Nu ik zo van iedereen lees dat er wat op geplakt zit begin ik me toch wel af te vragen wie er wél op zo'n raampje zit te wachtenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:58 schreef B.ertha het volgende:
@ Tim: ik heb wit plakplastic op mijn raam, werkt prima
Een bal shoarma is toch wat lastig om in de pan te ontdooien. Ik heb het een kleine headstart gegeven en begin nu echt trek te krijgen, dus ik ga het weer proberenquote:
Succesquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een bal shoarma is toch wat lastig om in de pan te ontdooien. Ik heb het een kleine headstart gegeven en begin nu echt trek te krijgen, dus ik ga het weer proberen
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:45 schreef Etcetera het volgende:
mijn avondeten was prei, 'draadjesvlees' en aardappeltjes, als iemand dat nog wil weten
Heel conventioneelquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:45 schreef Etcetera het volgende:
mijn avondeten was prei, 'draadjesvlees' en aardappeltjes, als iemand dat nog wil weten
mijn moeder kookt helaas zelden onconventioneelquote:
kan voor een keertje lekker zijn toch?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Morgen heb ik een diner bij de Burger King op A'dam centraal![]()
nicequote:Op maandag 22 oktober 2007 19:54 schreef B.ertha het volgende:
laatst deed ik zo moeilijk over 1000 woorden, nu lul ik in een uurtje even 393 woorden bij elkaar, alleen al aan inleiding
Maar goed, my work here is doneEn dat terwijl ik er 4 uur voor had gerekend
![]()
Kan wel, maar niet als je direct uit je werk in de trein stapt, daar ff snel wat moet eten om vervolgens de hele avond weg te zijn en om 2 uur weer thuis te komenquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kan voor een keertje lekker zijn toch?
Dat is minder dan, beterschap dan maarquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kruip mijn bedje inben niet lekker
Het is gelukt, shoarma, wedgies en bieten. Niet de meest voor de hand liggende combi maar na een lange dag had ik geen zin om naar de supermarkt te gaan als dat niet hoefdequote:
quote:
als jullie zo'n hekel hebben aan de burgerking, dan spring je toch de AH to go in of de subway, dat is al wat gezonder en ook lekkerquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is gelukt, shoarma, wedgies en bieten. Niet de meest voor de hand liggende combi maar na een lange dag had ik geen zin om naar de supermarkt te gaan als dat niet hoefde
Overigens is mijn diner morgen zeer waarschijnlijk ook Burger King, maar dan op station Zwolle. Twee vrienden van m'n vorige studie hebben bestuurswissel (een er uit, ander er in) en ik ga m'n best doen om daar bij te zijn. Maar omdat ik eigenlijk 's avonds ook weer naar theatersport wil zal ik onderweg iets moeten eten en op station Zwolle moet ik toch wachten
En omdat er bij die bestuurswissels gratis bier is, is er een goede kans dat ik vrij aangeschoten in de trein zit morgen
Die allebei niet op Zwolle zitten. Volgens mij ligt er en route helemaal geen AH to Go en de Subway is ook een flink stuk om. Overigens heb ik niet echt een hekel aan de BK, maar er zijn lekkerder dingen in de wereld. Neemt niet weg dat ik soms enorm zin kan hebben in een ranzig broodje hamburgerquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
als jullie zo'n hekel hebben aan de burgerking, dan spring je toch de AH to go in of de subway, dat is al wat gezonder en ook lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |