Schaam je, ik weet ze ook allemaal uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zoiets ja, ik ga niet bijhouden wie er met welk adres zit te spammen hoor![]()
LOL, hier heb ik laatst echt om gelachen trouwensquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
oja, eer dat het weekend is .. even een youtube filmpje uit de oude doos: Part1
of een lekker broodje shoarma bestellen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:54 schreef Seventees het volgende:
Mijn buik gromt en borrelt....
En ik heb GEEN zin om te koken!
Jongens (en dame), wat denken jullie; zal ik friet halen?
Tja, als je trek hebt in friet moet je friet halen natuurlijkquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:54 schreef Seventees het volgende:
Mijn buik gromt en borrelt....
En ik heb GEEN zin om te koken!
Jongens (en dame), wat denken jullie; zal ik friet halen?
Als je toch kan bestellen, had ik ook lekker chinees gedaan hoor!quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, als je trek hebt in friet moet je friet halen natuurlijk
Vandaag ben ik meer in de stemming voor Chinees, als ik toch moet bestellen (wat waarschijnlijk wel het geval zal zijn, ik zit hier voorlopig nog wel ff)
Maar waar heb je nou voor gekozen?quote:
Boterhammen met kaas en theequote:Op zaterdag 17 november 2007 18:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar waar heb je nou voor gekozen?![]()
Wat is er mis met shoarma?quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:16 schreef lynda het volgende:
Stop nou met dat shoarma! BLEGH!
Oja seven.. ik heb WL gepmt:P en nee niet jou de schuld gegeven hehe
Ik ben wel aan het werk, erg hequote:Op zaterdag 17 november 2007 18:33 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg ehm al die pm's. heb ik de loterij gewonnen ?
ik hoop toch niet dat jullie aan het werk zijn :s
Hij denkt dat we samenzwerenquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:41 schreef lynda het volgende:
Ik was vanochtend en vanmiddag aan het werk![]()
WL!!!!!!!Seven onze pm's hebben geholpen
go Lynda! go Lynda! go Lynda! go Lynda! go Lynda! go Lynda! go Lynda!quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:45 schreef lynda het volgende:
* mist de FU smiley *
**mist de foutje bedankt smiley **quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:45 schreef lynda het volgende:
* mist de FU smiley *
Zit te wachten op het moment dat ik te horen krijg dat ik weekend hebquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet te serieus he, het is nu weekend he Lynda![]()
Ik en WL zijn het met elkaar eens, dan moet het maar om 22uur zijn!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Zit te wachten op het moment dat ik te horen krijg dat ik weekend heb
Is of om 22uur of om 5 uur morgenochtend hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |