Zeg dat welquote:
Ga staken uit protest.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb het de afgelopen 2 weken voor het eerst sinds februari weer zo druk dat ik vermoeid thuiskom, dat is best wel weer wennen
Spel is een andere opdracht, bij deze is het alleen de bedoeling om een filmpje te makenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:23 schreef B.ertha het volgende:
Tim, wat is nou de bedoeling? Moet ik wachten tot er een spel komt of zie ik alleen maar plaatjes? Je ging toch een spel maken
Pieter Stormsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Update van de videoclip
Wat ik nog moet fixen is dat er geen rare dingen optreden bij resizen, maar dat is even opzoeken welke functie ik nodig heb in actionscript en die in het eerste frame zetten
Laatste bezoek: 27 minuten, 51 seconden geleden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand nog iets gehoord van MaJo?
Gelukkig is het goed te zien en te herkennenquote:
Ik kan me er ook grotendeels in vinden iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:51 schreef Supersheep het volgende:
Fashion tips for women from a guy who knows dick about fashion
Leuk lapje tekst over Crocs, rode lippenstift, Fidel Castro petjes, vagina-truitjes en nog wat zooi. Ben het eigenlijk wel met 'm eens
Grappig stukje ja. Herken mezelf er niet inquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:51 schreef Supersheep het volgende:
Fashion tips for women from a guy who knows dick about fashion
Leuk lapje tekst over Crocs, rode lippenstift, Fidel Castro petjes, vagina-truitjes en nog wat zooi. Ben het eigenlijk wel met 'm eens
Ik jou ook helemaal nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Grappig stukje ja. Herken mezelf er niet in
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:14 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1qiGyxPplAw
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:14 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1qiGyxPplAw
quote:There have been literally thousands of names for the same color of lipstick over the years, yet there are only about 3 shades of red: red, dark red, light red. Period. And I mean that grammatically, and not menstrually
quote:tit curtains
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de dictator van de DvhN internetredactie.
En ik verdiende nog minder dan de gemiddelde MBO' er. Namelijk helemaal niks.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:43 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Stagiair verdient 1,70 euro per uur Ik krijg meer dan het gemiddelde universiteitsniveau![]()
ik vind dat zo dom van die bedrijvenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik verdiende nog minder dan de gemiddelde MBO' er. Namelijk helemaal niks.![]()
wanneer moet je stage lopen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben ook al blij met een stageplaats an sich. Maar ja, dat krijg je bij concurrentie van 200 andere studenten in dezelfde stad... dan wordt het een lastig verhaal..
ja ok, dat kan wel zo zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:56 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik heb stage gelopen bij de universiteit/het ziekenhuis en een onderzoeksinstituut, geen bedrijf. Commerciėle bedrijven betalen juist prima.
Ik heb er dus zelf voor gekozen, dat wel. Maar toch. Ik heb in totaal (twee stages) 12 maanden stage gelopen en full time gewerkt.
doe je waarschijnlijk beter dan ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zojuist meegedaan aan de Nationale Bijbelquiz
Een 5,8 gehaald
mijn enige tip: op tijd beginnen met zoekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is juist waardoor bedrijven groot blijven: goedkope krachten. Voor jou tien anderen...
[..]
Dat duurt nog wel even. Als ik dit jaar al m'n studiepunten haal (), dan misschien in september. Maar wellicht wil ik dan nog een minor volgen van een half jaar, en wat vakken bijspijkeren. Daarnaast moet ik kijken wat er in combinatie met m'n werk mogelijk is. Kortom: op z'n vroegst in september, waarschijnlijk later
dat genaaid zijn kan best meevallen hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's zeker belangrijk, alleen is het zo jammer dat m'n stage afhangt van m'n tweede halfjaar... en meestal moet je voor die tijd al iets hebben. Conclusie: ik ben genaaid. Misschien schuif ik m'n stage sowieso wel een half jaar op (eerst even de aankomende twee tentamenperiodes afwachten...).
Voordeel t.o.v. de rest heb ik overigens wel: ik ben een man (in tegenstelling tot die 200 vrouwen), ik heb bestuurservaring en relevante werkervaring...dat moet haast wel in m'n voordeel zijn.
welke had jequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
Mijn chocoladekoekjes van Bolletje zijn op.
Die zijn zo lekker. En ik heb honger.![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
Mijn chocoladekoekjes van Bolletje zijn op.
Die zijn zo lekker. En ik heb honger.![]()
Eindeloos (melkchocolade). Tijdje geleden lagen ze heel goedkoop bij de Xenos, had toen gelijk een paar pakken meegenomen.quote:
op bed gaan, morgen naar de supermarkt en nieuwe halenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eindeloos (melkchocolade). Tijdje geleden lagen ze heel goedkoop bij de Xenos, had toen gelijk een paar pakken meegenomen.![]()
En nu? Wat moet ik nou?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hint voor volgende week is: Gangs of New York in de jaren '70. Oftewel: dat wordt "American Gangster". De aankondiger vertelde dat 'ie erg goed was en dat ze er deze keer zelfs een grote zaal voor reserveren.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Het was eerder lachen dan goor eigenlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:10 schreef LadyBlack het volgende:
Gatver, blij dat ik niet naar die Sneak was zeg![]()
![]()
Eigenlijk bevalt de Sneak me nooit erg... heb er ook wel eens The Ring gehad
Ik ga de komende week óf naar Atonement, óf naar Control. Ben eigenlijk naar allebei wel erg benieuwd!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
De Sneak van deze week in Rotterdam was: 30 Days of Night.Dat klinkt als baggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit nu een beetje te twijfelen wat ik zal doen: ga ik nog verder met de videoclip, voeg ik nog een level toe aan het spelletje of ga ik direct naar bed?
Ik hoef 'm niet te zien iigquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Op IMDB scoort ie nog best wel hoog
Even de trailer kijken
quote:
Maar dat Europese merkenrecht biedt dus geen voordeel voor de Europese economie zelf als ik het goed begrijp maar alleen maar voor de bedrijven?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
Amerikaanse merken blijven duur
No shit Sherlock
Dit is toch al jaren bekend man
Dat is inderdaad het betere idee. Ik heb nog even geprobeerd om er mee bezig te gaan maar dat ging niet direct, dan kan ik het beter morgenochtend proberenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is half één. Als je voldoende van beiden gemaakt hebt zou ik naar bed gaan
maar dat is bij met alles zo wat zij daar betalen in dollars betalen wij hier in euro'squote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
Amerikaanse merken blijven duur
No shit Sherlock
Dit is toch al jaren bekend man
Ik lees nu de precieze opdracht van de videoclip, en de clip hoeft maar 2 minuten te zijn. Die van mij is 3, dus dat is goedquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is half één. Als je voldoende van beiden gemaakt hebt zou ik naar bed gaan
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik lees nu de precieze opdracht van de videoclip, en de clip hoeft maar 2 minuten te zijn. Die van mij is 3, dus dat is goed. De enige eis waar ik een klein beetje mee zit is dat er een rode draad in de clip moet zitten... zat er volgens jullie een rode draad in?
Zat ik ook al aan te denken, maar ik weet niet of de docenten zo'n geintje kunnen waarderenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat die een keer voorbij komen.
Beetje eigenwijs doen mag wel lijkt me, tenzij ze altijd heel chagrijnig en streng overkomenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, maar ik weet niet of de docenten zo'n geintje kunnen waarderen
Nee dat niet. Misschien doe ik het, misschien niet. Eerst maar es een nachtje over slapenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Beetje eigenwijs doen mag wel lijkt me, tenzij ze altijd heel chagrijnig en streng overkomen
Quoi? De laatste film waar ik geweest ben is Disturbia en dat is meer dan een maand geledenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:35 schreef Mikkie het volgende:
Hee Tim, die film komt morgen bij ons ook in de Sneak. Ik ga niet, heb mannenavond, maar kan het wel doorgeven aan de rest
Maar dat zei je gistermiddag ook alquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik lees nu de precieze opdracht van de videoclip, en de clip hoeft maar 2 minuten te zijn. Die van mij is 3, dus dat is goed.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
De Sneak van deze week in Rotterdam was: 30 Days of Night.god wat een trieste filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hint voor volgende week is: Gangs of New York in de jaren '70. Oftewel: dat wordt "American Gangster". De aankondiger vertelde dat 'ie erg goed was en dat ze er deze keer zelfs een grote zaal voor reserveren.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.totallycrap.co(...)_by_football_team/NL
Mooi om te zien ook hoe ze het een keer of 8 herhalen![]()
![]()
auw
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat die een keer voorbij komen.![]()
Doen
echt waar
een beetje docent kan de humor wel waarderen, en er zit volgens mij wel een lijn in de clip, door die terugkerende boten/schepen
oh ja: 'World of Warcraft gevaar voor samenleving' ik ben dus een gevaar voor de samenlevingik speel WoW
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Het artikel spreekt over kinderen tussen de 6 en 18.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:06 schreef Etcetera het volgende:
oh ja: 'World of Warcraft gevaar voor samenleving' ik ben dus een gevaar voor de samenlevingik speel WoW
ik word nooit volwassenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:21 schreef LadyBlack het volgende:
Gold dat niet met name voor kinderen tussen de 6 en de 18 jaar?![]()
ja ik heb ook iets van: als ik een kind heb, dat WoW wil spelen, prima. maar reken maar van yes dat ik er op let dat dat niet langer dan zoveel tijd per dag is. een uurtje, half uurtje, zoiets. en anders is het 'hup, naar buiten'quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het artikel spreekt over kinderen tussen de 6 en 18.
Hebben die tegenwoordig geen ouders meer die de computer het huis uit schoppen als dat kind 24/7 wow zit te spelen?
En ondanks mijn bovengemiddeld nerd-gehalte vond ik het ook altijd een stuk leuker om met mn vriendjes te gaan voetballen op het schoolplein dan thuis in mn eentje fifa99 te doen - geef die koters een bal ipv een nintendo.
Maar als je ee kind krijgt dat compleet chagrijnig wordt en de hele tijd gaat janken en dreinen als het niet mag spelen is ook geen pretje. En veel ouders zijn daar niet tegenop gewassen en zullen ingeven want dan hebben ze eindelijk rust. En dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik word nooit volwassen
[..]
ja ik heb ook iets van: als ik een kind heb, dat WoW wil spelen, prima. maar reken maar van yes dat ik er op let dat dat niet langer dan zoveel tijd per dag is. een uurtje, half uurtje, zoiets. en anders is het 'hup, naar buiten'
zo moeillijk is het toch niet
als je het meteen goed doet, vanaf het begin, dan komt het wel goedquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar als je ee kind krijgt dat compleet chagrijnig wordt en de hele tijd gaat janken en dreinen als het niet mag spelen is ook geen pretje. En veel ouders zijn daar niet tegenop gewassen en zullen ingeven want dan hebben ze eindelijk rust. En dat kan ik me wel voorstellen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik speelde geeneens spelletjes op de computer (die we ook pas kregen toen ik 11 was ofzo), ik was alleen niet meer te houden toen ik het tekenprogramma had ontdekt
Ohja, en de pc op school had pinball
http://www.youtube.com/watch?v=W16wLoYh394quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar als je ee kind krijgt dat compleet chagrijnig wordt en de hele tijd gaat janken en dreinen als het niet mag spelen is ook geen pretje. En veel ouders zijn daar niet tegenop gewassen en zullen ingeven want dan hebben ze eindelijk rust. En dat kan ik me wel voorstellen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik MS Paint ontdekte en daar uren mee in de weer was
De mijne was Pong (Atari)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:49 schreef Etcetera het volgende:
ons eerste spel (op onze eerste computer) was Rad van Fortuin
Wat voor auto heb je? Dat kan de keuze ook nog beļnvloedenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:45 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... ik zit met hetzelfde gezeik als een paar maanden geleden: autoradio
Gaan voor hetzelfde model, heel mooi maar wel duur? Of gaan voor een model van drie tientjes goedkoper, dat ik een stuk minder mooi vind? Functionaliteit is nagenoeg hetzelfde...
Krijg jij de radio vanmiddag geleverd of ga je bij een winkel kijken die vandaag die levering binnen krijgt?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als het goed is wordt ie vanmiddag geleverd en ga ik even kijken of het wat is, maar ik neig wel naar de goedkopere nu...
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:04 schreef B.ertha het volgende:
Nou feest hoor, met die slogan-prijsvraag heb ik de connexion-buzzer gewonnen
Ik heb een kutdag en dan wil ik LEUK nieuws![]()
quote:En mn laptop is naar de kloten. Steeds meer problemen, dus ik gebruik de herstelschijf voor XP. Nu start ie niet meer op omdat er een bestand ontbreekt/beschadigd is![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
De Groninger politie is liev
al had ik wel net die bevestigingsdingetjes op mn fiets gemonteerd![]()
ik vind het doodeng om zonder licht aan in het donker te fietsen. niet omdat ik het niet zie, maar omdat ik weet dat automobilisten mij niet zienquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:26 schreef wyccie het volgende:
De politie van Gelderland is niet lief. Ik vind het ook erg flauw.
Ik word heel blij als ik zie dat studenten op kutfietjes braaf hun lichtjes bij zich hebben.![]()
Zo eentje zag ik gisteren ook ja!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ook ja, en mensen die dan met 1 hand op hun rug fietsen waarin ze hun rode lampje houden vind ik helemaal schattig
heb je gelijk inquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, daar heb ik minder problemen mee. Het is gewoon even je gedrag aanpassen. Elk punt waar je kruisend verkeer hebt voorzichtig benaderen en er vanuit gaan dat niemand je ziet. Dus nergens voorrang nemen enzo, eerst oogcontact maken en/of wachten op de reactie van automobilisten...dan hoeft er weinig fout te gaan.
Overigens ben ik absoluut tegenstander van fietsen zonder licht hoor, begrijp me niet verkeerd. Vooral als automobilist schrik je je soms een ongeluk als je die lui pas op het laatste moment ziet. Ik heb echter ook al (z\ij het zeer sporadisch) fietsers zonder licht gezien die er wel goed op anticiperen en zich heel terughoudend gedragen. Maw: liever niet, maar als het dan toch moet, dan kįn het nog wel op een enigszins acceptabele manier.
Dat wil iedereen toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:49 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil ook zo'n MacGuyver Multitool!
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:03 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik kan natuurlijk een MacGyver Multitool kopen. Of twee. Misschien wel een hele doos!
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:04 schreef B.ertha het volgende:
Nou feest hoor, met die slogan-prijsvraag heb ik de connexion-buzzer gewonnen
Ik heb een kutdag en dan wil ik LEUK nieuws![]()
En mn laptop is naar de kloten. Steeds meer problemen, dus ik gebruik de herstelschijf voor XP. Nu start ie niet meer op omdat er een bestand ontbreekt/beschadigd is![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:05 schreef Etcetera het volgende:
ik heb in een la nog een stuk of 20 liggen geloof ik
in 3 varianten zelfsquote:
quote:
welke vakkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:31 schreef Nesle het volgende:
Oeh vandaag 3 toetsen gehad.
Nog maar drie nu!
wis1, wis2 en letterkunde (quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
welke vakkenen ging het een beetje goed
![]()
Minder dan ik zou moeten doenquote:
Jazeker, maar dan moet ik toch uit de 8 doen die ik heb gehad.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:46 schreef Mikkie het volgende:
Maar wel mooi Nes, 2 uit 3 is toch netjes?
stoppen, vrij nemen, en morgen vol frisse moed verder gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Minder dan ik zou moeten doenZit achter mn boeken om eindelijk die verrekte paper af te maken zodat ik aan de scriptie kan beginnen, maar heb dus geen zin
![]()
![]()
Hm. Vanavond maar eens tijd makenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
iamreadleader: kijk even op youtuve naar de Razor Flashback filmpjes. Iedere week komt er één bij.
Onder ééntje zit ook weer ge-wel-dige muziek
Let erop dat je bij clipje 4 wel even de goede pakt. Er moet in het begin geen muziek onder zitten.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm. Vanavond maar eens tijd maken![]()
Ik heb keurig netjes houdertjes op mijn fiets gemonteerd waar ik zo die lichtjes in kan schuiven. Eerst reed ik altijd zonder licht rond en probeerde ik de cops te ontlopen, maar ik werd uiteindelijk toch een keer gepakt....voor het politiebureauquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik fiets ook erg netjes als ik geen lichtjes heb. Maar zelfs met lichtjes op weet ik dat het voor auto's hoe dan ook lastig kijken is in een donkere stad.
quote:
Heb ze altijd in mijn jas zitten en als ik al even onderweg ben, denk ik: Ojah ff die lampjes erin schuivenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Whehe, dat heb ik ook heel lang gedaanEn altijd voorgenomen dat ik na mn eerste boete wel lampjes zou kopen
Vervolgens die dingen nog wel eens vergeten en dan maar weer hard fietsen om de controle voorbij te stuiven (als je maar hard genoeg fietst springen ze er toch niet voor) of op tijd een zijstraatje in duiken. Heb nu weer even een fiets met verlichting, moet zeggen dat dat toch wel iets relaxter fietst
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je kunt onschuld spelen als je betrapt wordt: goh, ik had 'm er toch echt op gezet meneer agentik denk dat hij er af is gevallen. ik zal vanavond/morgen meteeeen een nieuwe halen
Zo'n hamer heb ik (maar dan in het zwart, van Praxis) en dat is wel een vrij praktisch dingquote:
Dat is ecth heel sneuquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:39 schreef Supersheep het volgende:
http://www.dell.com/content/topics/global.aspx/solutions/en/winvista?c=us&cs=19&l=en&s=dhs
Basic Windows Vista Experience - No Aero
System Memory 512MB RAM
Great for... Booting the Operating System, without running applications or games
Ach, je hebt de tekst al.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
Aiaiaiai mamma mia, mijn vriendin die gaat trouwen heeft me gevraagd of ik samen met een andere vriendin op haar bruiloft wil zingen!!![]()
![]()
Hartstikke leuk maar ik durf dat nieieieieiet![]()
![]()
Hangt van het onderwerp af, ik begreep altijd vrij weinig van logaritmen. Wat is je vraag?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is er iemand hier die me kan helpen met wiskunde?
Ik ben heel slecht in wiskunde
Het is niet moeilijke wiskunde, trouwens. Voor normale mensen
Vraag nou gewoon, misschien kunnen we helpen. Agressief worden kan altijd nogquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ach laat maar, ik geef het op. Zit tegen het randje van agressie aan... En dat terwijl het a1 isik voel me heel erg dom
Ach, jij doet tenminste nog wiskundequote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ach laat maar, ik geef het op. Zit tegen het randje van agressie aan... En dat terwijl het a1 isik voel me heel erg dom
Als je het niet goed kan plotten dan staan de instellingen op je GR misschien verkeerd, zou je daar even naar moeten kijken. Richtingscoėfficiėnt ging met dy/dx dacht ik op de GR, daarnaast kon het ook met een raaklijn. En het kan vast ook op een andere manier maar die ben ik dan even vergetenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nja het is met grafieken en ik ben niet eens in staat het goed te plotten op de rekenmachine... en dan met richtingscoėfficiėnt berekekenen enzo
grom
Maar hard fietsen zonder licht is weer gevaarlijk! Dan kun je nog beter gewoon even afstappen en als je de hoek om bent weer opstappen (en dan rustig fietsen).quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:09 schreef Mikkie het volgende:
en dan maar weer hard fietsen om de controle voorbij te stuiven (als je maar hard genoeg fietst springen ze er toch niet voor)
Nee, aardappels, komkommer en steak. En bij de steak heb ik de chique variant van Albert Heijn, dus wil het wel goed doen. De steak ligt nu op temperatuur te komenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:59 schreef wyccie het volgende:
Pizza, patat of shoarma?
Had iets met een server te maken toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat ik me eigenlijk zit af te vragen, zou de bandbreedte van FOK te duur zijn ofzo?
Ze voeren de laatste weken een aardig FOKbezoek ontmoedigingsbeleid met die traagheid
Ah zo, dan is het de bedoeling om te kijken hoe de grafiek loopt. A geeft aan hoeveel Y omhoog gaat als x een verder naar rechts gaat. B geeft aan hoe hoog het snijpunt met de y-as is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nja richtingscoėfficient is met y=ax+b maar ik weet het niet exact meer en gezien wat het met mijn humeur doet lijkt het me beter om te stoppen![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nja het is met grafieken en ik ben niet eens in staat het goed te plotten op de rekenmachine... en dan met richtingscoėfficiėnt berekekenen enzo
grom
Ja klopt, thanks. Dat gaat nog wel lukken als ik even nadenkt, het komt nu ook weer terug. nu ben ik aan het stoeien met stomme grafieken (van de formule y=0,4x³-2,5x² = 25 , er zouden twee toppen moeten zijn maar ik heb een top en een dal...)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah zo, dan is het de bedoeling om te kijken hoe de grafiek loopt. A geeft aan hoeveel Y omhoog gaat als x een verder naar rechts gaat. B geeft aan hoe hoog het snijpunt met de y-as is.
Als een grafiek op x = 1 y = 5 heeft en op x = 2 y = 8, dan moet a 3 zijn (y neemt 3 toe, terwijl x 1 toe neemt) en b is 2. Als je vanaf x = 1 naar links gaat tot x = 0 dan is y nog 2, vandaar.
Wiskundigen praten niet altijd even logisch. Op het plaatje hieronder heeft de groene lijn 1 top en de rode 2.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja klopt, thanks. Dat gaat nog wel lukken als ik even nadenkt, het komt nu ook weer terug. nu ben ik aan het stoeien met stomme grafieken (van de formule y=0,4x³-2,5x² = 25 , er zouden twee toppen moeten zijn maar ik heb een top en een dal...)
don'tquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
lucky bastardquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ach, jij doet tenminste nog wiskundeIk heb na de vierde klas als eerste dat vak uit mijn pakket gegooid
Laatste jaar dat dat mocht
Kijk daaat was mijn probleemquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wiskundigen praten niet altijd even logisch. Op het plaatje hieronder heeft de groene lijn 1 top en de rode 2.
[ afbeelding ]
Ik wil ook stoeienquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kijk daaat was mijn probleemOkee daar ben ik nu overheen
En ik ben dus nu aan het stoeien met intervallen
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:36 schreef Etcetera het volgende:
You 2, get a room
ik krijg morgen (als het goed is) post van Bol.com![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:40 schreef Yurithemaster het volgende:
liggen twee borden soep in bed, vraagt de een aan de ander maggie der in![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:40 schreef Yurithemaster het volgende:
liggen twee borden soep in bed, vraagt de een aan de ander maggie der in![]()
![]()
![]()
een boekquote:
Deel 5quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]
een boek
The Princess Diaries 5![]()
![]()
![]()
![]()
er zijn er 9 in totaalquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Deel 5![]()
Ik heb deel 1 gelezen, 5 jaar terug
Nou...wat weet je van die top? Daar is de richtingscoefficient 0.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier, nog een vraag. Mag ik?
In dat geval: ik heb dus zo'n grafiek als die rode lijn. Dan moet ik kijken wanneer hij afnemend dalend is. Alleen vanaf de eerste top dus. Maar dan is hij eerst toenemend dalend. Hoe weet ik wanneer die afnemend dalend wordt? zonder tweede afgeleide enzo, want dat hoeft een a1'er heel neit te gebruiken
Ja dat weet ik, maar ik weet neit waar die veranderd. Nahja, dan maargewoon vragen morgenThanks nemquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou...wat weet je van die top? Daar is de richtingscoefficient 0.
Kun je daar wat mee?
Dat weet je wel. Want als f ' (x) = 0, dan kun je x toch uitrekenen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik weet neit waar die veranderd. Nahja, dan maargewoon vragen morgenThanks nem
Ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:36 schreef Etcetera het volgende:
ik krijg morgen (als het goed is) post van Bol.com![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom loopt een belg op maandag naast zn fiets?En waarom gaat ie op vrijdag via het raam zijn huis binnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En waarom gaat ie op vrijdag via het raam zijn huis binnen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ambtenarenhumor
[ Bericht 49% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 31-10-2007 23:01:27 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
Textonly gaat wel snel jaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:44 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb nu textonly maar eens geprobeerd door dat slome gedoe de hele tijd, loopt wel lekker snel
edit: Hey verrek, helemaal geen reclame
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Welke James Bond film begon er met een achtervolging met een helikopter er in?
Tomorrow Never Dies had een straaljager met kernkop aan boord die snel weg moest omdat er een kruisraket op was afgeschotenquote:Op donderdag 1 november 2007 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was dat niet die Bond in China? Tomorrow Never Dies?
Dan weet ik het niet.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien bedoel ik Licence to Kill. Het is lastig want het begin heb ik erg vaak gezien, maar de rest van de film weet ik niets van
Ik vind die van vandaag anders wel vetquote:
Ik vond hem bovengemiddeld flauwquote:Op donderdag 1 november 2007 02:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vertelde 'm vanavond aan vrienden van me, die keken ook zo van:![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 02:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ook
Maar het zegt ook wel wat over m'n vrienden als ik 'm uit moest leggen hč?
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet.
Trouwens...
check dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=kL-QXXycciQ
Ziet er leuk uit toch?
De techniek erachter is van Philips.
Het zogeheten "Philips Daylight Concept Active Glass"
Check na bovenstaande filmpje DIT filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=AIaqFgBppvs
Wel het hele filmpje kijken.
Ik zeg: hier kun je héle leuke dingen mee doen
Nokia N95:quote:Op donderdag 1 november 2007 10:45 schreef iamredleader het volgende:
Zo, klinkt ook niet slechtwat voor foon krijgt 'ie?
Ik weet dat het al even is geleden maar wij doen het altijd zo bij wiskunde :quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nja richtingscoėfficient is met y=ax+b maar ik weet het niet exact meer en gezien wat het met mijn humeur doet lijkt het me beter om te stoppen![]()
Ohja..dat was de eerste manierquote:Op donderdag 1 november 2007 11:16 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik weet dat het al even is geleden maar wij doen het altijd zo bij wiskunde :
y=ax+b
Om de a(richtingscoefficient te weten moet je 2 goede punten in de grafiek pakken dus bijv (2,7) en (4,3). Dan doe je a= deltay/deltax = 7 - 3/ 2 - 4 = 4/-2 = -2 = a
dus y=-2x + b
Dan vul je één van die formules in bijv (2,7) = 7=-2x2+b dat wordt dan 7=-4+b, naar de andere kant halen wordt 11=b
En voila, y=-2x+11
Dit had ik 3 dagen geleden op mijn tentamen
Bestel je er wel een 2e accu bij?quote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:16 schreef Nesle het volgende:
Ik weet dat het al even is geleden maar wij doen het altijd zo bij wiskunde :
*moeilijk verhaal*
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
Bestel je er wel een 2e accu bij?
die is ook mooiquote:Op donderdag 1 november 2007 11:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nice... heb zelf de N73, en ben er best tevreden over
![]()
misschien wel handig hequote:Op donderdag 1 november 2007 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bestel je er wel een 2e accu bij?
No worries, dat heb ik nuquote:Op donderdag 1 november 2007 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja..dat was de eerste manier
Wacht maar tot je leert differentieren. Dat zal volgend jaar zijn denk ik. Alhoewel...
Nou jaquote:
Mja..het is ook weer zo wat om aan de groep voor te stellen dat jij het wel maakt. Ben je gelijk de slaaf van de groep de volgende keerquote:Op donderdag 1 november 2007 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Help, ik moet weer een verslag inleveren met een groep. Terwijl ik denk dat ik het sneller kan maken in m'n eentje
Het is niet steeds met dezelfde groep, en in de groepen waar ik nu mee heb gewerkt zaten voldoende mensen die ik niet alleen een verslag zou laten schrijven waar ik ook van afhankelijk benquote:Op donderdag 1 november 2007 12:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je geen gezeik meer en ben je ook niet de bitch van de groep de volgende keer
Als je trouwens vaker met dezelfde groep werkt (en alle leden fatsoenlijke kwaliteit kunnen leveren), kun je het ook gewoon verdelen...dat doen wij ook vaak met opdrachten. Groep van vier man, telkens is een ander de lul om de opdracht te maken. Kost je dan een paar uurtjes, maar daarna ben je mooi drie opdrachten vrij
quote:Op donderdag 1 november 2007 12:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je geen gezeik meer en ben je ook niet de bitch van de groep de volgende keer
Als je trouwens vaker met dezelfde groep werkt (en alle leden fatsoenlijke kwaliteit kunnen leveren), kun je het ook gewoon verdelen...dat doen wij ook vaak met opdrachten. Groep van vier man, telkens is een ander de lul om de opdracht te maken. Kost je dan een paar uurtjes, maar daarna ben je mooi drie opdrachten vrij
Ik wil minstens weten wat ze opschrijven. Daarnaast zijn de meesten een totale ramp in correct Nederlands, en naar het taalgebruik wordt ook gekeken. Ik heb nu het evaluatieformulier ingevuld voor zover dat kon en naar de hele groep gestuurd, met de vraag of iemand anders naar het verslag kan kijken wat ook gemaakt moet worden. Dan wacht ik nu eerst rustig af en bel later vandaag iemand die ik daar wel mee vertrouw als er nog niets gebeurd isquote:
haha die zag ik ook net, ik dacht laat ik hem maar niet posten want dat hebben al die top gear fans al wel gezien in de SCquote:
Ik ook en het helpt geen zak. Het blijft retetraag en het is ook nog een slecht leesbaar. Er zit nergens afstand tussen. Die icoontjes zijn toch wel prettigquote:Op donderdag 1 november 2007 14:20 schreef Etcetera het volgende:
ik ben uit pure wanhoop overgeschakeld naar text_only layout
er is een programmaatje voor waar je ze mee kunt maken, en op internet kun je geloof ik wel vinden hoe je het dan in de site zet (heb het niet zelf gedaan namelijk, heb alleen het idee geopperdquote:Op donderdag 1 november 2007 14:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat zijn SCART kabels toch eigenlijk naar
Verkeerd gequote Etsjequote:Op donderdag 1 november 2007 15:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er is een programmaatje voor waar je ze mee kunt maken, en op internet kun je geloof ik wel vinden hoe je het dan in de site zet (heb het niet zelf gedaan namelijk, heb alleen het idee geopperd)
http://www.hypergurl.com/favicon.html staat wel wat uitlegen op http://www.favicon.com/ ook trouwens
Het is wel zo dat je stille protest verder aan iedereen voorbij gaat.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben altijd heel principieel met Sinterklaas enzo.... geen pepernoten en ander sinterklaassnoepgoed totdat ie ook echt in het land is (en ik dat op tv heb gekeken) en nu heeft mn vriend om me te testen 2 chocoladefiguurtjes gekocht: Sinterklaas en Zwarte Piet
Ik heb zin in chocola, maar ik wil het volhouden![]()
Voorzichtig open vouwen, sinterklaasje eruit halen. Folie weer dichtvouwenquote:Op donderdag 1 november 2007 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
Nee nee, hij houdt me nu wel in de gaten natuurlijk
Dus ik ga ongelooflijk af als ik me niet kan beheersen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |