Nu niks meerquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:13 schreef Bellerophon het volgende:
Waaat?!?!!!? Geen quote's in de OP?!!!?![]()
Trouwens, Smokez, gaaaast wat ben je aan het eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan het eten!
ok verzamel de beste post van elke grtdojw en dan plaats ik zequote:Op vrijdag 30 november 2007 16:13 schreef Bellerophon het volgende:
Waaat?!?!!!? Geen quote's in de OP?!!!?![]()
Trouwens, Smokez, gaaaast wat ben je aan het eten?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu niks meer
Maar net was ik...BwahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan het eten!
Heftuug hoor[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
neequote:Op vrijdag 30 november 2007 16:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Oeh, willen jullie weten wat ik nú ga eten?
Maak me gekquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Oeh, willen jullie weten wat ik nú ga eten?
Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zienquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ok verzamel de beste post van elke grtdojw en dan plaats ik zeWL= knuffel een boom
das beter smokez ipv wat eet ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Reactie op laatste post uit vorige topic?
Maar vertel, wie is de gelukkige?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:14 schreef vdvorst het volgende:
Die topic vliegen, goed van nederland zeg
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Reactie op laatste post uit vorige topic?
Maar vertel, wie is de gelukkige?
ik ga het niet doen en als niemand het doet dan zie je het nooitquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien
Lamequote:Op vrijdag 30 november 2007 16:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ga het niet doen en als niemand het doet dan zie je het nooit
waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vast verkeerd topic want ik ken hem niet
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:21 schreef diertjuh het volgende:![]()
nee ik zeg het niet. Moeten jullie maar beter oplettenEr is ook nog niets. We hebben gewoon leuk en gezellig contact.
Scherp! En dat op de vrijdagmiddag... ow wacht je bent pas net wakkerquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ben lui geboren weet je het nog
hmmmm 3.5 uurquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scherp! En dat op de vrijdagmiddag... ow wacht je bent pas net wakker
uuhm lyndaquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
als ik nee zeg. Wie komt daarna dan?
quote:
Dylanquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
als ik nee zeg. Wie komt daarna dan?
Dat bedoel ikquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Ik wens jullie een fijne avond, ik moet hier nog een uurtje maar na m'n projectje af te hebben heb ik niks meer te doen en ga ik lekker aan de balie bij m'n collega zitten omdat we ons allebei kapotvervelen anders
![]()
toen was ik nog wakkerquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ikNet wakker, ik al vanaf 5.50!!
Veel plezier nogquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Ik wens jullie een fijne avond, ik moet hier nog een uurtje maar na m'n projectje af te hebben heb ik niks meer te doen en ga ik lekker aan de balie bij m'n collega zitten omdat we ons allebei kapotvervelen anders
![]()
Friday?quote:
Hoe erg...quote:
Overmacht zeker?quote:
Zie ik wist hetquote:
En dat om X uur! Het zal toch niet D zijn die via spoor Y op het afgesproken geheime tijdstijp een d. heeft met L en nu voor de d s met een b b?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:36 schreef lynda het volgende:
O ik ben weger staat iemand voor de deur
we hadden gelijk over lyda en droxzquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En dat om X uur! Het zal toch niet D zijn die via spoor Y op het afgesproken geheime tijdstijp een d. heeft met L en nu voor de d s met een b b?
doegquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:36 schreef lynda het volgende:
O ik ben weger staat iemand voor de deur
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En dat om X uur! Het zal toch niet D zijn die via spoor Y op het afgesproken geheime tijdstijp een d. heeft met L en nu voor de d s met een b b?
ik ben thuisquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg tot hoe laat moeten jullie werken ?? of ben ik alleen hier ?? en dan nog wel thuis
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
echt dat je zegt van: http://www.youtube.com/watch?v=icDxy8n1dn8
hehequote:Op vrijdag 30 november 2007 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
echt dat je zegt van: http://www.youtube.com/watch?v=icDxy8n1dn8
hans teeuwen en najib amhali zijn leukquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ja idd: )
* WhiteLightning vindt alles wel van hans teeuwen een klassieker
Nah die gast is 11 maanden per jaar op vakantie, dan moet 'ie niet gaan klagen als ie over wat daken moet gaan lopen in de vrieskou, ik ruil graag met 'm ook al heb ik niet zo'n baardquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
ach de sint heeft het slechter
hij moe theel het jaar werken voor de cadeus jahquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nah die gast is 11 maanden per jaar op vakantie, dan moet 'ie niet gaan klagen als ie over wat daken moet gaan lopen in de vrieskou, ik ruil graag met 'm ook al heb ik niet zo'n baard
jaja zeg je nu.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nah die gast is 11 maanden per jaar op vakantie, dan moet 'ie niet gaan klagen als ie over wat daken moet gaan lopen in de vrieskou, ik ruil graag met 'm ook al heb ik niet zo'n baard (8>
nou ja, de sint geeft leiding heh, de pieten doen eigelijk het werk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Voor 11 maanden vakantie wil ik best een maandje kutwerk doen hoor
hoe dan ook, die laatste 7 minuten kom ik vandaag lekker door met m'n jas aan en in de startblokken om om stipt .30 de telefoon uit te gooien en weg te gaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ja, de sint geeft leiding heh, de pieten doen eigelijk het werk.
dus das eigelijk wel goed.
tevens komt ie uit spanje, nou das ook niet verkeerd.
Van dit topicquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Klein vraagje he. Kennen jullie elkaar van dit topic of kenden jullie elkaar al voordat dit topic er was?
niet mij de schuld geven he!quote:
Ik weet weer van niets ....quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
met wie dan?
Dylan?
Stiekem ook met Droxz?
WL?!?!!?
Ik ben er weer eens niet (sorry had te veel haast om te zeggen dat ik weg was),quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
triootje met droxz![]()
nee ophouden nu
Ik weet weer van nietsquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
we hadden gelijk over lyda en droxz
don't liequote:Op vrijdag 30 november 2007 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik weet weer van niets ....
[..]
Ik ben er weer eens niet (sorry had te veel haast om te zeggen dat ik weg was),
en er komen allemaal spannende kinky dingen
[..]
Ik weet weer van niets
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Van dit topicwat ben ik toch blij dat er meer mensen zijn
die niets te doen hadden op hun werk!![]()
ik eet bierquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik eet bier
zo maar s echt winkelen
ja je moet toch wat om het weekend goed te beginnenquote:
Niet als je het eet als het nog bevroren is... Later wordt het pas weer vloeibaarquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan word het nog vloeibaar dus dan drink je het
ze zeggen toch dat een biertje gelijk staat aan 2 boterhammen ?quote:
Kwa voedingswaarde staat t wel redelijk gelijk aan 2 bruine boterhammen met kaas ja...quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze zeggen toch dat een biertje gelijk staat aan 2 boterhammen ?
dan noem ik het dus eten
nou zie jequote:Op vrijdag 30 november 2007 18:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kwa voedingswaarde staat t wel redelijk gelijk aan 2 bruine boterhammen met kaas ja...
geen idee, kom er nooit.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Over eten gesproken, hoe heet die nieuwe burger bij de Burger King ook alweer?
Ik hoef maar 10 minuten te lopenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee, kom er nooit.ze hebben wel lekkere burgers dat wel, maar om er 1 te krijgen moet ik 45min rijden
* Dr.Droxz geeft bloempjequote:
Wat denk je nou zelfquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:37 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vindt je van dit trouwens smokezhttp://www.youtube.com/watch?v=6O9zMnwD65Q
Met zijn haar tussen zijn spaken blijven hangen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf![]()
Zonde dat die kerel weer moest verongelukken enzo
* Dr.Droxz geeft diertjuh een lekker bakje thee!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:39 schreef diertjuh het volgende:
lig je eventjes lekker op bed om klein tukkie te doen..heb je weer zo'n broer die ff lekker die volume knop open draait. VerdommeEn zelf wel ff de lekker de hele week direct na het eten met zn kont in bed liggen..tering hey.
De volgende keer als ie ligt te slapen, laat hem eens kennis maken met Slayer, Marduk, Dimmu Borgir etc, zal hem lerenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:39 schreef diertjuh het volgende:
lig je eventjes lekker op bed om klein tukkie te doen..heb je weer zo'n broer die ff lekker die volume knop open draait. VerdommeEn zelf wel ff de lekker de hele week direct na het eten met zn kont in bed liggen..tering hey.
Hey, geen grappen over Cliff hequote:Op vrijdag 30 november 2007 18:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met zijn haar tussen zijn spaken blijven hangen?
Ik denk het niet. Hij kent die muziek wel. En zal het niet eens erg vinden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De volgende keer als ie ligt te slapen, laat hem eens kennis maken met Slayer, Marduk, Dimmu Borgir etc, zal hem leren
Ik moet jou gaan voorstellen aan mijn broertje geloof ik ...quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De volgende keer als ie ligt te slapen, laat hem eens kennis maken met Slayer, Marduk, Dimmu Borgir etc, zal hem leren
Dankjewelquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft diertjuh een lekker bakje thee!
zet dan die jump zooi opquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij kent die muziek wel. En zal het niet eens erg vinden.
* Dr.Droxz zet speciaal voor diertje relaxte muziek op (niet te hard!), en zet een bak lekkere koekjes neerquote:
Zelf ben ik jaren geleden nog eens m'n bed uitgejaagd door Marduk. Okee, ik kan die muziek opzich nog wel waarderen, maar toen ff nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij kent die muziek wel. En zal het niet eens erg vinden.
nee man, hardcore! drox en akiraquote:
Hij slaapt er gewoon doorheen. jammer genoeg heb ik geen goede surround systeem ding.quote:
WTF! Heb je nog een broertje ook!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet jou gaan voorstellen aan mijn broertje geloof ik ...
Whehe, ik zal m'n auto eens bij hem voor de deur zettenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hij slaapt er gewoon doorheen. jammer genoeg heb ik geen goede surround systeem ding.Niet zoals hem.Dus dringt niet eens tot hem door ofzo.
het schijnt zo, hij lijkt totaal niet op mijn ... is bijna 1 kop kleiner, maar dat zit dan weer in zijn buik zeg maarquote:
oehh..gaat direct weer beterquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet speciaal voor diertje relaxte muziek op (niet te hard!), en zet een bak lekkere koekjes neer
Drokz bedoel je!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee man, hardcore! drox en akira
kan je nagaan, ik ken die gasten niet hahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee man, hardcore! drox en akira
WTF!! hahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Drokz bedoel je!
En vergeet Plague, Smurf, Noisekick, Interrupt Vector, The Vizitor, etc niet
Jij zorgt er voor dat ik vrolijk ben, dan ben ik zo netjes om het ook andersom te doenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oehh..gaat direct weer beterJij weet hoe het moet
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
het schijnt zo, hij lijkt totaal niet op mijn ... is bijna 1 kop kleiner, maar dat zit dan weer in zijn buik zeg maar >:)
* Dr.Droxz zoekt zijn terror cd's ....quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan, ik ken die gasten niet haha
zo lang luister ik al niet meer
Sm0keZ; Van alle markten thuis!quote:
WTF... zelfde muziek, drUx ed?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een zusje, waar ik ook niet op lijk. Toch heeft iemand wel eens gezegd dat m'n zusje hetzelfde is als mij, maar dan met lang haar en tieten!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, ik zal m'n auto eens bij hem voor de deur zetten(zie sig
)
Ej! bij *die kut bank* draaide je alleen 50 cents?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sm0keZ; Van alle markten thuis!
(behalve alles wat met trance, hardstyle, jumpstyle, r&b, hiphop etc. te maken heeft)
Nee, Jan Smit, electro, dat soort ellendequote:
Je moeder, díe draait 50 cent!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej! bij *die kut bank* draaide je alleen 50 cents? >:)
Zeg eerst ff dat ie naar Amsterdam verhuist oid, ik heb geen zin om daar anderhalf uur voor te rijden (hoewel het wel een ernstig goeie grap isquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
goed plan. Ik vindt het niet erg
ahzoquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sm0keZ; Van alle markten thuis!
(behalve alles wat met trance, hardstyle, jumpstyle, r&b, hiphop etc. te maken heeft)
volgens mij is dat Ernest hoost manquote:
Ik ook, in 2004 werd het weer minder bekend zeg maar, sindsdien kom ik ook regelmatig op feesten... Heel gezellig altijdquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahzoben ermee gestop denk ik in 2001 , sfeer veranderde totaal enzo
ja wel een beetje doorgaan jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef Friday12 het volgende:
even eten en meteen weer volgespammed
hmm pizza was lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wel een beetje doorgaan ja
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:55 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning luistert nogal vaak http://207.150.190.243:8020
zeker als je gamed droxz echt vet, ga je echt inzitten
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij zorgt er voor dat ik vrolijk ben, dan ben ik zo netjes om het ook andersom te doen
Gaat alles al weer wat beter?quote:
Nee, dat is teambuilding manquote:
mja ik vind persoonlijk opgezwolle beterquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben echt van de Nederhop, nee niet van die commerciel meuk!!!!
Ben groot fan van Osdorp Posse (lache maar!)
Af en toe als ik geconcentreerd wil zijn met game draai ik meestal van die harde shit .. harcore ofzo
tjahquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij zorgt er voor dat ik vrolijk ben, dan ben ik zo netjes om het ook andersom te doen
jaja dat vraag je toch ook nooit aan ons ?quote:
uhu een beetje. Ben net ff boos uitgevallen tegen mn broer. Niet dat hij er iets van aantrekt. Maar het werkt:Pquote:
goed punt WLquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja dat vraag je toch ook nooit aan ons ?
wowquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu een beetje. Ben net ff boos uitgevallen tegen mn broer. Niet dat hij er iets van aantrekt. Maar het werkt:P
Iedereen vind wat anders leuk, ik vind hun texten nogal tegenvallen eigenlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik vind persoonlijk opgezwolle beter
mja zolang je maar geen lange frans en ali b luisterd vind ik het bestquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Iedereen vind wat anders leuk, ik vind hun texten nogal tegenvallen eigenlijk![]()
Iedereen heeft een mening, ik vind dit leuker, jij vind dat leuker.
Ik draai vooral nederhop wat nergens op tv komt, of op de radio .. dat is nog ongeslepen,
nog rauwe texte en beats, en niet afhankelijk van de platenmaatschappij
perfectquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
joh stel je niet aan. Hij is gewoon aardig.
Oja heb bionic woman aangezet om te kijken
ja vrouwen kunnen erg gemeen zijnquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vrouwen kunnen erg gemeen zijn
uhu kunnen. Niet altijdquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vrouwen kunnen erg gemeen zijn
Ej Lynda !!!!!!!!!!!!!quote:
Misschien moet ik het iets duidelijker zeggen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja zolang je maar geen lange frans en ali b luisterd vind ik het best
ali fucking b, je weet togquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien moet ik het iets duidelijker zeggen.
IK LUISTER GEEN COMMERCIELE MEUK
Dank u dank u !quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
joh stel je niet aan. Hij is gewoon aardig.
Oja heb bionic woman aangezet om te kijken
gaan we nu door tot en met 0.00 vannacht omdat vrijdag nog niet is afgelopenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wel een beetje doorgaan ja
Smokez is nog aan het werk. Veder volgens mij niemand.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:13 schreef DavyE het volgende:
[..]
gaan we nu door tot en met 0.00 vannacht omdat vrijdag nog niet is afgelopen
of zijn er nog steeds mensen aan het werk die geen reet te doen hebben
nou gabber muziek ? vertelquote:
natuurlijk heeft Droxz die!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:08 schreef WhiteLightning het volgende:
hey droxz jij heb toch ook zeker wel een woofer ?
Oeh ik vind zelf Mindustries op Enzyme wel goed, tenminste een beetje vernieuwend. De rest van Enzyme, Endymion enzo is ook wel leuk maar een beetje te 'mainstream', als je dat nog zo kan noemen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou gabber muziek ? vertel
Uit dit bericht blijkt maar weer dat ik er erg lang niet meer naar heb geluisterdquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Oeh ik vind zelf Mindustries op Enzyme wel goed, tenminste een beetje vernieuwend. De rest van Enzyme, Endymion enzo is ook wel leuk maar een beetje te 'mainstream', als je dat nog zo kan noemen.
wow je verrast me. niet dat ik die namen ken maar goedquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:22 schreef Dylanesque het volgende:
Daarnaast blijfft Promo natuurlijk geniaal, al is z'n latere werk wat minder toegankelijk, en blijf ik stiekem fan van Catscan, hoewel die niet kan draaien.
Hehe ik ben ergens in 2005 afgehaakt hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uit dit bericht blijkt maar weer dat ik er erg lang niet meer naar heb geluisterd
Daar ging ik voorquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wow je verrast me. niet dat ik die namen ken maar goed
ik in 2001 a 2002 ofzo hahhaaquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hehe ik ben ergens in 2005 afgehaakt hoor.
ik schaam me er nog voor, maar heb een aardige collectie thunderdome ed ..quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:24 schreef diertjuh het volgende:
Laatst zocht ik nog een nummer wat ik ooit had gehoord op een Thunderdome cassettebandje. Kwam de lijst tegen en toen maar eventjes wat gezocht..leuk om eens weer te horen. Maar het nummer niet gevonden.
flyersquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik schaam me er nog voor, maar heb een aardige collectie thunderdome ed ..
inclusief flayers (hoe schrijf je dat???) van thunderdome 1 t/m 20 ofzo,
alles van hellraiser ... 4 tassen compleet vol met die meuk
nou dat je het zegt, ik moet ook nog ergens platen hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:27 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb nog wat platen van promo, catscan, enzyme, vince, darkraver (:P) zelfs
Die komt op Thunderdome nog ff draaien op 15 december, zijn we ook weer bij natuurlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:22 schreef Dylanesque het volgende:
Ophidian blijft koning.
Smokez ga met je poten op tafel zitten en laat en weekend op je af komenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Smokez is nog aan het werk. Veder volgens mij niemand.
aah je hebt dus ook 15. Ik zoek nummer met candyman erin. Kan totaal de titel niet vinden. Maar eens naar een cd winkel gaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik schaam me er nog voor, maar heb een aardige collectie thunderdome ed ..
inclusief flayers (hoe schrijf je dat???) van thunderdome 1 t/m 20 ofzo,
alles van hellraiser ... 4 tassen compleet vol met die meuk
Zal een livesetje zijn denk ik? Draaien was nooit z'n sterkste punt als ik t me kan herinnerenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die komt op Thunderdome nog ff draaien op 15 december, zijn we ook weer bij natuurlijk
Dat heb ik allemaal wel gehad .. (stond van het weekend wel op het punt een aussie te kopen hahaha, vind ze gewoon mooiquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die komt op Thunderdome nog ff draaien op 15 december, zijn we ook weer bij natuurlijk
Is dat niet Da Boy Tommy?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
aah je hebt dus ook 15. Ik zoek nummer met candyman erin. Kan totaal de titel niet vinden. Maar eens naar een cd winkel gaan. Vroeger was dat het 2de wat ik beetje luisterde. Vondt het toen ook helemaal geweldig
Hmm ik weet t ook niet zeker, maar hij had wel iets met dat sampletje erinquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
weet ik niet? Ik kon het niet vinden.
Van de flyers wel jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
aah je hebt dus ook 15. Ik zoek nummer met candyman erin. Kan totaal de titel niet vinden. Maar eens naar een cd winkel gaan. Vroeger was dat het 2de wat ik beetje luisterde. Vondt het toen ook helemaal geweldig
Ik zit al met m'n poten op tafelquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
Smokez ga met je poten op tafel zitten en laat en weekend op je af komen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
oh oke is goedquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zit al met m'n poten op tafel
Maar goed, maandag examen, volgens mij moet ik nu zo'n beetje ieder uur van de dag gaan leren wil ik dat nog een beetje fatsoenlijk gaan maken...
Gevonden? Weet t niet zeker nogmaalsquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dankjewel.. je bent mn held! Iets waar ik al poosje naar het zoeken was..zeg jij gewoon![]()
Huh... dat lijkt me nou niet echt jouw muziek....quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dankjewel.. je bent mn held! Iets waar ik al poosje naar het zoeken was..zeg jij gewoon![]()
Nee man, net als toen op een zaterdag bij *de bank* ... 2 laptops, lannen, whiskey en wietquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zit al met m'n poten op tafel
Maar goed, maandag examen, volgens mij moet ik nu zo'n beetje ieder uur van de dag gaan leren wil ik dat nog een beetje fatsoenlijk gaan maken...
echt dat je denkt van http://www.youtube.com/watch?v=j-nL1rTxrqMquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Huh... dat lijkt me nou niet echt jouw muziek....
LOLquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:37 schreef DavyE het volgende:
[..]
GVD !!!! klote imagesh%#$^#$![]()
was een plaatje van paul elstak
nee is het ook niet. Maar vroeger had ik dus zo'n cassettebandje van thunderdome en daar stond het nummer op. Laatst zochten mn broer en ik dat nummer en konden maar niet vinden en nu heb ik um dusquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Huh... dat lijkt me nou niet echt jouw muziek....
Schitterend, ik zou bijna die gasten bellen of ze nog 2 man kunnen gebruiken voor de zaterdagquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, net als toen op een zaterdag bij *de bank* ... 2 laptops, lannen, whiskey en wiet
Als je nog weet welk deel het van Thunderdome was moet je het ff zeggen, dan stuur ik hem wel over via msn ofzo. Heb ze allemaal thuisquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee is het ook niet. Maar vroeger had ik dus zo'n cassettebandje van thunderdome en daar stond het nummer op. Laatst zochten mn broer en ik dat nummer en konden maar niet vinden en nu heb ik um dus
Uhu gevondenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gevonden? Weet t niet zeker nogmaals
dat is echt mijn leukste werkdag ooit geweestquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Schitterend, ik zou bijna die gasten bellen of ze nog 2 man kunnen gebruiken voor de zaterdag
WL whahaahahhahahahhahquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt dat je denkt van http://www.youtube.com/watch?v=j-nL1rTxrqM
Deel 15. Als het goed is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je nog weet welk deel het van Thunderdome was moet je het ff zeggen, dan stuur ik hem wel over via msn ofzo. Heb ze allemaal thuis
Nou, dank je wel he!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
Droxz lijkt op de Paul Elstak van 10 jaar geleden
http://nl.youtube.com/watch?v=2H80VJgFiHEquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lig dubbel van het lachenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja http://nl.youtube.com/watch?v=9UCjujbX7Rk&feature=relatedquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=2H80VJgFiHE
oudtdtddt maar blijft leuk!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=2H80VJgFiHE
LOLquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ff wat vaker naar de sportschool, en ziehier, dit ben jij over 10 jaar
[ afbeelding ]
awquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja http://nl.youtube.com/watch?v=9UCjujbX7Rk&feature=related
mmmm.... ik ga niet zeggen dat ik er op lijk ofzo, maar de verschillen zijn niet groot ...quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ff wat vaker naar de sportschool, en ziehier, dit ben jij over 10 jaar
[ afbeelding ]
3 steps aheadquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ahquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm.... ik ga niet zeggen dat ik er op lijk ofzo, maar de verschillen zijn niet groot ...
hij is wel breder ofzo maar ...
kom je ook gratis partys binnen ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm.... ik ga niet zeggen dat ik er op lijk ofzo, maar de verschillen zijn niet groot ...
dat wordt trainen Dr.Droxzquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ja fantastische artiest , hij maakte er altijd een show vanquote:
was dat maar zo hahahahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom je ook gratis partys binnen ?
engquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja http://nl.youtube.com/watch?v=9UCjujbX7Rk&feature=related
Waar denk je dat mijn naam vandaan komtquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:47 schreef DavyE het volgende:
[..]
dat wordt trainen Dr.Droxz![]()
wellicht de nieuwe DJ Dr.Droxz
Heb nog jaren met een petje van waxweazle gelopenquote:
je naam deed me al denken aan Drokzquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waar denk je dat mijn naam vandaan komt
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb nog jaren met een petje van waxweazle gelopen
Invalid parameters.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:49 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=E9KzFd8APZc&feature=related
whaha
Neem een Thunderdome-tattoo, dan kom je daar wél gratis binnen!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom je ook gratis partys binnen ?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
je naam deed me al denken aan Drokz
had ik gisteren ook in Opera, open hem in IE en het werk ... *mompelt iets over ... WTF*quote:
Doet ut nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:50 schreef DavyE het volgende:
[..]
de klassiekers van toen
[ afbeelding ]
GVD ja stom vanquote:
Ben niet 1 van de kleinste, dan kom je daar nog mee wegquote:
Je bent wél kleinquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben niet 1 van de kleinste, dan kom je daar nog mee weg
Firefox no probsquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
had ik gisteren ook in Opera, open hem in IE en het werk ... *mompelt iets over ... WTF*
Dat zegt iemand die maar 4 cm groter isquote:
quote:
Hoe lang ben je precies?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die maar 4 cm groter is
Met jou ook niet jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vergeleken met jou waarschijnlijk niet nee
Ik zwijg maar weerquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vergeleken met jou waarschijnlijk niet nee
ben je iig groter dan hijquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben niet 1 van de kleinste, dan kom je daar nog mee weg
Whehe, ik had nog op de helpdesk moeten werken..quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met jou ook niet ja
ik ga jou gewoon 4cmb noemen!
4 cm bigger
mmm ... denkt dat uh .. ik ook maar mijn mond moet houden hahahahahahaquote:
whahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:56 schreef DavyE het volgende:
[..]
ben je iig groter dan hij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |