quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:04 schreef B.ertha het volgende:
Nou feest hoor, met die slogan-prijsvraag heb ik de connexion-buzzer gewonnen
Ik heb een kutdag en dan wil ik LEUK nieuws![]()
quote:En mn laptop is naar de kloten. Steeds meer problemen, dus ik gebruik de herstelschijf voor XP. Nu start ie niet meer op omdat er een bestand ontbreekt/beschadigd is![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
De Groninger politie is liev
al had ik wel net die bevestigingsdingetjes op mn fiets gemonteerd![]()
ik vind het doodeng om zonder licht aan in het donker te fietsen. niet omdat ik het niet zie, maar omdat ik weet dat automobilisten mij niet zienquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:26 schreef wyccie het volgende:
De politie van Gelderland is niet lief. Ik vind het ook erg flauw.
Ik word heel blij als ik zie dat studenten op kutfietjes braaf hun lichtjes bij zich hebben.![]()
Zo eentje zag ik gisteren ook ja!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ook ja, en mensen die dan met 1 hand op hun rug fietsen waarin ze hun rode lampje houden vind ik helemaal schattig
heb je gelijk inquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, daar heb ik minder problemen mee. Het is gewoon even je gedrag aanpassen. Elk punt waar je kruisend verkeer hebt voorzichtig benaderen en er vanuit gaan dat niemand je ziet. Dus nergens voorrang nemen enzo, eerst oogcontact maken en/of wachten op de reactie van automobilisten...dan hoeft er weinig fout te gaan.
Overigens ben ik absoluut tegenstander van fietsen zonder licht hoor, begrijp me niet verkeerd. Vooral als automobilist schrik je je soms een ongeluk als je die lui pas op het laatste moment ziet. Ik heb echter ook al (z\ij het zeer sporadisch) fietsers zonder licht gezien die er wel goed op anticiperen en zich heel terughoudend gedragen. Maw: liever niet, maar als het dan toch moet, dan kán het nog wel op een enigszins acceptabele manier.
Dat wil iedereen toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:49 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil ook zo'n MacGuyver Multitool!
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:03 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik kan natuurlijk een MacGyver Multitool kopen. Of twee. Misschien wel een hele doos!
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:04 schreef B.ertha het volgende:
Nou feest hoor, met die slogan-prijsvraag heb ik de connexion-buzzer gewonnen
Ik heb een kutdag en dan wil ik LEUK nieuws![]()
En mn laptop is naar de kloten. Steeds meer problemen, dus ik gebruik de herstelschijf voor XP. Nu start ie niet meer op omdat er een bestand ontbreekt/beschadigd is![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:05 schreef Etcetera het volgende:
ik heb in een la nog een stuk of 20 liggen geloof ik
in 3 varianten zelfsquote:
quote:
welke vakkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:31 schreef Nesle het volgende:
Oeh vandaag 3 toetsen gehad.
Nog maar drie nu!
wis1, wis2 en letterkunde (quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
welke vakkenen ging het een beetje goed
![]()
Minder dan ik zou moeten doenquote:
Jazeker, maar dan moet ik toch uit de 8 doen die ik heb gehad.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:46 schreef Mikkie het volgende:
Maar wel mooi Nes, 2 uit 3 is toch netjes?
stoppen, vrij nemen, en morgen vol frisse moed verder gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Minder dan ik zou moeten doenZit achter mn boeken om eindelijk die verrekte paper af te maken zodat ik aan de scriptie kan beginnen, maar heb dus geen zin
![]()
![]()
Hm. Vanavond maar eens tijd makenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
iamreadleader: kijk even op youtuve naar de Razor Flashback filmpjes. Iedere week komt er één bij.
Onder ééntje zit ook weer ge-wel-dige muziek
Let erop dat je bij clipje 4 wel even de goede pakt. Er moet in het begin geen muziek onder zitten.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm. Vanavond maar eens tijd maken![]()
Ik heb keurig netjes houdertjes op mijn fiets gemonteerd waar ik zo die lichtjes in kan schuiven. Eerst reed ik altijd zonder licht rond en probeerde ik de cops te ontlopen, maar ik werd uiteindelijk toch een keer gepakt....voor het politiebureauquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik fiets ook erg netjes als ik geen lichtjes heb. Maar zelfs met lichtjes op weet ik dat het voor auto's hoe dan ook lastig kijken is in een donkere stad.
quote:
Heb ze altijd in mijn jas zitten en als ik al even onderweg ben, denk ik: Ojah ff die lampjes erin schuivenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Whehe, dat heb ik ook heel lang gedaanEn altijd voorgenomen dat ik na mn eerste boete wel lampjes zou kopen
Vervolgens die dingen nog wel eens vergeten en dan maar weer hard fietsen om de controle voorbij te stuiven (als je maar hard genoeg fietst springen ze er toch niet voor) of op tijd een zijstraatje in duiken. Heb nu weer even een fiets met verlichting, moet zeggen dat dat toch wel iets relaxter fietst
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je kunt onschuld spelen als je betrapt wordt: goh, ik had 'm er toch echt op gezet meneer agentik denk dat hij er af is gevallen. ik zal vanavond/morgen meteeeen een nieuwe halen
Zo'n hamer heb ik (maar dan in het zwart, van Praxis) en dat is wel een vrij praktisch dingquote:
Dat is ecth heel sneuquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:39 schreef Supersheep het volgende:
http://www.dell.com/content/topics/global.aspx/solutions/en/winvista?c=us&cs=19&l=en&s=dhs
Basic Windows Vista Experience - No Aero
System Memory 512MB RAM
Great for... Booting the Operating System, without running applications or games
Ach, je hebt de tekst al.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
Aiaiaiai mamma mia, mijn vriendin die gaat trouwen heeft me gevraagd of ik samen met een andere vriendin op haar bruiloft wil zingen!!![]()
![]()
Hartstikke leuk maar ik durf dat nieieieieiet![]()
![]()
Hangt van het onderwerp af, ik begreep altijd vrij weinig van logaritmen. Wat is je vraag?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is er iemand hier die me kan helpen met wiskunde?
Ik ben heel slecht in wiskunde
Het is niet moeilijke wiskunde, trouwens. Voor normale mensen
Vraag nou gewoon, misschien kunnen we helpen. Agressief worden kan altijd nogquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ach laat maar, ik geef het op. Zit tegen het randje van agressie aan... En dat terwijl het a1 isik voel me heel erg dom
Ach, jij doet tenminste nog wiskundequote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ach laat maar, ik geef het op. Zit tegen het randje van agressie aan... En dat terwijl het a1 isik voel me heel erg dom
Als je het niet goed kan plotten dan staan de instellingen op je GR misschien verkeerd, zou je daar even naar moeten kijken. Richtingscoëfficiënt ging met dy/dx dacht ik op de GR, daarnaast kon het ook met een raaklijn. En het kan vast ook op een andere manier maar die ben ik dan even vergetenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nja het is met grafieken en ik ben niet eens in staat het goed te plotten op de rekenmachine... en dan met richtingscoëfficiënt berekekenen enzo
grom
Maar hard fietsen zonder licht is weer gevaarlijk! Dan kun je nog beter gewoon even afstappen en als je de hoek om bent weer opstappen (en dan rustig fietsen).quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:09 schreef Mikkie het volgende:
en dan maar weer hard fietsen om de controle voorbij te stuiven (als je maar hard genoeg fietst springen ze er toch niet voor)
Nee, aardappels, komkommer en steak. En bij de steak heb ik de chique variant van Albert Heijn, dus wil het wel goed doen. De steak ligt nu op temperatuur te komenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:59 schreef wyccie het volgende:
Pizza, patat of shoarma?
Had iets met een server te maken toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat ik me eigenlijk zit af te vragen, zou de bandbreedte van FOK te duur zijn ofzo?
Ze voeren de laatste weken een aardig FOKbezoek ontmoedigingsbeleid met die traagheid
Ah zo, dan is het de bedoeling om te kijken hoe de grafiek loopt. A geeft aan hoeveel Y omhoog gaat als x een verder naar rechts gaat. B geeft aan hoe hoog het snijpunt met de y-as is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nja richtingscoëfficient is met y=ax+b maar ik weet het niet exact meer en gezien wat het met mijn humeur doet lijkt het me beter om te stoppen![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nja het is met grafieken en ik ben niet eens in staat het goed te plotten op de rekenmachine... en dan met richtingscoëfficiënt berekekenen enzo
grom
Ja klopt, thanks. Dat gaat nog wel lukken als ik even nadenkt, het komt nu ook weer terug. nu ben ik aan het stoeien met stomme grafieken (van de formule y=0,4x³-2,5x² = 25 , er zouden twee toppen moeten zijn maar ik heb een top en een dal...)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah zo, dan is het de bedoeling om te kijken hoe de grafiek loopt. A geeft aan hoeveel Y omhoog gaat als x een verder naar rechts gaat. B geeft aan hoe hoog het snijpunt met de y-as is.
Als een grafiek op x = 1 y = 5 heeft en op x = 2 y = 8, dan moet a 3 zijn (y neemt 3 toe, terwijl x 1 toe neemt) en b is 2. Als je vanaf x = 1 naar links gaat tot x = 0 dan is y nog 2, vandaar.
Wiskundigen praten niet altijd even logisch. Op het plaatje hieronder heeft de groene lijn 1 top en de rode 2.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja klopt, thanks. Dat gaat nog wel lukken als ik even nadenkt, het komt nu ook weer terug. nu ben ik aan het stoeien met stomme grafieken (van de formule y=0,4x³-2,5x² = 25 , er zouden twee toppen moeten zijn maar ik heb een top en een dal...)
don'tquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
lucky bastardquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ach, jij doet tenminste nog wiskundeIk heb na de vierde klas als eerste dat vak uit mijn pakket gegooid
Laatste jaar dat dat mocht
Kijk daaat was mijn probleemquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wiskundigen praten niet altijd even logisch. Op het plaatje hieronder heeft de groene lijn 1 top en de rode 2.
[ afbeelding ]
Ik wil ook stoeienquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kijk daaat was mijn probleemOkee daar ben ik nu overheen
En ik ben dus nu aan het stoeien met intervallen
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:36 schreef Etcetera het volgende:
You 2, get a room
ik krijg morgen (als het goed is) post van Bol.com![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:40 schreef Yurithemaster het volgende:
liggen twee borden soep in bed, vraagt de een aan de ander maggie der in![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:40 schreef Yurithemaster het volgende:
liggen twee borden soep in bed, vraagt de een aan de ander maggie der in![]()
![]()
![]()
een boekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |