Ik heb haar vrijdag gesproken, toen zat ze nog bij die vriend. Alles was goed toenquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik laat het wel even weten maar daarom wacht ik ook nog even tot vanavond inderdaad
Juist, en dat is 3 dagen geleden en ik had ondertussen nog sms-jes gestuurdquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb haar vrijdag gesproken, toen zat ze nog bij die vriend. Alles was goed toen
Oh, oke. Misschien heeft ze dr telefoon wel uit voor de rust ofzo. Niks aan de hand, waarschijnlijkquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist, en dat is 3 dagen geleden en ik had ondertussen nog sms-jes gestuurd
Maar dat ging vorige keer ook niet goed omdat haar telefoon was vastgelopen
Dus ik wacht nog geduldig zonder de noodklok te luiden hoor
wat moet ik me daar nu bij voorstellenquote:1.5. Noem 3 specifieke cultuuraspecten van je organisatie
De rituelen/normen/waarden die er in je bedrijf zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:49 schreef Etcetera het volgende:
waarschijnlijk nietmaar we zijn graag op de hoogte
[..]
wat moet ik me daar nu bij voorstellen
doelen, gedragsregels, uniform, vriendschappen, aparte dagen (stropdasdag ofzoquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:49 schreef Etcetera het volgende:
waarschijnlijk nietmaar we zijn graag op de hoogte
[..]
wat moet ik me daar nu bij voorstellen
ah okquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De rituelen/normen/waarden die er in je bedrijf zijn.
Dus een bepaalde hierachie, of een simpel iets zoals de stagiaire die voor iedereen koffie moet halen. Of dat er niet gedaan wordt zonder toestemming van de eindredacteur. Zulk soort dingen.
Dus eigenlijk gewoon hoe het er aan toe gaat elke dag.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
doelen, gedragsregels, uniform, vriendschappen, aparte dagen (stropdasdag ofzo) alles wat bedrijfsspecifiek is, maar wat je nergens onder structuur kunt plaatsen.
Dat kost ook geen drol meerquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar Londen!!!!!!!
Totaalbedrag voor retourtje vliegtuig en 3 nachten hostel: 65,50![]()
![]()
We gaan trouwens naar St Christopher's Orient Espresso, die bij London Bridge dus![]()
Hoe duur was je ticket dan????quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar Londen!!!!!!!
![]()
We gaan trouwens naar St Christopher's Orient Espresso, die bij London Bridge dus![]()
Voor 1 cent heen en 1 cent terugquote:
Dat kan toch niet?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voor 1 cent heen en 1 cent terugBelasting is ook haast niks, we vliegen met zn drieën voor 36 euro
Hostel was voor 53 euro pp voor 3 nachten, ook netjes
Deze nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan toch niet?
Hebben ze geen fout gemaakt ofzo?
Die dingen beginnen toch altijd bij 9 euro?
wauw, dat doe je goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar Londen!!!!!!!
![]()
wtfquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.totallycrap.com/videos/videos_pissed_off_dolls/NL
Ik snap niet waarom en of het echt is..maar ik vind het hilarisch
weet je zeker dat er geen belasting/toeslag overheen gaat komenquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voor 1 cent heen en 1 cent terugBelasting is ook haast niks, we vliegen met zn drieën voor 36 euro
Hostel was voor 53 euro pp voor 3 nachten, ook netjes
Welke periode dan? Want ik zit zo eens te kijken en het is altijd minimaal 30.quote:
Nope, ik heb al eerder via die sites geboekt, gaat altijd goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
weet je zeker dat er geen belasting/toeslag overheen gaat komenik hoop het niet voor je
doe je goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nope, ik heb al eerder via die sites geboekt, gaat altijd goedRyanair.com en Hostelworld.com
Ja dat moet te doen zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
10 december heen, 13 december weer terug. Het grootste probleem voor de meeste mensen is idd dat je vanaf Eindhoven vliegt ja, maar ik heb daar een vriendin wonen waar ik hopelijk kan slapen voor die tijdEn anders, we vliegen om half 10 en we gaan geen bagage inchecken, dus dat is ook wel te redden vanaf Amsterdam, waar een van mn reisgenootjes een slaapplek voor ons kan regelen
Ik zou ook nooit van Eindhoven vliegenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat moet te doen zijn
Aan de éne kant interessant want ik moet nog een weekje naar Engeland dit jaar maar dan moet ik naar Eindhoven ipv Schiphol(scheelt een half uur tot uur reistijd) en ze vliegen op Stansted. En dat is ook knudde want ik moet daar helemaal niet zijn
Dus toch maar met Easyjet denk ik....
Ik snap hem nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:03 schreef Etcetera het volgende:
hey MaJo
is dat een goed teken dat je weer aan het werk betn
het staat er een beetje kromquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap hem nietMaar ik voel me verder prima dus zou niet weten waarom ik niet zou werken
Waarom nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit van Eindhoven vliegen![]()
Nee er stond *zwaai* trouwens. En daarna dat ik aan het werk wasquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het staat er een beetje kromje zei zo mooi: trouwens, ik ben weer aan het werk. en ik vroeg me af of je ziek was geweest, of werkloos, of weet ik veel wat dat je daardoor niet kon werken
en dat dat nu voorbij is
ah, de smiley deed het niet denk ikquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee er stond *zwaai* trouwens. En daarna dat ik aan het werk wasHet staat wel een beetje krom inderdaad.
Overigens is dit voor het eerst in tijden dat ik weer echt aan het werk ben, door tentamens had ik weinig tijd en mijn concentratie is steeds echt superslecht. Vrijdag heb ik voor het eerst weer een beetje gewerkt en vandaag ga ik dat wat uitbouwen
Zie de zin erna: "Als het dan echt moet dan ook echt via schiphol." Ik heb nogal een extreme vorm van vliegangst en áls ik dan echt moet vliegen doe ik dat alleen via Schiphol. Dan ga ik liever naar een groot en vertrouwd vliegveld. Overigens zou ik ook het liefst alleen met klm ofzo vliegen maar heb toch al een paar keer met easyjet gevlogen en dat ging steeds goed. Ryanair durf ik dan weer nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom niet
Jullie zijn een beetje verwend natuurlijk met in de Randstad wonenKijk, vanuit Groningen zijn alle luchthavens ver weg.... dus ik moet hoe dan ook 2 uur eerder mn nest uit om ergens te komen. En als ik vroeg vlieg moet ik dus sowieso een slaapplaats ergens regelen. Dan net zo lief voor een teringgoedkope vlucht
waarom niet vliegen ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit van Eindhoven vliegenAls het dan echt moet dan ook echt via schiphol. Als vliegveld raad ik altijd Luton aan
Als je dan met de trein naar het centrum gaat zwaai dan even bij West Hampstead, daar woonde ik
Ik wil zoooo graag naar Londen een dezer maanden maar ik wil gewoon niet meer vliegen en als het dan echt moet niet in mijn eentjeMaar ik kan niemand vinden die mee wil
Luton is ook waar ik altijd op vliegquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit van Eindhoven vliegenAls het dan echt moet dan ook echt via schiphol. Als vliegveld raad ik altijd Luton aan
Als je dan met de trein naar het centrum gaat zwaai dan even bij West Hampstead, daar woonde ik
Ik wil zoooo graag naar Londen een dezer maanden maar ik wil gewoon niet meer vliegen en als het dan echt moet niet in mijn eentjeMaar ik kan niemand vinden die mee wil
cheap is betterquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga voor de cheap-factorMaakt me geen donder uit waar ik moet vertrekken, of waar ik aankom. Er is toch openbaar vervoer... je bent snel genoeg in het centrum meestal.
En met dit soort prijzen ga ik echt nog wel eens vaker ergens heen
Vliegangstquote:
Ik zou JUIST easyjet en ryanair verkiezen boven KLM. De prijsvechters hebben over het algemeen de nieuwste vliegtuigen (ivm operationele kosten, lager brandstofverbruik). Gemiddelde klm kist is zowat 10 jaar oud geloof ik, easyjet net boven de 2 jr.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zie de zin erna: "Als het dan echt moet dan ook echt via schiphol." Ik heb nogal een extreme vorm van vliegangst en áls ik dan echt moet vliegen doe ik dat alleen via Schiphol. Dan ga ik liever naar een groot en vertrouwd vliegveld. Overigens zou ik ook het liefst alleen met klm ofzo vliegen maar heb toch al een paar keer met easyjet gevlogen en dat ging steeds goed. Ryanair durf ik dan weer niet
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:04 schreef MaJo het volgende:
Dus als je het nou écht écht wilt dan kunnen we vast wel data vinden om samen te vliegen. Maar het moet dan wel langer dan een weekend zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat moet te doen zijn
Aan de éne kant interessant want ik moet nog een weekje naar Engeland dit jaar maar dan moet ik naar Eindhoven ipv Schiphol(scheelt een half uur tot uur reistijd) en ze vliegen op Stansted. En dat is ook knudde want ik moet daar helemaal niet zijn
Dus toch maar met Easyjet denk ik....
Daar heb je een puntquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou JUIST easyjet en ryanair verkiezen boven KLM. De prijsvechters hebben over het algemeen de nieuwste vliegtuigen (ivm operationele kosten, lager brandstofverbruik). Gemiddelde klm kist is zowat 10 jaar oud geloof ik, easyjet net boven de 2 jr.
Dat is ook prima te doenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Eurolineshebben regelmatig aanbiedingen, dan ben je ook voor een tientje in Londen
Duurt wel langer ja, maar dat is toch niet zo heel erg?
Goed puntquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou JUIST easyjet en ryanair verkiezen boven KLM. De prijsvechters hebben over het algemeen de nieuwste vliegtuigen (ivm operationele kosten, lager brandstofverbruik). Gemiddelde klm kist is zowat 10 jaar oud geloof ik, easyjet net boven de 2 jr.
Je ziet mijn edit over het hoofdquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga MaJo nou niet bang zitten makenZe overweegt net om toch weer eens te vliegen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |