Tuurlijkquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
Neem je wel je tandenborstel mee Markie?
Ik ben een keurige jongen hoor, dus zal wel meevallen allemaalquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:07 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, PS, waar ben je nu in verzeild geraakt
Ja voor het eerst he! Ik ben niet erg prototype Amsterdams volgens mijquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:09 schreef LadyBlack het volgende:
Uhuh, maar dan wel Amsterdam-style he
Niet vergeten dat je hier nog niet zo lang geleden hebt gepost dat je joints had gerookt
niet lopen rellen bij ajax dus ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja voor het eerst he! Ik ben niet erg prototype Amsterdams volgens mij
en ik steek ook geen auto's in de fik in slotervaartquote:
Het was een been there-done that gebeuren. Hoeft neit nog n keerquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vorig jaar volgens mij voor het eerst iets van drugs geprobeerd....
Het kan altijd nog later dus
vooralsnog ben ik ook braafquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vorig jaar volgens mij voor het eerst iets van drugs geprobeerd....
Het kan altijd nog later dus
Ik ben de wekker regelmatig voor, dat is ook wel een lekker gevoel eigenlijkquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga ook, lekker met een muziekje aan in beden dan fijn slapen tot morgen de wekker weer gaat...... vanochtend was ik m voor, daar hou ik niet van
Slaap lekker!
vanochtend geen wekker ... werd om 15:00 wakkerquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga ook, lekker met een muziekje aan in beden dan fijn slapen tot morgen de wekker weer gaat...... vanochtend was ik m voor, daar hou ik niet van
Slaap lekker!
ik ook, vanuit m'n bed, om vervolgens in slaap te vallenquote:
Ja stel saaie doedelsquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:59 schreef Nembrionic het volgende:
De AKQ-SC sterft tegenwoordig uit na 24:00u.
En moet drugs is niets mis als je het maar verstandig gebruikt. Maar hetzelfde geldt voor drank
Klopt ja, vreemd eigenlijkquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
Drank is ingeburgerd, drugs niet
Erg krom eigenlijk.
En die andere afspraak was eerder dan neem ik aanquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt ja, vreemd eigenlijk
Oh god hoe moet ik aan een vriendin vertellen dat ik op de datum dat we nu afgesproken hebben weer niet kan?Ik heb haar serieus al 3x achter elkaar afgezegd omdat ik een andere afspraak bleek te hebben, ik durf het gewoon niet meer te zeggen
Het probleem is dat het allebei dingen zijn die alleen op die dag gebeuren: een concert en het uitkomen van de nieuwe harry potter. Shizzlequote:Op maandag 22 oktober 2007 02:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En die andere afspraak was eerder dan neem ik aan
Probeer de afspraak naar voren te verplaatsen
Hoe laat is het éne en hoe laat is het andere?quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het probleem is dat het allebei dingen zijn die alleen op die dag gebeuren: een concert en het uitkomen van de nieuwe harry potter. Shizzle![]()
Concert is om 9 uur, en de Harry Potter verkoop om 12 uur. Zou nog wel te redden zijn behalve dat het ene in Amsterdam is en het andere in het dorp van mijn oudersquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe laat is het éne en hoe laat is het andere?
Het interview van the only gay in the village met Elton John is echt tofquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:54 schreef Nembrionic het volgende:
"I'm the biggest gay in the village!"
"Like yeah, no, yeah, whatevah"
-edit- "Yeah, but no, but yeah, but ..."
Ook goed
Het is zeker grappig
Het heeft een tijdje op Ned3 gedraaid.
Met Daffyd is het altijd gaaf als 'ie in zijn stamkroeg komt en klaagt dat er geen leuke mannen in het dorp zijn. Dan zit er opeens een tafel vol met Freddie Mercury-homos in het leer.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het interview van the only gay in the village met Elton John is echt tofHeerlijk dubbelzinnig
http://www.youtube.com/watch?v=JvN9HAEyaMc
quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens His Dark Materials cadeau gedaan aan iemand en die was er zeer over te spreken
Binnenkort ook een film van Northern Ligths/The Golden Compass
Ah ok, bij dezenquote:
Whehehe dat is tof jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 03:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met Daffyd is het altijd gaaf als 'ie in zijn stamkroeg komt en klaagt dat er geen leuke mannen in het dorp zijn. Dan zit er opeens een tafel vol met Freddie Mercury-homos in het leer.
Dan gaat 'ie gepikeerd roepen dat die zeker weten geen homo zijn en dat hij de enige is
Zo'n goor pakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |