Oh nee??quote:Op maandag 22 oktober 2007 05:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Niemand moet 3x plassen op zo'n korte tijd
Als ze leeg is is ze leeg, kun je gewoon door batsen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 05:06 schreef Piaf het volgende:
Oh nee??
je zou het over je heen moeten krijgen, of je boiler of je expansievat voor je CV ermee moeten vullen
Die meid die blijft plassen
De hoeveelheid doet er in dit geval niet toe, het gaat erom dat ze het tijdens moet doen
Erg frustrerend
quote:Op maandag 22 oktober 2007 05:04 schreef Nosh het volgende:
Ze zoekt gewoon een excuus om zichzelf in de badkamer te kunnen opsluiten, en huilend in een foetushouding op het badmatje te liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Ze zoekt gewoon een excuus om zichzelf in de badkamer te kunnen opsluiten, en huilend in een foetushouding op het badmatje te liggen.
Het is vast z'n buurmeisje jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 08:07 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar wat zou TS doen dan dat ze zo bang is voor hem.
ZE is nog niet toe aan sex en TS dwingt haar vast.
Want als je van me houd neuk je me enz.
Waarschijnlijk is het meisje 14![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 04:59 schreef Piaf het volgende:
en dan niet 1x , niet 2x , maar wel 3 of meerdere keren
Wat krijg ik daar de schijt van
Elke keer als ik met mn pielemoos in dr fluimpje begin te roeren begint ze dus te zeggen dat ze moet plassen.
Ok, ze is een onervaren dame, ik heb dr een week of wat van dr maagdelijkheid afgeholpen en moet nog een hoop ontdekken maar ik snap niet waarom zij dat probleem heeft terwijl al haar voorgangsters alleen maar moesten plassen vanwege al die kikkerdrilsapjes wat ik in hun achterliet
Is daar een antwoord en/of oplossing voor? (nee, geen kurk) wat kan ik doen om mijn vriendinnnetje te laten stoppen met dat overmatig gepis tijdens een jas*-sessie? (*jas als in jassen)
(ik ben overigens een beetje op de hoogte dat wanneer je een megaslurf hebt op deze in een bepaalde hoek erin steekt, dat een dame druk voelt op dr Ali-G waardoor ze een plasgevoel krijgt
Voor mij maakt het dus ook niet uit vanuit welke hoek ik werk, de "angle" doet er niet toe: ze moet altijd plassen
Klacht: ik heb een golden shower tijdens de sex - vriendin
vraag: wat doe ik hieraan? ... of beter gezegd: wat kan zij hieraaan doen?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:51 schreef jpg97 het volgende:
Neem haar dan anaal.
oh nee, dan moet ze natuurlijk 3x poepen![]()
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:05 schreef -PatrickO- het volgende:
Je vriendin is ook aan het posten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |