En dat om X uur! Het zal toch niet D zijn die via spoor Y op het afgesproken geheime tijdstijp een d. heeft met L en nu voor de d s met een b b?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:36 schreef lynda het volgende:
O ik ben weger staat iemand voor de deur
we hadden gelijk over lyda en droxzquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En dat om X uur! Het zal toch niet D zijn die via spoor Y op het afgesproken geheime tijdstijp een d. heeft met L en nu voor de d s met een b b?
doegquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:36 schreef lynda het volgende:
O ik ben weger staat iemand voor de deur
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En dat om X uur! Het zal toch niet D zijn die via spoor Y op het afgesproken geheime tijdstijp een d. heeft met L en nu voor de d s met een b b?
ik ben thuisquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg tot hoe laat moeten jullie werken ?? of ben ik alleen hier ?? en dan nog wel thuis
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
echt dat je zegt van: http://www.youtube.com/watch?v=icDxy8n1dn8
hehequote:Op vrijdag 30 november 2007 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
echt dat je zegt van: http://www.youtube.com/watch?v=icDxy8n1dn8
hans teeuwen en najib amhali zijn leukquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ja idd: )
* WhiteLightning vindt alles wel van hans teeuwen een klassieker
Nah die gast is 11 maanden per jaar op vakantie, dan moet 'ie niet gaan klagen als ie over wat daken moet gaan lopen in de vrieskou, ik ruil graag met 'm ook al heb ik niet zo'n baardquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
ach de sint heeft het slechter
hij moe theel het jaar werken voor de cadeus jahquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nah die gast is 11 maanden per jaar op vakantie, dan moet 'ie niet gaan klagen als ie over wat daken moet gaan lopen in de vrieskou, ik ruil graag met 'm ook al heb ik niet zo'n baard
jaja zeg je nu.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nah die gast is 11 maanden per jaar op vakantie, dan moet 'ie niet gaan klagen als ie over wat daken moet gaan lopen in de vrieskou, ik ruil graag met 'm ook al heb ik niet zo'n baard (8>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |