Ik ben ook wel eens impotent, maar dan komt het door het geklungel van me vriendin of het lange wachten.... hehehequote:Op maandag 22 oktober 2007 08:53 schreef Homdeck het volgende:
Mijn vriend krijgt hem niet meer omhoog. Ik ben zelf nog niet echt ervaren, maar door zijn probleem leer ik het dus nooit. Als hij weer eens aan het worstelen is met zijn erectie zeg ik altijd dat ik even moet plassen, want het is te genant voor woorden. Wat moet ik doen?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:53 schreef Homdeck het volgende:
Mijn vriend krijgt hem niet meer omhoog. Ik ben zelf nog niet echt ervaren, maar door zijn probleem leer ik het dus nooit. Als hij weer eens aan het worstelen is met zijn erectie zeg ik altijd dat ik even moet plassen, want het is te genant voor woorden. Wat moet ik doen?
Ook bij jezelf?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:00 schreef Lubbert het volgende:
Kun jij er niet iets aan doen. Mijn vrouw hoeft er maar naar te wijzen en hij komt al omhoog.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:53 schreef Homdeck het volgende:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:03 schreef Tuvai.net het volgende:
Ben je zó lelijk dan?
Dat je wegvlucht zegt eigenlijk al genoeg....quote:Als hij weer eens aan het worstelen is met zijn erectie zeg ik altijd dat ik even moet plassen, want het is te genant voor woorden. Wat moet ik doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |