oja, ik wilde gisteren een vriendin van me bellen .. bel ik per ongeluk SAMquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe weinig zin ik nu nog heb!
Het GZM-gehalte heeft zojuist een nieuw record bereikt
Alweer niet! Het is toch verbazend hoe dat voor elkaar krijgtquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Amsterdam-West!
Maar inderdaad, buiten kun je echt leven! Als ik straks naar m'n auto loop val ik al het goed is wéér niet dood neer
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:15 schreef lynda het volgende:
[..]
zie SPUITELF!!!!!!!!!!!!!!!!!
sploetje!
" Hey sletjequote:Op zaterdag 17 november 2007 16:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oja, ik wilde gisteren een vriendin van me bellen .. bel ik per ongeluk SAM![]()
En ik was zo "niet wakker" dat het even duurde voordat ik doorhad dat ik SAM
aan de lijn had i.p.v. die vriendin![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Alweer niet! Het is toch verbazend hoe dat voor elkaar krijgt
* Seventees gaat het er maandag op wagen.
*dapper kijkt*
Droxz!quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
niet te geloven dit ... ik heb een leuke avond gehad, ik slaap bijna 12 uur .. kom hier kijken, er weer 2 pagina's vol![]()
zoiets ja .. ik zo van uh "sletje", het klinkt mannelijk ipv van vrouwlijk .. uh .,. ej sam !!!!quote:
quote:
Misschien moeten we de naam van dit topic veranderenquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahaha
* Dr.Droxz heeft helemaal geen zin in maandag, en kijkt raar om zich heen ...![]()
Maa ehm, begrijp ik het goed dat je bier kwam brengen ofzo?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Alweer niet! Het is toch verbazend hoe dat voor elkaar krijgt
* Seventees gaat het er maandag op wagen.
*dapper kijkt*
Mongothee?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
lekker, mijn eerste bakkie van vandaag!
* Dr.Droxz is in een vrolijke bui, en geeft Seventees een bakje mongothee! iemand anders wat te drinken?![]()
"Ik heb geen zin meer, deel 61!"quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Misschien moeten we de naam van dit topic veranderen
in "wij blijken geen leven te hebben buiten fok! om"quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Misschien moeten we de naam van dit topic veranderen
Ben net een uur wakker hoor * Dr.Droxz gaat dan maar zelf zijn koffie pakken ....quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mongothee?
Jongen, ik geloof dat je al te veel gehad hebt
Hoe groot is de kans dat security me eruit gooit?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maa ehm, begrijp ik het goed dat je bier kwam brengen ofzo?
toen ik en Zmokez nog samenwerkte bij die KUT bank, kon iedereen altijd langskomen in de avond ..quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat security me eruit gooit?
En![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben net een uur wakker hoor * Dr.Droxz gaat dan maar zelf zijn koffie pakken ....![]()
ben wel lui, dus het zal een Senseo worden ben ik bangquote:
Die heeft dus als 1 van de weinige hier wel wat te doenquote:
Hier zijn ze wel erg streng bij de beveilging ja... De kans is zelfs erg groot dat je niet eens voorbij het hek gaat komenquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat security me eruit gooit?
En![]()
Vooral die ene keer dat de beveiliging langsliep toen ik net een peukie opstak, deed ie net alsof meneer het niet zagquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
toen ik en Zmokez nog samenwerkte bij die KUT bank, kon iedereen altijd langskomen in de avond ..
die beveiliging vond alles prima .. drank? die mensen moesten er alleen om lachen![]()
Ik werk wel in Amsterdam, maar niet in westquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hier zijn ze wel erg streng bij de beveilging ja... De kans is zelfs erg groot dat je niet eens voorbij het hek gaat komen
Zit je hier ook in de buurt dan?
Stuurt WL pm: Ik mag jou van seventees spammen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:29 schreef Seventees het volgende:
Laten we zijn pm-box spammen, lynda!
Wat een dramatisch zooitje zijn we![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vooral die ene keer dat de beveiliging langsliep toen ik net een peukie opstak, deed ie net alsof meneer het niet zag
Droxz lekker vrolijk z'n biertje onder tafel zetten enzo, schitterend
Lol, we moeten maar eens wat gaan drinken met z'n allen ofzoquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:44 schreef lynda het volgende:
Oke Smokez in west.. Seven ook ergens.. Ik in diemen
Neeeeee!!! Hij maakt me maandag afquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Stuurt WL pm: Ik mag jou van seventees spammen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |