Klein beetje suiker dan!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
Doe je nu een bakkie met mij.
Gezellig
Suiker?
Als ik wil over 5 minuten.. betaald krijg ik toch welquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
lynda ik weet nog steeds niet hoe laat je klaar bent met werken ? of vindt je vervelend dat ik dat vraag ?
denk niet dat mn geestelijke situatie dat toelaat op dit moment. dus die hou ik tegoed van jequote:Op vrijdag 16 november 2007 15:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Als ik wil over 5 minuten.. betaald krijg ik toch wel
Vanacht begin ik met beetje pech om 22 uur en ben ik om 4 uur klaarKom je biertje halen?
![]()
doe dan maar B, A is GEEN optiequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef lynda het volgende:
Hmm concept vandaag inleveren word het niet echt denk.. In ieder geval niet zo'n concept als wat ik wil.. Met welk excuus ga ik hem maandag inleveren?
A) Droxz de schuld geven
B) Datastick vergeten op werk
C) 'Ziek'
D) Simpel weg zeggen dat ik het vergeten was te mailen
Eventuele aanvullingen zijn welkom
Dat is er.. al weet niet iedereen datquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als er maar bier is
Maar okee;
[..]
ook nog koken ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is er.. al weet niet iedereen dat![]()
En welke eettent hou ik voor meNiet alles hoeft op internet
![]()
ik maak GEEN! eten klaar op de zaak, bedien en reken af.quote:
kan je een beetje koken eigelijk ?>quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:41 schreef lynda het volgende:
[..]
ik maak GEEN! eten klaar op de zaak, bedien en reken af.
En thuis is het niet mijn avond om te koken![]()
Lieve schat.. Ouddorp en Oudorp zijn twee verschillende plaatsenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
ik denk dat je in dn dolle beer werkt![]()
45 minsquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:43 schreef NrSiX het volgende:
nog een half uurtje.. aftelluh!
Dan is het mijn schuld, maar ik krijg wel een dankwoord?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Ook niet als ik je alsnog in mijn dankwoord zet?
sorry, zo zie je maar dat google niet altijd zn werk doetquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Lieve schat.. Ouddorp en Oudorp zijn twee verschillende plaatsen
Ik woon dus in Oudorp 2x rollen van Alkmaar af![]()
Bij Nico werk ik ook nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, zo zie je maar dat google niet altijd zn werk doet
en dat kan je aan Nico vragen .. ahum
Als dank aan Visio hequote:Op vrijdag 16 november 2007 15:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan is het mijn schuld, maar ik krijg wel een dankwoord?![]()
![]()
Dat wel maar ik heb meer tijd nodig om m'n werk af te krijgenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:46 schreef NrSiX het volgende:
[..]
niet zo boos, tis makkelijk vol te houden..![]()
juist!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat wel maar ik heb meer tijd nodig om m'n werk af te krijgen
groente , als ik pizza ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Bij Nico werk ik ook nietIk werk echt in de binnenstad van Alkmaar
En ik kan een maaltijd op tafel zetten hou het daar maar op, als ouders op vakantie zijn red ik me prima en ja dan eet ik ook nog groente
Nou, graag gedaan!quote:
je zou nog versteld staan hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:08 schreef lynda het volgende:
WL.. niet iedereen kookt/bakt het zelfde als jou
En deal Droxz
Je vergeet ook nog chef kok ala mama's al eerder gemaakte gerechten opwarmenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zou nog versteld staan hoor
* WhiteLightning is chef kok. qua simpele gerechten dan
mamma kooktquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Je vergeet ook nog chef kok ala mama's al eerder gemaakte gerechten opwarmen![]()
Op pizza zit ook groentequote:
Dat is wel de overtreffende trap van lui werkenquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:37 schreef lynda het volgende:
Smokez! Werk vanuit bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |