Kwark met haar... apart...quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker dan. kom je thuis met melk, blijkt het yoghurt te zijn.![]()
heej wel een beetje doordrinken hehquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:54 schreef Sgele het volgende:
Holy crap...
* Sgele versleept krat bier mee uit vorige topic
Mijn kruidenkaasje was kwark gewordenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker dan. kom je thuis met melk, blijkt het yoghurt te zijn.![]()
Ik moet werken vannachtquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kwark met haar... apart...
JAAAAAAAAAAH Nog 8 minuten![]()
Lynda, succes vanavond met het nachtbraken met (doorhalen wat niet van toepassing is) WL / Droxz
Enne tot maandag, hoewel misschien morgen middag ook nog even![]()
HA, ik had laatst hetzelfde met Brie ... koop je dat.. volgende dag eten.. .hardstikke ranzig...bleek het al ruimschoots de houdbaarheid gepasseerd te hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mijn kruidenkaasje was kwark geworden
De volgende dag terug gegaan, bleek de hele rij kruidenkaasjes over de datum te zijn.
Slechte zaak [ afbeelding ]
Fris, met een rietjequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
inderdaad!
* Dr.Droxz gaat drinken halen, iemand nog een bakkie koffie, thee, fris of wat sterkers?
ja idd. dat had ik trouwens pas geleden met afbakbroden van de ah.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mijn kruidenkaasje was kwark geworden
De volgende dag terug gegaan, bleek de hele rij kruidenkaasjes over de datum te zijn.
Slechte zaak [ afbeelding ]
tot hoe laat moet je werken ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik moet werken vannacht![]()
Tot maandag![]()
Zuur, nah sterkte dan maar hequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Tot maandag![]()
Gatverdammequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
HA, ik had laatst hetzelfde met Brie ... koop je dat.. volgende dag eten.. .hardstikke ranzig...bleek het al ruimschoots de houdbaarheid gepasseerd te hebben![]()
ik heb hier sinas in mn la liggen . met als datum 18/01/07quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Gatverdamme
Twee weken hier.
Dat geloof je toch niet!
Wat doe je voor werk als je 's nachts moet arbeiten?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Tot maandag![]()
Eet u smakelijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb hier sinas in mn la liggen . met als datum 18/01/07
... Om die ene collega die slechte koffie zet mee te vergiftigen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb hier sinas in mn la liggen . met als datum 18/01/07
Vermoedelijk iets in de horeca?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk als je 's nachts moet arbeiten?
Tot maandag
Werk naast me stage in het weekend nog in de horeca.. Stagevergoeding is niet genoeg om een maand van te kunnen levenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk als je 's nachts moet arbeiten?
Tot maandag
we hebben een automaat , dus moet ik iedereen dan maar vergiftigen ??quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:00 schreef Seventees het volgende:
[..]
... Om die ene collega die slechte koffie zet mee te vergiftigen?![]()
ik ga voor A en Bquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef lynda het volgende:
Hmm concept vandaag inleveren word het niet echt denk.. In ieder geval niet zo'n concept als wat ik wil.. Met welk excuus ga ik hem maandag inleveren?
A) Droxz de schuld geven
B) Datastick vergeten op werk
C) 'Ziek'
D) Simpel weg zeggen dat ik het vergeten was te mailen
Eventuele aanvullingen zijn welkom
Welk concept? Het is hier zo godvergeten saai dat ik de hele dag op internet surfquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef lynda het volgende:
Hmm concept vandaag inleveren word het niet echt denk.. In ieder geval niet zo'n concept als wat ik wil.. Met welk excuus ga ik hem maandag inleveren?
A) Droxz de schuld geven
B) Datastick vergeten op werk
C) 'Ziek'
D) Simpel weg zeggen dat ik het vergeten was te mailen
Eventuele aanvullingen zijn welkom
Concept voor me stageopdracht.. Is een kwaliteitshandboek (proces ellende) en concept moet wezen:quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Welk concept? Het is hier zo godvergeten saai dat ik de hele dag op internet surf
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:11 schreef Dylanesque het volgende:
Te Veel P.. ehmmm.. iets leuks met een 'p'... ehmmmm shitPoep!
Harry Potter?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:11 schreef Dylanesque het volgende:
Te Veel P.. ehmmm.. iets leuks met een 'p'... ehmmmm shit
piem0lquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:11 schreef Dylanesque het volgende:
Te Veel P.. ehmmm.. iets leuks met een 'p'... ehmmmm shit
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Concept voor me stageopdracht.. Is een kwaliteitshandboek (proces ellende) en concept moet wezen:
Alles moet er grofweg al in staan zodat ik het straks alleen nog hoef uit te werken en eventueel aan te vullen.. Ik zie eigenlijk nu weer alleen maar rondjes, driehoekjes, vierkantjes en pijltjes![]()
moest even 3x denkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:15 schreef Seventees het volgende:
[..]![]()
Als antwoord, meis! Als antwoord!
Te Veel Harry Potterquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Te Veel Harry Potter. Dat is een tvhp. Terugvindhoerenpost!
ik ook!!! ....wie niet eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:18 schreef lynda het volgende:
[..]
moest even 3x denken.. IK WIL WEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Je MOET weekend!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:18 schreef lynda het volgende:
[..]
moest even 3x denken.. IK WIL WEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Cam aan ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En ik Seventeesen het is reuzegezellig
ik niet , weekenden zijn maar vervelend. uitslapen, doen wat je wilt en zoquote:
heb jij een klap van een molen gehad?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik niet , weekenden zijn maar vervelend. uitslapen, doen wat je wilt en zo![]()
![]()
gewoon een beetje aan het klooienquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
sgele wat ben je aan het doen met je avatar ? lol
nee nog niet, vanavond denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
heb jij een klap van een molen gehad?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |