Ik denk er nog even over naquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Dus als je het nou écht écht wilt dan kunnen we vast wel data vinden om samen te vliegen. Maar het moet dan wel langer dan een weekend zijn
Denk maar een eind wegquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over naEn als ik ga dan ga ik sowieso minstens een week, aan een weekend heb ik niet genoeg
Valt mee hoor, aangezien hij me juist geruststelt dat easyjet en ryanair helemaal niet gevaarlijk zijn. Als hij nou zou zeggen dat een klm vliegtuig meer kans heeft om neer te storten zou ik het niet echt grappig vinden neequote:Op maandag 22 oktober 2007 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga MaJo nou niet bang zitten makenZe overweegt net om toch weer eens te vliegen!!
Als ik ga dan zal het in de kerstvakantie zijn, omdat ik anders schoolverplichtingen hebquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Denk maar een eind weg![]()
Ik moet er sowieso heen maar het maakt niet uit wanneer en hoe lang. Als het maar niet in Januari is.
-edit- Periode Sinterklaas en Oud en Nieuw zijn ook uitgesloten trouwens
Als je nou nog een keer de richting van krakau op gaat ofzo .. vlieg ik wel meequote:Op maandag 22 oktober 2007 14:44 schreef MaJo het volgende:
Ah zie nu pas je editVoor mij zal het dus wel rond die tijd zijn, maar nooit tijdens kerst of oud en nieuw maar misschien wel tussendoor/vlak ervoor/erna. Ik ben nu al 2 jaar niet meer in Londen geweest en ik mis het echt
TUSSEN Sinterklaas en Kerst zou wel kunnen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:44 schreef MaJo het volgende:
Ah zie nu pas je editVoor mij zal het dus wel rond die tijd zijn, maar nooit tijdens kerst of oud en nieuw maar misschien wel tussendoor/vlak ervoor/erna. Ik ben nu al 2 jaar niet meer in Londen geweest en ik mis het echt
Krakau lijkt me ook tofquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je nou nog een keer de richting van krakau op gaat ofzo .. vlieg ik wel mee
Kan lekker goedkoop vanaf schiphol met skyeurope. Fleet: 14 Boeing 737-700 (32 altogether on order) with an average fleet age of 0.8 years (in October 2007)[3], SkyEurope has the youngest airline fleet in Europe.
Lijkt me wel een toffe stad om een keer gezien te hebben.
Ik kijk nog even. Moet ook kijken of het wel lukt met de financieënquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
TUSSEN Sinterklaas en Kerst zou wel kunnen.
Je moet er maar even over nadenken en als je verder niemand kan vinden moet je het maar laten weten.
Moet je geen maand mee wachten want dan heb ik waarschijnlijk al geboekt
is goed, ik hoor het wel als je terug bentquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Krakau lijkt me ook tofBen wel in Warschau geweest maar Krakau blijkt een stuk indrukwekkender te zijn. Vooral als je je bedenkt wat er allemaal afgespeeld heeft
Ik ben sowieso wel een Oost-Europa fan
Maar eerst even naar Londen en dan kijk ik daarna wel verder
Hehe is goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
is goed, ik hoor het wel als je terug bent
quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe is goedWordt een gezellige boel, met nem naar Londen en met jou naar Krakau
Als jullie nou ook nog betalen
![]()
Ben niet echt van het bierquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
Ik trakteer je ter plaatse wel op een authentiek lauw, troebel Pools biertje, ook goed ?
Ik heb de taxi betaald. Lijkt me niet meer als eerlijk dat jij het vliegtuig betaaltquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe is goedWordt een gezellige boel, met nem naar Londen en met jou naar Krakau
Als jullie nou ook nog betalen
![]()
Goed puntquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb de taxi betaald. Lijkt me niet meer als eerlijk dat jij het vliegtuig betaalt
quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed puntAls het vliegtuig rond die prijs zit wil ik dat best doen hoor
Eigenlijk absurd dat LB minder betaald voor het vliegtuig naar Londen dan jij betaald hebt voor de taxi in Amsterdam
Dat is inderdaad absurdquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed puntAls het vliegtuig rond die prijs zit wil ik dat best doen hoor
Eigenlijk absurd dat LB minder betaald voor het vliegtuig naar Londen dan jij betaald hebt voor de taxi in Amsterdam
Als de taxi's dan maar goedkoper worden ipv de vliegtuigen duurderquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is inderdaad absurd
Ik ga een brief schrijven....
Dat ga je toch niet vliegen hoop ik?quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:25 schreef Mikkie het volgende:
Sjeez, dat vliegen kost echt geen drol meer tegenwoordig.
Ik ga met drie vrienden in november een weekendje naar Antwerpen
Like that's even gonna happenquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als de taxi's dan maar goedkoper worden ipv de vliegtuigen duurder
En dan ga je vliegenquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:25 schreef Mikkie het volgende:
Sjeez, dat vliegen kost echt geen drol meer tegenwoordig.
Ik ga met drie vrienden in november een weekendje naar Antwerpen
Ik zeg: Wolfmotherquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
Wolfmother - Tales from the Forest of the Gnomes
Wolfmotherquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
Wolfmother - Tales from the Forest of the Gnomes
Ik had je reactie nog helemaal niet gezienquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zeg: Wolfmother
Met een bijzonder plaatsje voor Joker and the Thief. En Minds Eye en Dimension staan ook vrij hoog
Do tell pleasequote:Op maandag 22 oktober 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben ooit naar London geweest om de 5,6,7,8's te zien. Dat was een kleine ramp
Als je van indie houdt moet je naar Frog gaan op Tottenham Courtroad op zaterdagavond (de rest van de week heet de club anders, ben vergeten hoequote:Op maandag 22 oktober 2007 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil eigenlijk kijken of er in Londen niet een tof concert is als we er zijn...
Is er iets kleinschaligs waar leuke bandjes spelen, zoals hier in Groningen de Vera? Ik hoop daarmee mn reisgenootjes af te leiden van het idee om naar een musical te gaan
Nou..in de film zijn ze leuk maar in het echt vallen ze echt enorm tegenquote:
Wil je alleen soep eten? Ik zou er trouwens uitgebakken spekjes doorgooienquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
Nem, jij bent ook wel van koken he?
Ik moet vanavond een dineetje koken voor vriendinnen en wil een mosterdsoep maken. Heb jij een goed idee wat ik erbij kan maken? Ik vind brood eigenlijk een beetje te suf....of beter gezegd, de dames gaan dat te suf vinden want die lachen mij toch altijd al uit om mijn kookkunsten
Nee, juist niet alleen soepquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wil je alleen soep eten? Ik zou er trouwens uitgebakken spekjes doorgooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |