Salade iddquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
Zo even wat ideetjes:
- een salade doet het natuurlijk altijd goed
- je kunt met je brood ook bruschettas maken. Even aan weerskanten In de (grill)pan bakken met olie(vrij kort dus). Daarop tomaat, kaas, oregano, basicilum, mozzerella en dan nog eventje in de oven of onder de grill.
Uhm, gewoon zoals het hoort: met boter en meel een roux maken, dan bouillon erbij en mosterd. En op het bord natuurlijk zure roomquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe ga je de mosterdsoep maken trouwens?
Dan maak je die tomaatjes toch óók? Of je gebruikt die tomaatjes + die olie op de bruschettasquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Salade idddie maak ik sowieso.
Bruschetta is ook eenidee!!
Ik zat ook nog te denken aan tomaatjes onder de grill met basilicum-olie...... (mmm ik krijg nu al honger) maar het is vooral het a-deel uit de avg-maaltijd waar ik mee in mn maag zit. Er zit een grote eter bij.
En een teentje knoflook?quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhm, gewoon zoals het hoort: met boter en meel een roux maken, dan bouillon erbij en mosterd. En op het bord natuurlijk zure room
Si siquote:
Voor goeie ideeen moet je trouwen NU even de BBC2 aan zetten. Ready, Steady, Cook.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhm, gewoon zoals het hoort: met boter en meel een roux maken, dan bouillon erbij en mosterd. En op het bord natuurlijk zure room
Geen dankquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:04 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, het ziet er nog steeds bagger uit, maar ik kan iig weer posten nu
MaJo, thanx voor de tip! Altijd handig om inside information over dit soort dingen te hebben![]()
En musicals..... tja ik ben er gewoon niet zo'n fan van. Ben ooit wel naar Miss Saigon geweest en dat vond ik toen geweldig, maar ik kan erg slecht tegen hoe ze in een musical zingenPuur gekrijs vaak, zoals een van de meisjes gisteren in de finale van Op zoek naar Evita bewees
![]()
Ik wil alleen nog wel eens naar The Phantom of the Opera
Oh, wat zal dat watertanden zijn in het publiekquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor goeie ideeen moet je trouwen NU even de BBC2 aan zetten. Ready, Steady, Cook.
Ik denk het wel. Al moet ik zeggen dat ik de aflevering van vandaag niet zo sterk vindquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, wat zal dat watertanden zijn in het publiek![]()
Wauw wat ben je motiverend bezig Mikkie!quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus wat ga je vanavond doen? Met een rol tape en een vuilniszak dat raam te lijf. Heb je in elk geval een voorlopige oplossing voor het licht-probleem.
Ik snap eerlijk gezegd niet dat je er nog niets aan gedaan hebtquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wauw wat ben je motiverend bezig Mikkie!
Hoi PSquote:
Ik ookquote:
Omdat het ook wel eens voorkomt dat huisgenoot eerder gaat slapen dan ik, en dan is het geen enkel probleem. Daarnaast had ik afgelopen week collegevrij dus maakte het niet zoveel uit als ik een keer wat later ging slapenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet dat je er nog niets aan gedaan hebtAls ik jou was was ik nog midden in de nacht mijn bed uitgegaan om dat te fixen. Maar ik raak dan ook extreem geïrriteerd als ik niet kan slapen
Dat kan het bij mij niet zijn, ik denk dat het meer met weinig slaap, die paar biertjes gister en een drukke dag te maken heeft.quote:
Dan snap ik het nog steeds niet. Je wilt toch voorkomen dat je wakker ligt van dat licht? Dan ga je het toch preventief afdekken? Nu heb je het erover dat je om die reden een andere kamer wil gaan zoeken. Ik zou eerst kijken of je het zelf op kunt lossen voordat je dat soort rigoreuze maatregelen neemt. Zoals iemand hier ook zei, een handdoek met punaises vastzetten, dat heb je in 5 minuten gedaan. Dus hup ophangen die hapquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat het ook wel eens voorkomt dat huisgenoot eerder gaat slapen dan ik, en dan is het geen enkel probleem. Daarnaast had ik afgelopen week collegevrij dus maakte het niet zoveel uit als ik een keer wat later ging slapen
Ik heb geen punaises en geen tape bij de hand, dus vannacht kon ik er niets aan doen. En dat ik een andere kamer wil komt ook omdat deze maar 9 vierkante meter is terwijl deze toch op kamernet werd geadverteerd als 12 m2, de buurt is niet helemaal geweldig (niet de beste buurt van Leeuwarden), ik voor de huur die ik nu betaal toch iets groters moet kunnen krijgen en dat ik vrij weinig aan m'n huisgenoten hebquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog steeds niet. Je wilt toch voorkomen dat je wakker ligt van dat licht? Dan ga je het toch preventief afdekken? Nu heb je het erover dat je om die reden een andere kamer wil gaan zoeken. Ik zou eerst kijken of je het zelf op kunt lossen voordat je dat soort rigoreuze maatregelen neemt. Zoals iemand hier ook zei, een handdoek met punaises vastzetten, dat heb je in 5 minuten gedaan. Dus hup ophangen die hap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |