Tuurlijkquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
Neem je wel je tandenborstel mee Markie?
Ik ben een keurige jongen hoor, dus zal wel meevallen allemaalquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:07 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, PS, waar ben je nu in verzeild geraakt
Ja voor het eerst he! Ik ben niet erg prototype Amsterdams volgens mijquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:09 schreef LadyBlack het volgende:
Uhuh, maar dan wel Amsterdam-style he
Niet vergeten dat je hier nog niet zo lang geleden hebt gepost dat je joints had gerookt
niet lopen rellen bij ajax dus ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja voor het eerst he! Ik ben niet erg prototype Amsterdams volgens mij
en ik steek ook geen auto's in de fik in slotervaartquote:
Het was een been there-done that gebeuren. Hoeft neit nog n keerquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vorig jaar volgens mij voor het eerst iets van drugs geprobeerd....
Het kan altijd nog later dus
vooralsnog ben ik ook braafquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vorig jaar volgens mij voor het eerst iets van drugs geprobeerd....
Het kan altijd nog later dus
Ik ben de wekker regelmatig voor, dat is ook wel een lekker gevoel eigenlijkquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga ook, lekker met een muziekje aan in beden dan fijn slapen tot morgen de wekker weer gaat...... vanochtend was ik m voor, daar hou ik niet van
Slaap lekker!
vanochtend geen wekker ... werd om 15:00 wakkerquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga ook, lekker met een muziekje aan in beden dan fijn slapen tot morgen de wekker weer gaat...... vanochtend was ik m voor, daar hou ik niet van
Slaap lekker!
ik ook, vanuit m'n bed, om vervolgens in slaap te vallenquote:
Ja stel saaie doedelsquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:59 schreef Nembrionic het volgende:
De AKQ-SC sterft tegenwoordig uit na 24:00u.
En moet drugs is niets mis als je het maar verstandig gebruikt. Maar hetzelfde geldt voor drank
Klopt ja, vreemd eigenlijkquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
Drank is ingeburgerd, drugs niet
Erg krom eigenlijk.
En die andere afspraak was eerder dan neem ik aanquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt ja, vreemd eigenlijk
Oh god hoe moet ik aan een vriendin vertellen dat ik op de datum dat we nu afgesproken hebben weer niet kan?Ik heb haar serieus al 3x achter elkaar afgezegd omdat ik een andere afspraak bleek te hebben, ik durf het gewoon niet meer te zeggen
Het probleem is dat het allebei dingen zijn die alleen op die dag gebeuren: een concert en het uitkomen van de nieuwe harry potter. Shizzlequote:Op maandag 22 oktober 2007 02:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En die andere afspraak was eerder dan neem ik aan
Probeer de afspraak naar voren te verplaatsen
Hoe laat is het éne en hoe laat is het andere?quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het probleem is dat het allebei dingen zijn die alleen op die dag gebeuren: een concert en het uitkomen van de nieuwe harry potter. Shizzle![]()
Concert is om 9 uur, en de Harry Potter verkoop om 12 uur. Zou nog wel te redden zijn behalve dat het ene in Amsterdam is en het andere in het dorp van mijn oudersquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe laat is het éne en hoe laat is het andere?
Het interview van the only gay in the village met Elton John is echt tofquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:54 schreef Nembrionic het volgende:
"I'm the biggest gay in the village!"
"Like yeah, no, yeah, whatevah"
-edit- "Yeah, but no, but yeah, but ..."
Ook goed
Het is zeker grappig
Het heeft een tijdje op Ned3 gedraaid.
Met Daffyd is het altijd gaaf als 'ie in zijn stamkroeg komt en klaagt dat er geen leuke mannen in het dorp zijn. Dan zit er opeens een tafel vol met Freddie Mercury-homos in het leer.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het interview van the only gay in the village met Elton John is echt tofHeerlijk dubbelzinnig
http://www.youtube.com/watch?v=JvN9HAEyaMc
quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens His Dark Materials cadeau gedaan aan iemand en die was er zeer over te spreken
Binnenkort ook een film van Northern Ligths/The Golden Compass
Ah ok, bij dezenquote:
Whehehe dat is tof jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 03:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met Daffyd is het altijd gaaf als 'ie in zijn stamkroeg komt en klaagt dat er geen leuke mannen in het dorp zijn. Dan zit er opeens een tafel vol met Freddie Mercury-homos in het leer.
Dan gaat 'ie gepikeerd roepen dat die zeker weten geen homo zijn en dat hij de enige is
Zo'n goor pakje
"Can I aks you a question"quote:
Ja die is tof he, zit echt goed in elkaarquote:Op maandag 22 oktober 2007 03:22 schreef Nembrionic het volgende:
Periodic Table - lichtelijk geniaal
"Are you wearing reversable fleece?"
...
"You are! You ARE gay!"
Even de laatste kijken
Ze zijn allebei inderdaad superquote:
Het was me reeds opgevallenquote:Op maandag 22 oktober 2007 03:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zijn allebei inderdaad super
Mijn huisgenootjes en ik praten dus de hele dag zo met elkaar. Als er iemand thuiskomt roepen we keihard Innit thoooo en dat plakken we ook regelmatig achter onze zinnen. En dingen als "that is WELL shameful" en "take the shame"Kan me voorstellen dat het voor anderen vet irritant is
Bij de quiz of ik naar jou toe? Het schijnt dat ik wel eens ´innit tho´ tegen iemand anders zeg maar dat heb ik niet doorquote:
Nee, naar huisgenootjes toequote:Op maandag 22 oktober 2007 03:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij de quiz of ik naar jou toe? Het schijnt dat ik wel eens ´innit tho´ tegen iemand anders zeg maar dat heb ik niet doorEn ik probeer er op te letten want het slaat helemaal nergens op als je het niet kent
quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij de quiz of ik naar jou toe? Het schijnt dat ik wel eens ´innit tho´ tegen iemand anders zeg maar dat heb ik niet doorEn ik probeer er op te letten want het slaat helemaal nergens op als je het niet kent
techneutquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:27 schreef Homdeck het volgende:
ik heb mijn tv gerepareerd door de kabel er steviger in te drukken![]()
![]()
De meeste mensen moeten de helpdesk bellen vordat ze dat reddenquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:27 schreef Homdeck het volgende:
ik heb mijn tv gerepareerd door de kabel er steviger in te drukken![]()
![]()
Nee, want het moet vanmiddag om 16:00 ingeleverd zijn. Als ik naar alles toe ga heb ik net iets meer dan anderhalf uur om te checken op juistheid en het huiswerk voor het tweede werkcollege te maken, en dat gaat niet lukken. Overigens is werkcollege niet helemaal de beste term maar anders moet ik het weer gaan uitleggen (dus bij deze alsnog): het is een zogeheten PGO-sessie, waarbij PGO staat voor Probleem Gestuurd Onderwijs. Wat er zometeen gaat gebeuren is eigenlijk huiswerk doorspreken, daar worden notulen van gemaakt en die worden naar iedereen doorgestuurd. Als het goed is mis ik eigenlijk niets, behalve dan wat eigen inbreng en kunnen controleren of mijn antwoorden goed zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:45 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou eerder een HC dan een WC skippen. Daarnaast: dat checken op juistheid, kan dat vanavond niet?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:21 schreef Etcetera het volgende:
Vriend is impotentgoed bezig Homdeck
lulligquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:06 schreef B.ertha het volgende:
Ik was vergeten op de stop-knop te drukken in de bus en dus had ik mn trein gemist
Half uur later en compleet bevroren toch de volgende trein gepakt
Sloffen en verwarmingquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lullig
ik ben best blij dat ik eigenlijk nooit op de stopknop hoef te rammen![]()
nu koffie zeker om weer op te warmen?
nog beterquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sloffen en verwarming
Ik zit thuis, moet vanmiddag weer terug. Geen zin om daar te blijven
Ik laat het wel even weten maar daarom wacht ik ook nog even tot vanavond inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:17 schreef Etcetera het volgende:
ik had wat gequickquote en vergeten mee te nemen naar deze paginaanyway, als je wat van Soemp hoor Nem, wil je dat even melden? Maak me ook een beetje ongerust (maar ze heeft wel gezegd dat ze uit logeren ging, dus het zal wel meevallen denk ik)
Ik heb haar vrijdag gesproken, toen zat ze nog bij die vriend. Alles was goed toenquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik laat het wel even weten maar daarom wacht ik ook nog even tot vanavond inderdaad
Juist, en dat is 3 dagen geleden en ik had ondertussen nog sms-jes gestuurdquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb haar vrijdag gesproken, toen zat ze nog bij die vriend. Alles was goed toen
Oh, oke. Misschien heeft ze dr telefoon wel uit voor de rust ofzo. Niks aan de hand, waarschijnlijkquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist, en dat is 3 dagen geleden en ik had ondertussen nog sms-jes gestuurd
Maar dat ging vorige keer ook niet goed omdat haar telefoon was vastgelopen
Dus ik wacht nog geduldig zonder de noodklok te luiden hoor
wat moet ik me daar nu bij voorstellenquote:1.5. Noem 3 specifieke cultuuraspecten van je organisatie
De rituelen/normen/waarden die er in je bedrijf zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:49 schreef Etcetera het volgende:
waarschijnlijk nietmaar we zijn graag op de hoogte
[..]
wat moet ik me daar nu bij voorstellen
doelen, gedragsregels, uniform, vriendschappen, aparte dagen (stropdasdag ofzoquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:49 schreef Etcetera het volgende:
waarschijnlijk nietmaar we zijn graag op de hoogte
[..]
wat moet ik me daar nu bij voorstellen
ah okquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De rituelen/normen/waarden die er in je bedrijf zijn.
Dus een bepaalde hierachie, of een simpel iets zoals de stagiaire die voor iedereen koffie moet halen. Of dat er niet gedaan wordt zonder toestemming van de eindredacteur. Zulk soort dingen.
Dus eigenlijk gewoon hoe het er aan toe gaat elke dag.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
doelen, gedragsregels, uniform, vriendschappen, aparte dagen (stropdasdag ofzo) alles wat bedrijfsspecifiek is, maar wat je nergens onder structuur kunt plaatsen.
Dat kost ook geen drol meerquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar Londen!!!!!!!
Totaalbedrag voor retourtje vliegtuig en 3 nachten hostel: 65,50![]()
![]()
We gaan trouwens naar St Christopher's Orient Espresso, die bij London Bridge dus![]()
Hoe duur was je ticket dan????quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar Londen!!!!!!!
![]()
We gaan trouwens naar St Christopher's Orient Espresso, die bij London Bridge dus![]()
Voor 1 cent heen en 1 cent terugquote:
Dat kan toch niet?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voor 1 cent heen en 1 cent terugBelasting is ook haast niks, we vliegen met zn drieën voor 36 euro
Hostel was voor 53 euro pp voor 3 nachten, ook netjes
Deze nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan toch niet?
Hebben ze geen fout gemaakt ofzo?
Die dingen beginnen toch altijd bij 9 euro?
wauw, dat doe je goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar Londen!!!!!!!
![]()
wtfquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.totallycrap.com/videos/videos_pissed_off_dolls/NL
Ik snap niet waarom en of het echt is..maar ik vind het hilarisch
weet je zeker dat er geen belasting/toeslag overheen gaat komenquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voor 1 cent heen en 1 cent terugBelasting is ook haast niks, we vliegen met zn drieën voor 36 euro
Hostel was voor 53 euro pp voor 3 nachten, ook netjes
Welke periode dan? Want ik zit zo eens te kijken en het is altijd minimaal 30.quote:
Nope, ik heb al eerder via die sites geboekt, gaat altijd goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
weet je zeker dat er geen belasting/toeslag overheen gaat komenik hoop het niet voor je
doe je goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nope, ik heb al eerder via die sites geboekt, gaat altijd goedRyanair.com en Hostelworld.com
Ja dat moet te doen zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
10 december heen, 13 december weer terug. Het grootste probleem voor de meeste mensen is idd dat je vanaf Eindhoven vliegt ja, maar ik heb daar een vriendin wonen waar ik hopelijk kan slapen voor die tijdEn anders, we vliegen om half 10 en we gaan geen bagage inchecken, dus dat is ook wel te redden vanaf Amsterdam, waar een van mn reisgenootjes een slaapplek voor ons kan regelen
Ik zou ook nooit van Eindhoven vliegenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat moet te doen zijn
Aan de éne kant interessant want ik moet nog een weekje naar Engeland dit jaar maar dan moet ik naar Eindhoven ipv Schiphol(scheelt een half uur tot uur reistijd) en ze vliegen op Stansted. En dat is ook knudde want ik moet daar helemaal niet zijn
Dus toch maar met Easyjet denk ik....
Ik snap hem nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:03 schreef Etcetera het volgende:
hey MaJo
is dat een goed teken dat je weer aan het werk betn
het staat er een beetje kromquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap hem nietMaar ik voel me verder prima dus zou niet weten waarom ik niet zou werken
Waarom nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit van Eindhoven vliegen![]()
Nee er stond *zwaai* trouwens. En daarna dat ik aan het werk wasquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het staat er een beetje kromje zei zo mooi: trouwens, ik ben weer aan het werk. en ik vroeg me af of je ziek was geweest, of werkloos, of weet ik veel wat dat je daardoor niet kon werken
en dat dat nu voorbij is
ah, de smiley deed het niet denk ikquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee er stond *zwaai* trouwens. En daarna dat ik aan het werk wasHet staat wel een beetje krom inderdaad.
Overigens is dit voor het eerst in tijden dat ik weer echt aan het werk ben, door tentamens had ik weinig tijd en mijn concentratie is steeds echt superslecht. Vrijdag heb ik voor het eerst weer een beetje gewerkt en vandaag ga ik dat wat uitbouwen
Zie de zin erna: "Als het dan echt moet dan ook echt via schiphol." Ik heb nogal een extreme vorm van vliegangst en áls ik dan echt moet vliegen doe ik dat alleen via Schiphol. Dan ga ik liever naar een groot en vertrouwd vliegveld. Overigens zou ik ook het liefst alleen met klm ofzo vliegen maar heb toch al een paar keer met easyjet gevlogen en dat ging steeds goed. Ryanair durf ik dan weer nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom niet
Jullie zijn een beetje verwend natuurlijk met in de Randstad wonenKijk, vanuit Groningen zijn alle luchthavens ver weg.... dus ik moet hoe dan ook 2 uur eerder mn nest uit om ergens te komen. En als ik vroeg vlieg moet ik dus sowieso een slaapplaats ergens regelen. Dan net zo lief voor een teringgoedkope vlucht
waarom niet vliegen ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit van Eindhoven vliegenAls het dan echt moet dan ook echt via schiphol. Als vliegveld raad ik altijd Luton aan
Als je dan met de trein naar het centrum gaat zwaai dan even bij West Hampstead, daar woonde ik
Ik wil zoooo graag naar Londen een dezer maanden maar ik wil gewoon niet meer vliegen en als het dan echt moet niet in mijn eentjeMaar ik kan niemand vinden die mee wil
Luton is ook waar ik altijd op vliegquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit van Eindhoven vliegenAls het dan echt moet dan ook echt via schiphol. Als vliegveld raad ik altijd Luton aan
Als je dan met de trein naar het centrum gaat zwaai dan even bij West Hampstead, daar woonde ik
Ik wil zoooo graag naar Londen een dezer maanden maar ik wil gewoon niet meer vliegen en als het dan echt moet niet in mijn eentjeMaar ik kan niemand vinden die mee wil
cheap is betterquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga voor de cheap-factorMaakt me geen donder uit waar ik moet vertrekken, of waar ik aankom. Er is toch openbaar vervoer... je bent snel genoeg in het centrum meestal.
En met dit soort prijzen ga ik echt nog wel eens vaker ergens heen
Vliegangstquote:
Ik zou JUIST easyjet en ryanair verkiezen boven KLM. De prijsvechters hebben over het algemeen de nieuwste vliegtuigen (ivm operationele kosten, lager brandstofverbruik). Gemiddelde klm kist is zowat 10 jaar oud geloof ik, easyjet net boven de 2 jr.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zie de zin erna: "Als het dan echt moet dan ook echt via schiphol." Ik heb nogal een extreme vorm van vliegangst en áls ik dan echt moet vliegen doe ik dat alleen via Schiphol. Dan ga ik liever naar een groot en vertrouwd vliegveld. Overigens zou ik ook het liefst alleen met klm ofzo vliegen maar heb toch al een paar keer met easyjet gevlogen en dat ging steeds goed. Ryanair durf ik dan weer niet
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:04 schreef MaJo het volgende:
Dus als je het nou écht écht wilt dan kunnen we vast wel data vinden om samen te vliegen. Maar het moet dan wel langer dan een weekend zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat moet te doen zijn
Aan de éne kant interessant want ik moet nog een weekje naar Engeland dit jaar maar dan moet ik naar Eindhoven ipv Schiphol(scheelt een half uur tot uur reistijd) en ze vliegen op Stansted. En dat is ook knudde want ik moet daar helemaal niet zijn
Dus toch maar met Easyjet denk ik....
Daar heb je een puntquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou JUIST easyjet en ryanair verkiezen boven KLM. De prijsvechters hebben over het algemeen de nieuwste vliegtuigen (ivm operationele kosten, lager brandstofverbruik). Gemiddelde klm kist is zowat 10 jaar oud geloof ik, easyjet net boven de 2 jr.
Dat is ook prima te doenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Eurolineshebben regelmatig aanbiedingen, dan ben je ook voor een tientje in Londen
Duurt wel langer ja, maar dat is toch niet zo heel erg?
Goed puntquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou JUIST easyjet en ryanair verkiezen boven KLM. De prijsvechters hebben over het algemeen de nieuwste vliegtuigen (ivm operationele kosten, lager brandstofverbruik). Gemiddelde klm kist is zowat 10 jaar oud geloof ik, easyjet net boven de 2 jr.
Je ziet mijn edit over het hoofdquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga MaJo nou niet bang zitten makenZe overweegt net om toch weer eens te vliegen!!
Ik denk er nog even over naquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Dus als je het nou écht écht wilt dan kunnen we vast wel data vinden om samen te vliegen. Maar het moet dan wel langer dan een weekend zijn
Denk maar een eind wegquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over naEn als ik ga dan ga ik sowieso minstens een week, aan een weekend heb ik niet genoeg
Valt mee hoor, aangezien hij me juist geruststelt dat easyjet en ryanair helemaal niet gevaarlijk zijn. Als hij nou zou zeggen dat een klm vliegtuig meer kans heeft om neer te storten zou ik het niet echt grappig vinden neequote:Op maandag 22 oktober 2007 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga MaJo nou niet bang zitten makenZe overweegt net om toch weer eens te vliegen!!
Als ik ga dan zal het in de kerstvakantie zijn, omdat ik anders schoolverplichtingen hebquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Denk maar een eind weg![]()
Ik moet er sowieso heen maar het maakt niet uit wanneer en hoe lang. Als het maar niet in Januari is.
-edit- Periode Sinterklaas en Oud en Nieuw zijn ook uitgesloten trouwens
Als je nou nog een keer de richting van krakau op gaat ofzo .. vlieg ik wel meequote:Op maandag 22 oktober 2007 14:44 schreef MaJo het volgende:
Ah zie nu pas je editVoor mij zal het dus wel rond die tijd zijn, maar nooit tijdens kerst of oud en nieuw maar misschien wel tussendoor/vlak ervoor/erna. Ik ben nu al 2 jaar niet meer in Londen geweest en ik mis het echt
TUSSEN Sinterklaas en Kerst zou wel kunnen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:44 schreef MaJo het volgende:
Ah zie nu pas je editVoor mij zal het dus wel rond die tijd zijn, maar nooit tijdens kerst of oud en nieuw maar misschien wel tussendoor/vlak ervoor/erna. Ik ben nu al 2 jaar niet meer in Londen geweest en ik mis het echt
Krakau lijkt me ook tofquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je nou nog een keer de richting van krakau op gaat ofzo .. vlieg ik wel mee
Kan lekker goedkoop vanaf schiphol met skyeurope. Fleet: 14 Boeing 737-700 (32 altogether on order) with an average fleet age of 0.8 years (in October 2007)[3], SkyEurope has the youngest airline fleet in Europe.
Lijkt me wel een toffe stad om een keer gezien te hebben.
Ik kijk nog even. Moet ook kijken of het wel lukt met de financieënquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
TUSSEN Sinterklaas en Kerst zou wel kunnen.
Je moet er maar even over nadenken en als je verder niemand kan vinden moet je het maar laten weten.
Moet je geen maand mee wachten want dan heb ik waarschijnlijk al geboekt
is goed, ik hoor het wel als je terug bentquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Krakau lijkt me ook tofBen wel in Warschau geweest maar Krakau blijkt een stuk indrukwekkender te zijn. Vooral als je je bedenkt wat er allemaal afgespeeld heeft
Ik ben sowieso wel een Oost-Europa fan
Maar eerst even naar Londen en dan kijk ik daarna wel verder
Hehe is goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
is goed, ik hoor het wel als je terug bent
quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe is goedWordt een gezellige boel, met nem naar Londen en met jou naar Krakau
Als jullie nou ook nog betalen
![]()
Ben niet echt van het bierquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
Ik trakteer je ter plaatse wel op een authentiek lauw, troebel Pools biertje, ook goed ?
Ik heb de taxi betaald. Lijkt me niet meer als eerlijk dat jij het vliegtuig betaaltquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe is goedWordt een gezellige boel, met nem naar Londen en met jou naar Krakau
Als jullie nou ook nog betalen
![]()
Goed puntquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb de taxi betaald. Lijkt me niet meer als eerlijk dat jij het vliegtuig betaalt
quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed puntAls het vliegtuig rond die prijs zit wil ik dat best doen hoor
Eigenlijk absurd dat LB minder betaald voor het vliegtuig naar Londen dan jij betaald hebt voor de taxi in Amsterdam
Dat is inderdaad absurdquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed puntAls het vliegtuig rond die prijs zit wil ik dat best doen hoor
Eigenlijk absurd dat LB minder betaald voor het vliegtuig naar Londen dan jij betaald hebt voor de taxi in Amsterdam
Als de taxi's dan maar goedkoper worden ipv de vliegtuigen duurderquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is inderdaad absurd
Ik ga een brief schrijven....
Dat ga je toch niet vliegen hoop ik?quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:25 schreef Mikkie het volgende:
Sjeez, dat vliegen kost echt geen drol meer tegenwoordig.
Ik ga met drie vrienden in november een weekendje naar Antwerpen
Like that's even gonna happenquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als de taxi's dan maar goedkoper worden ipv de vliegtuigen duurder
En dan ga je vliegenquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:25 schreef Mikkie het volgende:
Sjeez, dat vliegen kost echt geen drol meer tegenwoordig.
Ik ga met drie vrienden in november een weekendje naar Antwerpen
Ik zeg: Wolfmotherquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
Wolfmother - Tales from the Forest of the Gnomes
Wolfmotherquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
Wolfmother - Tales from the Forest of the Gnomes
Ik had je reactie nog helemaal niet gezienquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zeg: Wolfmother
Met een bijzonder plaatsje voor Joker and the Thief. En Minds Eye en Dimension staan ook vrij hoog
Do tell pleasequote:Op maandag 22 oktober 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben ooit naar London geweest om de 5,6,7,8's te zien. Dat was een kleine ramp
Als je van indie houdt moet je naar Frog gaan op Tottenham Courtroad op zaterdagavond (de rest van de week heet de club anders, ben vergeten hoequote:Op maandag 22 oktober 2007 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil eigenlijk kijken of er in Londen niet een tof concert is als we er zijn...
Is er iets kleinschaligs waar leuke bandjes spelen, zoals hier in Groningen de Vera? Ik hoop daarmee mn reisgenootjes af te leiden van het idee om naar een musical te gaan
Nou..in de film zijn ze leuk maar in het echt vallen ze echt enorm tegenquote:
Wil je alleen soep eten? Ik zou er trouwens uitgebakken spekjes doorgooienquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
Nem, jij bent ook wel van koken he?
Ik moet vanavond een dineetje koken voor vriendinnen en wil een mosterdsoep maken. Heb jij een goed idee wat ik erbij kan maken? Ik vind brood eigenlijk een beetje te suf....of beter gezegd, de dames gaan dat te suf vinden want die lachen mij toch altijd al uit om mijn kookkunsten
Nee, juist niet alleen soepquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wil je alleen soep eten? Ik zou er trouwens uitgebakken spekjes doorgooien
Ik bedoelde eigenlijk: komt er nog iets van vlees, vis, pasta, rijst, aardappels o.i.d.?quote:
Salade iddquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
Zo even wat ideetjes:
- een salade doet het natuurlijk altijd goed
- je kunt met je brood ook bruschettas maken. Even aan weerskanten In de (grill)pan bakken met olie(vrij kort dus). Daarop tomaat, kaas, oregano, basicilum, mozzerella en dan nog eventje in de oven of onder de grill.
Uhm, gewoon zoals het hoort: met boter en meel een roux maken, dan bouillon erbij en mosterd. En op het bord natuurlijk zure roomquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe ga je de mosterdsoep maken trouwens?
Dan maak je die tomaatjes toch óók? Of je gebruikt die tomaatjes + die olie op de bruschettasquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Salade idddie maak ik sowieso.
Bruschetta is ook eenidee!!
Ik zat ook nog te denken aan tomaatjes onder de grill met basilicum-olie...... (mmm ik krijg nu al honger) maar het is vooral het a-deel uit de avg-maaltijd waar ik mee in mn maag zit. Er zit een grote eter bij.
En een teentje knoflook?quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhm, gewoon zoals het hoort: met boter en meel een roux maken, dan bouillon erbij en mosterd. En op het bord natuurlijk zure room
Si siquote:
Voor goeie ideeen moet je trouwen NU even de BBC2 aan zetten. Ready, Steady, Cook.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhm, gewoon zoals het hoort: met boter en meel een roux maken, dan bouillon erbij en mosterd. En op het bord natuurlijk zure room
Geen dankquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:04 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, het ziet er nog steeds bagger uit, maar ik kan iig weer posten nu
MaJo, thanx voor de tip! Altijd handig om inside information over dit soort dingen te hebben![]()
En musicals..... tja ik ben er gewoon niet zo'n fan van. Ben ooit wel naar Miss Saigon geweest en dat vond ik toen geweldig, maar ik kan erg slecht tegen hoe ze in een musical zingenPuur gekrijs vaak, zoals een van de meisjes gisteren in de finale van Op zoek naar Evita bewees
![]()
Ik wil alleen nog wel eens naar The Phantom of the Opera
Oh, wat zal dat watertanden zijn in het publiekquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor goeie ideeen moet je trouwen NU even de BBC2 aan zetten. Ready, Steady, Cook.
Ik denk het wel. Al moet ik zeggen dat ik de aflevering van vandaag niet zo sterk vindquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, wat zal dat watertanden zijn in het publiek![]()
Wauw wat ben je motiverend bezig Mikkie!quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus wat ga je vanavond doen? Met een rol tape en een vuilniszak dat raam te lijf. Heb je in elk geval een voorlopige oplossing voor het licht-probleem.
Ik snap eerlijk gezegd niet dat je er nog niets aan gedaan hebtquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wauw wat ben je motiverend bezig Mikkie!
Hoi PSquote:
Ik ookquote:
Omdat het ook wel eens voorkomt dat huisgenoot eerder gaat slapen dan ik, en dan is het geen enkel probleem. Daarnaast had ik afgelopen week collegevrij dus maakte het niet zoveel uit als ik een keer wat later ging slapenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet dat je er nog niets aan gedaan hebtAls ik jou was was ik nog midden in de nacht mijn bed uitgegaan om dat te fixen. Maar ik raak dan ook extreem geïrriteerd als ik niet kan slapen
Dat kan het bij mij niet zijn, ik denk dat het meer met weinig slaap, die paar biertjes gister en een drukke dag te maken heeft.quote:
Dan snap ik het nog steeds niet. Je wilt toch voorkomen dat je wakker ligt van dat licht? Dan ga je het toch preventief afdekken? Nu heb je het erover dat je om die reden een andere kamer wil gaan zoeken. Ik zou eerst kijken of je het zelf op kunt lossen voordat je dat soort rigoreuze maatregelen neemt. Zoals iemand hier ook zei, een handdoek met punaises vastzetten, dat heb je in 5 minuten gedaan. Dus hup ophangen die hapquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat het ook wel eens voorkomt dat huisgenoot eerder gaat slapen dan ik, en dan is het geen enkel probleem. Daarnaast had ik afgelopen week collegevrij dus maakte het niet zoveel uit als ik een keer wat later ging slapen
Ik heb geen punaises en geen tape bij de hand, dus vannacht kon ik er niets aan doen. En dat ik een andere kamer wil komt ook omdat deze maar 9 vierkante meter is terwijl deze toch op kamernet werd geadverteerd als 12 m2, de buurt is niet helemaal geweldig (niet de beste buurt van Leeuwarden), ik voor de huur die ik nu betaal toch iets groters moet kunnen krijgen en dat ik vrij weinig aan m'n huisgenoten hebquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog steeds niet. Je wilt toch voorkomen dat je wakker ligt van dat licht? Dan ga je het toch preventief afdekken? Nu heb je het erover dat je om die reden een andere kamer wil gaan zoeken. Ik zou eerst kijken of je het zelf op kunt lossen voordat je dat soort rigoreuze maatregelen neemt. Zoals iemand hier ook zei, een handdoek met punaises vastzetten, dat heb je in 5 minuten gedaan. Dus hup ophangen die hap
Nu ik zo van iedereen lees dat er wat op geplakt zit begin ik me toch wel af te vragen wie er wél op zo'n raampje zit te wachtenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:58 schreef B.ertha het volgende:
@ Tim: ik heb wit plakplastic op mijn raam, werkt prima
Een bal shoarma is toch wat lastig om in de pan te ontdooien. Ik heb het een kleine headstart gegeven en begin nu echt trek te krijgen, dus ik ga het weer proberenquote:
Succesquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een bal shoarma is toch wat lastig om in de pan te ontdooien. Ik heb het een kleine headstart gegeven en begin nu echt trek te krijgen, dus ik ga het weer proberen
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:45 schreef Etcetera het volgende:
mijn avondeten was prei, 'draadjesvlees' en aardappeltjes, als iemand dat nog wil weten
Heel conventioneelquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:45 schreef Etcetera het volgende:
mijn avondeten was prei, 'draadjesvlees' en aardappeltjes, als iemand dat nog wil weten
mijn moeder kookt helaas zelden onconventioneelquote:
kan voor een keertje lekker zijn toch?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Morgen heb ik een diner bij de Burger King op A'dam centraal![]()
nicequote:Op maandag 22 oktober 2007 19:54 schreef B.ertha het volgende:
laatst deed ik zo moeilijk over 1000 woorden, nu lul ik in een uurtje even 393 woorden bij elkaar, alleen al aan inleiding
Maar goed, my work here is doneEn dat terwijl ik er 4 uur voor had gerekend
![]()
Kan wel, maar niet als je direct uit je werk in de trein stapt, daar ff snel wat moet eten om vervolgens de hele avond weg te zijn en om 2 uur weer thuis te komenquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kan voor een keertje lekker zijn toch?
Dat is minder dan, beterschap dan maarquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kruip mijn bedje inben niet lekker
Het is gelukt, shoarma, wedgies en bieten. Niet de meest voor de hand liggende combi maar na een lange dag had ik geen zin om naar de supermarkt te gaan als dat niet hoefdequote:
quote:
als jullie zo'n hekel hebben aan de burgerking, dan spring je toch de AH to go in of de subway, dat is al wat gezonder en ook lekkerquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is gelukt, shoarma, wedgies en bieten. Niet de meest voor de hand liggende combi maar na een lange dag had ik geen zin om naar de supermarkt te gaan als dat niet hoefde
Overigens is mijn diner morgen zeer waarschijnlijk ook Burger King, maar dan op station Zwolle. Twee vrienden van m'n vorige studie hebben bestuurswissel (een er uit, ander er in) en ik ga m'n best doen om daar bij te zijn. Maar omdat ik eigenlijk 's avonds ook weer naar theatersport wil zal ik onderweg iets moeten eten en op station Zwolle moet ik toch wachten
En omdat er bij die bestuurswissels gratis bier is, is er een goede kans dat ik vrij aangeschoten in de trein zit morgen
Die allebei niet op Zwolle zitten. Volgens mij ligt er en route helemaal geen AH to Go en de Subway is ook een flink stuk om. Overigens heb ik niet echt een hekel aan de BK, maar er zijn lekkerder dingen in de wereld. Neemt niet weg dat ik soms enorm zin kan hebben in een ranzig broodje hamburgerquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
als jullie zo'n hekel hebben aan de burgerking, dan spring je toch de AH to go in of de subway, dat is al wat gezonder en ook lekker
Omdat ik er meestal alleen maar duffer van word, terwijl ik daar morgen helemaal geen behoefte aan hebquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een hekel hebben aan de Burger King![]()
Ik weet niet waarom, maar ik word altijd sloom en slaperig van die zooiquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo word je er duf van? Omdat er niet genoeg voedingsstoffen in zitten? Daar merk ik meestal niks van
De subway is een tent met heerlijke broodjes.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:21 schreef MaJo het volgende:
Anders heb je ook nog c'est du pain trademarkieHun broodje filet american met ei is echt
Maar volgens mij zit er wel een Subways op Amsterdam centraal, ging er in Londen ook altijd heen
Ik heb nog helemaal niet avond gegetenMijn vader is nog aan het koken, die is altijd nogal laat
@nem: het artikel staat eindelijk online
Jij wordt ziek als jij eens een keer wél voedingsstoffen binnenkrijgt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:12 schreef Mikkie het volgende:
Omdat er niet genoeg voedingsstoffen in zitten? Daar merk ik meestal niks van
Nee, licht schijnt namelijk door de ruit naar een hoek van de kamer. Op een plek waar ik er minder/geen last van zou hebben kan m'n bed weer niet staan. En het ganglicht was uit, dit was het licht vanaf de kamer van die huisgenoot (deuren zitten vlak bij elkaar, 90 graden hoek er tussen, narigheid)quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:04 schreef wyccie het volgende:
Helpt het eigenlijk niet als je gewoon met je rug naar het licht toe slaapt? Of vragen of het licht op de gang uit mag.
Ik heb nooit last van het licht. Overdag slaap ik ook, vanmiddag nog twee uur geslapen. Werd wakker en dacht dat het de volgende dag was. Bijkbaar had ik die rust echt nodig.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:29 schreef iamredleader het volgende:'avond tezamen!
Veelste druk de laatste tijd om een lekker bij te lezen hier, maar hoe gaat met het iedereen?
Dus het kritische publiek vond het lekker?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net mijn vriendinnen gedag gezegd, we hebben lekker gegeten
Het is uiteindelijk geworden: mosterdsoep (goed gelukt al zeg ik het zelf), rucolasalade met mozzarella, pruimtomaatjes en een frisse dressing, en ciabattabroodjes die eerst met wat olie in de pan gebakken waren en daarna met mozzarella en tomaatjes onder de grill.
Ohja. lekkere wijn erbij en een goeie kop koffie toe
En nu zit ik vol![]()
Nee met Leukoplast. Punaises heb ik nog steeds niet en echt plakband kon ik niet zo snel vinden. Overigens had ik op m'n vorige kamer de ramen bekleed met aluminiumfolie, en dat hield wel een jaarquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:21 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat is wel een irritante situatie.
Heb je het plastic zoals Etc. met punaises vastgemaakt? Plakband laat op een gegeven moment los.
Pff, net een bak Chinees op. Nou ja, Chinees van Super de Boer dus. Voel me buik groeien.
Ja, dat heb je wel eens verteldquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij heb ik die regel nog nooit verteld hier, maar hij is wel grappig
We zijn een tijdlang alledrie vrijgezel geweest en mijn twee vriendinnen houden wel van zoenen als ze uit zijn, dus nu hadden ze bedacht dat je taart moest trakteren als je iemand gezoend had. Dan hebben de andere twee er ook nog wat aan zeg maarBij een stap verder moet er dan een etentje gekookt worden.
Ohja, en de lat lag vanavond zo hoog omdat de dames bang zijn dat dit de laatste keer wordt dat ze de regel op mij kunnen toepassenDus ze wilden er maximaal van profiteren
Dag TSE'tjequote:
Oh, oepsquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat heb je wel eens verteld
Het stuk van het avondeten is nieuw voor mij hoorquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het stuk van het avondeten is nieuw voor mij hoor
de taarten had ik al wel eens gehoord
Nu je het zegt klopt dat wel volgens mijquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het stuk van het avondeten is nieuw voor mij hoor
de taarten had ik al wel eens gehoord
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:50 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, hij doet het hier wel gewoon..... maar ik sta wel standaard ingelogd, misschien scheelt dat?
pssst, zijn maj en ik blijven plakken op de foto's waar we met z'n 4en op staan? Ben benieuwd hoe ze zijn gewordenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Hotmail is vervelend
Ik kan alleen via Messenger bij mijn Hotmail komen.
Als ik naar www.hotmail.com ga dan gaat 'ie eerst vanalles laden en dan een dode pagina.
Nee ik werd pas net weer wakker en dat was dus wat aan de late kant om te bellen. Ik bel haar morgen in de ochtend of in de middag even. Want ik denk dat het helemaal niet goed gaat namelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:52 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je Soempie eigenlijk nog aan de telefoon kunnen krijgen? Of anderszins iets van haar vernomen?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee ik werd pas net weer wakker en dat was dus wat aan de late kant om te bellen. Ik bel haar morgen in de ochtend of in de middag even. Want ik denk dat het helemaal niet goed gaat namelijk.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:54 schreef lienelien het volgende:
Aangezien mijn (oude) ava nog in de op staat vond ik dat ik hier wel even mocht posten in de commune
Ietwat overbelicht helaasquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
pssst, zijn maj en ik blijven plakken op de foto's waar we met z'n 4en op staan? Ben benieuwd hoe ze zijn geworden![]()
Ok, thnx, leukquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ietwat overbelicht helaas
Ik heb er één doorgestuurd naar MaJo maar ik zal zo even sturen naar het adres in je profiel.
Daar kijk jij wel op weg overigens. Dus ik doe ook een andere erbij maar die is nog wat lichter.
hai!quote:
Doe ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:02 schreef LadyBlack het volgende:ik ga naar bed...... ben bekaf (waarvan geen idee, maargoed
)
Nem, needless to say, maar sterkte voor Soempie als je haar morgen spreekt![]()
Welterusten allemaal straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |