"Can I aks you a question"quote:
Ja die is tof he, zit echt goed in elkaarquote:Op maandag 22 oktober 2007 03:22 schreef Nembrionic het volgende:
Periodic Table - lichtelijk geniaal
"Are you wearing reversable fleece?"
...
"You are! You ARE gay!"
Even de laatste kijken
Ze zijn allebei inderdaad superquote:
Het was me reeds opgevallenquote:Op maandag 22 oktober 2007 03:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zijn allebei inderdaad super
Mijn huisgenootjes en ik praten dus de hele dag zo met elkaar. Als er iemand thuiskomt roepen we keihard Innit thoooo en dat plakken we ook regelmatig achter onze zinnen. En dingen als "that is WELL shameful" en "take the shame"Kan me voorstellen dat het voor anderen vet irritant is
Bij de quiz of ik naar jou toe? Het schijnt dat ik wel eens ´innit tho´ tegen iemand anders zeg maar dat heb ik niet doorquote:
Nee, naar huisgenootjes toequote:Op maandag 22 oktober 2007 03:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij de quiz of ik naar jou toe? Het schijnt dat ik wel eens ´innit tho´ tegen iemand anders zeg maar dat heb ik niet doorEn ik probeer er op te letten want het slaat helemaal nergens op als je het niet kent
quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij de quiz of ik naar jou toe? Het schijnt dat ik wel eens ´innit tho´ tegen iemand anders zeg maar dat heb ik niet doorEn ik probeer er op te letten want het slaat helemaal nergens op als je het niet kent
techneutquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:27 schreef Homdeck het volgende:
ik heb mijn tv gerepareerd door de kabel er steviger in te drukken![]()
![]()
De meeste mensen moeten de helpdesk bellen vordat ze dat reddenquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:27 schreef Homdeck het volgende:
ik heb mijn tv gerepareerd door de kabel er steviger in te drukken![]()
![]()
Nee, want het moet vanmiddag om 16:00 ingeleverd zijn. Als ik naar alles toe ga heb ik net iets meer dan anderhalf uur om te checken op juistheid en het huiswerk voor het tweede werkcollege te maken, en dat gaat niet lukken. Overigens is werkcollege niet helemaal de beste term maar anders moet ik het weer gaan uitleggen (dus bij deze alsnog): het is een zogeheten PGO-sessie, waarbij PGO staat voor Probleem Gestuurd Onderwijs. Wat er zometeen gaat gebeuren is eigenlijk huiswerk doorspreken, daar worden notulen van gemaakt en die worden naar iedereen doorgestuurd. Als het goed is mis ik eigenlijk niets, behalve dan wat eigen inbreng en kunnen controleren of mijn antwoorden goed zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:45 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou eerder een HC dan een WC skippen. Daarnaast: dat checken op juistheid, kan dat vanavond niet?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:21 schreef Etcetera het volgende:
Vriend is impotentgoed bezig Homdeck
lulligquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:06 schreef B.ertha het volgende:
Ik was vergeten op de stop-knop te drukken in de bus en dus had ik mn trein gemist
Half uur later en compleet bevroren toch de volgende trein gepakt
Sloffen en verwarmingquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lullig
ik ben best blij dat ik eigenlijk nooit op de stopknop hoef te rammen![]()
nu koffie zeker om weer op te warmen?
nog beterquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sloffen en verwarming
Ik zit thuis, moet vanmiddag weer terug. Geen zin om daar te blijven
Ik laat het wel even weten maar daarom wacht ik ook nog even tot vanavond inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:17 schreef Etcetera het volgende:
ik had wat gequickquote en vergeten mee te nemen naar deze paginaanyway, als je wat van Soemp hoor Nem, wil je dat even melden? Maak me ook een beetje ongerust (maar ze heeft wel gezegd dat ze uit logeren ging, dus het zal wel meevallen denk ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |