quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Van dit topicwat ben ik toch blij dat er meer mensen zijn
die niets te doen hadden op hun werk!![]()
ik eet bierquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik eet bier
zo maar s echt winkelen
ja je moet toch wat om het weekend goed te beginnenquote:
Niet als je het eet als het nog bevroren is... Later wordt het pas weer vloeibaarquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan word het nog vloeibaar dus dan drink je het
ze zeggen toch dat een biertje gelijk staat aan 2 boterhammen ?quote:
Kwa voedingswaarde staat t wel redelijk gelijk aan 2 bruine boterhammen met kaas ja...quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze zeggen toch dat een biertje gelijk staat aan 2 boterhammen ?
dan noem ik het dus eten
nou zie jequote:Op vrijdag 30 november 2007 18:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kwa voedingswaarde staat t wel redelijk gelijk aan 2 bruine boterhammen met kaas ja...
geen idee, kom er nooit.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Over eten gesproken, hoe heet die nieuwe burger bij de Burger King ook alweer?
Ik hoef maar 10 minuten te lopenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee, kom er nooit.ze hebben wel lekkere burgers dat wel, maar om er 1 te krijgen moet ik 45min rijden
* Dr.Droxz geeft bloempjequote:
Wat denk je nou zelfquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:37 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vindt je van dit trouwens smokezhttp://www.youtube.com/watch?v=6O9zMnwD65Q
Met zijn haar tussen zijn spaken blijven hangen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf![]()
Zonde dat die kerel weer moest verongelukken enzo
* Dr.Droxz geeft diertjuh een lekker bakje thee!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:39 schreef diertjuh het volgende:
lig je eventjes lekker op bed om klein tukkie te doen..heb je weer zo'n broer die ff lekker die volume knop open draait. VerdommeEn zelf wel ff de lekker de hele week direct na het eten met zn kont in bed liggen..tering hey.
De volgende keer als ie ligt te slapen, laat hem eens kennis maken met Slayer, Marduk, Dimmu Borgir etc, zal hem lerenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:39 schreef diertjuh het volgende:
lig je eventjes lekker op bed om klein tukkie te doen..heb je weer zo'n broer die ff lekker die volume knop open draait. VerdommeEn zelf wel ff de lekker de hele week direct na het eten met zn kont in bed liggen..tering hey.
Hey, geen grappen over Cliff hequote:Op vrijdag 30 november 2007 18:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met zijn haar tussen zijn spaken blijven hangen?
Ik denk het niet. Hij kent die muziek wel. En zal het niet eens erg vinden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De volgende keer als ie ligt te slapen, laat hem eens kennis maken met Slayer, Marduk, Dimmu Borgir etc, zal hem leren
Ik moet jou gaan voorstellen aan mijn broertje geloof ik ...quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De volgende keer als ie ligt te slapen, laat hem eens kennis maken met Slayer, Marduk, Dimmu Borgir etc, zal hem leren
Dankjewelquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft diertjuh een lekker bakje thee!
zet dan die jump zooi opquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij kent die muziek wel. En zal het niet eens erg vinden.
* Dr.Droxz zet speciaal voor diertje relaxte muziek op (niet te hard!), en zet een bak lekkere koekjes neerquote:
Zelf ben ik jaren geleden nog eens m'n bed uitgejaagd door Marduk. Okee, ik kan die muziek opzich nog wel waarderen, maar toen ff nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij kent die muziek wel. En zal het niet eens erg vinden.
nee man, hardcore! drox en akiraquote:
Hij slaapt er gewoon doorheen. jammer genoeg heb ik geen goede surround systeem ding.quote:
WTF! Heb je nog een broertje ook!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet jou gaan voorstellen aan mijn broertje geloof ik ...
Whehe, ik zal m'n auto eens bij hem voor de deur zettenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hij slaapt er gewoon doorheen. jammer genoeg heb ik geen goede surround systeem ding.Niet zoals hem.Dus dringt niet eens tot hem door ofzo.
het schijnt zo, hij lijkt totaal niet op mijn ... is bijna 1 kop kleiner, maar dat zit dan weer in zijn buik zeg maarquote:
oehh..gaat direct weer beterquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet speciaal voor diertje relaxte muziek op (niet te hard!), en zet een bak lekkere koekjes neer
Drokz bedoel je!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee man, hardcore! drox en akira
kan je nagaan, ik ken die gasten niet hahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee man, hardcore! drox en akira
WTF!! hahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Drokz bedoel je!
En vergeet Plague, Smurf, Noisekick, Interrupt Vector, The Vizitor, etc niet
Jij zorgt er voor dat ik vrolijk ben, dan ben ik zo netjes om het ook andersom te doenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oehh..gaat direct weer beterJij weet hoe het moet
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
het schijnt zo, hij lijkt totaal niet op mijn ... is bijna 1 kop kleiner, maar dat zit dan weer in zijn buik zeg maar >:)
* Dr.Droxz zoekt zijn terror cd's ....quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan, ik ken die gasten niet haha
zo lang luister ik al niet meer
Sm0keZ; Van alle markten thuis!quote:
WTF... zelfde muziek, drUx ed?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een zusje, waar ik ook niet op lijk. Toch heeft iemand wel eens gezegd dat m'n zusje hetzelfde is als mij, maar dan met lang haar en tieten!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, ik zal m'n auto eens bij hem voor de deur zetten(zie sig
)
Ej! bij *die kut bank* draaide je alleen 50 cents?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sm0keZ; Van alle markten thuis!
(behalve alles wat met trance, hardstyle, jumpstyle, r&b, hiphop etc. te maken heeft)
Nee, Jan Smit, electro, dat soort ellendequote:
Je moeder, díe draait 50 cent!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej! bij *die kut bank* draaide je alleen 50 cents? >:)
Zeg eerst ff dat ie naar Amsterdam verhuist oid, ik heb geen zin om daar anderhalf uur voor te rijden (hoewel het wel een ernstig goeie grap isquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
goed plan. Ik vindt het niet erg
ahzoquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sm0keZ; Van alle markten thuis!
(behalve alles wat met trance, hardstyle, jumpstyle, r&b, hiphop etc. te maken heeft)
volgens mij is dat Ernest hoost manquote:
Ik ook, in 2004 werd het weer minder bekend zeg maar, sindsdien kom ik ook regelmatig op feesten... Heel gezellig altijdquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahzoben ermee gestop denk ik in 2001 , sfeer veranderde totaal enzo
ja wel een beetje doorgaan jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef Friday12 het volgende:
even eten en meteen weer volgespammed
hmm pizza was lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wel een beetje doorgaan ja
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:55 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning luistert nogal vaak http://207.150.190.243:8020
zeker als je gamed droxz echt vet, ga je echt inzitten
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij zorgt er voor dat ik vrolijk ben, dan ben ik zo netjes om het ook andersom te doen
Gaat alles al weer wat beter?quote:
Nee, dat is teambuilding manquote:
mja ik vind persoonlijk opgezwolle beterquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben echt van de Nederhop, nee niet van die commerciel meuk!!!!
Ben groot fan van Osdorp Posse (lache maar!)
Af en toe als ik geconcentreerd wil zijn met game draai ik meestal van die harde shit .. harcore ofzo
tjahquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij zorgt er voor dat ik vrolijk ben, dan ben ik zo netjes om het ook andersom te doen
jaja dat vraag je toch ook nooit aan ons ?quote:
uhu een beetje. Ben net ff boos uitgevallen tegen mn broer. Niet dat hij er iets van aantrekt. Maar het werkt:Pquote:
goed punt WLquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja dat vraag je toch ook nooit aan ons ?
wowquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu een beetje. Ben net ff boos uitgevallen tegen mn broer. Niet dat hij er iets van aantrekt. Maar het werkt:P
Iedereen vind wat anders leuk, ik vind hun texten nogal tegenvallen eigenlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik vind persoonlijk opgezwolle beter
mja zolang je maar geen lange frans en ali b luisterd vind ik het bestquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Iedereen vind wat anders leuk, ik vind hun texten nogal tegenvallen eigenlijk![]()
Iedereen heeft een mening, ik vind dit leuker, jij vind dat leuker.
Ik draai vooral nederhop wat nergens op tv komt, of op de radio .. dat is nog ongeslepen,
nog rauwe texte en beats, en niet afhankelijk van de platenmaatschappij
perfectquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
joh stel je niet aan. Hij is gewoon aardig.
Oja heb bionic woman aangezet om te kijken
ja vrouwen kunnen erg gemeen zijnquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vrouwen kunnen erg gemeen zijn
uhu kunnen. Niet altijdquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vrouwen kunnen erg gemeen zijn
Ej Lynda !!!!!!!!!!!!!quote:
Misschien moet ik het iets duidelijker zeggen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja zolang je maar geen lange frans en ali b luisterd vind ik het best
ali fucking b, je weet togquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien moet ik het iets duidelijker zeggen.
IK LUISTER GEEN COMMERCIELE MEUK
Dank u dank u !quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
joh stel je niet aan. Hij is gewoon aardig.
Oja heb bionic woman aangezet om te kijken
gaan we nu door tot en met 0.00 vannacht omdat vrijdag nog niet is afgelopenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wel een beetje doorgaan ja
Smokez is nog aan het werk. Veder volgens mij niemand.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:13 schreef DavyE het volgende:
[..]
gaan we nu door tot en met 0.00 vannacht omdat vrijdag nog niet is afgelopen
of zijn er nog steeds mensen aan het werk die geen reet te doen hebben
nou gabber muziek ? vertelquote:
natuurlijk heeft Droxz die!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:08 schreef WhiteLightning het volgende:
hey droxz jij heb toch ook zeker wel een woofer ?
Oeh ik vind zelf Mindustries op Enzyme wel goed, tenminste een beetje vernieuwend. De rest van Enzyme, Endymion enzo is ook wel leuk maar een beetje te 'mainstream', als je dat nog zo kan noemen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou gabber muziek ? vertel
Uit dit bericht blijkt maar weer dat ik er erg lang niet meer naar heb geluisterdquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Oeh ik vind zelf Mindustries op Enzyme wel goed, tenminste een beetje vernieuwend. De rest van Enzyme, Endymion enzo is ook wel leuk maar een beetje te 'mainstream', als je dat nog zo kan noemen.
wow je verrast me. niet dat ik die namen ken maar goedquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:22 schreef Dylanesque het volgende:
Daarnaast blijfft Promo natuurlijk geniaal, al is z'n latere werk wat minder toegankelijk, en blijf ik stiekem fan van Catscan, hoewel die niet kan draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |