Krijg jij de radio vanmiddag geleverd of ga je bij een winkel kijken die vandaag die levering binnen krijgt?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als het goed is wordt ie vanmiddag geleverd en ga ik even kijken of het wat is, maar ik neig wel naar de goedkopere nu...
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:04 schreef B.ertha het volgende:
Nou feest hoor, met die slogan-prijsvraag heb ik de connexion-buzzer gewonnen
Ik heb een kutdag en dan wil ik LEUK nieuws![]()
quote:En mn laptop is naar de kloten. Steeds meer problemen, dus ik gebruik de herstelschijf voor XP. Nu start ie niet meer op omdat er een bestand ontbreekt/beschadigd is![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
De Groninger politie is liev
al had ik wel net die bevestigingsdingetjes op mn fiets gemonteerd![]()
ik vind het doodeng om zonder licht aan in het donker te fietsen. niet omdat ik het niet zie, maar omdat ik weet dat automobilisten mij niet zienquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:26 schreef wyccie het volgende:
De politie van Gelderland is niet lief. Ik vind het ook erg flauw.
Ik word heel blij als ik zie dat studenten op kutfietjes braaf hun lichtjes bij zich hebben.![]()
Zo eentje zag ik gisteren ook ja!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ook ja, en mensen die dan met 1 hand op hun rug fietsen waarin ze hun rode lampje houden vind ik helemaal schattig
heb je gelijk inquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, daar heb ik minder problemen mee. Het is gewoon even je gedrag aanpassen. Elk punt waar je kruisend verkeer hebt voorzichtig benaderen en er vanuit gaan dat niemand je ziet. Dus nergens voorrang nemen enzo, eerst oogcontact maken en/of wachten op de reactie van automobilisten...dan hoeft er weinig fout te gaan.
Overigens ben ik absoluut tegenstander van fietsen zonder licht hoor, begrijp me niet verkeerd. Vooral als automobilist schrik je je soms een ongeluk als je die lui pas op het laatste moment ziet. Ik heb echter ook al (z\ij het zeer sporadisch) fietsers zonder licht gezien die er wel goed op anticiperen en zich heel terughoudend gedragen. Maw: liever niet, maar als het dan toch moet, dan kán het nog wel op een enigszins acceptabele manier.
Dat wil iedereen toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:49 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil ook zo'n MacGuyver Multitool!
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:03 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik kan natuurlijk een MacGyver Multitool kopen. Of twee. Misschien wel een hele doos!
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:04 schreef B.ertha het volgende:
Nou feest hoor, met die slogan-prijsvraag heb ik de connexion-buzzer gewonnen
Ik heb een kutdag en dan wil ik LEUK nieuws![]()
En mn laptop is naar de kloten. Steeds meer problemen, dus ik gebruik de herstelschijf voor XP. Nu start ie niet meer op omdat er een bestand ontbreekt/beschadigd is![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:05 schreef Etcetera het volgende:
ik heb in een la nog een stuk of 20 liggen geloof ik
in 3 varianten zelfsquote:
quote:
welke vakkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:31 schreef Nesle het volgende:
Oeh vandaag 3 toetsen gehad.
Nog maar drie nu!
wis1, wis2 en letterkunde (quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
welke vakkenen ging het een beetje goed
![]()
Minder dan ik zou moeten doenquote:
Jazeker, maar dan moet ik toch uit de 8 doen die ik heb gehad.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:46 schreef Mikkie het volgende:
Maar wel mooi Nes, 2 uit 3 is toch netjes?
stoppen, vrij nemen, en morgen vol frisse moed verder gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Minder dan ik zou moeten doenZit achter mn boeken om eindelijk die verrekte paper af te maken zodat ik aan de scriptie kan beginnen, maar heb dus geen zin
![]()
![]()
Hm. Vanavond maar eens tijd makenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
iamreadleader: kijk even op youtuve naar de Razor Flashback filmpjes. Iedere week komt er één bij.
Onder ééntje zit ook weer ge-wel-dige muziek
Let erop dat je bij clipje 4 wel even de goede pakt. Er moet in het begin geen muziek onder zitten.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm. Vanavond maar eens tijd maken![]()
Ik heb keurig netjes houdertjes op mijn fiets gemonteerd waar ik zo die lichtjes in kan schuiven. Eerst reed ik altijd zonder licht rond en probeerde ik de cops te ontlopen, maar ik werd uiteindelijk toch een keer gepakt....voor het politiebureauquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik fiets ook erg netjes als ik geen lichtjes heb. Maar zelfs met lichtjes op weet ik dat het voor auto's hoe dan ook lastig kijken is in een donkere stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |