Kwark met haar... apart...quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker dan. kom je thuis met melk, blijkt het yoghurt te zijn.![]()
heej wel een beetje doordrinken hehquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:54 schreef Sgele het volgende:
Holy crap...
* Sgele versleept krat bier mee uit vorige topic
Mijn kruidenkaasje was kwark gewordenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker dan. kom je thuis met melk, blijkt het yoghurt te zijn.![]()
Ik moet werken vannachtquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kwark met haar... apart...
JAAAAAAAAAAH Nog 8 minuten![]()
Lynda, succes vanavond met het nachtbraken met (doorhalen wat niet van toepassing is) WL / Droxz
Enne tot maandag, hoewel misschien morgen middag ook nog even![]()
HA, ik had laatst hetzelfde met Brie ... koop je dat.. volgende dag eten.. .hardstikke ranzig...bleek het al ruimschoots de houdbaarheid gepasseerd te hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mijn kruidenkaasje was kwark geworden
De volgende dag terug gegaan, bleek de hele rij kruidenkaasjes over de datum te zijn.
Slechte zaak [ afbeelding ]
Fris, met een rietjequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
inderdaad!
* Dr.Droxz gaat drinken halen, iemand nog een bakkie koffie, thee, fris of wat sterkers?
ja idd. dat had ik trouwens pas geleden met afbakbroden van de ah.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mijn kruidenkaasje was kwark geworden
De volgende dag terug gegaan, bleek de hele rij kruidenkaasjes over de datum te zijn.
Slechte zaak [ afbeelding ]
tot hoe laat moet je werken ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik moet werken vannacht![]()
Tot maandag![]()
Zuur, nah sterkte dan maar hequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Tot maandag![]()
Gatverdammequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
HA, ik had laatst hetzelfde met Brie ... koop je dat.. volgende dag eten.. .hardstikke ranzig...bleek het al ruimschoots de houdbaarheid gepasseerd te hebben![]()
ik heb hier sinas in mn la liggen . met als datum 18/01/07quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Gatverdamme
Twee weken hier.
Dat geloof je toch niet!
Wat doe je voor werk als je 's nachts moet arbeiten?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Tot maandag![]()
Eet u smakelijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb hier sinas in mn la liggen . met als datum 18/01/07
... Om die ene collega die slechte koffie zet mee te vergiftigen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb hier sinas in mn la liggen . met als datum 18/01/07
Vermoedelijk iets in de horeca?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk als je 's nachts moet arbeiten?
Tot maandag
Werk naast me stage in het weekend nog in de horeca.. Stagevergoeding is niet genoeg om een maand van te kunnen levenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk als je 's nachts moet arbeiten?
Tot maandag
we hebben een automaat , dus moet ik iedereen dan maar vergiftigen ??quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:00 schreef Seventees het volgende:
[..]
... Om die ene collega die slechte koffie zet mee te vergiftigen?![]()
ik ga voor A en Bquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef lynda het volgende:
Hmm concept vandaag inleveren word het niet echt denk.. In ieder geval niet zo'n concept als wat ik wil.. Met welk excuus ga ik hem maandag inleveren?
A) Droxz de schuld geven
B) Datastick vergeten op werk
C) 'Ziek'
D) Simpel weg zeggen dat ik het vergeten was te mailen
Eventuele aanvullingen zijn welkom
Welk concept? Het is hier zo godvergeten saai dat ik de hele dag op internet surfquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef lynda het volgende:
Hmm concept vandaag inleveren word het niet echt denk.. In ieder geval niet zo'n concept als wat ik wil.. Met welk excuus ga ik hem maandag inleveren?
A) Droxz de schuld geven
C) 'Ziek'
Concept voor me stageopdracht.. Is een kwaliteitshandboek (proces ellende) en concept moet wezen:quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Welk concept? Het is hier zo godvergeten saai dat ik de hele dag op internet surf
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:11 schreef Dylanesque het volgende:
Te Veel P.. ehmmm.. iets leuks met een 'p'... ehmmmm shitPoep!
Harry Potter?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:11 schreef Dylanesque het volgende:
Te Veel P.. ehmmm.. iets leuks met een 'p'... ehmmmm shit
piem0lquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:11 schreef Dylanesque het volgende:
Te Veel P.. ehmmm.. iets leuks met een 'p'... ehmmmm shit
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Concept voor me stageopdracht.. Is een kwaliteitshandboek (proces ellende) en concept moet wezen:
Alles moet er grofweg al in staan zodat ik het straks alleen nog hoef uit te werken en eventueel aan te vullen.. Ik zie eigenlijk nu weer alleen maar rondjes, driehoekjes, vierkantjes en pijltjes![]()
moest even 3x denkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:15 schreef Seventees het volgende:
[..]![]()
Als antwoord, meis! Als antwoord!
Te Veel Harry Potterquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Te Veel Harry Potter. Dat is een tvhp. Terugvindhoerenpost!
ik ook!!! ....wie niet eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:18 schreef lynda het volgende:
[..]
moest even 3x denken.. IK WIL WEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Je MOET weekend!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:18 schreef lynda het volgende:
[..]
moest even 3x denken.. IK WIL WEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Cam aan ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En ik Seventeesen het is reuzegezellig
ik niet , weekenden zijn maar vervelend. uitslapen, doen wat je wilt en zoquote:
heb jij een klap van een molen gehad?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik niet , weekenden zijn maar vervelend. uitslapen, doen wat je wilt en zo![]()
![]()
gewoon een beetje aan het klooienquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
sgele wat ben je aan het doen met je avatar ? lol
nee nog niet, vanavond denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
heb jij een klap van een molen gehad?![]()
Klein beetje suiker dan!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
Doe je nu een bakkie met mij.
Gezellig
Suiker?
Als ik wil over 5 minuten.. betaald krijg ik toch welquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
lynda ik weet nog steeds niet hoe laat je klaar bent met werken ? of vindt je vervelend dat ik dat vraag ?
denk niet dat mn geestelijke situatie dat toelaat op dit moment. dus die hou ik tegoed van jequote:Op vrijdag 16 november 2007 15:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Als ik wil over 5 minuten.. betaald krijg ik toch wel
Vanacht begin ik met beetje pech om 22 uur en ben ik om 4 uur klaarKom je biertje halen?
![]()
doe dan maar B, A is GEEN optiequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef lynda het volgende:
A) Droxz de schuld geven
C) 'Ziek'
Dat is er.. al weet niet iedereen datquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als er maar bier is
Maar okee;
[..]
ook nog koken ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is er.. al weet niet iedereen dat![]()
En welke eettent hou ik voor meNiet alles hoeft op internet
![]()
ik maak GEEN! eten klaar op de zaak, bedien en reken af.quote:
kan je een beetje koken eigelijk ?>quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:41 schreef lynda het volgende:
[..]
ik maak GEEN! eten klaar op de zaak, bedien en reken af.
En thuis is het niet mijn avond om te koken![]()
Lieve schat.. Ouddorp en Oudorp zijn twee verschillende plaatsenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
ik denk dat je in dn dolle beer werkt![]()
45 minsquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:43 schreef NrSiX het volgende:
nog een half uurtje.. aftelluh!
Dan is het mijn schuld, maar ik krijg wel een dankwoord?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Ook niet als ik je alsnog in mijn dankwoord zet?
sorry, zo zie je maar dat google niet altijd zn werk doetquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Lieve schat.. Ouddorp en Oudorp zijn twee verschillende plaatsen
Ik woon dus in Oudorp 2x rollen van Alkmaar af![]()
Bij Nico werk ik ook nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, zo zie je maar dat google niet altijd zn werk doet
en dat kan je aan Nico vragen .. ahum
Als dank aan Visio hequote:Op vrijdag 16 november 2007 15:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan is het mijn schuld, maar ik krijg wel een dankwoord?![]()
![]()
Dat wel maar ik heb meer tijd nodig om m'n werk af te krijgenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:46 schreef NrSiX het volgende:
[..]
niet zo boos, tis makkelijk vol te houden..![]()
juist!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat wel maar ik heb meer tijd nodig om m'n werk af te krijgen
groente , als ik pizza ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Bij Nico werk ik ook nietIk werk echt in de binnenstad van Alkmaar
En ik kan een maaltijd op tafel zetten hou het daar maar op, als ouders op vakantie zijn red ik me prima en ja dan eet ik ook nog groente
Nou, graag gedaan!quote:
je zou nog versteld staan hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:08 schreef lynda het volgende:
WL.. niet iedereen kookt/bakt het zelfde als jou
En deal Droxz
Je vergeet ook nog chef kok ala mama's al eerder gemaakte gerechten opwarmenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zou nog versteld staan hoor
* WhiteLightning is chef kok. qua simpele gerechten dan
mamma kooktquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Je vergeet ook nog chef kok ala mama's al eerder gemaakte gerechten opwarmen![]()
Op pizza zit ook groentequote:
Dat is wel de overtreffende trap van lui werkenquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:37 schreef lynda het volgende:
Smokez! Werk vanuit bed
Lekker vrij vandaagquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:56 schreef lynda het volgende:
Beller spuitelf!
Sinterklaas is ook stom! Nog 3 weken en dan kerstbooooooooom!
Ik ben vanacht trouwens even tot de conclusie gekomen dat jullie niet zo goed zijn voor me
Seven, wij weten gewoon hoe je moet werken, lekker lui in bed :p
LOL!quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:37 schreef lynda het volgende:
Smokez! Werk vanuit bed
Ik had vorige week al geen zin in maandag!quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:57 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb (nu al!) geen zin in maandag [ afbeelding ]...
You're killing me!quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zal wel vast wat thee voor je neerzetten, alleen is die er niet voor 14:00
Enne waarom ben ik dat danquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:42 schreef lynda het volgende:
Beller je bent wel een spuitefl!
Hier rustig Smokez.. ook niet zo gek als je in bed werkt hehe. Maar ik stop er wel weer mee voor vandaag, tijd om iets aan me priveleven te doen![]()
Nu echt tot maandag!
* Bellerophon zegt E.S.D.B.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik kijk al op tegen vandaag.. klein beetje teveel gedronken gister![]()
Klein beetje?quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik kijk al op tegen vandaag.. klein beetje teveel gedronken gister![]()
Scherpquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Extreme Staat Der Beschonkenheden
Scherp... maar neequote:Op zaterdag 17 november 2007 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Extreme Staat Der Beschonkenheden
ESDB ten gevolge van ESDB dusquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scherp... maar nee
Eigen Schuld Dikke Bult
Ik hang tussen 'Goed' en 'Gaap'quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:27 schreef Dylanesque het volgende:
maar wel leuke avond gehad![]()
hoe is t met jullie
Goep?quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik hang tussen 'Goed' en 'Gaap'
omdat ik het zeg!quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Enne waarom ben ik dat dan
Priveleven? Que? Hebben wij buiten Fok om dan ook nog een priveleven???
Gefeliciteerd!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:18 schreef lynda het volgende:
[..]
omdat ik het zeg!
En ik schijn wel een leven buiten fok te hebbenis alleen beetje spoorloos de laatste euhmm 10 weken
![]()
MAAR!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MIJN CONCEPT IS AFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
na het allemaal daadwerkelijk in een bestand geplakt te hebben had ik meer dan ik dacht![]()
23 pagina's![]()
Nah nu begint het echte uitwerk werkquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu hopen dat er niet meer te veel gesleuteld moet worden aan het concept
PfffDaar neem ik geen genoegen mee, mij een beetje een spuitelf noemen, als ik niks anders doe
![]()
Hahaha en dan een nachtbraker worden om zo alles maar op tijd af te krijgen, en ook typisch lynda om bepaalde personen zomaar een spuitelf te noemen zeker?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Nah nu begint het echte uitwerk werkIs typisch lynda.. denken niet veel te hebben maar er uiteindelijk achter komen dat het best wel iets meer is
![]()
Nee ik moet gewoon soms even een schop onder me reet krijgen OF weten dat ik al aardig ver ben zoals nuquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha en dan een nachtbraker worden om zo alles maar op tijd af te krijgen, en ook typisch lynda om bepaalde personen zomaar een spuitelf te noemen zeker?
Hahaha je vindt me wel liefquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee ik moet gewoon soms even een schop onder me reet krijgen OF weten dat ik al aardig ver ben zoals nu![]()
En ik heb genoeg redenen om jou spuitelf te noemen! Droxz heeft me alleen maar geholpen met Visio meer niet , dat wil niets zeggen over dat we nou elke avond tot laat bezig blijven ja!
SPUITELF!![]()
Erg hequote:Op zaterdag 17 november 2007 15:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Niet te geloven zeg, het is ook gewoon druk hier vandaag...
Wat nog veel erger is, ik heb het hier op m'n werk ook druk!quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Erg he
Pff Spuitelf, hoe durft ze![]()
* Seventees is ook zwaar in shockquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Niet te geloven zeg, het is ook gewoon druk hier vandaag...
Amsterdam-West!quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
* Seventees is ook zwaar in shock
Waar zit je? Gaan we een biertje doen. Wil eens zien of het waar is wat ze zeggen... Of buiten echt bestaat
Ja wat denk je, ik ben wel weer aan het werk hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
niet te geloven dit ... ik heb een leuke avond gehad, ik slaap bijna 12 uur .. kom hier kijken, er weer 2 pagina's vol![]()
Ik begin wel te merken dat jij mij en WL vaak de schuld geeft,quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lekker vrij vandaagNiksen!
Sinterklaas is echt geweldigWhahaha, lekker onbeschoft pepernoten naar binnen duwen.
Enne niet goed voor je?Ik doe niks, dan moet je bij Droxz en WL zijn
![]()
7 dagen, mij niet gezien hoor!quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja wat denk je, ik ben wel weer aan het werk hoor.
Pas de 7e dag op rij, gelukkig heb ik morgen de hele dag weekend!
goede moggelquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:12 schreef lynda het volgende:
Ik vind jullie erg!
Droxz goeie morgen
Kan je nagaan hoe weinig zin ik nu nog heb!quote:
1. Ik ontken allesquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik begin wel te merken dat jij mij en WL vaak de schuld geeft,
iedereen die hier komt draagt zijn steentje bij hoor![]()
Ok vandaag win je het van mequote:Op zaterdag 17 november 2007 16:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe weinig zin ik nu nog heb!
Het GZM-gehalte heeft zojuist een nieuw record bereikt
zie SPUITELF!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik begin wel te merken dat jij mij en WL vaak de schuld geeft,
iedereen die hier komt draagt zijn steentje bij hoor![]()
* Sm0keZ voelt zich vereerdquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok vandaag win je het van me![]()
*wrijft slaap uit ogen*
oja, ik wilde gisteren een vriendin van me bellen .. bel ik per ongeluk SAMquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe weinig zin ik nu nog heb!
Het GZM-gehalte heeft zojuist een nieuw record bereikt
Alweer niet! Het is toch verbazend hoe dat voor elkaar krijgtquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Amsterdam-West!
Maar inderdaad, buiten kun je echt leven! Als ik straks naar m'n auto loop val ik al het goed is wéér niet dood neer
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:15 schreef lynda het volgende:
[..]
zie SPUITELF!!!!!!!!!!!!!!!!!
sploetje!
" Hey sletjequote:Op zaterdag 17 november 2007 16:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oja, ik wilde gisteren een vriendin van me bellen .. bel ik per ongeluk SAM![]()
En ik was zo "niet wakker" dat het even duurde voordat ik doorhad dat ik SAM
aan de lijn had i.p.v. die vriendin![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Alweer niet! Het is toch verbazend hoe dat voor elkaar krijgt
* Seventees gaat het er maandag op wagen.
*dapper kijkt*
Droxz!quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
niet te geloven dit ... ik heb een leuke avond gehad, ik slaap bijna 12 uur .. kom hier kijken, er weer 2 pagina's vol![]()
zoiets ja .. ik zo van uh "sletje", het klinkt mannelijk ipv van vrouwlijk .. uh .,. ej sam !!!!quote:
quote:
Misschien moeten we de naam van dit topic veranderenquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahaha
* Dr.Droxz heeft helemaal geen zin in maandag, en kijkt raar om zich heen ...![]()
Maa ehm, begrijp ik het goed dat je bier kwam brengen ofzo?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Alweer niet! Het is toch verbazend hoe dat voor elkaar krijgt
* Seventees gaat het er maandag op wagen.
*dapper kijkt*
Mongothee?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
lekker, mijn eerste bakkie van vandaag!
* Dr.Droxz is in een vrolijke bui, en geeft Seventees een bakje mongothee! iemand anders wat te drinken?![]()
"Ik heb geen zin meer, deel 61!"quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Misschien moeten we de naam van dit topic veranderen
in "wij blijken geen leven te hebben buiten fok! om"quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Misschien moeten we de naam van dit topic veranderen
Ben net een uur wakker hoor * Dr.Droxz gaat dan maar zelf zijn koffie pakken ....quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mongothee?
Jongen, ik geloof dat je al te veel gehad hebt
Hoe groot is de kans dat security me eruit gooit?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maa ehm, begrijp ik het goed dat je bier kwam brengen ofzo?
toen ik en Zmokez nog samenwerkte bij die KUT bank, kon iedereen altijd langskomen in de avond ..quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat security me eruit gooit?
En![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben net een uur wakker hoor * Dr.Droxz gaat dan maar zelf zijn koffie pakken ....![]()
ben wel lui, dus het zal een Senseo worden ben ik bangquote:
Die heeft dus als 1 van de weinige hier wel wat te doenquote:
Hier zijn ze wel erg streng bij de beveilging ja... De kans is zelfs erg groot dat je niet eens voorbij het hek gaat komenquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat security me eruit gooit?
En![]()
Vooral die ene keer dat de beveiliging langsliep toen ik net een peukie opstak, deed ie net alsof meneer het niet zagquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
toen ik en Zmokez nog samenwerkte bij die KUT bank, kon iedereen altijd langskomen in de avond ..
die beveiliging vond alles prima .. drank? die mensen moesten er alleen om lachen![]()
Ik werk wel in Amsterdam, maar niet in westquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hier zijn ze wel erg streng bij de beveilging ja... De kans is zelfs erg groot dat je niet eens voorbij het hek gaat komen
Zit je hier ook in de buurt dan?
Stuurt WL pm: Ik mag jou van seventees spammen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:29 schreef Seventees het volgende:
Laten we zijn pm-box spammen, lynda!
Wat een dramatisch zooitje zijn we![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vooral die ene keer dat de beveiliging langsliep toen ik net een peukie opstak, deed ie net alsof meneer het niet zag
Droxz lekker vrolijk z'n biertje onder tafel zetten enzo, schitterend
Lol, we moeten maar eens wat gaan drinken met z'n allen ofzoquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:44 schreef lynda het volgende:
Oke Smokez in west.. Seven ook ergens.. Ik in diemen
Neeeeee!!! Hij maakt me maandag afquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Stuurt WL pm: Ik mag jou van seventees spammen!![]()
om de hoek, haarlemquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lol, we moeten maar eens wat gaan drinken met z'n allen ofzo![]()
Droxz zit hier ook niet ver vandaan
Ah joh, da's twee treinstation hier vandaan. Stap hier sloterdijk uit en na 15min lopen ben je er alquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, da's twee treinstation hier vandaan. Stap hier sloterdijk uit en na 15min lopen ben je er al
Geen idee, hier zit niet echt een kroeg in de buurt...quote:
En sloterdijk? Volgens mij is dat wel redelijk centraal voor iedereenquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:49 schreef lynda het volgende:
Ik ben met mazzel op werkdagen binnen half uur op centraal
Daar gaan mijn smaakpupillen niet van dansenquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, hier zit niet echt een kroeg in de buurt...
Wel een Burger King, maar da's ook niet echt gezellig
inderdaad, en vanaf sloterdijk rijden er genoeg treinen naar het centraalquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:54 schreef lynda het volgende:
Sloterdijk is afhankelijk van aansluiting 5 minuten van centraal.. Dat moet je weten Smokez
Je denkt toch serieus niet dat ik vanaf Alkmaar naar A'dam ga naar Diemen, naar A'dam naar Sloterdijk en dan WEER naar a'damquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
inderdaad, en vanaf sloterdijk rijden er genoeg treinen naar het centraal![]()
tuurlijk niet, ik geef alleen aan dat er mensen zijn die zo van sloterdijk naar centraal kunnen..quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Je denkt toch serieus niet dat ik vanaf Alkmaar naar A'dam ga naar Diemen, naar A'dam naar Sloterdijk en dan WEER naar a'dam
[opschep-mode] Hallo, ik heb twee auto's en een motor voor de deur staan, dan pak ik de trein niet meer hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:54 schreef lynda het volgende:
Sloterdijk is afhankelijk van aansluiting 5 minuten van centraal.. Dat moet je weten Smokez
Tuurlijk wel!quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Je denkt toch serieus niet dat ik vanaf Alkmaar naar A'dam ga naar Diemen, naar A'dam naar Sloterdijk en dan WEER naar a'dam
Was ff een peukie doenquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:07 schreef lynda het volgende:
Dan is het goed
Waar is iedereen opeens :|
Mooi haal mij maar dan op in Diemenquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[opschep-mode] Hallo, ik heb twee auto's en een motor voor de deur staan, dan pak ik de trein niet meer hoor[/opschep-mode]
Ik bedoel, ik zit nooit in de trein
DAMN, hoop inderdaad voor dat je dat gaat halen! anders is het ook zo 1200 ....quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Hm, vandaag gaat niks meer worden... Grote stroomstoring in het datacenter hier, ik mag blij zijn als ik om 19:00 mag vertrekken.
Om 20:00 wil ik dan weer in Beverwijk zijn, concert van Golden Earring
Je BS mail danquote:
nee hoor, deze berichten komen gewoon laat aanquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:25 schreef Dylanesque het volgende:
o we gaan gewoon vrolijk door in het weekend?![]()
Jawel, wij zijn workaholics!quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:25 schreef Dylanesque het volgende:
o we gaan gewoon vrolijk door in het weekend?![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je bedoelt het mailadres van m'n werk, waar ik ook altijd mee aan t spammen ben?
Probeer me nou niet in de war te maken, ik ben al niet zo helder vandaagquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee hoor, deze berichten komen gewoon laat aan![]()
* Dr.Droxz geeft Dylanesque een biertje, maar nu wel je mond houden over mij en WL he, want ik weet van niets!quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Probeer me nou niet in de war te maken, ik ben al niet zo helder vandaag![]()
Misschien dat een biertje helpt![]()
Schaam je, ik weet ze ook allemaal uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zoiets ja, ik ga niet bijhouden wie er met welk adres zit te spammen hoor![]()
LOL, hier heb ik laatst echt om gelachen trouwensquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
oja, eer dat het weekend is .. even een youtube filmpje uit de oude doos: Part1
of een lekker broodje shoarma bestellen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:54 schreef Seventees het volgende:
Mijn buik gromt en borrelt....
En ik heb GEEN zin om te koken!
Jongens (en dame), wat denken jullie; zal ik friet halen?
Tja, als je trek hebt in friet moet je friet halen natuurlijkquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:54 schreef Seventees het volgende:
Mijn buik gromt en borrelt....
En ik heb GEEN zin om te koken!
Jongens (en dame), wat denken jullie; zal ik friet halen?
Als je toch kan bestellen, had ik ook lekker chinees gedaan hoor!quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, als je trek hebt in friet moet je friet halen natuurlijk
Vandaag ben ik meer in de stemming voor Chinees, als ik toch moet bestellen (wat waarschijnlijk wel het geval zal zijn, ik zit hier voorlopig nog wel ff)
Maar waar heb je nou voor gekozen?quote:
Boterhammen met kaas en theequote:Op zaterdag 17 november 2007 18:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar waar heb je nou voor gekozen?![]()
Wat is er mis met shoarma?quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:16 schreef lynda het volgende:
Stop nou met dat shoarma! BLEGH!
Oja seven.. ik heb WL gepmt:P en nee niet jou de schuld gegeven hehe
Ik ben wel aan het werk, erg hequote:Op zaterdag 17 november 2007 18:33 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg ehm al die pm's. heb ik de loterij gewonnen ?
ik hoop toch niet dat jullie aan het werk zijn :s
Hij denkt dat we samenzwerenquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:41 schreef lynda het volgende:
Ik was vanochtend en vanmiddag aan het werk![]()
WL!!!!!!!Seven onze pm's hebben geholpen
go Lynda! go Lynda! go Lynda! go Lynda! go Lynda! go Lynda! go Lynda!quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:45 schreef lynda het volgende:
* mist de FU smiley *
**mist de foutje bedankt smiley **quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:45 schreef lynda het volgende:
* mist de FU smiley *
Zit te wachten op het moment dat ik te horen krijg dat ik weekend hebquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet te serieus he, het is nu weekend he Lynda![]()
Ik en WL zijn het met elkaar eens, dan moet het maar om 22uur zijn!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Zit te wachten op het moment dat ik te horen krijg dat ik weekend heb
Is of om 22uur of om 5 uur morgenochtend hehe
quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:36 schreef lynda het volgende:
Meen je niet smokez kut man!![]()
Ik euhm heb euhmm WEEEEEEEEEEEEEEEEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD![]()
Ik heb er ook zo een zin in *kuch*quote:Op zondag 18 november 2007 15:03 schreef NrSiX het volgende:
vet zin in morgen!gelukkig een half dagje ;P
quote:Op maandag 19 november 2007 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
Ik verveelde me daarnet zo erg... dacht erover om iets op hyves aan te maken!!![]()
Heb het gelukkig ook niet gedaan, ben ik nu wel weer blij omquote:
Hmm vervelend, waar heb je last van dan?quote:
Buikpijnig.quote:Op maandag 19 november 2007 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm vervelend, waar heb je last van dan?
Hmm vervelend, beterschapquote:
en , voel je wat schoppen ?quote:
Ik zal jou eens schoppen!quote:Op maandag 19 november 2007 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en , voel je wat schoppen ?
En je noemt mij een spuitelf, je geeft mij er ook alle reden toequote:
doe je wel cowboy laarzen aan ? die hebben zo lekker punt, en een ster van achteren.quote:
Maandagochtendsfeertjequote:Op maandag 19 november 2007 09:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik zal jou eens schoppen! [afbeelding]
Dat doe ik ook altijd bij de huispoesquote:Op maandag 19 november 2007 09:39 schreef lynda het volgende:
* lynda geeft beller een aai over zijn bolletje
Zijn mijn schoenen niet goed genoeg voor je?quote:Op maandag 19 november 2007 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe je wel cowboy laarzen aan ? die hebben zo lekker punt, en een ster van achteren.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 09:39 schreef lynda het volgende:
* lynda geeft beller een aai over zijn bolletje
Ik ben heeul geen huispoes, doe dan maar een katerquote:Op maandag 19 november 2007 09:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd bij de huispoes
* WhiteLightning heeft een hele pot mangothee voor seventees gezet.quote:Op maandag 19 november 2007 09:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zijn mijn schoenen niet goed genoeg voor je?![]()
Nu nog een zweep en thee en we zijn compleetquote:
Nu je het zegt... Lynx is ook heul geen poes, maar eens gevaarlijke kat met pluimpjes!quote:Op maandag 19 november 2007 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
Ik ben heeul geen huispoes, doe dan maar een kater![]()
En daar is de thee!quote:Op maandag 19 november 2007 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning heeft een hele pot mangothee voor seventees gezet.
* WhiteLightning mompelt iets over ontwenningsverschijnselen
Sproetjes zijn lief om naar te kijkenquote:Op maandag 19 november 2007 09:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nu nog een zweep en thee en we zijn compleet
[..]
Nu je het zegt... Lynx is ook heul geen poes, maar eens gevaarlijke kat met pluimpjes!
Sproetjes..
*blij is dat ze zomer voorbij is*
*Boerka zoekt*quote:Op maandag 19 november 2007 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sproetjes zijn lief om naar te kijken![]()
Ah joh, stel je aanquote:
Ja.quote:Op maandag 19 november 2007 09:54 schreef Seventees het volgende:
Mist iedereen die gevaarlijke mango ik-zie-engeltjes-vliegen-thee? [afbeelding]
[afbeelding]
Als ik jou spreek voel ik me altijd zo gewaardeerdquote:Op maandag 19 november 2007 10:03 schreef lynda het volgende:
Ik mis droxz alleen nog :|
Spuitelf sst!
vind je alsnog wel beetje lief hoorquote:Op maandag 19 november 2007 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik jou spreek voel ik me altijd zo gewaardeerd![]()
droxz is drukquote:Op maandag 19 november 2007 10:03 schreef lynda het volgende:
Ik mis droxz alleen nog :|
Spuitelf sst!
Een beetje... Altijd maar een beetjequote:Op maandag 19 november 2007 10:07 schreef lynda het volgende:
[..]
vind je alsnog wel beetje lief hoor![]()
![]()
Humor is jou vreemd?quote:
Dat wilde ik horen! Uhhh... lezen... Whatever. Je snapt hetquote:
Nee, het is al goed... Ik weet weer waar ik staquote:Op maandag 19 november 2007 10:14 schreef lynda het volgende:
Sorry Beller
Ik gaat maar eens wat nuttigs doen waarbij fokken niet samen gaat
quote:Op maandag 19 november 2007 10:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat wilde ik horen! Uhhh... lezen... Whatever. Je snapt het [afbeelding] [afbeelding]
Nee hoor, maak je maar niet drukquote:
zeg eens iets met humor danquote:Op maandag 19 november 2007 10:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee hoor, maak je maar niet druk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |