende:
Nooit geweest, wtf moet je ook met al dat sm gedoe
Net geweestquote:Op donderdag 13 december 2007 16:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die liggen daar ook hoor
Ik kwam er nooit meer, heb me eruit laten kicken
Is het al 5 uur
Dat geldt alleen voor ons als je geen externe afspraken hebt en laat ik die nou juist wel hebben.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:29 schreef Euc- het volgende:
Maargoed dat het morgen casual Friday is dan
Hee wat leuk!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag gegrabbelt op het werk
(ze verzamelen het hele jaar door relatiegeschenken, aan het eind vh jaar mag je dan grabbelen)
Een leuke kookwekker!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wel een beetje veel contact met de ex.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex kookt voor me, zegt ze. Laatste keer dat ze dat gedaan heeft kan ik me niet meer herinneren.![]()
Ik vertrouw het niet.![]()
![]()
En Bloes, da's echt een leuke kookwekker zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |