Nee, aardappels, komkommer en steak. En bij de steak heb ik de chique variant van Albert Heijn, dus wil het wel goed doen. De steak ligt nu op temperatuur te komenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:59 schreef wyccie het volgende:
Pizza, patat of shoarma?
Had iets met een server te maken toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat ik me eigenlijk zit af te vragen, zou de bandbreedte van FOK te duur zijn ofzo?
Ze voeren de laatste weken een aardig FOKbezoek ontmoedigingsbeleid met die traagheid
Ah zo, dan is het de bedoeling om te kijken hoe de grafiek loopt. A geeft aan hoeveel Y omhoog gaat als x een verder naar rechts gaat. B geeft aan hoe hoog het snijpunt met de y-as is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nja richtingscoëfficient is met y=ax+b maar ik weet het niet exact meer en gezien wat het met mijn humeur doet lijkt het me beter om te stoppen![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nja het is met grafieken en ik ben niet eens in staat het goed te plotten op de rekenmachine... en dan met richtingscoëfficiënt berekekenen enzo
grom
Ja klopt, thanks. Dat gaat nog wel lukken als ik even nadenkt, het komt nu ook weer terug. nu ben ik aan het stoeien met stomme grafieken (van de formule y=0,4x³-2,5x² = 25 , er zouden twee toppen moeten zijn maar ik heb een top en een dal...)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah zo, dan is het de bedoeling om te kijken hoe de grafiek loopt. A geeft aan hoeveel Y omhoog gaat als x een verder naar rechts gaat. B geeft aan hoe hoog het snijpunt met de y-as is.
Als een grafiek op x = 1 y = 5 heeft en op x = 2 y = 8, dan moet a 3 zijn (y neemt 3 toe, terwijl x 1 toe neemt) en b is 2. Als je vanaf x = 1 naar links gaat tot x = 0 dan is y nog 2, vandaar.
Wiskundigen praten niet altijd even logisch. Op het plaatje hieronder heeft de groene lijn 1 top en de rode 2.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja klopt, thanks. Dat gaat nog wel lukken als ik even nadenkt, het komt nu ook weer terug. nu ben ik aan het stoeien met stomme grafieken (van de formule y=0,4x³-2,5x² = 25 , er zouden twee toppen moeten zijn maar ik heb een top en een dal...)
don'tquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ach laat maar, ik geef het op. Zit tegen het randje van agressie aan... En dat terwijl het a1 isik voel me heel erg dom
lucky bastardquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ach, jij doet tenminste nog wiskundeIk heb na de vierde klas als eerste dat vak uit mijn pakket gegooid
Laatste jaar dat dat mocht
Kijk daaat was mijn probleemquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wiskundigen praten niet altijd even logisch. Op het plaatje hieronder heeft de groene lijn 1 top en de rode 2.
[ afbeelding ]
Ik wil ook stoeienquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kijk daaat was mijn probleemOkee daar ben ik nu overheen
En ik ben dus nu aan het stoeien met intervallen
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:36 schreef Etcetera het volgende:
You 2, get a room
ik krijg morgen (als het goed is) post van Bol.com![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |