Ik ben weer de boeman hequote:Op zondag 25 november 2007 15:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tim, ik denk dat je de mattenklopper weer tevoorschijn moet halen om wyccie weer weg te jagen
Proost alvastquote:Op zondag 25 november 2007 15:37 schreef Cobra4 het volgende:
Ha einde dienst, tijd voor een Guinness!
Dan kan je beter geen pint Guinness bestellen in een Irish pub, ook omdat het vrij prijzig kan wordenquote:Op zondag 25 november 2007 16:50 schreef Etcetera het volgende:
laat dan maar zitten, koffie vind ik ook niet te zuipen
Huh? Betekent dat dat je een tien hebt voor je laatstgehaalde (en enige) vak?quote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn eerste studiepunten staan op progress (resultaten-opvraagsysteem). Maximaal te halen punten: 70. Behaalde punten: 70
Ik heb een 10!
Het komt er wel op neer, het andere vak van afgelopen periode (die 12 punten waard is) komt er later nog op, en daarvoor haal ik zeker weten geen 10quote:Op zondag 25 november 2007 17:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh? Betekent dat dat je een tien hebt voor je laatstgehaalde (en enige) vak?
ik denk dat het beste isquote:Op zondag 25 november 2007 16:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan kan je beter geen pint Guinness bestellen in een Irish pub, ook omdat het vrij prijzig kan worden. Je zou eventueel een slok kunnen proberen als Pitt (of iemand anders) het wel drinkt
Ik doe dat ookquote:Op zondag 25 november 2007 17:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat het beste ismaar dat doe ik meestal met dingen waarvan ik niet weet of ik het lust: als het duur is, dan proef ik van iemand anders.
in een restaurant met lopend buffet kan je juist uitstekend nieuwe dingen proberen
En ik was al zo trots op mijn 8 van twee maanden geleden.quote:Op zondag 25 november 2007 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het komt er wel op neer, het andere vak van afgelopen periode (die 12 punten waard is) komt er later nog op, en daarvoor haal ik zeker weten geen 10
ja da's waarquote:Op zondag 25 november 2007 17:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik doe dat ook. Ik weet niet of ik makreel lust en zou het best een keer willen proberen, maar als ik een hele makreel koop en het niet lust vind ik dat ook weer zo lullig
Waarschijnlijk was dat ook veel terechter, in dit cijfer zitten ook al punten voor op komen dagenquote:Op zondag 25 november 2007 17:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik was al zo trots op mijn 8 van twee maanden geleden.
Nog iemand die sushi niks vindtquote:Op zondag 25 november 2007 17:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja da's waar
wat je zou kunnen proberen is naar de visboer gaan en vragen of je iets mag proberenmaar kan me voorstellen dat je dat niet snel doet hoor
mijn laatste eetavontuur was sushi. bleeeeegh
quote:Op zondag 25 november 2007 17:11 schreef Etcetera het volgende:
mijn laatste eetavontuur was sushi. bleeeeegh
Is het dan zo erg? Alleen werkgroepen zijn toch verplicht?quote:Op zondag 25 november 2007 17:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarschijnlijk was dat ook veel terechter, in dit cijfer zitten ook al punten voor op komen dagen
In principe kan je het nog steeds halen zonder langs te komen, maar het wordt wel een stuk lastiger. In totaal moet je 48 van de 70 punten halen, anders krijg je geen studiepunten. Voor op komen dagen kan je 20 punten krijgen, en je moet een bepaald percentage van de keren aanwezig zijn (75% of zoiets), anders krijg je daar ook weer niets voor. Als je te vaak niet komt mag je nog maximaal 2 van de resterende 50 punten laten liggen om het vak te halenquote:Op zondag 25 november 2007 17:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is het dan zo erg? Alleen werkgroepen zijn toch verplicht?
Als je bij ons niet komt opdagen moet je een vervangende opdracht doen, anders krijg je geen uitslag.
quote:Op zondag 25 november 2007 17:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog iemand die sushi niks vindt
ik ook hoorquote:Op zondag 25 november 2007 17:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik hou daar wel van. Ik lust best veel.
ik ookquote:Op zondag 25 november 2007 17:19 schreef wyccie het volgende:
Jemig, veel te ingewikkeld. Te veel tellen en rekenen. Ik volg gewoon alles als ik niet ziek ben.
Als het goed is bereid, dan is het zeker niet alleen maar een stukje zeewier met rijst.quote:Op zondag 25 november 2007 17:20 schreef Etcetera het volgende:
het was gewoon hap rijst met een stuk zeewier eromheen. never again
Dat is makkelijker en beterquote:Op zondag 25 november 2007 17:19 schreef wyccie het volgende:
Jemig, veel te ingewikkeld. Te veel tellen en rekenen. Ik volg gewoon alles als ik niet ziek ben.
Ik heb dat vroeger met proefwerkweken gedaan, voor elk vak uitrekenen wat je minimaal moet halen.quote:Op zondag 25 november 2007 17:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is makkelijker en beter. Maar soms heb je eigenlijk geen keus, en dan is het wel fijn om te weten of dat echt erg is of dat het wel meevalt
hmm misschien dat het daar is misgegaan, want had puur de sushi, verder niks erbij namelijkquote:Op zondag 25 november 2007 17:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als het goed is bereid, dan is het zeker niet alleen maar een stukje zeewier met rijst.
Je hoort het met sojasaus en een klein beetje wasabi te eten.
Ik heb zelf heerlijke sushi gehad, volgens mij met teriyaki. Ben de naam vergeten. Dat was echt smeuiig.
hongercentrumquote:Op zondag 25 november 2007 17:51 schreef wyccie het volgende:
Mijn hongercentrum is kapot.
Ik heb net mihoen met babi pangang gehad. Ik hoef maar een reclame met voedsel te zien en ik heb weer zin om te eten.
Hongercentrum: zie......quote:Op zondag 25 november 2007 17:54 schreef Etcetera het volgende:
hongercentrum![]()
nou dan eet je toch lekker nog wat meer? of is het op
is het dan niet je verzadigingscentrum dat stuk isquote:Op zondag 25 november 2007 17:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hongercentrum: zie......
Ik heb specifiek zin in patat met zure mayonaise.
altijd lekkerquote:
Kan ook. Hangt er vanaf hoe je het zegt.quote:Op zondag 25 november 2007 18:01 schreef Etcetera het volgende:
is het dan niet je verzadigingscentrum dat stuk is
quote:Op zondag 25 november 2007 18:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan ook. Hangt er vanaf hoe je het zegt.
Mijn hongercentrum wordt voortdurend geprikkeld....
oeh open haardquote:Op zondag 25 november 2007 18:03 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..gisteren lekker een avondje voor de open haard gezeten in de kroeg met een heerlijk glas Tripel Karmelier
Ik loop nog steeds wat onzeker
Ja ik vind het echt een geweldige formulequote:Op zondag 25 november 2007 18:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]dan moet je het voeden
[..]
oeh open haardvervang de Karmelier voor Chocomelk en dan ben ik tevreden
Voor een 17jarige pri-maaaaaaaaaquote:Op zondag 25 november 2007 18:32 schreef Etcetera het volgende:
ik ga ranzige/schuine/foute opmerkingen maar voor me houden
verdient dat nog een beetje fatsoenlijk?
kijk da's altijd goed natuurlijkquote:Op zondag 25 november 2007 18:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Voor een 17jarige pri-maaaaaaaaa
En doe dat maar ja, die heb ik al genoeg gehoord
quote:Op zondag 25 november 2007 18:03 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..gisteren lekker een avondje voor de open haard gezeten in de kroeg met een heerlijk glas Tripel Karmelier
Ik loop nog steeds wat onzeker
Wij hebben hier ook een open haard. Ik ben er echt enorm blij meequote:Op zondag 25 november 2007 18:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
leuk! Ik wil ook heel graag een open haard in onze flat
maar het staat op de wenslijst voor een toekomstige woning
![]()
Chinees was lekkernu nog wat bellen en emailen, en dan BSG
Nee max is voor bejaarden llink is voor boomhippiesquote:Op zondag 25 november 2007 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
LLink is toch voor bejaarden?
Duidelijke omschrijvingquote:Op zondag 25 november 2007 22:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee max is voor bejaarden llink is voor boomhippies
En terecht want Kassa heeft óók een vervelende presentator...quote:Op zondag 25 november 2007 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van de week vroeg iemand wat Radar voor soort programma was. Het antwoord "Kassa maar met een vervelender presentator" leek niet heel goed te vallen bij de mediadocent die het vak gaf
quote:Op maandag 26 november 2007 09:00 schreef Etcetera het volgende:
Man vindt peuter op zwembad-bodem ik weet het, het is best schokkend, maar de titel'laat ik eens over de bodem van een zwembad lopen. lalalaaa. hey, daar ligt wat
oh, geen geld. oh wacht!
een kindje
'
hey vriendjevansoempiequote:
bustedquote:
ja sorry ben in een flauwe buiquote:
ik denk dat als hij wel nagellak in huis had, je je een beetje zorgen moest gaan makenquote:Op maandag 26 november 2007 09:24 schreef Soempie het volgende:
Ja, dat dacht ik al. Hij heeft geen nagellak in huis.
![]()
mental note: 1 panty meenemen is niet genoeg.
uitstekendquote:Op maandag 26 november 2007 09:25 schreef Soempie het volgende:
hoe is het op deze vroege morgen, Etcie?
quote:Op maandag 26 november 2007 09:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat als hij wel nagellak in huis had, je je een beetje zorgen moest gaan maken
part of the job descriptionquote:Op maandag 26 november 2007 09:47 schreef Etcetera het volgende:
vrolijke mensen 's ochtends![]()
helaas heb ik altijd dezelfde chagrijnige buschauffeur
Heb je al eens bij die zingende buschauffeur gezeten?quote:Op maandag 26 november 2007 09:59 schreef Etcetera het volgende:
er reed een tijdje een ontzettend vrolijke, vriendelijke man 's ochtends. tegen iedereen een hele gezellige 'goedemorgen!' maar deze lamzak is echt![]()
neequote:Op maandag 26 november 2007 10:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je al eens bij die zingende buschauffeur gezeten?
quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik je die al eens aangeraden hadquote:Op maandag 26 november 2007 10:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Had je me wel eerder kunnen vertellen.Of had je dat ook gedaan?
Dat wil ik ook wel eens wetenquote:Op maandag 26 november 2007 10:45 schreef Etcetera het volgende:
zeg soemp, heb je die ene film nou al eens bekeken
Dát..is écht...en hele gave filmquote:Op maandag 26 november 2007 10:56 schreef Soempie het volgende:
ik wil eerst nog The Boondock Saints zien.
quote:
moet ik ook nog 's zien geloof ik.quote:Op maandag 26 november 2007 10:56 schreef Soempie het volgende:
Goed plan!!!quote:Op maandag 26 november 2007 10:58 schreef Nembrionic het volgende:
Wij hebben het plan omgevat om het volgende jaar met Oud en Nieuw een villa af te huren in de Ardennen ofzo. Op het lijstje stond meenemen: crimineel veel drank en crimineel goede muziek
duhquote:Op maandag 26 november 2007 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
Jazeker
En dan moet het wel een villa zijn met open haard
Ik zit al te kijken bij Happy Homes. Kost geen knoopquote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
duh
ik hoop voor jullie dat het lukt
ik denk dat je het niet zo snel meer zielig vind als je een krolse kater daantje is een kater toch? voor de deur hebt staan mekkerenquote:Op maandag 26 november 2007 11:30 schreef B.ertha het volgende:
Daantje moet gesteriliseerd worden, dat vind ik zielig![]()
En ik heb liever kleine kittens rondhuppelen![]()
Daantje is een poes en mauwen doet ze toch alquote:Op maandag 26 november 2007 11:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat je het niet zo snel meer zielig vind als je een krolse kater daantje is een kater toch? voor de deur hebt staan mekkeren
alleen katers sproeien hoorquote:Op maandag 26 november 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
een poes? dan helemaal doen hooranders krijg je later een hoop gedonder met sproeien enzo en da's niet tof
och verrek ik ga nu dingen door elkaar halenquote:Op maandag 26 november 2007 11:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
alleen katers sproeien hoor
En hier komt geen kater, alleen Timmie, en die is toch al 'geholpen', want anders hebben ze ruzie
quote:Op maandag 26 november 2007 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de liefhebbers: je kunt nog naar Kate Nash, de 30e
Ik ga de 14de naar Stevie Ann!quote:Op maandag 26 november 2007 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de liefhebbers: je kunt nog naar Kate Nash, de 30e
FOK! is toch nuttig?quote:
geen idee of de website spam/virus/spyware bevat trouwensquote:Hallo. Mijn naam is Polina. Ik ben naar Nederland komen studeren.
Ik zoek een vriend / seks-partner.
Hij moet een goede man zijn, serieus, betrouwbaar, slim.
Als je mij wilt leren kennen, laat me weten.
Je kunt ook gewoon mijn vriend blijven.
Mijn foto’s vind je op mijn homepage: http://geocities.com/ShawnKirk93
Ik heb geklikt maar bij mij doet de link niets. Bij jou wel??quote:Op maandag 26 november 2007 12:43 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
we hebben soms rare mail hiero
[..]
geen idee of de website spam/virus/spyware bevat trouwensklikken op eigen risico
Weer heerlijk. Overdag de bergen in en op en in de avond (soms) een kroeg in voor een goed glas.quote:Op maandag 26 november 2007 12:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe was de excursie in schotland?
Heb je ook weer mooie foto's gemaakt?quote:Op maandag 26 november 2007 13:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer heerlijk. Overdag de bergen in en op en in de avond (soms) een kroeg in voor een goed glas.![]()
Wel twee nachten in de bergen doorgebracht, heerlijk met de slaapzak in de kou.
Dan heb je zojuist aan een spammer kenbaar gemaakt dat Etcetera's email adres actief is én gelezen wordtquote:Op maandag 26 november 2007 12:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb geklikt maar bij mij doet de link niets. Bij jou wel??
Reistip: let op je portomoneequote:Op maandag 26 november 2007 13:15 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de middelste foto in je fotoboek prachtig. De wolken die je zo kunnen overvallen.
Ik ben enkele maanden in Afrika geweest, niks aan het handje. Ik zie er blijkbaar uit als een arme sloeber.quote:Op maandag 26 november 2007 13:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Reistip: let op je portomonee
Of je had een iets verkeerd beeld van afrikaquote:Op maandag 26 november 2007 13:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben enkele maanden in Afrika geweest, niks aan het handje. Ik zie er blijkbaar uit als een arme sloeber.
Nee, hoor. Twee vriendinnen van me waren wel overvallen.quote:Op maandag 26 november 2007 13:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Of je had een iets verkeerd beeld van afrika
Ik heb (helaas) weinig foto's kunnen maken deze keer. Maar ik zal wel weer eens op mijn harde schijf snuffelen voor wat nieuwe foto's voor in mijn fotoboek.quote:Op maandag 26 november 2007 13:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je ook weer mooie foto's gemaakt?
Ik vind de middelste foto in je fotoboek prachtig. De wolken die je zo kunnen overvallen.
Ik zou ook met mijn handen van een tubgirl afblijvenquote:Op maandag 26 november 2007 13:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, hoor. Twee vriendinnen van me waren wel overvallen.
Of misschien keek ik gewoon heel smerig waardoor ze me met rust lieten. Zo:
Ik was thuis.quote:Op maandag 26 november 2007 13:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom gaat trouwens iedereen op zondag met de trein
Bijna iedereen dan, maar het was tering druk 2e klas zat bomvol( nog net niet ala tokio) maar gelukkig zat ik eerste klas maar die zat ook zo goed als vol, en dan komt ook nog eens zo'n muts lang die een of andere anquette doetquote:
Mmmm, Wilde Beest......quote:
Wilde Beest is bijna net zo lekker als Bil tong.quote:Op maandag 26 november 2007 13:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze smaken. Ik heb wel Hartebeest gehad. En dat was lekker sappig.
Dat is zo grappig. Ik dacht vroeger altijd dat een Kariboe een buffelachtig dier in Afrika was. Maar het is dus een soort rendier en komt in Noord-Amerika, Noord-Europa en Azië en Siberië voor.quote:Op maandag 26 november 2007 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ooit een kariboe-burger op. Dat was niet zo heel lekker. Maar dat kan ook aan de kruiden hebben gelegen.
Wat is dat voor dier?quote:Op maandag 26 november 2007 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
Wilde Beest is bijna net zo lekker als Bil tong.
Bil tong is de Zuid Afrikaanse versie van Beef jerkey.quote:
Dacht ik vroeger ook hoorquote:Op maandag 26 november 2007 13:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is zo grappig. Ik dacht vroeger altijd dat een Kariboe een buffelachtig dier in Afrika was. Maar het is dus een soort rendier en komt in Noord-Amerika, Noord-Europa en Azië en Siberië voor.
Maar die slaat dus nergens op. Ik kom namelijk niet Boskoop.quote:Op maandag 26 november 2007 14:52 schreef Etcetera het volgende:
we zijn een beetje verder nugezocht via www.ip-adress.com
Je provider misschien wel ? Bij mij zegt ie ook amsterdam en daar zit xs4all dusquote:Op maandag 26 november 2007 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die slaat dus nergens op. Ik kom namelijk niet Boskoop.
Onbetrouwbaar dus.
Nee. Ik zit ook bij XS4All en de routering loopt direct door naar Amsterdam voor zover ik weet.quote:Op maandag 26 november 2007 14:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je provider misschien wel ? Bij mij zegt ie ook amsterdam en daar zit xs4all dus
Je hebt een stalker?quote:Op maandag 26 november 2007 14:57 schreef Etcetera het volgende:
wij kwamen op veendam
ah well, ik merk vanzelf wel of dit nut heeft gehad
quote:
to the batmobilequote:Op maandag 26 november 2007 15:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee er was een aparte reactie op het forum, waaruit leek dat diegene meer zou weten over de branden in 't brandt zandten we wilden weten waar hij woont
Tja, daar heb je dan niet zoveel aan.quote:Op maandag 26 november 2007 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn andere forum linkt door naar deze pagina: http://network-tools.com/, maar daar staat ook niet altijd bij welke plaats, alleen de router geloof ik.
Net een stel hooligans-Amsterdam roepende kneusjes op het nieuwsquote:Op maandag 26 november 2007 17:46 schreef Nesle het volgende:
Oh oh oh oh oh oh oh ......
Ik schaam me dood voor al die kleine stakende rellende pubertjes van < 14ze WETEN niet eens waar ze voor staken
![]()
dat filmpje op geenstijl is trouwens geniaal aan het eind
![]()
![]()
![]()
zie hier
Dat liedje dr ook bijquote:Op maandag 26 november 2007 17:46 schreef Nesle het volgende:
Oh oh oh oh oh oh oh ......
Ik schaam me dood voor al die kleine stakende rellende pubertjes van < 14ze WETEN niet eens waar ze voor staken
![]()
dat filmpje op geenstijl is trouwens geniaal aan het eind
![]()
![]()
![]()
zie hier
inderdaadquote:Op maandag 26 november 2007 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ja het is echt enorm triest
Wallah, Dominicaanse Republiek swa, jeweetz
quote:Op maandag 26 november 2007 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ja het is echt enorm triest
Wallah, Dominicaanse Republiek swa, jeweetz
Echt heerlijkquote:
Nou, 100 er "voor straf" bovenop gooien is natuurlijk enorm kinderachtig en heeft ook totaal geen doel behalve dan op kinderachtige wijze kindjes pesten.quote:Op maandag 26 november 2007 18:23 schreef erkel het volgende:
Echt om te huilen zo triest dat rellende tuig.
Eigenlijk zou de regering gewoon nu niet moeten luisteren en er nog 100 uur bovenop gooien. Nu wordt geweld beloond en een volgende keer gebeurt precies hetzelfde.
quote:Op maandag 26 november 2007 10:02 schreef Soempie het volgende:
http://www.muzieknu.nl/20(...)eeen-bereik-je-meer/
Zo mooi.
Maar moet er nou een verband zijn met dat Guide Me Home nummer uit de reclamequote:Op maandag 26 november 2007 10:04 schreef Soempie het volgende:
die zocht ik:
http://www.youtube.com/watch?v=ekQZPozjCX8![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lag altijd slap bij de katscenequote:Op maandag 26 november 2007 10:56 schreef Soempie het volgende:
Mooie foto's Cobra!quote:Op maandag 26 november 2007 13:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je ook weer mooie foto's gemaakt?
Ik heb net wat Dille-bieslookchips opquote:Op maandag 26 november 2007 18:32 schreef B.ertha het volgende:
Staken is idd echt alleen om vrij te hebben en te rellen![]()
Trouwens, ik heb een netje met chocolademunten op de verwarming gelegd
Er hadden gewoon een aantal serieuze leerlingen per klas naar Den Haag gestuurd moeten worden en daar had dan gedemonstreerd kunnen worden. Dat had ook wel effect gehad en werd de klacht misschien nog wel serieuzer opgepikt. Dit is gewoon één en al chaos.quote:Op maandag 26 november 2007 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, 100 er 'voor straf' bovenop gooien is natuurlijk enorm kinderachtig en heeft ook totaal geen doel behalve dan op kinderachtige wijze kindjes pesten.
Vasthouden aan die 1040 vind ik genoeg. Overigens kan ik me nog herinneren dat we in mijn tijd eens een staakplannetje hadden maar dat is destijds niet uitgevoerd. Kon wettelijk gezien toen ook niet helemaal.
Maar de belangrijkste gedachten die er rondging weet ik nog goed: "Vet, een dag vrij"
Ik denk dat de helft van deze groep hetzelfde denkt.
De meesten zullen wel denken: ik wil geen 1040 uur.
Maar in het achterhoofd wordt dat door anderen opgelost.
Hun overheersende gedachten is echt een dagje vrij.
quote:Op maandag 26 november 2007 18:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb net wat Dille-bieslookchips op(bewaar wel wat voor je [ afbeelding ])
En ik heb nog Vietnamese loempia's klaarstaan
Nietes, want je vindt carnaval vast leukquote:Op maandag 26 november 2007 19:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat hoort wel, ik ben gewoon de enige normale op de hele wereld![]()
Neequote:Op maandag 26 november 2007 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nietes, want je vindt carnaval vast leuk
quote:
Noem eens watquote:Op maandag 26 november 2007 19:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]en wel van katten houden! Kom op, er moet nog wel een minpunt zijn
Eh, eh, lust je bier?quote:
Verdorie, je hebt mequote:Op maandag 26 november 2007 19:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, maar dat is juist heel handig. Dan kan ik altijd de BOB zijn
Ik was vrij vandaagquote:Op maandag 26 november 2007 19:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom zijn maandagen altijd zo moeilijk door te komen?
Ik trok het vanochtend om 10 uur al bijna niet meer ;')
Stakend gespuis!quote:
Neequote:
Doe je goed, bij mij zijn maandag en vrijdag meestal de drukste dagen, terwijl je dan juist niet heel veel drukte wilt hebbenquote:
Nee johquote:
Okeequote:
Was zij je date?quote:Op maandag 26 november 2007 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry voor layoutverknallers
In jurk:
[ afbeelding ]
Met vriendin:
[ afbeelding ]
Nee mafketelquote:
Pfoe, gelukkigquote:
Dapper hoorquote:Op maandag 26 november 2007 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin in koffie, maar geen zin in opstaan. Lastig, lastig, lastig.
Ik sta toch maar op
Je kijkt die vriendin wel aan alsof je er elk moment bovenop kan springenquote:Op maandag 26 november 2007 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry voor layoutverknallers
In jurk:
[ afbeelding ]
Met vriendin:
[ afbeelding ]
Nou neequote:Op maandag 26 november 2007 20:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kijkt die vriendin wel aan alsof je er elk moment bovenop kan springen~O>
En naderhand gezellig met z'n allen weer afgetut?quote:Op maandag 26 november 2007 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee mafketelDas gewoon een vriendin
We gingen met een grote groep meisjes uit de klas optutten
Wishful thinking van een puber met de naam Whiteguy?quote:Op maandag 26 november 2007 20:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kijkt die vriendin wel aan alsof je er elk moment bovenop kan springen~O>
Jaquote:Op maandag 26 november 2007 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En naderhand gezellig met z'n allen weer afgetut?
haha nou ik heb zo het vermoeden dat we daar toch geen pics van te zien krijgen dus dat valt wel weer meequote:Op maandag 26 november 2007 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wishful thinking van een puber met de naam Whiteguy?
We sliepen zelfs met 8 meisjes die nachtquote:Op maandag 26 november 2007 20:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
haha nou ik heb zo het vermoeden dat we daar toch geen pics van te zien krijgen dus dat valt wel weer mee
Och ik ben dit weekend met 30 meiden een weekendje weg geweest.. dus in dat geval baas boven baasquote:Op maandag 26 november 2007 20:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We sliepen zelfs met 8 meisjes die nacht
maar allemaal in pyama en ons eigen slaapzakje. Dream on![]()
Sliepen jullie ook allemaal bij elkaarquote:Op maandag 26 november 2007 20:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och ik ben dit weekend met 30 meiden een weekendje weg geweest.. dus in dat geval baas boven baas
dat dan weer nietquote:Op maandag 26 november 2007 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sliepen jullie ook allemaal bij elkaar
Ha dus!quote:
*kuch*quote:Op maandag 26 november 2007 20:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ha dus!Al is het voor mij niet speciaal om met 8 meisjes te slapen. Doe mij maar 8 jongens
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zijn er 8
![]()
Haha ging dat maar zo makkelijkquote:Op maandag 26 november 2007 20:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
*kuch*
regel jij dan even 7 anderen ?![]()
och laat die andere 7 dan maar zitten hequote:Op maandag 26 november 2007 20:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Haha ging dat maar zo makkelijk
Zeg had jij geen vriendinquote:Op maandag 26 november 2007 20:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
och laat die andere 7 dan maar zitten he
quote:Op maandag 26 november 2007 21:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Katie bedoelt, en niet Shane.
Oh hahahaaquote:
Een rauwe stem kan best mooi zijn, zoals bij Tom Waits. Shane moet gewoon een nieuw gebit en minder spiritus drinken.quote:Op maandag 26 november 2007 21:07 schreef Etcetera het volgende:lijkt me duidelijjk
en ik doelde vooral op het liedje in z'n geheelzijn rauwe (teveelalcoholgezopenhetgebitwiliknieweten)-stem, en haar prachtige stem ernaast. vooral met zo'n liedje wil dat erg goed in mijn ogen. of oren, eigenlijk
Goedemorgenquote:Op maandag 26 november 2007 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij Top Gear lijkt Richard echt elke mogelijkheid aan te grijpen om zijn deur tegen de auto van James aan te slaan
Mogguh. Lekker uitgeslapen?quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik had mijn usb-stick opgezogen
Daar stond mn paper op, was al bang dat ik opnieuw kon beginnen
even testen
neequote:
stap 1: zoek de handleidingquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:29 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet hoe de oven werkt hier. Magnetron/ oven is het. Help.
Die iemand zit nu op z'n werk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
stap 1: zoek de handleiding
stap 2: blader die door
stap 3: vergeet de handleiding
stap 4: maak iemand wakker die de magnetron wel kent
Een afbakbroodje.quote:
Te weinig gedronken of te veel herrie?quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee
werd een paar keer wakker 's nachts
ah, okquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die iemand zit nu op z'n werk.![]()
Gisterochtend had hij nog een broodje voor me gemaakt.Nu al niet meer.
lekkerquote:
helderquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:33 schreef Soempie het volgende:
Ik heb hem maar een mailtje gestuurd. En krijg nu uitleg:
Deurtje opendoen
Broodje erin leggen
Deurtje dichtdoen
En zo meteen krijg je het mailtje:quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:33 schreef Soempie het volgende:
Ik heb hem maar een mailtje gestuurd. En krijg nu uitleg:
Deurtje opendoen
Broodje erin leggen
Deurtje dichtdoen
geen van beidequote:Op dinsdag 27 november 2007 09:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Te weinig gedronken of te veel herrie?
Ach so, maar wel een lekker gevoel als je ziet dat het 3 uur is en nog lang geen tijd om op te staan, dus lekker omdraaien en door maffen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geen van beideik werd gewoon wakker. vroeg me af hoe laat het was. 1e keer: 3u, 2de keer: 4u en toen dacht ik: als het zo doorgaat word ik om 5u weer wakker. maar dat viel mee gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |