quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dat kan. We waren echter met zoveel mensen dat het alsnog wel op de foto is gekomen
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arme Fles!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
De rest van de platen van vandaag nog even uploaden. Het al voorgeschotelde voorproefje:
[ afbeelding ]
Dat zie ik niet op de geposte foto!quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
En de bekleding, en het aantal toiletten zo te zien
Dat zou wat zijn zegquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:36 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Heeft er iemand al bier in de automaat van de protos gesignaleerd?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
http://media.putfile.com/Train-Runs-Through-Bangkok-Market
OMGquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
http://media.putfile.com/Train-Runs-Through-Bangkok-Market
Was dit de bedoeling?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:26 schreef Dichterbijer het volgende:
Kwam net deze tegen op Youtube: http://nl.youtube.com/watch?v=2ZZftJbBy-M
quote:Op dinsdag 31 februari 2007 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
De omroep is ook weer lekker aan het prutsen in Amf. Gisteren werd de reizigers die uit de IC naar Schiphol kwamen, op de mouw gespeld dat die trein in Amf zou blijven. Later draaiden de koersrollen op Schiphol, en vertrok hij keurig op tijd om 17:25 in de richting HilversumZonder mensen erin, die stonden allemaal te vloeken en te schelden omdat ze over Utrecht gepraat werden. De 17:25 IC naar Den Haag was overigens al dubbel vol omdat de 17:22 IC naar Rotterdam opgeheven was
En vanochtend om 9:30 werd nog even gemeld dat de IC naar Rotterdam van 9:22 "nog voor u gereed stond op sppr 5b" terwijl die pas een aantal minuten later binnen kwam rijden (uiteindelijk +13 bij vertrek).
[ afbeelding ]
ROFL!quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:26 schreef Dichterbijer het volgende:
Kwam net deze tegen op Youtube: http://nl.youtube.com/watch?v=2ZZftJbBy-M
Ideequote:Op zondag 14 oktober 2007 18:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
^^ de weerspiegeling van bagage rekken + bestemmings display int raam, en natuurlijk bagage rek zonder spiegeling
Waarom iets uit februari 2007?quote:
ik GOK dat er Leeuwarden moet staan ?:)quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:44 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Idee. De Duitse recherche kon met een onherkenbare foto van een pedofiel weer herkenbaar maken, kan iemand dat ook nog met deze koersrol
.
Komt dan ook als een ICMm op de baan... dus eenheidsworstquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:46 schreef du_ke het volgende:
Gaat die eruit? Zonde ik houd wel van treinen met een uniek karakter.
Dat is wel grappig nieuws!quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
In de nieuwste Arriva nieuwsbrief wordt er op gewezen dat de kruidvatkaartjes ook bij Arriva geldig zijn
Onder een trein gekomen... Railrunnerquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:52 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
En wat hebben ze met het konijn gedaan?![]()
Ja, waar reed ie?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:22 schreef ghizzer het volgende:
ik zat vanochtend in de 894. weet niet of iemand dat boeiend vindt
Bouwen die Friezen een onderhoudsloods in Leeuwarden, zetten ze er geen wasmachine naast. Als je alle onderhoud in Lw wil doen prima, zet er dan ook een wasstraat neer.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
Tsja, Fles. In Groningen halen ze zo nu en dan een stel door de wasstraat en doen dan de kop nog als handwas![]()
En wat huiswerk voor jou, dusquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:48 schreef Zug-Chef het volgende:
Leuke verzameling Fles!
ICM 42xx Standaard stuff op die lijn. Amsterdam - Amersfoortquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:24 schreef von_Preussen het volgende:
@Zug-Chef, wederom top-foto's, thanks for sharing! Ik geniet er altijd van om jouw platen te bekijken.
@Dichterbijer, leuk filmpje, wat voor trein zat je in?
Als je Somda in de gaten had gehouden, wist je dat hij in Onnen wasquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:54 schreef Zug-Chef het volgende:
Mijn dieptepunt van dit weekend: Geen witte wadloper op de maaslijn
Juist niet toch, hij was eerst in Onnen, en is later op de vrijdag in Arnhem gezien... Althans dat werd ook vermeld op het forum aldaar..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:47 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Als je Somda in de gaten had gehouden, wist je dat hij in Onnen was
Oke, dat bericht had ik nog niet gelezen. Excuses!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:11 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Juist niet toch, hij was eerst in Onnen, en is later op de vrijdag in Arnhem gezien... Althans dat werd ook vermeld op het forum aldaar..
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:07 schreef Eix het volgende:
Hopelijk blijven de gasten die dat doen een keer aan de stroom hangen. 3000 volt lijkt me toch minder.
Mooie foto´s! Op welke lijn zijn die foto´s van dat regionale stoptreintje genomen? De lijn naar Kleve ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:54 schreef Zug-Chef het volgende:
Regionaal stoptreintje
Vanuit Nederland rijdt al een tijdje niets meer naar Kleve... En zeker niet elektrisch!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Mooie foto´s! Op welke lijn zijn die foto´s van dat regionale stoptreintje genomen? De lijn naar Kleve ofzo?
Graag gedaanquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:24 schreef von_Preussen het volgende:
@Zug-Chef, wederom top-foto's, thanks for sharing! Ik geniet er altijd van om jouw platen te bekijken.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:40 schreef ghizzer het volgende:
Vandaag stond er nabij het station van Deventer een duitse lok met een witte voor/achterkant.
Zo, vandaag weer even nuttig gebruik gemaakt van "geen reet te doen op je werk deel 114, dus maar een dagje vrij"quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch de laatste dagen nog wat nieuws kunnen toevoegen aan de collectie. Hier aangevuld met wat ouder materiaal:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo, vandaag weer even nuttig gebruik gemaakt van "geen reet te doen op je werk deel 114, dus maar een dagje vrij"
[ afbeelding ]
bronquote:BNN-presentatrice Nicolette Kluijver is woensdagochtend verhoord op het bureau van de Spoorwegpolitie. In de uitzending van Try Before You Die op 23 september trok Kluijver aan de noodrem van een trein, waarop de Nederlandse Spoorwegen aangifte tegen haar deden.
De presentatrice legde woensdag een verklaring af op het Amsterdamse bureau. Ze is verhoord als verdachte van drie strafbare feiten, aldus een woordvoerster van de Spoorwegpolitie. Het gaat om het ingrijpen in de bediening van een trein, het vernielen van het glas waarachter de noodknop zit om de deuren te openen en het lopen op het spoor.
De officier van justitie zal de hoogte bepalen van de boete die Kluijver krijgt opgelegd. Voor de Spoorwegpolitie is de zaak hiermee afgerond.
Gesprek
BNN bevestigde woensdag dat er een gesprek tussen Kluijver en de Spoorwegpolitie heeft plaatsgevonden, maar wilde hier verder geen uitspraken over doen. "Wij vinden dit iets tussen BNN en de NS", aldus een woordvoerster.
heeft veolia ook eens een goede reden om niet te rijdenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:55 schreef Zug-Chef het volgende:
Voor de liefhebbers: van 20 tot 28 oktober geen treinverkeer mogelijk tussen Blerick en Venlo.
Gevolg: Alle ERS containertreinen en al het kolen en ertsvervoer van Railion worden omgeleid via Roermond-Venlo. Verder zal ProRail hoogstwaarschijnlijk de Veolia dienstregeling ietwat uitdunnen om zo de cargo's meer ruimte te geven.
Bron: ns.nl / somda.nl
Gewoon laten rijden wat er kan rijden, dan maar niet volgens een vaste dienstregeling op Venlo-Roermond.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
heeft veolia ook eens een goede reden om niet te rijden
Tss, alsof er ineens 20 cargo's per uur per richting doorheen moetenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
heeft veolia ook eens een goede reden om niet te rijden
Zondag rijden de treinen maar tot Horst / Sevenum (zaterdagnacht tot maandagochtend zijn er op dat traject werkzaamheden)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:55 schreef Zug-Chef het volgende:
Voor de liefhebbers: van 20 tot 28 oktober geen treinverkeer mogelijk tussen Blerick en Venlo.
Gevolg: Alle ERS containertreinen en al het kolen en ertsvervoer van Railion worden omgeleid via Roermond-Venlo. Verder zal ProRail hoogstwaarschijnlijk de Veolia dienstregeling ietwat uitdunnen om zo de cargo's meer ruimte te geven.
Bron: ns.nl / somda.nl
Eens voor een groter publiek showen?quote:
Vertelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:54 schreef MREn het volgende:
[..]
Eens voor een groter publiek showen?
Hebben ze weer wat tijd voor extra onderhoud!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
heeft veolia ook eens een goede reden om niet te rijden
Zal ik deze week doen, moet nog even iets online worden gezet waarvoor er even moet worden gewacht op iemand die dat kan/mag.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tss, alsof er ineens 20 cargo's per uur per richting doorheen moetenDie paar wadjes kunnen er makkelijk tussendoor blijven rijden hoor. Slappe-lul-redenering van de Veo-josti's.
Nee nou ja, en de provincie schrijft boetes uit?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zolang er geen GTWs zijn voor Veolia grijpen ze elke reden aan om geen treindienst te hoeven rijden eh![]()
want optijd rijden kennen ze toch niet
ja, maar nu hebben ze een geweldige reden he! Prorail vind dat t niet kan,, tja dan kan veolia nog zo hard een trein willen sturen.. maar jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nou ja, en de provincie schrijft boetes uit?
Het is een schande. Dat geld van die boetes, wat zien we daarvan terug? Ja, tariefsverhogingen, het moet ERGENS van betaald worden niewaar? En ondertussen zitten er 2 (nou, wel meer ook) volstrekt incompetente bendes losgeslagen teringdebielen een eind in het rond te blunderen over het spoorwegnet. Van ons geld.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja, maar nu hebben ze een geweldige reden he! Prorail vind dat t niet kan,, tja dan kan veolia nog zo hard een trein willen sturen.. maar ja
Is die (mob) camera zo brak of is die ruit zo vies?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Je moet wat in de trein: http://nl.youtube.com/watch?v=j6KrpFJaH1w
Wederom van eigen hand...
quote:Toelichting voorval:
Seinstoring Zutphen-Winterswijk
Er is geen toelichting voorval.
Waar staat dat het om een springer gaat dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:57 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Ehm Springer bij delft...
Toeps is na stukje schiedam tot stilstand gekomen en een stukje achteruit gereden met ICK...
Dat dat mag...
Jawel, ICK mag niet geduwd worden...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En achteruit rijden hoeft helemaal geen probleem te zijn op zich
Dat riepen ze om.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar staat dat het om een springer gaat dan?
En achteruit rijden hoeft helemaal geen probleem te zijn op zich, als de TRDL rekening houdt met wat er om hem heen gebeurt
Het was ook maximaal 250 meter...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:44 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Jawel, ICK mag niet geduwd worden...
Nope.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
Misschien was het een trek-trek setje?
Tsja, tussen wat verboden is en in praktijk gebeurd ligt schijnbaar een groot verschil.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:44 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Jawel, ICK mag niet geduwd worden...
Volgens mij munt en briefgeld, geen pin, en zijn SWT's te koop. Zal wel niet anders zijn dan in Enschede.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:48 schreef Doc__Zenith het volgende:
Weet iemand of er SWT in de DB-automaten in Venlo verkrijgbaar zijn en welke betaalmiddelen gelden (alleen munt, of meer)?
Het meest logische antwoord lijkt me dat ze geen stuurstand hebben en daardoor niet kunnen zien waar ze rijden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, tussen wat verboden is en in praktijk gebeurd ligt schijnbaar een groot verschil.
Zelf heb ik van de zomer ook meegemaakt dat een ICK-stam door de 1760 (wegens een defect aan de loc, hij had net omgezet, mischien kon ie niet meer “vooruit” rijden) door de wisselstraat naar een opstelspoor werd geduwd. Dat waren toch ook enkele honderden meters.
Wat is eigenlijk de reden dat ze niet geduwd mogen worden, gevaar voor ontsporing?
Dan ben je bij Schiedam wel zuur, daar hangt ie mooi in een boog als je terug moet naar het station.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:17 schreef MREn het volgende:
Te grote langskrachten over de buffers.
Dat is een verdomd gaaf stukje.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:17 schreef Socios het volgende:
ICE 14: Köln Hbf 14.44 - Aachen Hbf 15.16 (ICE)
Maar wel CreditCardquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:19 schreef MREn het volgende:
Volgens mij munt en briefgeld, geen pin,
Juist, zie ook deze stam rijtuigen waarbij een rangeerder achteraan staat en door het raampje instructies doorgeeft.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:57 schreef thatsme het volgende:
of je er mee rangeert of er 160 mee gaat rijden is natuurlijk wel een verschil he
Toch best prijzig, voor zo'n klein stukje, zeker omdat het à 250 km/h ook nog eens zo voorbij isquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:17 schreef Socios het volgende:
Ik heb reeds een ICE-ticket Düsseldorf Hbf - Heerlen voor EUR 28,20. in mijn bezit, gekocht bij Die Bahn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |