quote:Op maandag 19 november 2007 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
Ik verveelde me daarnet zo erg... dacht erover om iets op hyves aan te maken!!![]()
Heb het gelukkig ook niet gedaan, ben ik nu wel weer blij omquote:
Hmm vervelend, waar heb je last van dan?quote:
Buikpijnig.quote:Op maandag 19 november 2007 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm vervelend, waar heb je last van dan?
Hmm vervelend, beterschapquote:
en , voel je wat schoppen ?quote:
Ik zal jou eens schoppen!quote:Op maandag 19 november 2007 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en , voel je wat schoppen ?
En je noemt mij een spuitelf, je geeft mij er ook alle reden toequote:
doe je wel cowboy laarzen aan ? die hebben zo lekker punt, en een ster van achteren.quote:
Maandagochtendsfeertjequote:Op maandag 19 november 2007 09:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik zal jou eens schoppen! [afbeelding]
Dat doe ik ook altijd bij de huispoesquote:Op maandag 19 november 2007 09:39 schreef lynda het volgende:
* lynda geeft beller een aai over zijn bolletje
Zijn mijn schoenen niet goed genoeg voor je?quote:Op maandag 19 november 2007 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe je wel cowboy laarzen aan ? die hebben zo lekker punt, en een ster van achteren.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 09:39 schreef lynda het volgende:
* lynda geeft beller een aai over zijn bolletje
Ik ben heeul geen huispoes, doe dan maar een katerquote:Op maandag 19 november 2007 09:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd bij de huispoes
* WhiteLightning heeft een hele pot mangothee voor seventees gezet.quote:Op maandag 19 november 2007 09:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zijn mijn schoenen niet goed genoeg voor je?![]()
Nu nog een zweep en thee en we zijn compleetquote:
Nu je het zegt... Lynx is ook heul geen poes, maar eens gevaarlijke kat met pluimpjes!quote:Op maandag 19 november 2007 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
Ik ben heeul geen huispoes, doe dan maar een kater![]()
En daar is de thee!quote:Op maandag 19 november 2007 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning heeft een hele pot mangothee voor seventees gezet.
* WhiteLightning mompelt iets over ontwenningsverschijnselen
Sproetjes zijn lief om naar te kijkenquote:Op maandag 19 november 2007 09:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nu nog een zweep en thee en we zijn compleet
[..]
Nu je het zegt... Lynx is ook heul geen poes, maar eens gevaarlijke kat met pluimpjes!
Sproetjes..
*blij is dat ze zomer voorbij is*
*Boerka zoekt*quote:Op maandag 19 november 2007 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sproetjes zijn lief om naar te kijken![]()
Ah joh, stel je aanquote:
Ja.quote:Op maandag 19 november 2007 09:54 schreef Seventees het volgende:
Mist iedereen die gevaarlijke mango ik-zie-engeltjes-vliegen-thee? [afbeelding]
[afbeelding]
Als ik jou spreek voel ik me altijd zo gewaardeerdquote:Op maandag 19 november 2007 10:03 schreef lynda het volgende:
Ik mis droxz alleen nog :|
Spuitelf sst!
vind je alsnog wel beetje lief hoorquote:Op maandag 19 november 2007 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik jou spreek voel ik me altijd zo gewaardeerd![]()
droxz is drukquote:Op maandag 19 november 2007 10:03 schreef lynda het volgende:
Ik mis droxz alleen nog :|
Spuitelf sst!
Een beetje... Altijd maar een beetjequote:Op maandag 19 november 2007 10:07 schreef lynda het volgende:
[..]
vind je alsnog wel beetje lief hoor![]()
![]()
Humor is jou vreemd?quote:
Dat wilde ik horen! Uhhh... lezen... Whatever. Je snapt hetquote:
Nee, het is al goed... Ik weet weer waar ik staquote:Op maandag 19 november 2007 10:14 schreef lynda het volgende:
Sorry Beller
Ik gaat maar eens wat nuttigs doen waarbij fokken niet samen gaat
quote:Op maandag 19 november 2007 10:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat wilde ik horen! Uhhh... lezen... Whatever. Je snapt het [afbeelding] [afbeelding]
Nee hoor, maak je maar niet drukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |