Zeg eerst ff dat ie naar Amsterdam verhuist oid, ik heb geen zin om daar anderhalf uur voor te rijden (hoewel het wel een ernstig goeie grap isquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
goed plan. Ik vindt het niet erg
ahzoquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sm0keZ; Van alle markten thuis!
(behalve alles wat met trance, hardstyle, jumpstyle, r&b, hiphop etc. te maken heeft)
volgens mij is dat Ernest hoost manquote:
Ik ook, in 2004 werd het weer minder bekend zeg maar, sindsdien kom ik ook regelmatig op feesten... Heel gezellig altijdquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahzoben ermee gestop denk ik in 2001 , sfeer veranderde totaal enzo
ja wel een beetje doorgaan jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef Friday12 het volgende:
even eten en meteen weer volgespammed
hmm pizza was lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wel een beetje doorgaan ja
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:55 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning luistert nogal vaak http://207.150.190.243:8020
zeker als je gamed droxz echt vet, ga je echt inzitten
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij zorgt er voor dat ik vrolijk ben, dan ben ik zo netjes om het ook andersom te doen
Gaat alles al weer wat beter?quote:
Nee, dat is teambuilding manquote:
mja ik vind persoonlijk opgezwolle beterquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben echt van de Nederhop, nee niet van die commerciel meuk!!!!
Ben groot fan van Osdorp Posse (lache maar!)
Af en toe als ik geconcentreerd wil zijn met game draai ik meestal van die harde shit .. harcore ofzo
tjahquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij zorgt er voor dat ik vrolijk ben, dan ben ik zo netjes om het ook andersom te doen
jaja dat vraag je toch ook nooit aan ons ?quote:
uhu een beetje. Ben net ff boos uitgevallen tegen mn broer. Niet dat hij er iets van aantrekt. Maar het werkt:Pquote:
goed punt WLquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja dat vraag je toch ook nooit aan ons ?
wowquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu een beetje. Ben net ff boos uitgevallen tegen mn broer. Niet dat hij er iets van aantrekt. Maar het werkt:P
Iedereen vind wat anders leuk, ik vind hun texten nogal tegenvallen eigenlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik vind persoonlijk opgezwolle beter
mja zolang je maar geen lange frans en ali b luisterd vind ik het bestquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Iedereen vind wat anders leuk, ik vind hun texten nogal tegenvallen eigenlijk![]()
Iedereen heeft een mening, ik vind dit leuker, jij vind dat leuker.
Ik draai vooral nederhop wat nergens op tv komt, of op de radio .. dat is nog ongeslepen,
nog rauwe texte en beats, en niet afhankelijk van de platenmaatschappij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |