Awwwwquote:Op donderdag 13 december 2007 01:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nog 1 drankje en ik ga met je mee platZijn wekker gaat dan wel om 6 uur, maar die van mij dan ook, aangezien ik zijn boterhammen smeer/beleg enzo
Ik vrees dat ik niet veel veranderquote:Op woensdag 12 december 2007 22:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]ach ik ken het, maar na drie jaar hier gewoond te hebben word ik wel diplomatieker
(vooral per mail/telefoon, maar face to face ben ik nog steeds een oerhollandse flapuit)
kerstpakketquote:Op donderdag 13 december 2007 10:49 schreef KrnKje het volgende:
Zow, kerstboom in huis, dit weekend eens optuigen...
Kerstpakket gekregen op de TU/e voor m'n studentassistentschap, wat zijn ze lief
Verder niet veel boeiend nieuws hier...
Goed pakket is het hequote:Op donderdag 13 december 2007 10:49 schreef KrnKje het volgende:
Zow, kerstboom in huis, dit weekend eens optuigen...
Kerstpakket gekregen op de TU/e voor m'n studentassistentschap, wat zijn ze lief
Verder niet veel boeiend nieuws hier...
Volgensmij heeft ze geen hyves, of wilt em niet aan ons gevenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik niet veel verander![]()
Vandaag even lekker uitgeslapen. Heb gisteren veel afgerond, kan daardoor nu ff niksen.
je gaat naar je eigen hyves, kopieert wat er in je adresbalk van firefox of internet exploder staat, en post dat hierquote:Op donderdag 13 december 2007 11:30 schreef Perruche het volgende:
jij met je hyveshoe geef je dat dan?
/ dom blondje modus
Mooi pakketquote:Op donderdag 13 december 2007 11:32 schreef Tezz het volgende:
Aangezien ikzelf de kerstpakketten mag inkopen voor onze organisatie, is het altijd een leuk pakket!
Helaas werk ik in een organisatie waar gemeenschapsgeld besteed wordt, dus onze directeur is wel altijd heel voorzichtig met het budget.....Ons pakket mag dus nooit meer dan 15 euro kosten......![]()
Dit jaar heb ik voor alle medewerkers een supermooie wijnkaraf met vier glaasjes en een pak sap (wijn was te duur) erbij. Het glaswerk is van gerecycled glas, super mooi! Ik ben er wel blij mee eigenlijk.....
foeiquote:Op donderdag 13 december 2007 11:32 schreef Tezz het volgende:
Oh ja ik was aan het werk.
Mag helemaal niet FOK-en
quote:Prei-stiltonsoep , voor 4-6 personen , bereidingstijd +- 30 min.
3 middelgrote preien
2 el boter
100 gr verse spinazie
1 el bloem
100 ml slagroom
1 l kalfs- of kippenbouillon
200 gr blue stilton
croutons
Stukje prei (3 cm) in hele dunne ringetjes snijden en apart leggen. Rest van de prei in grove stukken snijden. Boter smelten in een soeppan en de prei 5 min. zachtjes meebakken. Spinazie toevoegen en laten slinken (wel blijven omscheppen) Bloem over de groente strooien en er goed doorheen roeren. Slagroom en 100 ml van de bouillon roerend toevoegen totdat het bindt, daarna rest van de bouillon erbij en aan de kook brengen. Vuur lager draaien en 15 min. laten trekken.
De stilton verkruimelen en door de soep heenroeren (de soep mag niet meer koken) en als je van gladde soep houdt even de staafmixer erdoorheen jassen.
Preiringetjes om te garneren net als de croutons.
Nou dus dat gaan we morgen etenquote:Vis fricassee, 6 personen, bereidingstijd +- 20/ +- 20 min oven
1 el olijfolie
2 fijngesneden sjalotjes
2 tenen knoflook
8 geschrapte bospeentjes, in dunne reepjes gesneden
1 prei, in reepjes
Halve courgette, in reepjes
200 ml slagroom
50 ml witte wijn
200 gr gruyere, geraspt
600 gr kabeljauwfilet in stukken van 4 cm
6 plakjes bladerdeeg, ontdooid
1 losgeklopt ei
Oven voorverwarmen op 200 graden.
Olijfolie verhitten en knoflook en sjalotjes glazig bakken. Wortel toevoegen en even meebakken. Prei toevoegen en de courgette en ook meebakken. Slagroom en wijn toevoegen en 5 min. laten stoven. Knoflook verwijderen. De helft van de kaas door het mengsel roeren. Op smaak brengen met peper en zout en daarna verdelen over 6 ovenvaste (soep) kommen.
Rauwe stukken vis verdelen over de kommen en de rest van de gruyere erover heen strooien. Elk plakje bladerdeeg aan een kant bestrijken met ei en met de eikant naar beneden op de kom plakken. Bovenkant ook bestrijken met ei en alles de oven inschuiven voor 20 min. (tot het bladerdeeg gaar en mooi van kleur is)
Ze raden er gestoomde broccoli of gesmoorde venkel ofzo bij aan
Hier nog zo-eentjequote:Op donderdag 13 december 2007 11:32 schreef Tezz het volgende:
Oh ja ik was aan het werk.
Mag helemaal niet FOK-en
Precies, of je geeft de naam die op de plaats van de x staat: x.hyves.nlquote:Op donderdag 13 december 2007 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
je gaat naar je eigen hyves, kopieert wat er in je adresbalk van firefox of internet exploder staat, en post dat hier
croissantjesquote:Op donderdag 13 december 2007 10:03 schreef Perruche het volgende:
goedemorgen allemaal!
Kan ik hier ook terecht voor een croissantjes verslaving? Ik eet al een week 2 croissantjes per dag![]()
en ik verveel me ook, heb alles af, en heb ik niets constructiefs te doen. Ga zo es op intranet kijken wat ze hebben in de ("bedrijfsrestaurant" wat de naam restaurant niet mag hebben )vandaag![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:17 schreef Den_Haag het volgende:
@Euc, blinde gok?
http://perruche.hyves.nl/
Klopt het? Dan voeg ik je even toequote:Op donderdag 13 december 2007 12:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil ook wel een video ipod als kerstcadeau
Ik ben nu ook een beetje slapjes. Toch te veel gelunchedquote:Op donderdag 13 december 2007 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
@ Den_Haag: ben een beetje slapjes vandaag, straks maar eens de Billy Blanks DVD erin proppen![]()
ja dat doen mannen, vrouwen kakelen alleen over hun kinderenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:35 schreef Den_Haag het volgende:
Of je ontmoet wat oude vrienden op hyves en gaat gezellig de kroeg in
Nee mijn - sinds een paar dagen na fokking 4 jaarquote:Op donderdag 13 december 2007 13:16 schreef Perruche het volgende:
@stereotomy - jij ook? ik vind het echt een prachtig land, zit er ook aan te denken om weer in die regio een master te volgen... heb er een jaar gezetenjammer alleen dat ze er echt -niet- kunnen koken
Zoals ik al zei: ".... Ok of je moet echt geluk hebben en de liefde van je leven opduikelen via Hyves..."quote:Op donderdag 13 december 2007 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
SOL heeft HEM toch weer herontmoet op Hyves?Dus geen slecht woord over Hyves he
Hyves
Het gaat me verassend goed af.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:48 schreef Den_Haag het volgende:
Gaat het weer een beetje Steer?
Dank jequote:@stereo - wacht even, het is net 4 dagen uit? Rot voor je man, sterkte.
Oeh, dit klinkt me eigenlijk wel simpel en goed in de oren.quote:Ik bedoel, gehakt gekookt met melk, opdienen met zure room en 40 minuten gekookte aardappelen...? Ik weet het niet hoor
Otlichna, Perruchequote:Op donderdag 13 december 2007 14:13 schreef Perruche het volgende:
domashnya kuchnya, betekent dat iets van "Home kitchen" ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |