Ohja..dat was de eerste manierquote:Op donderdag 1 november 2007 11:16 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik weet dat het al even is geleden maar wij doen het altijd zo bij wiskunde :
y=ax+b
Om de a(richtingscoefficient te weten moet je 2 goede punten in de grafiek pakken dus bijv (2,7) en (4,3). Dan doe je a= deltay/deltax = 7 - 3/ 2 - 4 = 4/-2 = -2 = a
dus y=-2x + b
Dan vul je één van die formules in bijv (2,7) = 7=-2x2+b dat wordt dan 7=-4+b, naar de andere kant halen wordt 11=b
En voila, y=-2x+11
Dit had ik 3 dagen geleden op mijn tentamen
Bestel je er wel een 2e accu bij?quote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:16 schreef Nesle het volgende:
Ik weet dat het al even is geleden maar wij doen het altijd zo bij wiskunde :
*moeilijk verhaal*
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
Bestel je er wel een 2e accu bij?
die is ook mooiquote:Op donderdag 1 november 2007 11:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nice... heb zelf de N73, en ben er best tevreden over
![]()
misschien wel handig hequote:Op donderdag 1 november 2007 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bestel je er wel een 2e accu bij?
No worries, dat heb ik nuquote:Op donderdag 1 november 2007 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja..dat was de eerste manier
Wacht maar tot je leert differentieren. Dat zal volgend jaar zijn denk ik. Alhoewel...
Nou jaquote:
Mja..het is ook weer zo wat om aan de groep voor te stellen dat jij het wel maakt. Ben je gelijk de slaaf van de groep de volgende keerquote:Op donderdag 1 november 2007 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Help, ik moet weer een verslag inleveren met een groep. Terwijl ik denk dat ik het sneller kan maken in m'n eentje
Het is niet steeds met dezelfde groep, en in de groepen waar ik nu mee heb gewerkt zaten voldoende mensen die ik niet alleen een verslag zou laten schrijven waar ik ook van afhankelijk benquote:Op donderdag 1 november 2007 12:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je geen gezeik meer en ben je ook niet de bitch van de groep de volgende keer
Als je trouwens vaker met dezelfde groep werkt (en alle leden fatsoenlijke kwaliteit kunnen leveren), kun je het ook gewoon verdelen...dat doen wij ook vaak met opdrachten. Groep van vier man, telkens is een ander de lul om de opdracht te maken. Kost je dan een paar uurtjes, maar daarna ben je mooi drie opdrachten vrij
quote:Op donderdag 1 november 2007 12:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je geen gezeik meer en ben je ook niet de bitch van de groep de volgende keer
Als je trouwens vaker met dezelfde groep werkt (en alle leden fatsoenlijke kwaliteit kunnen leveren), kun je het ook gewoon verdelen...dat doen wij ook vaak met opdrachten. Groep van vier man, telkens is een ander de lul om de opdracht te maken. Kost je dan een paar uurtjes, maar daarna ben je mooi drie opdrachten vrij
Ik wil minstens weten wat ze opschrijven. Daarnaast zijn de meesten een totale ramp in correct Nederlands, en naar het taalgebruik wordt ook gekeken. Ik heb nu het evaluatieformulier ingevuld voor zover dat kon en naar de hele groep gestuurd, met de vraag of iemand anders naar het verslag kan kijken wat ook gemaakt moet worden. Dan wacht ik nu eerst rustig af en bel later vandaag iemand die ik daar wel mee vertrouw als er nog niets gebeurd isquote:
haha die zag ik ook net, ik dacht laat ik hem maar niet posten want dat hebben al die top gear fans al wel gezien in de SCquote:
Ik ook en het helpt geen zak. Het blijft retetraag en het is ook nog een slecht leesbaar. Er zit nergens afstand tussen. Die icoontjes zijn toch wel prettigquote:Op donderdag 1 november 2007 14:20 schreef Etcetera het volgende:
ik ben uit pure wanhoop overgeschakeld naar text_only layout
er is een programmaatje voor waar je ze mee kunt maken, en op internet kun je geloof ik wel vinden hoe je het dan in de site zet (heb het niet zelf gedaan namelijk, heb alleen het idee geopperdquote:Op donderdag 1 november 2007 14:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat zijn SCART kabels toch eigenlijk naar
Verkeerd gequote Etsjequote:Op donderdag 1 november 2007 15:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er is een programmaatje voor waar je ze mee kunt maken, en op internet kun je geloof ik wel vinden hoe je het dan in de site zet (heb het niet zelf gedaan namelijk, heb alleen het idee geopperd)
http://www.hypergurl.com/favicon.html staat wel wat uitlegen op http://www.favicon.com/ ook trouwens
Het is wel zo dat je stille protest verder aan iedereen voorbij gaat.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben altijd heel principieel met Sinterklaas enzo.... geen pepernoten en ander sinterklaassnoepgoed totdat ie ook echt in het land is (en ik dat op tv heb gekeken) en nu heeft mn vriend om me te testen 2 chocoladefiguurtjes gekocht: Sinterklaas en Zwarte Piet
Ik heb zin in chocola, maar ik wil het volhouden![]()
Voorzichtig open vouwen, sinterklaasje eruit halen. Folie weer dichtvouwenquote:Op donderdag 1 november 2007 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
Nee nee, hij houdt me nu wel in de gaten natuurlijk
Dus ik ga ongelooflijk af als ik me niet kan beheersen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |