Ik zit ook al even te denken, maar ik weet het ook niet precies. Eigenlijk, als V. Basten met opkomende backs wil spelen, moet hij eigenlijk geen buitenspelers opstellen, want dan is het aan de zijkanten weer veel te vol. En Persie en VDV zijn natuurlijk geen echte buitenspelers en beter bruikbaar op andere posities. Middenvelders met aanvallende impulsen lijken me wel nuttig, maar ik denk dat Seedorf het slachtoffer wordt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:19 schreef PaRaR het volgende:
v. Persie. Er is niemand anders beter voor die positie.
Niemand! Ik ben voor 3 verdedigers (opkomende backs), 5 middenvelders (minimaal 2 controlerend, minimaal 1 aanvallend) en 2 aanvallers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:15 schreef WhiteLightning het volgende:
wie zien jullie het liefst rechtsbuiten spelen ?
Melchiot en Van Bronckhorst zijn geschorst. De rechtsback wordt denk ik Jaliens, de middenvelder weet ik niet......quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op dinsdag 16 oktober 2007 16:38 schreef M0NTANA het volgende: En wie zullen er worden opgesteld?Stekelenburg, Melchiot, Heitinga, Ooijer, Bouma, Sneijder, De Zeeuw, van Bronkhorst, Van Persie, Huntelaar, Van der Vaart..
hey je onderschat sloveniequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef Barca het volgende:
Ooijer?! Pfffff!!! Laat de tv maar uit! Ooijer en Bouma ... dat wordt wel 13 - 0 voor Slovenië.
Niemand. We hebben geen rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:15 schreef WhiteLightning het volgende:
wie zien jullie het liefst rechtsbuiten spelen ?
In die zin kan ik achter elke beslissing staanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:30 schreef Suijk het volgende:
Laat hem maar blijven. Als hij ontslagen wordt, komt 'ie bij Ajax. Zou Montana dat stiekem willen?
Zou het niet verstandiger zijn om eerst eens bij een wat kleinere club een jaar of 3 ervaring op te doen voordat hij een topclub gaat coachen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat Nederland het niet haalt en dat ie snel bij Ajax kan beginnen.
Hij gaat toch ook geen topclub coachen dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zou het niet verstandiger zijn om eerst eens bij een wat kleinere club een jaar of 3 ervaring op te doen voordat hij een topclub gaat coachen?
Dat heb ik dus ook, we hebben geen rechtsbuiten en maar één échte linksbuiten (die bijna altijd geblesseerd is) en tóch wordt er 4-3-3 gespeeld, we hebben daarentegen wél de beschikking over meerdere centrumspitsen van topniveau, maar hier wordt er maar één van opgesteld!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Niemand. We hebben geen rechtsbuiten.
Hoe vaak moet ik dat nog uitleggen? Je hebt zelf al aangegeven dat 4-4-2 en 4-3-3 niet zoveel van elkaar hoeven te verschillen en of je in een 4-4-2 links of rechts op de vleugel speelt of een 4-3-3 maakt niet heel veel uit. En zowel Babel als VanPersie hebben dat al gedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, we hebben geen rechtsbuiten en maar één échte linksbuiten (die bijna altijd geblesseerd is) en tóch wordt er 4-3-3 gespeeld, we hebben daarentegen wél de beschikking over meerdere centrumspitsen van topniveau, maar hier wordt er maar één van opgesteld!
Zal het jou nog éénmaal proberen uit te leggen, door middel van enkele voorbeelden. Hier een 4-3-3 met een diepgaande tien, een beetje vergelijkbaar met 4-4-2:quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik dat nog uitleggen? Je hebt zelf al aangegeven dat 4-4-2 en 4-3-3 niet zoveel van elkaar hoeven te verschillen en of je in een 4-4-2 links of rechts op de vleugel speelt of een 4-3-3 maakt niet heel veel uit. En zowel Babel als VanPersie hebben dat al gedaan.
Je gedram over het ontslaan van MvB is even treurig gedram en nutteloos gezeik als TN over de topictitel. Heel soms ga je in op een argument - maar 10 posts later vergeet je het allemaal weer ga je weer drammen. Als ik dan ook nog moet lezen dat de spelers zo goed zijn en dat het door Van Basten komt dat het er allemaal niet uitziet dan denk ik geef mijn posrtie maar aan fikkie. Het aantal echt leuke wedstrijden van Oranje de afglopen 8 jaar is op de hand van een kluns in een houtzagerij te tellen. En dat is dus niet alleen onder van Basten ...
Ik laat deze serie maar aan me voorbij gaan. Een van de weinige die ik hier serieus met echte argumenten heb zien posten is DRD. Misschien dat ik daar nog op reageer.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | --------9-------- -11------------7- -------10-------- ---8---------6--- -3---5----4----2- --------1-------- ----------------- |
| 1 2 3 4 5 6 7 | -----9----10----- -11------------7- ---8---------6--- -3---5----4----2- --------1-------- ----------------- |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | --------9-------- -11------------7- ---10--------8--- --------6-------- -3---5----4----2- --------1-------- ----------------- |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | --------9-------- -11------------7- ----------------- ----------------- -------10-------- ---8---------6--- -3---5----4----2- --------1-------- ----------------- |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | ----11----9------ -------10-------- ---8---------7--- --------6-------- -3---5----4----2- --------1-------- ----------------- |
Technisch?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:32 schreef Barca het volgende:
Ach ... zo lang men de spelopbouw wil doen via centrale verdedigers die nog geen skippibal kunnen raken wordt het nooit wat. Zeker niet met de waardeloze mentaliteit van de Nederlandse voetballers!
De gemiddelde uitkeringstrekker (dus zij die een uitkering genieten en te lui zijn om te werken) is minstens 1000x actiever dan een international!
Tactisch, technisch én mentaal zijn we zelfs veruit de mindere van een knvb 6e klasse team.
Maar om on topic te blijven: Bassie ontneemt het legioen iedere hoop. Hij staat verbetering in de weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |