Nu niks meerquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:13 schreef Bellerophon het volgende:
Waaat?!?!!!? Geen quote's in de OP?!!!?![]()
Trouwens, Smokez, gaaaast wat ben je aan het eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan het eten!
ok verzamel de beste post van elke grtdojw en dan plaats ik zequote:Op vrijdag 30 november 2007 16:13 schreef Bellerophon het volgende:
Waaat?!?!!!? Geen quote's in de OP?!!!?![]()
Trouwens, Smokez, gaaaast wat ben je aan het eten?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu niks meer
Maar net was ik...BwahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan het eten!
Heftuug hoor[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
neequote:Op vrijdag 30 november 2007 16:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Oeh, willen jullie weten wat ik nú ga eten?
Maak me gekquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Oeh, willen jullie weten wat ik nú ga eten?
Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zienquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ok verzamel de beste post van elke grtdojw en dan plaats ik zeWL= knuffel een boom
das beter smokez ipv wat eet ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Reactie op laatste post uit vorige topic?
Maar vertel, wie is de gelukkige?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:14 schreef vdvorst het volgende:
Die topic vliegen, goed van nederland zeg
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Reactie op laatste post uit vorige topic?
Maar vertel, wie is de gelukkige?
ik ga het niet doen en als niemand het doet dan zie je het nooitquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien
Lamequote:Op vrijdag 30 november 2007 16:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ga het niet doen en als niemand het doet dan zie je het nooit
waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vast verkeerd topic want ik ken hem niet
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:21 schreef diertjuh het volgende:![]()
nee ik zeg het niet. Moeten jullie maar beter oplettenEr is ook nog niets. We hebben gewoon leuk en gezellig contact.
Scherp! En dat op de vrijdagmiddag... ow wacht je bent pas net wakkerquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ben lui geboren weet je het nog
hmmmm 3.5 uurquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scherp! En dat op de vrijdagmiddag... ow wacht je bent pas net wakker
uuhm lyndaquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
als ik nee zeg. Wie komt daarna dan?
quote:
Dylanquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
als ik nee zeg. Wie komt daarna dan?
Dat bedoel ikquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Ik wens jullie een fijne avond, ik moet hier nog een uurtje maar na m'n projectje af te hebben heb ik niks meer te doen en ga ik lekker aan de balie bij m'n collega zitten omdat we ons allebei kapotvervelen anders
![]()
toen was ik nog wakkerquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ikNet wakker, ik al vanaf 5.50!!
Veel plezier nogquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Ik wens jullie een fijne avond, ik moet hier nog een uurtje maar na m'n projectje af te hebben heb ik niks meer te doen en ga ik lekker aan de balie bij m'n collega zitten omdat we ons allebei kapotvervelen anders
![]()
Friday?quote:
Hoe erg...quote:
Overmacht zeker?quote:
Zie ik wist hetquote:
En dat om X uur! Het zal toch niet D zijn die via spoor Y op het afgesproken geheime tijdstijp een d. heeft met L en nu voor de d s met een b b?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:36 schreef lynda het volgende:
O ik ben weger staat iemand voor de deur
we hadden gelijk over lyda en droxzquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En dat om X uur! Het zal toch niet D zijn die via spoor Y op het afgesproken geheime tijdstijp een d. heeft met L en nu voor de d s met een b b?
doegquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:36 schreef lynda het volgende:
O ik ben weger staat iemand voor de deur
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En dat om X uur! Het zal toch niet D zijn die via spoor Y op het afgesproken geheime tijdstijp een d. heeft met L en nu voor de d s met een b b?
ik ben thuisquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg tot hoe laat moeten jullie werken ?? of ben ik alleen hier ?? en dan nog wel thuis
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
echt dat je zegt van: http://www.youtube.com/watch?v=icDxy8n1dn8
hehequote:Op vrijdag 30 november 2007 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
echt dat je zegt van: http://www.youtube.com/watch?v=icDxy8n1dn8
hans teeuwen en najib amhali zijn leukquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ja idd: )
* WhiteLightning vindt alles wel van hans teeuwen een klassieker
Nah die gast is 11 maanden per jaar op vakantie, dan moet 'ie niet gaan klagen als ie over wat daken moet gaan lopen in de vrieskou, ik ruil graag met 'm ook al heb ik niet zo'n baardquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
ach de sint heeft het slechter
hij moe theel het jaar werken voor de cadeus jahquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nah die gast is 11 maanden per jaar op vakantie, dan moet 'ie niet gaan klagen als ie over wat daken moet gaan lopen in de vrieskou, ik ruil graag met 'm ook al heb ik niet zo'n baard
jaja zeg je nu.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nah die gast is 11 maanden per jaar op vakantie, dan moet 'ie niet gaan klagen als ie over wat daken moet gaan lopen in de vrieskou, ik ruil graag met 'm ook al heb ik niet zo'n baard (8>
nou ja, de sint geeft leiding heh, de pieten doen eigelijk het werk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Voor 11 maanden vakantie wil ik best een maandje kutwerk doen hoor
hoe dan ook, die laatste 7 minuten kom ik vandaag lekker door met m'n jas aan en in de startblokken om om stipt .30 de telefoon uit te gooien en weg te gaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ja, de sint geeft leiding heh, de pieten doen eigelijk het werk.
dus das eigelijk wel goed.
tevens komt ie uit spanje, nou das ook niet verkeerd.
Van dit topicquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Klein vraagje he. Kennen jullie elkaar van dit topic of kenden jullie elkaar al voordat dit topic er was?
niet mij de schuld geven he!quote:
Ik weet weer van niets ....quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
met wie dan?
Dylan?
Stiekem ook met Droxz?
WL?!?!!?
Ik ben er weer eens niet (sorry had te veel haast om te zeggen dat ik weg was),quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
triootje met droxz![]()
nee ophouden nu
Ik weet weer van nietsquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
we hadden gelijk over lyda en droxz
don't liequote:Op vrijdag 30 november 2007 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik weet weer van niets ....
[..]
Ik ben er weer eens niet (sorry had te veel haast om te zeggen dat ik weg was),
en er komen allemaal spannende kinky dingen
[..]
Ik weet weer van niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |