Dat het ik wel voor over.quote:Op zondag 18 november 2007 15:23 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat lach ik jullie allemaal hard uit als we Europees Kampioen worden. Want dat worden we![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 15:23 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat lach ik jullie allemaal hard uit als we Europees Kampioen worden. Want dat worden we![]()
Misschien eens wat minder bier drinken?!quote:Op zondag 18 november 2007 15:23 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat zijn toch prachtige cijfers.quote:Op zondag 18 november 2007 12:21 schreef Tennessee het volgende:
Totaal Oranje onder Van Basten (oefenwedstrijden niet meegerekend)
27 gespeeld, 20 gewonnen, 5 gelijk en 2 verloren, 44 doelpunten gemaakt en 8 tegen
????quote:Op zondag 18 november 2007 17:47 schreef Barca het volgende:
Nederlandse voetballers zijn lui. Op een eindtoernooi moet je presteren en dat zal voor een Nederlands elftal altijd een utopie blijven!
Knap van ze.quote:Op zondag 18 november 2007 12:17 schreef JohanCruijff het volgende:
In 1989 rolt Milan in Barcelona Steaua Boekarest op: 2-0. Van Basten en Gullit scoren ieder tweemaal.
Goeie!!!quote:Op zondag 18 november 2007 19:02 schreef Bakf het volgende:
[..]
????
Hoe verklaar je dan de hoge positie van Nederland in deze liijst: http://en.wikipedia.org/w(...)tions_by_Elo_Ratings
Resultaten van Oranje op een groot tournooi (EK of WK):
1x gewonnen finale
2x verloren finale
5x verloren halve finale
2x verloren kwartfinale
Wat een onzin dus van jou.
1x met geluk Europees kampioen. Daarna nooit meer. Zal ook niet meer gebeuren!quote:Op zondag 18 november 2007 19:02 schreef Bakf het volgende:
[..]
????
Hoe verklaar je dan de hoge positie van Nederland in deze liijst: http://en.wikipedia.org/w(...)tions_by_Elo_Ratings
Resultaten van Oranje op een groot tournooi (EK of WK):
1x gewonnen finale
2x verloren finale
5x verloren halve finale
2x verloren kwartfinale
Wat een onzin dus van jou.
Zeg je dat nou ook in het dagelijks leven of alleen op Fok?quote:Op zondag 18 november 2007 19:20 schreef Barca het volgende:
[..]
1x met geluk Europees kampioen. Daarna nooit meer. Zal ook niet meer gebeuren!
Zoals je zelf al aangeeft 2x VERLOREN finale, 5x VERLOREN halve finale, 2x VERLOREN kwartfinale
Ook in het dagelijks leven!quote:Op zondag 18 november 2007 19:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Zeg je dat nou ook in het dagelijks leven of alleen op Fok?
Maar Oranje ging meestal wel ten onder met mooi voetbal, hét handelsmerk van de Nederlandse topsport. Zelfs dat hebben we nu niet meer!quote:Op zondag 18 november 2007 19:20 schreef Barca het volgende:
[..]
1x met geluk Europees kampioen. Daarna nooit meer. Zal ook niet meer gebeuren!
Zoals je zelf al aangeeft 2x VERLOREN finale, 5x VERLOREN halve finale, 2x VERLOREN kwartfinale
Jij vindt van de 27 er 20 winnen en maar 2 verliezen geen aankopingspunt?quote:Op zondag 18 november 2007 19:32 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar Oranje ging meestal wel ten onder met mooi voetbal, hét handelsmerk van de Nederlandse topsport. Zelfs dat hebben we nu niet meer!
Ik heb in de hele periode Van Basten weinig aanknopingspunten gezien om te kunnen geloven dat het een mooi EK voor Oranje gaat worden. Tuurlijk hoop ik erop, maar dan zal Marco een wonder moeten laten geschieden als Klinsmann vorig jaar.
Onder een mooi EK voor een Oranje versta ik:quote:Op zondag 18 november 2007 19:35 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Jij vindt van de 27 er 20 winnen en maar 2 verliezen geen aankopingspunt?
Ok, wat zegt jou dan wél iets?quote:Op zondag 18 november 2007 19:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Onder een mooi EK voor een Oranje versta ik:
- op zijn minst de halve finale halen;
- met aantrekkelijk voetbal (het handelsmerk van Oranje).
Onder Van Basten en met de tegenstand die is te verwachten, zie ik beide niet gebeuren. De statistieken zeggen mij verder niets.
Ok, ik weet niet of ik dan wil weten in wat voor kringen jij je begeeft, maar ik ben wel erg benieuwd wat jij dan aan die wedstrijd van gisteravond zo onaantrekkelijk vond... Ik ben nu in de 83ste minuut en ik vind het een prima wedstrijd hoor!quote:Op zondag 18 november 2007 19:46 schreef Barca het volgende:
Aantrekkelijk voetbal ... je zegt het zelf al "ten onder gaan". Je moet winnen met mooi voetbal!
Hoe mensen reageren? Ze zijn het met me eens. Sterker nog, de meesten vinden me nog te lief voor die arrogante, overbetaalde sukkels!
Als jij het een prima wedstrijd vindt dan ben jij gewoon zeer snel tevreden en zullen we het nooit eens met elkaar worden!quote:Op zondag 18 november 2007 19:50 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ok, ik weet niet of ik dan wil weten in wat voor kringen jij je begeeft, maar ik ben wel erg benieuwd wat jij dan aan die wedstrijd van gisteravond zo onaantrekkelijk vond... Ik ben nu in de 83ste minuut en ik vind het een prima wedstrijd hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |