Nou wie weet, maar ik ben een enorme schijterd hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 21:21 schreef Den_Haag het volgende:
Kunnen altijd een keer gaan lunchen. Als je dat durft en het mag van![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:34 schreef Bluezz het volgende:
DE ik heb al badpakkies voor ons gevonden!!
De Burkinie![]()
[ afbeelding ]
Meld toch meestal dat ik die dag in Antwerpen zit dus PM dan maarquote:Op woensdag 12 december 2007 21:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou wie weet, maar ik ben een enorme schijterd hoor(en
is erg zelfverzekerd dus das nooit een probleem
)
[..]
Ja als ik weet dat je in het Antwerpse zit zal ik je wrs een leuke dag wensen en daar blijft wrs het bij.., In zes jaar fok heb ik 1 keer een meet gedaan en dat was een hele grote dus lekker anoniem... En dat vond ik al heel stoer van mezelfquote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Meld toch meestal dat ik die dag in Antwerpen zit dus PM dan maar
Mmmm... we moeten wel oppassen dan zie ikquote:
ahja zeikende hollandersquote:Op woensdag 12 december 2007 22:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmm... we moeten wel oppassen dan zie ik
Ophef over zwemmen in burkini
Deze is best leuk van kleur, mét print![]()
Ophef om Boerkini in Almelo
Met sommige goed en met sommige erg stroef. Ze durven nooit te zeggen wat ze vinden. En mijn baas heeft nog nooit van ja of nee gehoord. En een beslissing nemen is haar al helemaal vreemd :Squote:Op woensdag 12 december 2007 21:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja als ik weet dat je in het Antwerpse zit zal ik je wrs een leuke dag wensen en daar blijft wrs het bij.., In zes jaar fok heb ik 1 keer een meet gedaan en dat was een hele grote dus lekker anoniem... En dat vond ik al heel stoer van mezelf![]()
Maareuh; hoe bevalt het werken met Belgen??
Ze zijn idd minder uitgesproken dan wij zijn he? Maar goed, ondertussen denken ze gelukkig van alles en zeggen nietsquote:Op woensdag 12 december 2007 22:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Met sommige goed en met sommige erg stroef. Ze durven nooit te zeggen wat ze vinden. En mijn baas heeft nog nooit van ja of nee gehoord. En een beslissing nemen is haar al helemaal vreemd :S
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:41 schreef Den_Haag het volgende:
correct. en ik ben dan nog eens bot direct. Dat levert soms wat wrijving op
Nummer? Best langquote:Op donderdag 13 december 2007 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
En ik ben naar de Mattheus Passion aan het luisteren
Stond in de queue en is toch wel een tof nummer.
Jouw reetquote:Op donderdag 13 december 2007 00:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Finale![]()
Belle & Sebastian vind ik geen reet aan, Mr CF luistert dat weleens.
Lopen wij je hier een beetje aangenaam te vermaken als je je verveelt... Ga je slapenquote:Op donderdag 13 december 2007 00:46 schreef Euc- het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen, hoop dat ze morgen voor het 2e gesprek wat meer rekening houden met het tijdsverschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |