t wordt s tijd dat hij idd ontslagen wordtquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:24 schreef borisz het volgende:
deel 30 zelfs al
Droomscenario!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:30 schreef Suijk het volgende:
Laat hem maar blijven. Als hij ontslagen wordt, komt 'ie bij Ajax. Zou Montana dat stiekem willen?
Tuurlijk, dan gaan Montana en ik samen naar de eerste training een bos bloemen brengenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:30 schreef Suijk het volgende:
Laat hem maar blijven. Als hij ontslagen wordt, komt 'ie bij Ajax. Zou Montana dat stiekem willen?
Wat een schattige straf weer van Marcoquote:Strafrondje voor André Ooijer
KATWIJK - André Ooijer deelde dinsdagmorgen op de training van het Nederlands elftal een flinke tik uit aan Klaas-Jan Huntelaar. Het kwam de verdediger te staan op een reprimande van bondscoach Marco van Basten.
Bovendien moest hij het partijspel verlaten om een strafrondje te lopen.
Van Basten: "Het was teveel van het goede. Het is niet professioneel om zoiets te doen, zeker niet op de dag voor de wedstrijd. Maar we hebben natuurlijk wel verloren afgelopen weekeinde, misschien heeft dat er iets mee te maken. Maar het is niet goed te praten. Met zo'n overtreding kun je iemand blesseren en dat is niet professioneel."
Prachtige cijfers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:21 schreef Tennessee het volgende:
Voorgaande topic: Het Marco van Basten topic #29: Het EK komt dichterbij!
Totaal Oranje onder Van Basten (oefenwedstrijden niet meegerekend)
25 gespeeld, 18 gewonnen, 5 gelijk en 2 verloren
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:38 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat een moderator alle off topic-rommel kan verwijderen, zodat we hier weer gewoon kunnen dicussiëren over het functioneren van Marco van Basten. Gaan we winnen van Slovenië?Ja Zullen we goed spelen?Een helftje, misschien 60min Welk systeem wordt er gehanteerd?Is het gras groen?En wie zullen er worden opgesteld?Stekelenburg, Melchiot, Heitinga, Ooijer, Bouma, Sneijder, De Zeeuw, van Bronkhorst, Van Persie, Huntelaar, Van der Vaart..
Ja jij begon erover jullie weten niet wie ik ben en wat ik heb meegemaakt.Het is een voetbal topic, en voetbal hoef niet altijd positief maar ook negatief te zijn. Dus als we willen discusseren over dat Van Basten te kort komt als Bondscoach moeten wij dat kunnen. In Onzin zitten ze helemaal niet op zulke topics te wachten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:56 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Wie ik ben doet er niet toe. Het gaat om wat ik zeg en niet wie ik ben. Onzin topics horen in ONZ en de bondscoach Marco van Basten-topic hoort in VBL. Zolang deze topic een onzin TT en een onzin OP heeft krijg je hier onzin discussies want dan is alleen onzin on-topic. Wil je nou echt beweren dat de TT en OP van deze topic méér aanzetten tot inhoudelijke discussie dan gerel? Waarom is het dan mijn schuld?
Sneijder, Seedorf, van der Vaart en van Persiequote:Van Basten wil Slovenië slopen via de flanken
16 oktober 2007
Het Nederlands elftal heeft op weg naar het EK van 2008 nog zeven punten nodig. In de eerste van de drie overgebleven kwalificatiewedstrijden treft Oranje woensdag Slovenië. Het credo van de bondscoach voor dat duel is simpel. "De nadruk zal liggen op aanvallen", aldus Marco van Basten.
In de denkwereld van de bondscoach krijgt dat voornemen vooral zijn weerslag op de verdediging. De laatste linie van Oranje zal tegen de Slovenen een ander uiterlijk hebben dan in de laatste, verloren wedstrijd tegen Roemenië.
Van Basten denkt aanvallende backs nodig te hebben om de Slovenen te slopen, waardoor John Heitinga en Wilfred Bouma - de backs tegen Roemenië - woensdagavond hoogstwaarschijnlijk op een andere positie spelen.
Van Basten: "Door het verlies tegen Roemenië is het nu noodzaak om te winnen en dus moeten we aanvallen. Dan kun je kiezen voor een ander systeem of voor een andere invulling qua spelers. Wij kiezen voor andere spelers in de defensie. Omdat zij waarschijnlijk met twee spitsen spelen, komen bij ons de flanken vrij. Daar moeten we dus goede voetballers neerzetten."
De laatste training voor het kwalificatieduel stond voor een groot deel in het teken van een partijspel. Bij de ploeg met de oranje hesjes - doorgaans de basisploeg - voetbalden John Heitinga, Urby Emanuelson en Nigel de Jong. Bij wit waren dat Wilfred Bouma, André Ooijer en Kew Jaliens. Het lijkt waarschijnlijk dat Emanuelson en De Jong woensdag een kans krijgen als vleugelverdedigers - juist omdat zij, als geboren middenvelders, voor meer voetballend vermogen zorgen.
Het is echter de vraag voor welk centraal duo Van Basten kiest. Bouma was tegen Roemenië de beste man op het veld en is linksbenig. Hij lijkt de aangewezen vervanger voor de geschorste Joris Mathijsen. De keuze voor de laatste verdediger gaat daardoor waarschijnlijk tussen Ooijer en Heitinga.
Behalve in verdedigend opzicht moet Van Basten ook zijn middenveld en aanval aanpassen. Giovanni van Bronckhorst en Ruud van Nistelrooy zijn geschorst, waardoor er twee posities vrijkomen. De bondscoach liet doorschemeren zelfs heil te zien in een elftal met daarin Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder en Clarence Seedorf. "Dat zou zomaar kunnen", aldus Van Basten. Eerder noemde hij het niet reëel om met die drie tezamen te voetballen.
De van een schorsing teruggekeerde Robin van Persie keert - afgaand op de laatste training - terug als rechterflankaanvaller. Klaas Jan Huntelaar wordt diepe spits en Van der Vaart start hoogstwaarschijnlijk als linksbuiten. Het middenveld bestaat in dat geval uit Sneijder, Demy de Zeeuw en Seedorf.
Van Basten keek dinsdag ook nog even terug op het duel met Roemenië, van afgelopen zaterdag. In die wedstrijd - de eerste kwalificatie-interland die Van Basten verloor - voetbalde Oranje één helft goed, maar was het verval na rust groot. "In de tweede helft vergaten we te voetballen. Dat gebeurt soms en daar werken we aan."
Dat er niemand in het veld de verantwoordelijkheid nam om het duel te laten kantelen, verbaasde Van Basten niet zoveel. "Ik heb zelf ook vrij lang gevoetbald en toen was het ook niet altijd zo dat er iemand in het veld opstond. Dat gebeurt nu eenmaal niet altijd. Maar dat wil echt niet zeggen dat deze groep niet capabel is of zo."
Vermoedelijke opstelling: Stekelenburg; De Jong, Heitinga, Bouma en Emanuelson; Sneijder, De Zeeuw en Seedorf; Van Persie, Huntelaar en Van der Vaart.
Het is dé Marco van Basten topic in VBL. Montana wist dat dit zou gaan gebeuren als hij de TT weer "Marco van Basten moet ontslagen worden" zou noemen, net als een paar andere mensen die er op zaten te wachten om weer verder te kunnen rellen. Montana doet er zelfs nog een schepje bovenop door in zijn openingspost gewoon te liegen over de voorgaande delen. Deze hele topic is bedoeld om te rellen en niet om inhoudelijk te discusseren, dat geeft hij zelf toe. Ga nou niet mij de schuld geven, je moet echt bij montana zijn.quote:Het is een voetbal topic, en voetbal hoef niet altijd positief maar ook negatief te zijn. Dus als we willen discusseren over dat Van Basten te kort komt als Bondscoach moeten wij dat kunnen. In Onzin zitten ze helemaal niet op zulke topics te wachten.
zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sneijder, Seedorf, van der Vaart en van Persie.
Zeker, als ie Van Persie maar niet weer als rechtsbuiten laat spelen.quote:
Én Huntelaar! Ik ben echt blij dat (als) we die nou eens te zien krijgen... Moet ie het wel goed doen natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sneijder, Seedorf, van der Vaart en van Persie.
Ik zit ook al even te denken, maar ik weet het ook niet precies. Eigenlijk, als V. Basten met opkomende backs wil spelen, moet hij eigenlijk geen buitenspelers opstellen, want dan is het aan de zijkanten weer veel te vol. En Persie en VDV zijn natuurlijk geen echte buitenspelers en beter bruikbaar op andere posities. Middenvelders met aanvallende impulsen lijken me wel nuttig, maar ik denk dat Seedorf het slachtoffer wordt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:19 schreef PaRaR het volgende:
v. Persie. Er is niemand anders beter voor die positie.
Niemand! Ik ben voor 3 verdedigers (opkomende backs), 5 middenvelders (minimaal 2 controlerend, minimaal 1 aanvallend) en 2 aanvallers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:15 schreef WhiteLightning het volgende:
wie zien jullie het liefst rechtsbuiten spelen ?
Melchiot en Van Bronckhorst zijn geschorst. De rechtsback wordt denk ik Jaliens, de middenvelder weet ik niet......quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op dinsdag 16 oktober 2007 16:38 schreef M0NTANA het volgende: En wie zullen er worden opgesteld?Stekelenburg, Melchiot, Heitinga, Ooijer, Bouma, Sneijder, De Zeeuw, van Bronkhorst, Van Persie, Huntelaar, Van der Vaart..
hey je onderschat sloveniequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef Barca het volgende:
Ooijer?! Pfffff!!! Laat de tv maar uit! Ooijer en Bouma ... dat wordt wel 13 - 0 voor Slovenië.
Niemand. We hebben geen rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:15 schreef WhiteLightning het volgende:
wie zien jullie het liefst rechtsbuiten spelen ?
In die zin kan ik achter elke beslissing staanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:30 schreef Suijk het volgende:
Zou het niet verstandiger zijn om eerst eens bij een wat kleinere club een jaar of 3 ervaring op te doen voordat hij een topclub gaat coachen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat Nederland het niet haalt en dat ie snel bij Ajax kan beginnen.
Hij gaat toch ook geen topclub coachen dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zou het niet verstandiger zijn om eerst eens bij een wat kleinere club een jaar of 3 ervaring op te doen voordat hij een topclub gaat coachen?
Dat heb ik dus ook, we hebben geen rechtsbuiten en maar één échte linksbuiten (die bijna altijd geblesseerd is) en tóch wordt er 4-3-3 gespeeld, we hebben daarentegen wél de beschikking over meerdere centrumspitsen van topniveau, maar hier wordt er maar één van opgesteld!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Niemand. We hebben geen rechtsbuiten.
Hoe vaak moet ik dat nog uitleggen? Je hebt zelf al aangegeven dat 4-4-2 en 4-3-3 niet zoveel van elkaar hoeven te verschillen en of je in een 4-4-2 links of rechts op de vleugel speelt of een 4-3-3 maakt niet heel veel uit. En zowel Babel als VanPersie hebben dat al gedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, we hebben geen rechtsbuiten en maar één échte linksbuiten (die bijna altijd geblesseerd is) en tóch wordt er 4-3-3 gespeeld, we hebben daarentegen wél de beschikking over meerdere centrumspitsen van topniveau, maar hier wordt er maar één van opgesteld!
Zal het jou nog éénmaal proberen uit te leggen, door middel van enkele voorbeelden. Hier een 4-3-3 met een diepgaande tien, een beetje vergelijkbaar met 4-4-2:quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik dat nog uitleggen? Je hebt zelf al aangegeven dat 4-4-2 en 4-3-3 niet zoveel van elkaar hoeven te verschillen en of je in een 4-4-2 links of rechts op de vleugel speelt of een 4-3-3 maakt niet heel veel uit. En zowel Babel als VanPersie hebben dat al gedaan.
Je gedram over het ontslaan van MvB is even treurig gedram en nutteloos gezeik als TN over de topictitel. Heel soms ga je in op een argument - maar 10 posts later vergeet je het allemaal weer ga je weer drammen. Als ik dan ook nog moet lezen dat de spelers zo goed zijn en dat het door Van Basten komt dat het er allemaal niet uitziet dan denk ik geef mijn posrtie maar aan fikkie. Het aantal echt leuke wedstrijden van Oranje de afglopen 8 jaar is op de hand van een kluns in een houtzagerij te tellen. En dat is dus niet alleen onder van Basten ...
Ik laat deze serie maar aan me voorbij gaan. Een van de weinige die ik hier serieus met echte argumenten heb zien posten is DRD. Misschien dat ik daar nog op reageer.
1 2 3 4 5 6 7 8 | --------9-------- -11------------7- -------10-------- ---8---------6--- -3---5----4----2- --------1-------- ----------------- |
1 2 3 4 5 6 7 | -----9----10----- -11------------7- ---8---------6--- -3---5----4----2- --------1-------- ----------------- |
1 2 3 4 5 6 7 8 | --------9-------- -11------------7- ---10--------8--- --------6-------- -3---5----4----2- --------1-------- ----------------- |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | --------9-------- -11------------7- ----------------- ----------------- -------10-------- ---8---------6--- -3---5----4----2- --------1-------- ----------------- |
1 2 3 4 5 6 7 8 | ----11----9------ -------10-------- ---8---------7--- --------6-------- -3---5----4----2- --------1-------- ----------------- |
Technisch?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:32 schreef Barca het volgende:
Ach ... zo lang men de spelopbouw wil doen via centrale verdedigers die nog geen skippibal kunnen raken wordt het nooit wat. Zeker niet met de waardeloze mentaliteit van de Nederlandse voetballers!
De gemiddelde uitkeringstrekker (dus zij die een uitkering genieten en te lui zijn om te werken) is minstens 1000x actiever dan een international!
Tactisch, technisch én mentaal zijn we zelfs veruit de mindere van een knvb 6e klasse team.
Maar om on topic te blijven: Bassie ontneemt het legioen iedere hoop. Hij staat verbetering in de weg!
En weet je hoe het komt dat het eindelijk een een beetje liep? 4-4-2quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:16 schreef Barca het volgende:
Nou ... technisch gezien doen ze het in de 1e helft niet onaardig. Sneijder wordt goed gevonden. Hij speelt zichzelf mooi vrij voor de goal. De passing is behoorlijk. De opbouw moet echter sneller en beter.
Maar ja ... Bouma verziekt de boel met zijn ziekenhuisballen!
Dat publiek wat na de 1-0 'Kampioenen' joelt en dan na de 60ste minuut om Foppe de Haan? Nee, die zijn serieus te noemenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:02 schreef venomsnake het volgende:
V Basten begon zo goed met zijn basisopstelling, maar zakt weer volledig door het ijs in de 2e helft met zijn waanzinnige wisselbeleid.
Publiek keert zich inmiddels ook terecht tegen de bondscoach.
Dit kan je gewoon niet meer serieus nemen!!
433? Er werd 4141 gespeeld johquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Grotendeels joden in de basis, 4-3-3 zonder een enkele voorzet te geven, de enige echte vleugelspeler komt er halverwege in en wordt vervolgens weer gewisseld. Spelers die de weg kwijt zijn, bij balbezit weten ze niet wat ze moeten doen. Van Basten wtf heb je gedaan met die gozerts.
Dat is waar. Slovenie was gewoon weer buitengewoon matig. Ik mag hopen dat in de Kuip tegen luxemburg een goedmakertje wordt waarin we gewoon weer ouderwetsch met 8-0 gaan winnen. Het is echt werkelijk niet te filmen hoe een coach zo een grote hoeveelheid individuele topkwaliteit aan spelers zo intens beroerd kan laten voetballen. De enige reden dat we uberhaupt ooit nog winnen is die individuele topkwaliteit, maar als er werkelijk een team zou staan zouden we de schrik van europa kunnen zijn. Dalijk in Oostenrijk worden we het lachertje onder deze bondscoach.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:02 schreef venomsnake het volgende:
V Basten begon zo goed met zijn basisopstelling, maar zakt weer volledig door het ijs in de 2e helft met zijn waanzinnige wisselbeleid.
Publiek keert zich inmiddels ook terecht tegen de bondscoach.
Dit kan je gewoon niet meer serieus nemen!!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:03 schreef golfer het volgende:
Tennessee zal het ons ongetwijfeld wel kunnen uitleggen, al deze briljante tactische zetten van Van Basten.
Kolder. Het publiek heeft van Basten en Oranje mijns inziens lang genoeg de tijd gegeven om fatsoenlijk te gaan spelen. Scoren is niet eens nodig, maar kansen creeren wel. Als we 20 volle kansen in een wedstrijd creeren in een wedstrijd kan je nog gelijk spelen of verliezen, maar dan is het dragelijker dan die droge kutvertoningen van vandaag de dag.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:42 schreef Sensation89 het volgende:
Idd kutpubliek. Ga er dan tenminste nog met zn allen achterstaan en breng er wat sfeer in. Dan gaat het elftal ook beter voetballen. Het moet niet zo zijn dat het publiek pas begint als er een keer een paar doelpunten vallen. Dan kun je net zo goed geen supporters erin laten.
Dat is idd nogal tegenstrijdig met elkaar ja....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:39 schreef Trancelocator het volgende:
Wat een sukkels in dat stadion zeg: zingen dat je voetbal wilt zien en dan ga je naar een wedstrijd van Oranje.
Pardon? Het publiek betaalt zich elke keer scheel voor een kaartje en krijgt al een paar jaar geen fatsoenlijke wedstrijd meer te zien omdat Bassie zo arrogant en zelfingenomen zijn eigen tactiek blijft volgen die qua resultaat tegen B- en C-landen er nog wel mee door kan maar qua spelniveau om te janken zo slecht is... En dan mag je daar niks van laten merken? Het geduld is zo langzamerhand echt op dus ik geef ze groot gelijk...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:42 schreef Sensation89 het volgende:
Idd kutpubliek. Ga er dan tenminste nog met zn allen achterstaan en breng er wat sfeer in. Dan gaat het elftal ook beter voetballen. Het moet niet zo zijn dat het publiek pas begint als er een keer een paar doelpunten vallen. Dan kun je net zo goed geen supporters erin laten.
Hahahah, neem je publiek serieus?!?!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:36 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Het is ook onvoorstelbaar dat de KNVB dit nog toestaat. Publiek wat een fluitconcert geeft na een overwinning, wat de naam schreeuwt van een 'potentiele opvolger', wat schreeuwt "wij willen voetbal zien", wat witte zakjes tevoorschijn haalt en dat alles als je met gemak aan het winnen bent. Neem je publiek serieus, betaal je scheel en haal Guus weer terug.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:58 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
verkleed zijn als wortel, theedoek, zeeuws meisje, opblaasklomp..
[..]
Hahahah, neem je publiek serieus?!?!![]()
Jij neemt gasten die verkleed zijn als wortel, theedoek, zeeuws meisje, opblaasklomp..serieus?
Kan ze geen ongelijk geven dat ze die debielen niet serieus nemen..
Hier sluit ik me volledig bij aan. Je ziet gewoon dat er geen lijn in het spel zit. Aanvallende middenvelders gaan vaak op eigen houtje de bal halen bij de verdediging, spelers houden de bal te lang vast, spelen de bal te langzaam in, bewegen te weinig als ze niet aan de bal zijn, het gaat maar door. Dit zijn allemaal dingen waar een goede trainer op zou moeten hameren, maar het Nederlands elftal maakt al een paar jaar dezelfde fouten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:48 schreef kastanova het volgende:
Tja, wat mij eigenlijk het meeste opvalt is dat van Basten toch echt steeds meer op een trainer van een E-jes elftal begint te lijken.
...
Laat die vent lekker een schoolelftal gaan trainen waar slechts 4 vaders en 3 koeien staan te kijken in plaats van miljoenen, zich dood ergerende voetbal liefhebbers.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:42 schreef Sensation89 het volgende:
Het moet niet zo zijn dat het publiek pas begint als er een keer een paar doelpunten vallen. Dan kun je net zo goed geen supporters erin laten.
Denk dat dat aardig sarcastisch/cynisch was, maar goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat publiek wat na de 1-0 'Kampioenen' joelt en dan na de 60ste minuut om Foppe de Haan? Nee, die zijn serieus te noemen.
[..]
Hahahah, neem je publiek serieus?!?!![]()
Jij neemt gasten die verkleed zijn als wortel, theedoek, zeeuws meisje, opblaasklomp..serieus?
Kan ze geen ongelijk geven dat ze die debielen niet serieus nemen..
Als Griek mag je dat vinden, maar Nederland deed het om aanvallend verzorgd voetbal spelen. Dat is met plus twintig meer scorende landen niet erg uit de verf gekomen. Dertien treffers in tien duels, meest vrije trappen (waar een keeper overheen duikt) en afgestrafte fouten, tegen allesbehalve vooraanstaande landen. Tegen Bulgarije en Roemenie met hangen en wurgen door, als je dan toch cijfermatig het resultaat beschouwen wilt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Azijnpissers. 10 gespeeld, 3 goals tegen.
Eerste helft was zelfs vrij aardig. Jammer dat alle barbies weer braken.
Wel 2e achter Roemenië. En zoals hier al gesteld, met heel weinig gescoorde doelpunten. Zeer minimale zeges op Slovenië, Luxemburg en Albanië.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Azijnpissers. 10 gespeeld, 3 goals tegen.
Eerste helft was zelfs vrij aardig. Jammer dat alle barbies weer braken.
Weet je wel zeker dat je bij die wedstrijd aanwezig was?quote:Robben erin, die redelijk dreigend was.
't Is een proces DRD.. En de blessures werken natuurlijk ook niet mee...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:57 schreef DRD het volgende:
Conclusie: Een middenveld met de punt naar achteren werkt niet. Half Nederland ziet dat al jaren, Van Basten leek even op de goede weg met zijn opstelling, maar valt toch weer terug in oude fouten. En daarom moet hij, zoals de TT terecht stelt, nog steeds ontslagen worden!
Is toch echt steeds 3 punten, daar gaat het om.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:39 schreef Perico het volgende:
[..]
Wel 2e achter Roemenië. En zoals hier al gesteld, met heel weinig gescoorde doelpunten. Zeer minimale zeges op Slovenië, Luxemburg en Albanië.
En met de wetenschap dat op een EK de verdediging gaat breken tegen toplanden...
Ik win liever met oogstrelend voetbal, iets dat toch niet voor onmogelijk gehouden moet worden met dit spelersmateriaal?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is toch echt steeds 3 punten, daar gaat het om.
Of speel je liever gelijk met oogstrelend voetbal?
Oogstrelend voetbal interesseert mij geen fuck. Wat me wel zorgen baart is dat het niveau zo laag is en dat er zo weinig kansen worden gecreerd dat dat zo weinig perspectief biedt voor de toekomst.. ( Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik weinig wedstrijden van het NL gezien heb dit jaar, meestal kijk ik in de kroeg en vind ik na 10 minuten de vrouwen en het bier weer interessanter dan de wedstrijd, maar dat ligt dus ook aan de wedstrijden )quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is toch echt steeds 3 punten, daar gaat het om.
Of speel je liever gelijk met oogstrelend voetbal?
Oogstrelend voetbal mag je niet verwachten van een team dat 1 keer in de 4 maand samen speelt, ongeacht het spelersmateriaal.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:09 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik win liever met oogstrelend voetbal, iets dat toch niet voor onmogelijk gehouden moet worden met dit spelersmateriaal?
Blijkbaar mist de chemie tussen bepaalde spelers. Een hele hoop sterren, maakt nog geen wereldteam. (Real anyone, of lag dat ook aan de 4 trainers die er in faalden?)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:09 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik win liever met oogstrelend voetbal, iets dat toch niet voor onmogelijk gehouden moet worden met dit spelersmateriaal?
Ja. En Robben is als linksbuiten dreigender dan Seedorf. Omdat ie snelheid en een actie als mogelijk wapen heeft. Hij speelde kut, dat absoluut, maar er gaat ogenschijnlijk meer gevaar vanuit, waardoor de verdedigers al achteruit gaan lopen.....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je bij die wedstrijd aanwezig was?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |