Eens voor een groter publiek showen?quote:
Vertelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:54 schreef MREn het volgende:
[..]
Eens voor een groter publiek showen?
Hebben ze weer wat tijd voor extra onderhoud!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
heeft veolia ook eens een goede reden om niet te rijden
Zal ik deze week doen, moet nog even iets online worden gezet waarvoor er even moet worden gewacht op iemand die dat kan/mag.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tss, alsof er ineens 20 cargo's per uur per richting doorheen moetenDie paar wadjes kunnen er makkelijk tussendoor blijven rijden hoor. Slappe-lul-redenering van de Veo-josti's.
Nee nou ja, en de provincie schrijft boetes uit?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zolang er geen GTWs zijn voor Veolia grijpen ze elke reden aan om geen treindienst te hoeven rijden eh![]()
want optijd rijden kennen ze toch niet
ja, maar nu hebben ze een geweldige reden he! Prorail vind dat t niet kan,, tja dan kan veolia nog zo hard een trein willen sturen.. maar jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nou ja, en de provincie schrijft boetes uit?
Het is een schande. Dat geld van die boetes, wat zien we daarvan terug? Ja, tariefsverhogingen, het moet ERGENS van betaald worden niewaar? En ondertussen zitten er 2 (nou, wel meer ook) volstrekt incompetente bendes losgeslagen teringdebielen een eind in het rond te blunderen over het spoorwegnet. Van ons geld.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja, maar nu hebben ze een geweldige reden he! Prorail vind dat t niet kan,, tja dan kan veolia nog zo hard een trein willen sturen.. maar ja
Is die (mob) camera zo brak of is die ruit zo vies?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Je moet wat in de trein: http://nl.youtube.com/watch?v=j6KrpFJaH1w
Wederom van eigen hand...
quote:Toelichting voorval:
Seinstoring Zutphen-Winterswijk
Er is geen toelichting voorval.
Waar staat dat het om een springer gaat dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:57 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Ehm Springer bij delft...
Toeps is na stukje schiedam tot stilstand gekomen en een stukje achteruit gereden met ICK...
Dat dat mag...
Jawel, ICK mag niet geduwd worden...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En achteruit rijden hoeft helemaal geen probleem te zijn op zich
Dat riepen ze om.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar staat dat het om een springer gaat dan?
En achteruit rijden hoeft helemaal geen probleem te zijn op zich, als de TRDL rekening houdt met wat er om hem heen gebeurt
Het was ook maximaal 250 meter...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:44 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Jawel, ICK mag niet geduwd worden...
Nope.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
Misschien was het een trek-trek setje?
Tsja, tussen wat verboden is en in praktijk gebeurd ligt schijnbaar een groot verschil.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:44 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Jawel, ICK mag niet geduwd worden...
Volgens mij munt en briefgeld, geen pin, en zijn SWT's te koop. Zal wel niet anders zijn dan in Enschede.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:48 schreef Doc__Zenith het volgende:
Weet iemand of er SWT in de DB-automaten in Venlo verkrijgbaar zijn en welke betaalmiddelen gelden (alleen munt, of meer)?
Het meest logische antwoord lijkt me dat ze geen stuurstand hebben en daardoor niet kunnen zien waar ze rijden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, tussen wat verboden is en in praktijk gebeurd ligt schijnbaar een groot verschil.
Zelf heb ik van de zomer ook meegemaakt dat een ICK-stam door de 1760 (wegens een defect aan de loc, hij had net omgezet, mischien kon ie niet meer “vooruit” rijden) door de wisselstraat naar een opstelspoor werd geduwd. Dat waren toch ook enkele honderden meters.
Wat is eigenlijk de reden dat ze niet geduwd mogen worden, gevaar voor ontsporing?
Dan ben je bij Schiedam wel zuur, daar hangt ie mooi in een boog als je terug moet naar het station.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:17 schreef MREn het volgende:
Te grote langskrachten over de buffers.
Dat is een verdomd gaaf stukje.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:17 schreef Socios het volgende:
ICE 14: Köln Hbf 14.44 - Aachen Hbf 15.16 (ICE)
Maar wel CreditCardquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:19 schreef MREn het volgende:
Volgens mij munt en briefgeld, geen pin,
Juist, zie ook deze stam rijtuigen waarbij een rangeerder achteraan staat en door het raampje instructies doorgeeft.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:57 schreef thatsme het volgende:
of je er mee rangeert of er 160 mee gaat rijden is natuurlijk wel een verschil he
Toch best prijzig, voor zo'n klein stukje, zeker omdat het ā 250 km/h ook nog eens zo voorbij isquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:17 schreef Socios het volgende:
Ik heb reeds een ICE-ticket Düsseldorf Hbf - Heerlen voor EUR 28,20. in mijn bezit, gekocht bij Die Bahn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |