Een overgangsfase is als je door je volwassen spelers heen bent en je onervaren talent de kans moet geven. Met Ooijer, Cocu, v. Bommel, Seedorf, Davids, v.d. Sar, Makaay, v. Nistelrooij e.a. waren er nog zat ervaren spelers om meteen voor het presteren te gaan. En niet met dat slappe gelul over een overgangsfase te komen.quote:Op zondag 18 november 2007 11:41 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dennis Bergkamp, Frank de Boer, Ronald de Boer, Philip Cocu, Patrick Kluivert, Jaap Stam, Michael Reiziger, Aron Winter, enz, enz...
Of moet ik even uitleggen wat een overgangsfase precies is
Zeker, zeker!!quote:
Hier, ik zei toch dat Derksen eerst redelijk positief wasquote:
Ik heb wel de hele wedstrijd gezien, en het publiek was hardstikke enthousiast, ging zelfs debiel doen met de wave, en die andere Oranje nummers. Pas toen Luxemburg 2 ontzettend grote kansen kreeg in de laatste minuut, waardoor het bijna 1-1 werd, reageerde het publiek door te fluiten.quote:Op zondag 18 november 2007 12:10 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Zelf ben ik al tijdens de eerste helft van Schotland - Italië in slaap gevallen, door mijn wekker om 19:45 heengeslapen en pas wakker geworden tijdens de interviews ná de wedstrijd...(kwam door het WK Honkbal denk ik). Ik hoorde dat er weer stevig gefloten werd door het publiek... Dat publiek vind ik nog steeds de allergrootste blamage...
En ik geloof dat de supporters van Luxemburg ook geen spandoeken bij zich hadden als deze;
[ afbeelding ]
Jij gaat ook lekker door anders.quote:Op zondag 18 november 2007 12:30 schreef Tennessee het volgende:
[..]
En nog steeds gaat de propaganda tegen Van Basten gewoon door... Andere topics worden doodgezwegen of de titel wordt gewoon aangepast om in de propaganda te passen... Ik dacht dat dit de centrale Van Basten topic was, maar volgens mij is het gewoon nog steeds de Van Basten-BASH... zelfs de moderators doen mee aan de censuur, al zijn ze blijkbaar om de een of andere reden nu wél gestopt met het onmiddelijk sluiten van alle pro-Van Basten topics...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:13 schreef RayMania het volgende:
En opgeschoond. Nu is het afgelopen met dat constante gezeik hier. In het Marco van Basten topic wordt vanaf nu alleen nog maar gesproken over alles wat met Marco van Basten te maken heeft, niks anders.
Tennessee: Jij moet heel snel normaal gaan doen met je zeikerige gedrag. Ik wil geen posts meer zien van je over de TT of OP, daar is al lang genoeg over gediscussieerd. Verder geen persoonlijk gedoe met M0NTANA, venomsnake of golfer. Succes ermee.
Ga vooral je gang als je daar zin in hebt...quote:Op zondag 18 november 2007 13:38 schreef thewishmaster het volgende:
Zullen we het anders weer over het dramatische spel onder van Basten hebben?
Oww, dus als het om 2 verschillende reeksen gaat mag die andere ook gewoon weer door begrijp ik?quote:Op zondag 18 november 2007 14:05 schreef dndiek het volgende:
...
Tellen is gewoon #33 voor de volgende topic. (Jij telt 2 reeksen samen en dan ook nog eens gesloten ...
Ben jij nou echt zo dom of wat?quote:Op zondag 18 november 2007 14:07 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Oww, dus als het om 2 verschillende reeksen gaat mag die andere ook gewoon weer door begrijp ik?
Ja, sorry, we worden nu eenmaal niet allemaal even slim geboren... Wat is het nu? 2 topics met allebei ongeveer 30 delen of één topic met ruim 60 delen?quote:
Het waren 2 reeksen en er is er één over gebleven van nu 32 delen. PUNT einde discussiequote:Op zondag 18 november 2007 14:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ja, sorry, we worden nu eenmaal niet allemaal even slim geboren... Wat is het nu? 2 topics met allebei ongeveer 30 delen of één topic met ruim 60 delen?
quote:Op zondag 18 november 2007 14:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het waren 2 reeksen en er is er één over gebleven van nu 32 delen. PUNT einde discussie
Zoveel grote kansen kregen ze nu ook weer niet. Bovendien kreeg Luxemburg op het einde nog twee enorme kansen op de 1-1.quote:Op zondag 18 november 2007 14:11 schreef MaxC het volgende:
Is er ergens nog een samenvatting te zien van gister?
Volgens mij speelde Nederland toch best wel aardig? Alleen beetje pech in afronding
Dat het ik wel voor over.quote:Op zondag 18 november 2007 15:23 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat lach ik jullie allemaal hard uit als we Europees Kampioen worden. Want dat worden we![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 15:23 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat lach ik jullie allemaal hard uit als we Europees Kampioen worden. Want dat worden we![]()
Misschien eens wat minder bier drinken?!quote:Op zondag 18 november 2007 15:23 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat zijn toch prachtige cijfers.quote:Op zondag 18 november 2007 12:21 schreef Tennessee het volgende:
Totaal Oranje onder Van Basten (oefenwedstrijden niet meegerekend)
27 gespeeld, 20 gewonnen, 5 gelijk en 2 verloren, 44 doelpunten gemaakt en 8 tegen
????quote:Op zondag 18 november 2007 17:47 schreef Barca het volgende:
Nederlandse voetballers zijn lui. Op een eindtoernooi moet je presteren en dat zal voor een Nederlands elftal altijd een utopie blijven!
Knap van ze.quote:Op zondag 18 november 2007 12:17 schreef JohanCruijff het volgende:
In 1989 rolt Milan in Barcelona Steaua Boekarest op: 2-0. Van Basten en Gullit scoren ieder tweemaal.
Goeie!!!quote:Op zondag 18 november 2007 19:02 schreef Bakf het volgende:
[..]
????
Hoe verklaar je dan de hoge positie van Nederland in deze liijst: http://en.wikipedia.org/w(...)tions_by_Elo_Ratings
Resultaten van Oranje op een groot tournooi (EK of WK):
1x gewonnen finale
2x verloren finale
5x verloren halve finale
2x verloren kwartfinale
Wat een onzin dus van jou.
1x met geluk Europees kampioen. Daarna nooit meer. Zal ook niet meer gebeuren!quote:Op zondag 18 november 2007 19:02 schreef Bakf het volgende:
[..]
????
Hoe verklaar je dan de hoge positie van Nederland in deze liijst: http://en.wikipedia.org/w(...)tions_by_Elo_Ratings
Resultaten van Oranje op een groot tournooi (EK of WK):
1x gewonnen finale
2x verloren finale
5x verloren halve finale
2x verloren kwartfinale
Wat een onzin dus van jou.
Zeg je dat nou ook in het dagelijks leven of alleen op Fok?quote:Op zondag 18 november 2007 19:20 schreef Barca het volgende:
[..]
1x met geluk Europees kampioen. Daarna nooit meer. Zal ook niet meer gebeuren!
Zoals je zelf al aangeeft 2x VERLOREN finale, 5x VERLOREN halve finale, 2x VERLOREN kwartfinale
Ook in het dagelijks leven!quote:Op zondag 18 november 2007 19:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Zeg je dat nou ook in het dagelijks leven of alleen op Fok?
Maar Oranje ging meestal wel ten onder met mooi voetbal, hét handelsmerk van de Nederlandse topsport. Zelfs dat hebben we nu niet meer!quote:Op zondag 18 november 2007 19:20 schreef Barca het volgende:
[..]
Zoals je zelf al aangeeft 2x VERLOREN finale, 5x VERLOREN halve finale, 2x VERLOREN kwartfinale
Jij vindt van de 27 er 20 winnen en maar 2 verliezen geen aankopingspunt?quote:Op zondag 18 november 2007 19:32 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar Oranje ging meestal wel ten onder met mooi voetbal, hét handelsmerk van de Nederlandse topsport. Zelfs dat hebben we nu niet meer!
Ik heb in de hele periode Van Basten weinig aanknopingspunten gezien om te kunnen geloven dat het een mooi EK voor Oranje gaat worden. Tuurlijk hoop ik erop, maar dan zal Marco een wonder moeten laten geschieden als Klinsmann vorig jaar.
Onder een mooi EK voor een Oranje versta ik:quote:Op zondag 18 november 2007 19:35 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Jij vindt van de 27 er 20 winnen en maar 2 verliezen geen aankopingspunt?
Ok, wat zegt jou dan wél iets?quote:Op zondag 18 november 2007 19:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Onder een mooi EK voor een Oranje versta ik:
- op zijn minst de halve finale halen;
- met aantrekkelijk voetbal (het handelsmerk van Oranje).
Onder Van Basten en met de tegenstand die is te verwachten, zie ik beide niet gebeuren. De statistieken zeggen mij verder niets.
Ok, ik weet niet of ik dan wil weten in wat voor kringen jij je begeeft, maar ik ben wel erg benieuwd wat jij dan aan die wedstrijd van gisteravond zo onaantrekkelijk vond... Ik ben nu in de 83ste minuut en ik vind het een prima wedstrijd hoor!quote:Op zondag 18 november 2007 19:46 schreef Barca het volgende:
Aantrekkelijk voetbal ... je zegt het zelf al "ten onder gaan". Je moet winnen met mooi voetbal!
Hoe mensen reageren? Ze zijn het met me eens. Sterker nog, de meesten vinden me nog te lief voor die arrogante, overbetaalde sukkels!
Als jij het een prima wedstrijd vindt dan ben jij gewoon zeer snel tevreden en zullen we het nooit eens met elkaar worden!quote:Op zondag 18 november 2007 19:50 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ok, ik weet niet of ik dan wil weten in wat voor kringen jij je begeeft, maar ik ben wel erg benieuwd wat jij dan aan die wedstrijd van gisteravond zo onaantrekkelijk vond... Ik ben nu in de 83ste minuut en ik vind het een prima wedstrijd hoor!
En ze speelden nog wel in jouw o zo geliefde 3-2-3-2-systeem! Of was dat iemand anders?quote:Op zondag 18 november 2007 19:59 schreef Barca het volgende:
Ik heb niet eens gekeken. Heb wel wat beters te doen!
Leg dan eens uit wat jij er niét goed aan vond! Behalve dat er maar één keer gescoord is was het toch een prima wedstrijd?quote:Op zondag 18 november 2007 19:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij het een prima wedstrijd vindt dan ben jij gewoon zeer snel tevreden en zullen we het nooit eens met elkaar worden!![]()
De verdediging mist de kwaliteit om fatsoenlijk op te bouwen.quote:Op zondag 18 november 2007 20:20 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Leg dan eens uit wat jij er niét goed aan vond! Behalve dat er maar één keer gescoord is was het toch een prima wedstrijd?
Je doet nu net of dat zo'n vreemde uitspraak is, maar ook Louis van Gaal vond de eerste helft en het eerste deel van de tweede helft goed.quote:
Dus als Louis van Gaal het vindt moet ik het ook maar goed vinden?quote:Op zondag 18 november 2007 20:41 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Je doet nu net of dat zo'n vreemde uitspraak is, maar ook Louis van Gaal vond de eerste helft en het eerste deel van de tweede helft goed.
Hoe kom je daar nou bij? Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 18 november 2007 20:43 schreef sjimz het volgende:
Dus als Louis van Gaal het vindt moet ik het ook maar goed vinden?
Waarom zou je anders mijn betoog beantwoorden met de woorden: maar ook Louis van Gaal vond de eerste helft en het eerste deel van de tweede helft goed. ???quote:Op zondag 18 november 2007 20:49 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Waar zeg ik dat?
Ik denk niet dat we het lachertje gaan worden hoor.quote:Op zondag 18 november 2007 14:57 schreef golfer het volgende:
Laat Marco nou maar lekker z'n klus afmaken op het EK en meteen na de uitschakeling in de poulefase als lachertje van het tournooi aftreden als bondscoach.
Dat heb ik liever dan hem binnenkort al als coach van Ajax aan de slag te zien gaan.
Wat een lul ben jij zeg ...quote:Op zondag 18 november 2007 19:20 schreef Barca het volgende:
[..]
quote:Nieuwe poule des doods dreigt voor Oranje
Het Nederlands elftal dreigt tijdens Euro 2008 in een zware groep terecht te komen. Zoals Oranje er momenteel voor staat zal de ploeg van bondscoach Marco van Basten een van de vier groepshoofden zijn tijdens de loting op 2 december in Lüzern.
Tijdens die groepsindeling in de Zwitserse stad staat in ieder geval al vast dat de twee gastheren Oostenrijk en Zwitserland én regerend Europees kampioen Griekenland in de eerste pot zijn ingedeeld. De vierde en tevens laatste plaats in die pot is voor het land dat als hoogste genoteerd staat op de UEFA-ranglijst. Dat is momenteel Oranje.
De drie landen waarmee Oranje in Pot 1 zit, zijn niet dé toplanden. Die zijn veelal in Pot 2 en Pot 3 te vinden: Italië, Duitsland, Frankrijk, Spanje én indien zij zich plaatsen Portugal en Engeland.
Duitsland is de enige rivaal van Nederland voor die koppositie. De ploeg van Van Basten raakt deze eerste plaats alleen kwijt als Oranje verliest in Wit-Rusland en Duitsland wint van Wales.
Tijdens het recente WK bevond Nederland zich in een Poule Des Doods met Ivoorkust, Servië en Argentinië als tegenstanders
Een systeem is een middel, geen doel. Ik ben voor een 3 - 2 - 2 - 1 - 2 systeem. Maar dan wel met de juiste spelers en de juiste coach. Bouma ... Bassie ... dan ben je gedoemd te mislukken! Als je dan met 1 - 0 wint ipv met 0 - 2 verliest heb je echt het geluk aan je kont hangen!quote:Op zondag 18 november 2007 20:10 schreef NumberNine het volgende:
[..]
En ze speelden nog wel in jouw o zo geliefde 3-2-3-2-systeem! Of was dat iemand anders?
Bedankt voor het compliment!quote:Op zondag 18 november 2007 20:58 schreef Bakf het volgende:
[..]
Wat een lul ben jij zeg ...
Zal ik eens een lijst geven van Engeland en vooral van Spanje? De Spanjolen hebben 45 jaar geleden voor het laatst wat gewonnen.
Omdat jij je betoog afsloot met het belachelijk maken van mijn mening dat het een prima wedstrijd was, en dus zei ik dat zelfs Van Gaal dat grotendeels met me eens is.quote:Op zondag 18 november 2007 20:50 schreef sjimz het volgende:
Waarom zou je anders mijn betoog beantwoorden met de woorden: maar ook Louis van Gaal vond de eerste helft en het eerste deel van de tweede helft goed. ???
Weerwoord op jouw mening? Ik wist niet dat dat de bedoelilng was, maar als je dat graag wil;quote:Ik vind dat je maar bar weinig weerwoord geeft.
Dat de verdediging ons zwakke punt is ben ik helemaal met je eens en dat heb ik al wel vaker gezegd.quote:Op zondag 18 november 2007 20:25 schreef sjimz het volgende:
De verdediging mist de kwaliteit om fatsoenlijk op te bouwen.
Dat ben ik niet met je eens, er waren genoeg kansen, het ging mis in de afwerking gister, niet in de opbouw.quote:Seedorf (die overigens wel goed speelde) en vd Vaart trokken steeds naar binnen toe waardoor ook Sneijder niet meer in het spel betrokken werd.
Spitsen hebben wel eens mindere avonden, Ruud had gisteren niet zijn beste avond ooit. Het is geen geheim dat ik graag Huntelaar zie spelen.quote:Ruud van Nistelrooy heeft geen goede actie gehad in de tijd dat hij in het veld stond.
Mee eens. Twee foutjes in de laatste paar minuten en de laatste tien minuten waren inderdaad niet goed.quote:Bij de levensgrote kans werd er slecht gedekt en slecht uitverdedigd en Nederland mag van geluk spreken dat we met Van der Sar een wereldtopper in de selectie hebben.
Omdat Van Basten hem als goede speler ziet denk ik, ik zou niet weten wie anders...quote:Emanuelson die er in komt voor Seedorf, god mag weten waaro Urby uberhaupt bij de selectie zit.
Van Bouma ben ik ook geen grote fan en gisteravond maakte hij een paar foutjes, maar ook hier, wie dan?quote:Wilfred Bouma die niets goed kan maar toch een basisplaats blijft houden.
Ja, ik vind dat we eigenlijk wel genoeg de verdediging hebben bekritiseert zo. Ik hou er nu in ieder geval mee op omdat ik het nut er verder niet van inzie.quote:Van Bronckhorst die er voor zorgde dat De Zeeuw niet goed kon doorschuiven omdat hij alleen maar in de weg liep.
Spannend toch!quote:Het billenknijpen tegen Luxemburgin de laatste 5 minuten, ondanks dat die 2e grote kans buitenspel was.
Ja, goede wedstrijd met een teleurstellende uitslag maar wél weer gewoon 3 punten. Prima dus. Niet perfect maar prima.quote:Nee het was een goede wedstrijd hoor
op sbs6.nl kan je de hele wedstrijd inclusief Louis van Gaal en alle interviews terugzienquote:Op zondag 18 november 2007 14:11 schreef MaxC het volgende:
Is er ergens nog een samenvatting te zien van gister?
Volgens mij speelde Nederland toch best wel aardig? Alleen beetje pech in afronding
Dat heeft ie expres zo geregeld zodat hij een goed excuus heeft als Oranje er in de poule al uitvliegt op het EK.quote:Op zondag 18 november 2007 20:58 schreef Longmen het volgende:
Marco had niet zoveel moeten winnen:
[..]
kan je uitleggen waarom jij géén trol bent?quote:Op zondag 18 november 2007 21:13 schreef Barca het volgende:
Het EK wordt echt lachen. Nederland - Oostenrijk 1 - 6, Polen - Nederland 10 - 0 en Nederland - Griekenland 0 - 7.
Ik zou maar een oude tv in je huiskamer zetten voor iemand uit woede een flesje bier tegen je nieuwe flatscreen smijt.
Niet op reageren dan.quote:Op zondag 18 november 2007 21:18 schreef Tennessee het volgende:
[..]
kan je uitleggen waarom jij géén trol bent?
Nee geen zin inquote:Op zondag 18 november 2007 21:22 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ga je niet meer op mijn uitgebreide reactie reageren dan?
We zijn begonnen met dit kritiek na het WK vooral...of moet hij weer een kans krijgen? houd het niet een keertje op?quote:Op zondag 18 november 2007 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Whaha en weer overal dat gezeik op van Basten, hou er toch eens mee op joh! We staan volgend jaar gewoon weer op een groot toernooi. Dan zien we wel weer verder. Dat mierengeneuk is nergens voor nodig! Pas als het EK een domper wordt begin dan maar met kritiek maar niet nu!!!
Dan toch na die ene wedstrijd tegen Portugal? Want hoe we de "groep des doods" hebben overleefd was toch niks mis mee?quote:Op zondag 18 november 2007 21:44 schreef Grimm het volgende:
[..]
We zijn begonnen met dit kritiek na het WK vooral...of moet hij weer een kans krijgen? houd het niet een keertje op?
Het houdt een keertje op ja.quote:Op zondag 18 november 2007 21:44 schreef Grimm het volgende:
[..]
We zijn begonnen met dit kritiek na het WK vooral...of moet hij weer een kans krijgen? houd het niet een keertje op?
Die goede cijfers in de kwalificatie zijn geen aanknopingspunt, het gaat erom hoe je op het EK presteert. Italië had in de aanloop naar het WK ook vast slechtere cijfers dan Marco van Basten, maar wie werd er wereldkampioen?quote:Op zondag 18 november 2007 19:35 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Jij vindt van de 27 er 20 winnen en maar 2 verliezen geen aankopingspunt?
Idem dito met Duitsland natuurlijk. Die speelde in de kwalificatie naar het wk toe ook afgrijselijk.quote:Op zondag 18 november 2007 21:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die goede cijfers in de kwalificatie zijn geen aanknopingspunt, het gaat erom hoe je op het EK presteert. Italië had in de aanloop naar het WK ook vast slechtere cijfers dan Marco van Basten, maar wie werd er wereldkampioen?
De kritiek op Bassie was er al voor het dramatische wk 2006!quote:Op zondag 18 november 2007 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Whaha en weer overal dat gezeik op van Basten, hou er toch eens mee op joh! We staan volgend jaar gewoon weer op een groot toernooi. Dan zien we wel weer verder. Dat mierengeneuk is nergens voor nodig! Pas als het EK een domper wordt begin dan maar met kritiek maar niet nu!!!
Het hele wk speelden we kut! Met de poule wedstrijden was juist heel veel mis. Alleen het resultaat was goed. Maar dat het in de kwartfinale fout zou gaan wist ik al lang!quote:Op zondag 18 november 2007 21:46 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dan toch na die ene wedstrijd tegen Portugal? Want hoe we de "groep des doods" hebben overleefd was toch niks mis mee?
Slechts 1x (met heel veel mazzel) kampioen.quote:Op zondag 18 november 2007 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het houdt een keertje op ja.
Maar ik ben van mening dat geen enkele coach op dit moment in staat is om het beter te doen dan dhr van Basten.
Tuurlijk ook ik vind het niet te best wat Nederland nu presteert.
Maar kijk eens naar het verleden; Nederland heeft het nooit echt goed gedaan in kwalificatie wedstrijden, op grote toernooien stonden ze er echter altijd!!
In de 27 wedstrijden onder van Basten zaten wedstrijden tegen A landen, B landen en C landen. 27 gespeeld, 20 gewonnen, 2 verloren. Ga dat eens vergelijken met Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, enz, enz, enz... En van al die landen is uiteindelijk alleen maar Italië Wereldkampioen en die moesten gisteravond nog harder knokken voor kwalificatie als wij hoor. Is dan Italië het enige A-land of zo? Wanneer won Engeland voor het laatst een prijs? Of Spanje? Dat Frankrijk prijzen pakt is ook alleen maar van de laatste 10 jaar. Portugal? Dat er weinig gescoord wordt sinds de laatste kwalificatie is een feit, maar ook is een feit dat er nog veel minder tégen gemaakt worden en ook is een feit dat we héél veel winnen, al is het dan maar met 1 goal.quote:Op zondag 18 november 2007 21:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die goede cijfers in de kwalificatie zijn geen aanknopingspunt, het gaat erom hoe je op het EK presteert. Italië had in de aanloop naar het WK ook vast slechtere cijfers dan Marco van Basten, maar wie werd er wereldkampioen?
Zelfs tegen C-landen moet Oranje zich tegenwoordig gelukkig prijzen met een 1-0 overwining, soms zelfs in de slotfase. Wat als we tegen B-landen moeten spelen? Of helemaal tegen A-landen?
Jij vindt alles kut dat het Nederlands elftal ooit gedaan heeft en je kijkt er niet eens meer naar zeg je. Waarom verdoe je je tijd hiér dan nog wél?quote:Op zondag 18 november 2007 21:58 schreef Barca het volgende:
De kritiek op Bassie was er al voor het dramatische wk 2006!
Het hele wk speelden we kut! Met de poule wedstrijden was juist heel veel mis. Alleen het resultaat was goed. Maar dat het in de kwartfinale fout zou gaan wist ik al lang!
Slechts 1x (met heel veel mazzel) kampioen.
Om jou een plezier te doen en mijn mening te geven over het Nederlands elftal. Pardon ... dat zooitje geldwolven in oranje shirtjes.quote:Op zondag 18 november 2007 22:02 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Jij vindt alles kut dat het Nederlands elftal ooit gedaan heeft en je kijkt er niet eens meer naar zeg je. Waarom verdoe je je tijd hiér dan nog wél?
quote:Op zondag 18 november 2007 21:46 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dan toch na die ene wedstrijd tegen Portugal? Want hoe we de "groep des doods" hebben overleefd was toch niks mis mee?
Ze heeft al jaren stront in de ogen!quote:Op zondag 18 november 2007 22:39 schreef Grimm het volgende:
[..]dat is dingen wel ERG rooskleurig stellen
41 jaar resp. 43 jaar geleden.quote:Op zondag 18 november 2007 21:59 schreef Tennessee het volgende:
Wanneer won Engeland voor het laatst een prijs? Of Spanje?
Op deze lijst blijkt dat het Nederlands elftal in de laatste 37 jaar een topland is qua prestaties:quote:Op zondag 18 november 2007 21:59 schreef Tennessee het volgende:
[..]
In de 27 wedstrijden onder van Basten zaten wedstrijden tegen A landen, B landen en C landen. 27 gespeeld, 20 gewonnen, 2 verloren. Ga dat eens vergelijken met Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, enz, enz, enz... En van al die landen is uiteindelijk alleen maar Italië Wereldkampioen en die moesten gisteravond nog harder knokken voor kwalificatie als wij hoor. Is dan Italië het enige A-land of zo? Wanneer won Engeland voor het laatst een prijs? Of Spanje? Dat Frankrijk prijzen pakt is ook alleen maar van de laatste 10 jaar. Portugal? Dat er weinig gescoord wordt sinds de laatste kwalificatie is een feit, maar ook is een feit dat er nog veel minder tégen gemaakt worden en ook is een feit dat we héél veel winnen, al is het dan maar met 1 goal.
mooie lijst is dat wel... ik ga nog eens uitzoeken wat nou precies het verschil is tussen die lijst en de FIFA ranking...quote:Op maandag 19 november 2007 06:18 schreef Bakf het volgende:
[..]
Op deze lijst blijkt dat het Nederlands elftal in de laatste 37 jaar een topland is qua prestaties:
http://en.wikipedia.org/w(...)tions_by_Elo_Ratings
De ELO-lijst bekijkt alle uitslagen vanaf 1970, de FIFa van de laatste 4 jaar.quote:Op maandag 19 november 2007 07:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
mooie lijst is dat wel... ik ga nog eens uitzoeken wat nou precies het verschil is tussen die lijst en de FIFA ranking...
maar de uitslagen van 1970, die tellen toch niet meer mee voor de huidige ranking? Bij FIFA kan je ook de rankings van heel lang geleden bekijken...quote:Op maandag 19 november 2007 08:02 schreef Bakf het volgende:
[..]
De ELO-lijst bekijkt alle uitslagen vanaf 1970, de FIFa van de laatste 4 jaar.
klopt, ik zit het net te lezen... iemand heeft de schaak-ranking formule aangepast en op voetbal toegepast... Hoe precies is wel een beetje ingewikkeld en ook wel erg off-topic denk ik...quote:Op maandag 19 november 2007 08:07 schreef pfaf het volgende:
ELO is toch het schaaksysteem? Volgens mij zijn er dus wel meer verschillen tussen de beide rankings...
Inderdaad, ik hoop in ieder geval niet dat Marco's presteren op een ranking gebasseerd wordt.quote:Op maandag 19 november 2007 08:10 schreef Tennessee het volgende:
[..]
klopt, ik zit het net te lezen... iemand heeft de schaak-ranking formule aangepast en op voetbal toegepast... Hoe precies is wel een beetje ingewikkeld en ook wel erg off-topic denk ik...
lijkt me altijd nog beter dan op de onzin waar sommige mensen het nú op baseren.quote:Op maandag 19 november 2007 08:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop in ieder geval niet dat Marco's presteren op een ranking gebasseerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |