Ik ben nu ook een beetje slapjes. Toch te veel gelunchedquote:Op donderdag 13 december 2007 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
@ Den_Haag: ben een beetje slapjes vandaag, straks maar eens de Billy Blanks DVD erin proppen![]()
ja dat doen mannen, vrouwen kakelen alleen over hun kinderenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:35 schreef Den_Haag het volgende:
Of je ontmoet wat oude vrienden op hyves en gaat gezellig de kroeg in
Nee mijn - sinds een paar dagen na fokking 4 jaarquote:Op donderdag 13 december 2007 13:16 schreef Perruche het volgende:
@stereotomy - jij ook? ik vind het echt een prachtig land, zit er ook aan te denken om weer in die regio een master te volgen... heb er een jaar gezetenjammer alleen dat ze er echt -niet- kunnen koken
Zoals ik al zei: ".... Ok of je moet echt geluk hebben en de liefde van je leven opduikelen via Hyves..."quote:Op donderdag 13 december 2007 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
SOL heeft HEM toch weer herontmoet op Hyves?Dus geen slecht woord over Hyves he
Hyves
Het gaat me verassend goed af.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:48 schreef Den_Haag het volgende:
Gaat het weer een beetje Steer?
Dank jequote:@stereo - wacht even, het is net 4 dagen uit? Rot voor je man, sterkte.
Oeh, dit klinkt me eigenlijk wel simpel en goed in de oren.quote:Ik bedoel, gehakt gekookt met melk, opdienen met zure room en 40 minuten gekookte aardappelen...? Ik weet het niet hoor
Otlichna, Perruchequote:Op donderdag 13 december 2007 14:13 schreef Perruche het volgende:
domashnya kuchnya, betekent dat iets van "Home kitchen" ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |