Je BS mail danquote:
nee hoor, deze berichten komen gewoon laat aanquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:25 schreef Dylanesque het volgende:
o we gaan gewoon vrolijk door in het weekend?![]()
Jawel, wij zijn workaholics!quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:25 schreef Dylanesque het volgende:
o we gaan gewoon vrolijk door in het weekend?![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je bedoelt het mailadres van m'n werk, waar ik ook altijd mee aan t spammen ben?
Probeer me nou niet in de war te maken, ik ben al niet zo helder vandaagquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee hoor, deze berichten komen gewoon laat aan![]()
* Dr.Droxz geeft Dylanesque een biertje, maar nu wel je mond houden over mij en WL he, want ik weet van niets!quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Probeer me nou niet in de war te maken, ik ben al niet zo helder vandaag![]()
Misschien dat een biertje helpt![]()
Schaam je, ik weet ze ook allemaal uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zoiets ja, ik ga niet bijhouden wie er met welk adres zit te spammen hoor![]()
LOL, hier heb ik laatst echt om gelachen trouwensquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
oja, eer dat het weekend is .. even een youtube filmpje uit de oude doos: Part1
of een lekker broodje shoarma bestellen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:54 schreef Seventees het volgende:
Mijn buik gromt en borrelt....
En ik heb GEEN zin om te koken!
Jongens (en dame), wat denken jullie; zal ik friet halen?
Tja, als je trek hebt in friet moet je friet halen natuurlijkquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:54 schreef Seventees het volgende:
Mijn buik gromt en borrelt....
En ik heb GEEN zin om te koken!
Jongens (en dame), wat denken jullie; zal ik friet halen?
Als je toch kan bestellen, had ik ook lekker chinees gedaan hoor!quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, als je trek hebt in friet moet je friet halen natuurlijk
Vandaag ben ik meer in de stemming voor Chinees, als ik toch moet bestellen (wat waarschijnlijk wel het geval zal zijn, ik zit hier voorlopig nog wel ff)
Maar waar heb je nou voor gekozen?quote:
Boterhammen met kaas en theequote:Op zaterdag 17 november 2007 18:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar waar heb je nou voor gekozen?![]()
Wat is er mis met shoarma?quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:16 schreef lynda het volgende:
Stop nou met dat shoarma! BLEGH!
Oja seven.. ik heb WL gepmt:P en nee niet jou de schuld gegeven hehe
Ik ben wel aan het werk, erg hequote:Op zaterdag 17 november 2007 18:33 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg ehm al die pm's. heb ik de loterij gewonnen ?
ik hoop toch niet dat jullie aan het werk zijn :s
Hij denkt dat we samenzwerenquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:41 schreef lynda het volgende:
Ik was vanochtend en vanmiddag aan het werk![]()
WL!!!!!!!Seven onze pm's hebben geholpen
go Lynda! go Lynda! go Lynda! go Lynda! go Lynda! go Lynda! go Lynda!quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:45 schreef lynda het volgende:
* mist de FU smiley *
**mist de foutje bedankt smiley **quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:45 schreef lynda het volgende:
* mist de FU smiley *
Zit te wachten op het moment dat ik te horen krijg dat ik weekend hebquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet te serieus he, het is nu weekend he Lynda![]()
Ik en WL zijn het met elkaar eens, dan moet het maar om 22uur zijn!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Zit te wachten op het moment dat ik te horen krijg dat ik weekend heb
Is of om 22uur of om 5 uur morgenochtend hehe
quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:36 schreef lynda het volgende:
Meen je niet smokez kut man!![]()
Ik euhm heb euhmm WEEEEEEEEEEEEEEEEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD![]()
Ik heb er ook zo een zin in *kuch*quote:Op zondag 18 november 2007 15:03 schreef NrSiX het volgende:
vet zin in morgen!gelukkig een half dagje ;P
quote:Op maandag 19 november 2007 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
Ik verveelde me daarnet zo erg... dacht erover om iets op hyves aan te maken!!![]()
Heb het gelukkig ook niet gedaan, ben ik nu wel weer blij omquote:
Hmm vervelend, waar heb je last van dan?quote:
Buikpijnig.quote:Op maandag 19 november 2007 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm vervelend, waar heb je last van dan?
Hmm vervelend, beterschapquote:
en , voel je wat schoppen ?quote:
Ik zal jou eens schoppen!quote:Op maandag 19 november 2007 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en , voel je wat schoppen ?
En je noemt mij een spuitelf, je geeft mij er ook alle reden toequote:
doe je wel cowboy laarzen aan ? die hebben zo lekker punt, en een ster van achteren.quote:
Maandagochtendsfeertjequote:Op maandag 19 november 2007 09:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik zal jou eens schoppen! [afbeelding]
Dat doe ik ook altijd bij de huispoesquote:Op maandag 19 november 2007 09:39 schreef lynda het volgende:
* lynda geeft beller een aai over zijn bolletje
Zijn mijn schoenen niet goed genoeg voor je?quote:Op maandag 19 november 2007 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe je wel cowboy laarzen aan ? die hebben zo lekker punt, en een ster van achteren.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 09:39 schreef lynda het volgende:
* lynda geeft beller een aai over zijn bolletje
Ik ben heeul geen huispoes, doe dan maar een katerquote:Op maandag 19 november 2007 09:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd bij de huispoes
* WhiteLightning heeft een hele pot mangothee voor seventees gezet.quote:Op maandag 19 november 2007 09:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zijn mijn schoenen niet goed genoeg voor je?![]()
Nu nog een zweep en thee en we zijn compleetquote:
Nu je het zegt... Lynx is ook heul geen poes, maar eens gevaarlijke kat met pluimpjes!quote:Op maandag 19 november 2007 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
Ik ben heeul geen huispoes, doe dan maar een kater![]()
En daar is de thee!quote:Op maandag 19 november 2007 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning heeft een hele pot mangothee voor seventees gezet.
* WhiteLightning mompelt iets over ontwenningsverschijnselen
Sproetjes zijn lief om naar te kijkenquote:Op maandag 19 november 2007 09:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nu nog een zweep en thee en we zijn compleet
[..]
Nu je het zegt... Lynx is ook heul geen poes, maar eens gevaarlijke kat met pluimpjes!
Sproetjes..
*blij is dat ze zomer voorbij is*
*Boerka zoekt*quote:Op maandag 19 november 2007 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sproetjes zijn lief om naar te kijken![]()
Ah joh, stel je aanquote:
Ja.quote:Op maandag 19 november 2007 09:54 schreef Seventees het volgende:
Mist iedereen die gevaarlijke mango ik-zie-engeltjes-vliegen-thee? [afbeelding]
[afbeelding]
Als ik jou spreek voel ik me altijd zo gewaardeerdquote:Op maandag 19 november 2007 10:03 schreef lynda het volgende:
Ik mis droxz alleen nog :|
Spuitelf sst!
vind je alsnog wel beetje lief hoorquote:Op maandag 19 november 2007 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik jou spreek voel ik me altijd zo gewaardeerd![]()
droxz is drukquote:Op maandag 19 november 2007 10:03 schreef lynda het volgende:
Ik mis droxz alleen nog :|
Spuitelf sst!
Een beetje... Altijd maar een beetjequote:Op maandag 19 november 2007 10:07 schreef lynda het volgende:
[..]
vind je alsnog wel beetje lief hoor![]()
![]()
Humor is jou vreemd?quote:
Dat wilde ik horen! Uhhh... lezen... Whatever. Je snapt hetquote:
Nee, het is al goed... Ik weet weer waar ik staquote:Op maandag 19 november 2007 10:14 schreef lynda het volgende:
Sorry Beller
Ik gaat maar eens wat nuttigs doen waarbij fokken niet samen gaat
quote:Op maandag 19 november 2007 10:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat wilde ik horen! Uhhh... lezen... Whatever. Je snapt het [afbeelding] [afbeelding]
Nee hoor, maak je maar niet drukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |