Scherp... maar neequote:Op zaterdag 17 november 2007 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Extreme Staat Der Beschonkenheden
ESDB ten gevolge van ESDB dusquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scherp... maar nee
Eigen Schuld Dikke Bult
Ik hang tussen 'Goed' en 'Gaap'quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:27 schreef Dylanesque het volgende:
maar wel leuke avond gehad![]()
hoe is t met jullie
Goep?quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik hang tussen 'Goed' en 'Gaap'
omdat ik het zeg!quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Enne waarom ben ik dat dan
Priveleven? Que? Hebben wij buiten Fok om dan ook nog een priveleven???
Gefeliciteerd!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:18 schreef lynda het volgende:
[..]
omdat ik het zeg!
En ik schijn wel een leven buiten fok te hebbenis alleen beetje spoorloos de laatste euhmm 10 weken
![]()
MAAR!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MIJN CONCEPT IS AFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
na het allemaal daadwerkelijk in een bestand geplakt te hebben had ik meer dan ik dacht![]()
23 pagina's![]()
Nah nu begint het echte uitwerk werkquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu hopen dat er niet meer te veel gesleuteld moet worden aan het concept
PfffDaar neem ik geen genoegen mee, mij een beetje een spuitelf noemen, als ik niks anders doe
![]()
Hahaha en dan een nachtbraker worden om zo alles maar op tijd af te krijgen, en ook typisch lynda om bepaalde personen zomaar een spuitelf te noemen zeker?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Nah nu begint het echte uitwerk werkIs typisch lynda.. denken niet veel te hebben maar er uiteindelijk achter komen dat het best wel iets meer is
![]()
Nee ik moet gewoon soms even een schop onder me reet krijgen OF weten dat ik al aardig ver ben zoals nuquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha en dan een nachtbraker worden om zo alles maar op tijd af te krijgen, en ook typisch lynda om bepaalde personen zomaar een spuitelf te noemen zeker?
Hahaha je vindt me wel liefquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee ik moet gewoon soms even een schop onder me reet krijgen OF weten dat ik al aardig ver ben zoals nu![]()
En ik heb genoeg redenen om jou spuitelf te noemen! Droxz heeft me alleen maar geholpen met Visio meer niet , dat wil niets zeggen over dat we nou elke avond tot laat bezig blijven ja!
SPUITELF!![]()
Erg hequote:Op zaterdag 17 november 2007 15:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Niet te geloven zeg, het is ook gewoon druk hier vandaag...
Wat nog veel erger is, ik heb het hier op m'n werk ook druk!quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Erg he
Pff Spuitelf, hoe durft ze![]()
* Seventees is ook zwaar in shockquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Niet te geloven zeg, het is ook gewoon druk hier vandaag...
Amsterdam-West!quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
* Seventees is ook zwaar in shock
Waar zit je? Gaan we een biertje doen. Wil eens zien of het waar is wat ze zeggen... Of buiten echt bestaat
Ja wat denk je, ik ben wel weer aan het werk hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
niet te geloven dit ... ik heb een leuke avond gehad, ik slaap bijna 12 uur .. kom hier kijken, er weer 2 pagina's vol![]()
Ik begin wel te merken dat jij mij en WL vaak de schuld geeft,quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lekker vrij vandaagNiksen!
Sinterklaas is echt geweldigWhahaha, lekker onbeschoft pepernoten naar binnen duwen.
Enne niet goed voor je?Ik doe niks, dan moet je bij Droxz en WL zijn
![]()
7 dagen, mij niet gezien hoor!quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja wat denk je, ik ben wel weer aan het werk hoor.
Pas de 7e dag op rij, gelukkig heb ik morgen de hele dag weekend!
goede moggelquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:12 schreef lynda het volgende:
Ik vind jullie erg!
Droxz goeie morgen
Kan je nagaan hoe weinig zin ik nu nog heb!quote:
1. Ik ontken allesquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik begin wel te merken dat jij mij en WL vaak de schuld geeft,
iedereen die hier komt draagt zijn steentje bij hoor![]()
Ok vandaag win je het van mequote:Op zaterdag 17 november 2007 16:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe weinig zin ik nu nog heb!
Het GZM-gehalte heeft zojuist een nieuw record bereikt
zie SPUITELF!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik begin wel te merken dat jij mij en WL vaak de schuld geeft,
iedereen die hier komt draagt zijn steentje bij hoor![]()
* Sm0keZ voelt zich vereerdquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok vandaag win je het van me![]()
*wrijft slaap uit ogen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |