2x achter elkaarquote:Op donderdag 6 september 2007 11:40 schreef k_i_m het volgende:
Keurig meneer dR_. Mét OP maar liefst.
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:45 schreef Megalomaniac het volgende:
Super Paper Mario ftw!!!
Hij kan ook niet wachten op super pauper marioquote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 13:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hij kan ook niet wachten op super pauper marioEn ik ook niet
Woensdag lekker in de winkel kijken
heb m uitgespeeld en het is een kut spel.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hij kan ook niet wachten op super pauper marioEn ik ook niet
Woensdag lekker in de winkel kijken
quote:Op donderdag 6 september 2007 13:35 schreef Adelante het volgende:
Mijn Wii is stof aan het verzamelen, hij's al bijna grijs
Wat is er kut aan?quote:Op donderdag 6 september 2007 13:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
de 3D optie is origineel maar uiterst kut uitgewerkt.
dus.
Je loopt al 4 topics lang te zeiken op ook maar iedereen die SPM leuk gaat vinden. Dat verveelt.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb m uitgespeeld en het is een kut spel.
aan het begin ga je lachen en is alles super droog. maar na 30minuten begint het maximaal te vervelen.
en de 3D optie is origineel maar uiterst kut uitgewerkt.
Toch heeft hij wel een punt. Ik ben ook niet zwaar onder de indruk. In het begin is het erg gaaf maar na een tijdje slijt dat gevoel en blijft het normale mario spel over. Natuurlijk zijn we verwend met klassiekers als Super Mario Bros en Super Mario World maar toch...het voelt net niet goed.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:55 schreef disjfa het volgende:
Je loopt al 4 topics lang te zeiken op ook maar iedereen die SPM leuk gaat vinden. Dat verveelt.
Je gaat lachen, ik zweer!quote:Op donderdag 6 september 2007 13:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb m uitgespeeld en het is een kut spel.
aan het begin ga je lachen en is alles super droog. maar na 30minuten begint het maximaal te vervelen.
en de 3D optie is origineel maar uiterst kut uitgewerkt.
dus.
True, maar het verschil tussen jouw reactie en deze:quote:Op donderdag 6 september 2007 14:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Toch heeft hij wel een punt. Ik ben ook niet zwaar onder de indruk. In het begin is het erg gaaf maar na een tijdje slijt dat gevoel en blijft het normale mario spel over. Natuurlijk zijn we verwend met klassiekers als Super Mario Bros en Super Mario World maar toch...het voelt net niet goed.
Is aanzienlijk. Jij verteld meteen wat je denkt en hij trolt alleen maar.quote:
Het verbaast me niet echt, ik had hetzelfde bij Paper Mario op de NGC. In het begin is het allemaal leuk en lachen, maar daarna wordt het vreselijk langdradig. Weinig variatie in speelstijl, 2D karakters, enz. Van de Wii versie verwacht ik dan ook niet veel anders.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:06 schreef FJD het volgende:
Toch heeft hij wel een punt. Ik ben ook niet zwaar onder de indruk. In het begin is het erg gaaf maar na een tijdje slijt dat gevoel en blijft het normale mario spel over. Natuurlijk zijn we verwend met klassiekers als Super Mario Bros en Super Mario World maar toch...het voelt net niet goed.
quote:Weet t ook niet, heb sowieso t gevoel dat ik aan t dolen ben op gamegebied dus misschien ligt t aan mij
en jij huilt alleen maarquote:Op donderdag 6 september 2007 14:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
True, maar het verschil tussen jouw reactie en deze:
[..]
Is aanzienlijk. Jij verteld meteen wat je denkt en hij trolt alleen maar.
En verder hebben 99% van de mensen hier nog geen mogenlijkheid gehad om te spelen omdat wij spellen kopen
officiele release data spellenquote:Op donderdag 6 september 2007 14:10 schreef k_i_m het volgende:
Wanneer komt MP nou uit in Nederland?
quote:
Op het moment dat we het compleet zat zijn en het hele spel ons niet meer interesseert, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:10 schreef k_i_m het volgende:
Wanneer komt MP nou uit in Nederland?
Das waar maar ach je weet zelf ook dat mensen in het echie helemaal niet zo onredelijk zijn als dat ze op FOK! overkomenquote:Op donderdag 6 september 2007 14:10 schreef disjfa het volgende:
True, maar het verschil tussen jouw reactie en deze:
Forgive me disjfa for I have sinnedquote:En verder hebben 99% van de mensen hier nog geen mogenlijkheid gehad om te spelen omdat wij spellen kopen
Ja, omdat het op de lijst staat betekent het dat het ook op die datum uitkomtquote:Op donderdag 6 september 2007 14:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
officiele release data spellen
[..]Op de dag dat jij een normaal inhoudelijke post gaat posten vergaat de wereld
quote:
Als dat echt een wii ingame screenshot is ben ik wel blij. Ten eerste ziet het car model er iig redelijk goed uit en ten tweede als EA dit kan (en wat PD al kon met gt4 op de ps2) dan is mijn hoop dat dat 1e screenshot en die trailer van de Ferrari challange game ook enigzins aangeven dat de Wii ook zoiets moet kunnen.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:37 schreef speknek het volgende:
[afbeelding]
Need for Speed ziet er goed uit. Voor een Wii game.
Zien er echt lekker uitquote:Op donderdag 6 september 2007 16:22 schreef RaymanNL het volgende:
OMGNieuwe Super Mario Galaxy screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
En GDR, ik heb de TT veranderd, die van jou sloeg nergens op![]()
Super Mario Galaxy![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 16:22 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Super Mario Galaxy![]()
![]()
slaat deze TT wel ergens op dan?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:22 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Super Mario Galaxy![]()
![]()
zelda roeleertquote:Op donderdag 6 september 2007 23:43 schreef Svyatagor het volgende:
Jeej, ik heb er eentje gekocht.Met Zelda erbij, dus ik ben wel ff zoet.
Zie je daar even Mario fucking Galaxy op de achtergrond draaien.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:06 schreef RaymanNL het volgende:
Wii fit nu bij RTL boulevard! Met Bianca![]()
![]()
* omearos rent naar haar vriend om Zelda te lenenquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zelda roeleert
koop alsjeblieft GEEN game voordat je zelda uitgespeelt hebt. de rest doet er echt totaal NIET aan toe.
uit pure verveling weer verder gegaan met de save game van mn ex-vriendin.![]()
xD You go girl!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:40 schreef omearos het volgende:
[..]
* omearos rent naar haar vriend om Zelda te lenen![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zelda roeleert
koop alsjeblieft GEEN game voordat je zelda uitgespeelt hebt. de rest doet er echt totaal NIET aan toe.
uhuhuuuhuuuu tering basher. nintendo = godquote:
romantiek is niet alleen neuken ventje. er zit gewoon vette emotie in die game.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:11 schreef Adelante het volgende:
Als je je romantiek uit Zelda moet halen, moet je bij jezelf eens nagaan waarom je single bent misschien
mensen denken dat ze een wii gaan winnenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:45 schreef k_i_m het volgende:
Leuk trouwens, allemaal dezelfde "win een Wii" avatars.
Inderdaad man! En toen simba zijn vader dood ging heb ik ook gehuilt man!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
romantiek is niet alleen neuken ventje. er zit gewoon vette emotie in die game.
ja en toen peewee ging neuken in porky heb ik keihard zitten rukken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Inderdaad man! En toen simba zijn vader dood ging heb ik ook gehuilt man!![]()
![]()
Die hadden ze toch allang moeten hebben als ze hier posten?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
mensen denken dat ze een wii gaan winnen
OW2 schijnt leuk te zijn. Ik zal dat zeker binnenkort vertellen als ik hem gespeeld heb. Maar leuk. Worms wii. Interview: http://wii.ign.com/articles/818/818224p1.htmlquote:Worms : A Space Oddity uses an enhanced version of the Worms: Open Warfare 2 engine, which is regarded by many, including IGN, as one of the best Worms experiences to date
Ik interpeteer het zo:quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:03 schreef GGMM het volgende:
Dus je bent gewoon te gierig om een cadeau voor hem te kopen?
Betere reclame kan écht niet.. RTL boulevard wordt gekeken door zon 1,5 miljoen nederlandse kuddeschapen.. Die sales zullen in NL wel omhoog knallen.quote:
En ik verander je quote niet vanwege je mening. Maar om je herhalende posts.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:17 schreef De_Brandweer het volgende:
De_brandweer is saai en te simpel.
Nunchuk.. wiebelen..quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:55 schreef Maraca het volgende:
Voor degene die Zelda te makkelijk vinden.. als je op een bepaald moment op zo'n brug zit samen met je vijand dan moet je langs elkaar heen rennen (jij zit op je paard en hij op zo'n vaag beest) .. wat the fuck moet je dan doen? Ik word de hele tijd van die brug gegooit
* Maraca gaat het zo proberenquote:
Makkelijkste is gewoon een paar pijlen in zijn strot. Moet je kijken of ie het nog eens durft.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:55 schreef Maraca het volgende: Ik word de hele tijd van die brug gegooid
Oppassen voor die glitchquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:55 schreef Maraca het volgende:
Voor degene die Zelda te makkelijk vinden.. als je op een bepaald moment op zo'n brug zit samen met je vijand dan moet je langs elkaar heen rennen (jij zit op je paard en hij op zo'n vaag beest) .. wat the fuck moet je dan doen? Ik word de hele tijd van die brug gegooit
Goede interpretatiequote:Op vrijdag 7 september 2007 18:28 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Ik interpeteer het zo:
Hij is niet te gierig om een cadeautje te kopen, alleen niet zo'n duur cadeautje.
Op t moment probeert ie gewoon iets leuks te doen voor een maat van hemvan mij mag ie winnen
ik doe t alleen maar voor mezelf haha
idd wel een kuttige glitch. Er zat er nog in een, bij dat kanon. Ook daar kun je vast komen te zitten.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:32 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Oppassen voor die glitch![]()
Dus in ieder geval ff een kwartiertje doorspelen nadat je dat stuk hebt gehaald anders ben je straks de lul![]()
quote:Smash Bros. talk, recap of week’s news. Discussion/debate of online play
Smash Bros. Vs. Halo 3 sales talk
Smash Bros. marketing talk
Smash Bros. WiiConnect24 speculation
Worms: A Space Oddity discussion. WiiConnect24, downloadable items, motion/IR
Mario Kart Wii talk, nothing new
Metroid Prime 3: Corruption discussion. Debate on quality of the first “level”. Control talk
Trauma Center: New Blood talk. Co-op mode
Manhunt 2 story delayed until next week due to Rockstar not being able to get everything together
Super Mario Galaxy update. Different gravity levels on each planet/galaxy. Star power-ups. Haunted house level, water levels, some levels on massive scale
Battalion Wars II talk. Naval support (submarines, ships). Multiplayer modes (co-op, assault, skirmish) Co-op - 2 players agaisnt CPU, Assault and Skirmish - 2 online players agaisnt each other.
More Zack and Wiki coverage possibly on the way
Some of Nintendo Power’s best of E3 show
Contra IV
Mario Kart Wii
NiGHTS: Journey of Dreams
Super Mario Galaxy
Phantom Hourglass
Third party DS titles at TGS. Tecmo event, Capcom event. Zack and Wiki , REUC most likely to have showing.
Spaceworld discussion, may be coming back.
Reggie news promised for September
Editorial involving headset coming soon, next week most likely
Editorial on hard drive possibly coming
Sept. speculation surprise is unknown
There are a few games that are going to be announced. “Mature (not rated)” title that was looking for a publisher has gotten a publisher. Dark title, spooky Sadness ???
Brawl boxart floating around - Nintendo may have distributed as a placeholder for now. Not on Nintendo press site
More Metroid Prime 3: Corruption advertising discussion. Advertising goal is to get things out to the casual gamer
Street Fighter VC sales are unknown. Sales are “pretty good”. Everyone waiting for Super Street Fighter
Future of Resident Evil after Umbrella Chronicles. Hopefully franchise will continue on Wii as well. Matt unsure, Bozon thinks there will be another RE4 style game.
RE5 cannot be isn’t coming to Wii. It could be done with a lot of time and effort, but most likely won’t happen.
Third party Wii support talk. Devs jumping on board. Spooky game mentioned once more.
Rayman Raving Rabbids success due to game being good, or that it as a launch title. Sequel is funnier than first. Most of the games will be improved from the first title. Shooting mode will be discussed in a couple weeks. Says should be good, but perhaps not as well as the first.
Embargos are a “necessary evil”. Rockstar/Manhunt 2 embargo discussed. Euro Vs. US press discussed.
More Western devs on the VC definitely going to happen. Factor 5 games may be coming soon.
Factor 5 discussion. Julian Eggebrecht is into Wii. Julian says that they would love to work on the Wii. If the opportunity came up they would do it in a heartbeat. Not against working with Nintendo on a title. Matt would love to see them do Pilotwings. Another Rogue Squadron is something Factor 5 would love to do. Pehaps a compilation, perhaps a new game. Start a petition if you want it this to happen.
Medal of Honor: Heroes 2. Matt not a fan of split screen. No split screen in MoH:H2.
Konami talk. Some kind of Castlevania change goin on, platform unknown.
Devs may always feel that the PS3, 360 are better platforms to express their ideas. On the other hand, there will be other developers that will like working on the Wii better.
DS is the system that changed Nintendo.
Third parties excelling at Wii - Capcom. Exclusive review coming. Factor 5 would be a great dev for Wii.
Matt, Bozon would market Zack and Wiki by drawing parallels to game mascots like Mario and Sonic. Wii demo disc for a demo would be great, in-store demo kiosk would help to. Marketing will be tough due to title, character design, and gameplay.
Wat is het verschil tussen een Amerikaanse en een Europese Wii?quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:34 schreef depax het volgende:
jij hebt een amerikaanse wii dan?
en ja op zack en wiki kan ik nie wachten buy op launch. voor mij
Amerikaanse wii games kan je niet spelen op een europese wii als je hem niet hebt omgebouwdquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een Amerikaanse en een Europese Wii?
Ok, ik dacht Super Paper Mario ook al in de Wii-online winkel te hebben zien liggen.quote:Op zondag 9 september 2007 10:37 schreef depax het volgende:
[..]
Amerikaanse wii games kan je niet spelen op een europese wii als je hem niet hebt omgebouwd
Super paper mario ligt pas deze week in europa in de winkel, vandaar
ah dat is de oude versie dan niet die nu pas in de winkel komt.quote:Op zondag 9 september 2007 11:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ok, ik dacht Super Paper Mario ook al in de Wii-online winkel te hebben zien liggen.
Absoluut, maar ik was al helemaal verkocht toen ik de gametrailers preview zag van het spel.quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:26 schreef Oksel het volgende:
Zack & Wiki? Gaat dat leuk worden? Waarom?
XBLA am cryquote:Eternity's Child niet naar 360, wel naar Wii
Oorspronkelijk werd de game Eternity's Child gemaakt door Luc Bernhard voor een release op de Xbox Live Arcade. Maar aangezien de game een te groot bestand werd, heeft hij besloten het spel door te ontwikkelen voor de Wii.
...quote:Op maandag 10 september 2007 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gameplay video
[..]
XBLA am cry![]()
![]()
Ziet er tof uit in ieder geval![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 08:24 schreef _Flea_ het volgende:
Van 't weekend Rayman gekregen. Met z'n vijven continu dubbel gelegen.
wanneer komt deel twee eigenlijk uit?quote:
Jep. November. Word gewoon goed gerushed zodat wij lekker verder kunnen spelenquote:Op maandag 10 september 2007 11:29 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
is er eigenlijk al een date voor RRR 2?
quote:Op maandag 10 september 2007 11:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jep. November. Word gewoon goed gerushed zodat wij lekker verder kunnen spelen
Tsja, zolang je mensen blijft houden zoals bovenstaande posters dan zal je raymangame nooit komenquote:Op maandag 10 september 2007 11:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik wil een goede Rayman platformer op de WiiGeen minigames
Als het zo door gaat met de Raymangames, kap ik met mijn Raymansite (naja, ik doe er ook al niks meer aan, omdat ik weiger mee te werken met de promotie van die game
)
quote:Op maandag 10 september 2007 11:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tsja, zolang je mensen blijft houden zoals bovenstaande posters dan zal je raymangame nooit komen
Ik zou gewoon je site op zwart zetten
Daar zullen ze wel van wakker liggen ja.quote:Op maandag 10 september 2007 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd, uit protest, zo iets was ik ook al van plan ja![]()
Met één iemand mischien niet. Maar als we allemaal mee doen moeten ze toch wel wat horen. Power to the people!quote:Op maandag 10 september 2007 12:49 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel van wakker liggen ja.
Je wii op 60hz zetten en dan gaat het goed.quote:Op maandag 10 september 2007 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wanneer komt deel twee eigenlijk uit?
en hebben meer mensen last met die twee spelletjes met de radio's? het begin gaat goed, radio aanmeppen, juiste konijnen neermeppen, maar de laatste konijnen willen gewoon niet om, kan meppen wat ik wil.
Ik vind er geen zak aanquote:Op maandag 10 september 2007 13:00 schreef TJDoornbos het volgende:
WII Sports is tofffffffffffffffffffffffffffff
Ja mijn neefje had het zelfde probleem, heel vervelend. Maar hij had de singleplayer toen gewoon uitgespeeld zonder die 2 speletjes en later deed ik ze nog even snel over op zon profile ( je weet wel door op de plee te zitten) maar toen lukte het zonder problemen. ( kreeg een mooi mexicaans kostuum en een gouden koequote:Op maandag 10 september 2007 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wanneer komt deel twee eigenlijk uit?
en hebben meer mensen last met die twee spelletjes met de radio's? het begin gaat goed, radio aanmeppen, juiste konijnen neermeppen, maar de laatste konijnen willen gewoon niet om, kan meppen wat ik wil.
quote:Op maandag 10 september 2007 18:18 schreef newguy het volgende:
[..]
Ja mijn neefje had het zelfde probleem, heel vervelend. Maar hij had de singleplayer toen gewoon uitgespeeld zonder die 2 speletjes en later deed ik ze nog even snel over op zon profile ( je weet wel door op de plee te zitten) maar toen lukte het zonder problemen. ( kreeg een mooi mexicaans kostuum en een gouden koe)
Serieus??? en alleen die dagen???quote:Op maandag 10 september 2007 23:14 schreef _Flea_ het volgende:
Rayman is a.s. vrijdag en zaterdag 28 euro bij Bart Smit.
Het gaat over het neerhalen van z'n site hoor! Idd, er zijn miljoenen mensen met een Rayman website, jonge jonge.quote:Op maandag 10 september 2007 12:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Met één iemand mischien niet. Maar als we allemaal mee doen moeten ze toch wel wat horen. Power to the people!
Maarja, de gemiddelde gamer heeft een principe van een kiwi dus koopt de game toch wel![]()
Precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 11 september 2007 07:56 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Het gaat over het neerhalen van z'n site hoor! Idd, er zijn miljoenen mensen met een Rayman website, jonge jonge.
quote:the shader system inside the hardware works quite differently, you have something more right about that than the traditional AGI and the video pipelines. Because the thinking back when the basic graphics hardware structure was developed was to get very, very efficient, that hotwired a lot of things. But there're many possibilities in terms of how to use that hotwiring and actually rewire it, if you're clever about it. If you connect you can get a lot of shader effects which would've been on the 360 or the PS3.
in the photorealistic route there're certain things which the basic structure of the graphics hardware was not meant for and which you have to find really clever tricks to basically make up. And that's kind of the next... that's the big barrier on the platform. I think certain developers will grab it. Certainly, if we would do a Wii game, we would try to do that.
think about it: it's got so much more power compared to the GameCube. If even with the extremely similar shader hardware, the system clockrate is so much higher, you can do so much more advanced things
The Star Wars engine was never developed in a way that you can just sell it to somebody, because we never thought of it as something sellable. If we would do a new engine or something which is more around or current engine because with four years... it'll be the one which is basically been used as the basis for Lair. If we would do a Wii version of that, certainly that could be something which somebody could license. We don't want to take up the old engine, but having said that I would do a new engine, and certainly it'd be fun to do that on the Wii.
RG: So would you start from zero or downgrade something that you've been using on Lair?
JE: In terms of the data path and things like that, we would probably use what we're using nowadays really exactly because you can transfer that over. In terms of shaders and very specific things like physics, we would start from scratch, because you need to tail up that very much to the hardware.
the more successful the Wii platform gets, the more Epic and other engine vendors will probably think about the whole thing. But if their engine is all thought about and all built around the current generation in terms of 360 and PS3 graphics hardware, then they might have a problem actually getting for example the data sizes down to a point where they work nicely on the Wii. Outside of that this guys usually haven't work much or at all in the GameCube days on the graphics side, and that comes down to exactly what you were asking earlier and I don't know if with their high end graphics program... as they're willing to look at the hardware and do something completely new. But I can imagine that there will be several engines coming out, also for the Wii, because the more successful it gets, the more people will ask about the pros of portability. But it is a tricky issue because you can take the PC and then you say "for the PC and the PS3 and the 360, all have an arrange to kick off memory" for example. That's so much more!, so all of your data structures... certain things within the engine always assume that you have that much memory, it might be practically impossible to go over to the Wii.
They've to take a look a bit deeper and then go to the publisher and say look, just because we've done ten comic book type graphic titles, this one needs different graphics, so let's take a look a bit deeper into the hardware. You're giving us millions of dollars to find out how our assets end in the 360 GPU's work, we want to take a look a bit deeper into the Wii GPU because obviously you can do more.
My complaints were actually about the games which try to go the traditional, more photorealistic route, because there you really have to push it, and they're really not pushing it. Why not? Hmmm I don't know, the hardware is very, very easy to understand. Now the problem might be -and it just might be- is that some studios -or some publishers specially- are discarding the graphical capabilities automatically simply because it is a Wii title and they're basically telling the developers "look, we won't pay for any advanced graphics".
We're honestly at this point thinking about several titles in development and we haven't settled quite yet on which platform or which platforms if one of them is. So might be PS3, might be Wii... we're totally open to that. (laughs)
Rogue Squadronquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:07 schreef Xrenity het volgende:
Waarom zou je een game van Factor 5 willen
lair
quote:Op woensdag 12 september 2007 08:12 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon aan het gamen op zijn Wii![]()
Of aan het werk....quote:Op woensdag 12 september 2007 08:48 schreef donderopman het volgende:
of naar school
Mijn ouders spelen geen trauma center ect omdat hun engels niet zo goed is en ze willen dit graag spelen.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:02 schreef FJD het volgende:
Een taal die gesproken wordt door geen 20mil. mensen brengt niet echt gewicht in de schaal![]()
Helaas, so be it. Dat er verschillende release dates zijn is wel belachelijk
Voor de Wii is de Nederlandse taal idd een stuk groter gemis. De Xbox en Playstation spreken toch vooral de meer serieuzere gamers aan en die zijn al jaren gewend om in het Engels en zijn het Engels dan ook meer dan voldoende machtig. De Wii spreekt echter ook veel mensen aan die voorheen nooit aan het gamen zijn geslagen en in die doelgroep bevinden zich een hoop mensen die het Engels slecht machtig zijn. Als er dus een Nederlandse vertaling zou moeten zijn dan zou die voor de Wii moeten zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:09 schreef depax het volgende:
Ik weet zeker dat mijn ma super paper mario ook zou spelen.
Brain training doen ze omdat er niet veel lees werk bij is.
en ik vind 20 miljoen mensen ( je vergeet overigens vlaanderen) toch best veel.
wat ik niet begrijp is dat third party het wel kan en nintendo weigert lijkt het wel.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor de Wii is de Nederlandse taal idd een stuk groter gemis. De Xbox en Playstation spreken toch vooral de meer serieuzere gamers aan en die zijn al jaren gewend om in het Engels en zijn het Engels dan ook meer dan voldoende machtig. De Wii spreekt echter ook veel mensen aan die voorheen nooit aan het gamen zijn geslagen en in die doelgroep bevinden zich een hoop mensen die het Engels slecht machtig zijn. Als er dus een Nederlandse vertaling zou moeten zijn dan zou die voor de Wii moeten zijn.
Veel werk kan het trouwens niet zijn. Vertaalbureaus vertalen voor 20c per woord. Je stuurt ze de lijst Engelse woorden op en je hebt ze in no time terug. Wat kost dat? Een euro of 1000,- en dan is het veel![]()
Nederland staat op de 20e plaats maar dat is inclusief Vlaanderen iets wat ik dubieus vind. Ja je kunt elkaar verstaan maar een spel vertaalt in het Vlaams zou ik bv. al weer irritant vinden. Aan de andere kant blijft het een uitkomst voor de mensen zonder enige kennis van de Engelse taal. Nederland zou nog wat plaatsen omhoog schuiven als je gaat bekijken hoeveel Wiis er per inwoner zijn. Ik verwacht bv. weinig Wii bezitters in Togo en Senegal
Mario Kart werd dacht ik in februari verwachtquote:Op woensdag 12 september 2007 10:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Er komt in Januari toch karting uit ofzo?
third.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:31 schreef depax het volgende:
wat ik niet begrijp is dat thirth party het wel kan en nintendo weigert lijkt het wel.
ja sorry.quote:
Deze redenatie zie je vaak in de gamewereld en deze wordt veroorzaakt door dat je referentiekader dan bestaat uit gamers.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:52 schreef speknek het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee met hoeveel mensen de Engelse taal onmachtig zijn. Uiteraard heb je ze, maar dat gaat dan om hooguit 10% van Nederland, die voor het merendeel ook geen games spelen.
Zeg maar de "doelgroep" die nintendo probeert te laten gamen. En dan krijgen die alleen kutgames als braintrainingquote:Op woensdag 12 september 2007 11:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Veel mensen die met de Wii spelen zijn zijn echte gamers. Ik heb m'n moeder er nog achter gezet en die vond het leuk. M'n zusje ook. Beide zijn het Engels slechts beperkt machtig. Voor een PS3 spel is het misschien niet zo relevant maar op de Wii is het zeker van belang
Precies.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:33 schreef disjfa het volgende:
Zeg maar de "doelgroep" die nintendo probeert te laten gamen. En dan krijgen die alleen kutgames als braintraining
Die zullen dan ook niet geinteresseerd zijn spellen met heel veel tekst, of wel?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:24 schreef FJD het volgende:
Veel mensen die met de Wii spelen zijn zijn echte gamers. Ik heb m'n moeder er nog achter gezet en die vond het leuk. M'n zusje ook. Beide zijn het Engels slechts beperkt machtig. Voor een PS3 spel is het misschien niet zo relevant maar op de Wii is het zeker van belang
met andere woorden een spel wordt pas vertaald naar het nederlands als het zelfde spel goed verkocht heeft in het engels wat een onzin.quote:Beste Boy,
Bedankt voor je e-mail. De vertaling van spellen kent zijn start bij het spel Brain Training. De beslissing om spellen in het Nederlands uit te brengen is mede afhankelijk van het succes dat het spel in Engels boekt.
Nintendo Benelux vecht er hard voor om meer Nederlandse spellen op de markt te brengen. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Inderdaad als gamer groei je op met engels (je moest wel) en op school krijg je het ook heel veel, maar voor de echte jongere kinderen die nog nooit engels gehad hebben met games zoals happy feet. ect en voor games en voor oudere mensen ( 40 +) waar ook nog geen engels verplicht was is het ook niet te doen.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Deze redenatie zie je vaak in de gamewereld en deze wordt veroorzaakt door dat je referentiekader dan bestaat uit gamers.
Waar heb je hem vandaan? wil hem ook graag!quote:Op woensdag 12 september 2007 14:24 schreef _Flea_ het volgende:
Eindelijk Paper Mario in m'n bezit.
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:04 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is de prijs van paper mario? 50 of 60?
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:12 schreef Lexie het volgende:
Jammer dat ik hem niet bij van Leest kon kopen, heb nog 5 euro aan kortingsbonnen.
In Nijmegen bij een gamesshop. Kostte 49,95.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:31 schreef nelisb het volgende:
[..]
Waar heb je hem vandaan? wil hem ook graag!
meldt zich tevens in dit topic. sinds vorige week donderdag ook in het bezit van een nintendo wii.
hoeveel punten kosten die oude nes spelletjes als je ze downloadt?
quote:
Media Markt heeft hem voor 39 euro in het krantje staanquote:Op woensdag 12 september 2007 15:04 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is de prijs van paper mario? 50 of 60?
Media markt heeft voor elke vestiging een ander krantje. Vertel daarom altijd de plaats erbijquote:Op woensdag 12 september 2007 17:00 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Media Markt heeft hem voor 39 euro in het krantje staan![]()
Landelijk krantjequote:Op woensdag 12 september 2007 17:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
Media markt heeft voor elke vestiging een ander krantje. Vertel daarom altijd de plaats erbij
http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/168/quote:Op woensdag 12 september 2007 17:11 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Landelijk krantjeEindhoven heeft nooit een eigen folder.
Zie mijn editquote:Op woensdag 12 september 2007 17:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/168/
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:00 schreef depax het volgende:
bah waarom zit er nu geen nl in super paper mario ik wil toch echt eens een grote klachten brief sturen naar nintendo . Boogie heeft wel nederlands en komt overal te gelijk uit. en paper mario doen ze 6 maanden over en is er nog geen nl. Waar slaat dit op.
boogie heeft ook een redelijk aantal teksten ja.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De hoeveelheid tekste in Boogie en Super Paper Mario is ook echt goed te vergelijken![]()
Trouwens, vanmiddag Super Paper Mario aangeschaftGeweldige game
En er zit ook echt enorm veel humor in
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:42 schreef depax het volgende:
[..]
boogie heeft ook een redelijk aantal teksten ja.
pff ja dat was me ook wat jaquote:Op woensdag 12 september 2007 20:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar met Paper MarioVoordat je alleen al voor het eerst met Mario hebt gelopen in Paper Mario heb je al 20 minuten aan tekst doorgedrukt
en gelezen uiteraard
Heel erg officieel gesproken komt Super Paper Mario morgen pas uit, maar in NL is bijna geen enkele winkel die zich echt aan die datum houdt (Behalve MM Eindhoven natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2007 10:54 schreef Hellrazor het volgende:
Is Super paper mario eindelijk in nl uit ?
MOH Heroes 2 ziet er toch wel heel leuk uit. Ben normaliter niet zo weg van EA games, maar dit ziet er veelbelovend uit hoor. Maar eens in de gaten houden.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:39 schreef depax het volgende:
moh heroes 2 filmpje:
http://media.wii.ign.com/media/947/947233/vids_1.html
smarty pants ( ziet er nog best grappig uit)
http://media.wii.ign.com/media/949/949640/vids_1.html
dat is een lekker wijf en je maakt 2 foto's van dr rug?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:37 schreef Onnib het volgende:
Naar aanleiding van de Wii Fit hands-on bij gamer (jaja ik weet het, maar dan moet Fok! ook maar een preview doen) zijn hier 2 foto's van een Wii Fit babe:
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07374/IMG_0291.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07374/IMG_0292.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
(door mij persoonlijk gefotografeerd)
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:31 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat is een lekker wijf en je maakt 2 foto's van dr rug?
Heb nu ~2 uur ofzo gespeeld en ik vind hem tot nu toe heel vetquote:Op donderdag 13 september 2007 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe zijn de eerste indrukken van Paper Mario?
Ziet er goed uit, leuk stijltje ook wel. Maar het gaat natuurlijk om die 32 person multiplayerquote:Op donderdag 13 september 2007 08:40 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet niet of i al gepost was maar voor de mensen die naar MoH:H2 uitkijken: http://wiinintendo.net/20(...)-2-gameplay-montage/
(Lol net 10 sec te laat.)
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe zijn de eerste indrukken van Paper Mario?
quote:Beste xxx,
Bedankt voor je reactie. Vergeleken met andere Europese talen is Nederlands een relatief klein taalgebied. Echter, zoals wij eerder aan hebben gegeven streeft Nintendo ernaar om meer spellen in het Nederlands te kunnen uitbrengen.
Helaas is er op dit moment nog niets bekend over de planning van spellen die in het Nederlands vertaald worden. Vertrouwende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Ik heb m ook maar gewoon gekochtquote:Op donderdag 13 september 2007 19:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
TofSpel zit goed in elkaar, en het overschakelen van 2D naar 3D is leuk uitgewerkt, maar ook de humor en de stijl van het spel is erg tof. Aanrader! Als je de vorige Paper Mario 's leuk vond vind je deze ook leuk, en als je van Mario 2D platformers houd, is het ook een aanrader
![]()
k baal er ook vanquote:Op donderdag 13 september 2007 21:48 schreef Tomasso het volgende:
Goed bezig Nintendo, een normale game (Project HAMMER) cancelen maar wel iets als Link's Crossbow Training doen
Ow, sorry, het is natuurlijk geweldig. Man, mag er werkelijk geen enkele onderbouwde kritiek meer worden geuit op Nintendo?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Stelletje negatieve azijnzeikende zeurpieten.
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, sorry, het is natuurlijk geweldig. Man, mag er werkelijk geen enkele onderbouwde kritiek meer worden geuit op Nintendo?
normale game het was gewoon een tech demo hoor ik vond er niet veel aan. En link's crossbow training krijg je bij de zapper voor 20 euro wat zeur je nu.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:48 schreef Tomasso het volgende:
Goed bezig Nintendo, een normale game (Project HAMMER) cancelen maar wel iets als Link's Crossbow Training doen
Ga je nou weer beginnen?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, sorry, het is natuurlijk geweldig. Man, mag er werkelijk geen enkele onderbouwde kritiek meer worden geuit op Nintendo?
Het was misschien niet de mooiste game nee, maar het concept sprak mij zeker wel aan. Beetje rondlopen en zwaaien met de Wiimote zodat je badguys omver kunt slaan met een big ass hamer. Kom maar door hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ga je nou weer beginnen?
Hammer zag er uit als crap man.
Precies. Het laatste filmpje wat ervan te zien, zag er gewoon goed uit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was misschien niet de mooiste game nee, maar het concept sprak mij zeker wel aan. Beetje rondlopen en zwaaien met de Wiimote zodat je badguys omver kunt slaan met een big ass hamer. Kom maar door hoor
Om mijzelf op de FP maar te quoten:quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Japanse games op Europese Virtual Console
quote:Jeumig, wat is dat Lost Levels moeilijk, ik kom niet door het eerste level heen
Er komen trouwens nog meer games:
21 september:
Ninja Gaiden (NES)
Ninja JaJaMaru-kun (NES)
28 september
Sin and Punishment (N64)
Gradius III (SNES)
Allemaal beschikbaar tot 28 september!
ik heb 'm gekochtquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Oe, de echte super mario bros. 2 op de VC!
Die zou ik toch wel willen eigenlijk
Ik droog me altijd eerst afquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:09 schreef linebear het volgende:
Nat Super Paper Mario besteld...
wat bedoel jequote:Op vrijdag 14 september 2007 15:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik droog me altijd eerst af![]()
Maar lol @ super mario 2 onwetendheid hier
1 2 3 4 5 6 7 8 | ============= - Execute "Wiideo Center.exe" by doubleclicking it. - Start your Wii and fireUp the Internet Channel - Go to the Url http://192.168.0.1:8080/index.jsp (where you should replace 192.168.0.1 with the IP address of your PC running the Wiideo Center) - Enjoy! |
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:13 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft iemand die jap. mario 2 al gespeeld?
wat voor savemogelijkheid heeft die?
Als dat goed werkt ben je held van de weekquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:15 schreef EvilMarc het volgende:
Geen idee maar ik heb wel wat anders
http://tyrael.homeip.net/index.html
Films streamen naar je wii. Dit programmatje is zo makkelijk dat zelfs een kleuter het zou kunnen![]()
[ code verwijderd ]
quote:Zentendo was recently tipped off by an extremely reliable source that Disaster: Day of Crisis is coming along very nicely, and some new details were divulged. With Project: H.A.M.M.E.R. being confirmed as cancelled recently by Famitsu, and no new media of Day of Crisis for over a year now, many feared the game was also being scrapped.
Our source has revealed that the scenario of the game has undergone drastic changes in the past year, evolving into a new premise in which natural disasters afford a group of terrorists the window of opportunity to steal nuclear weapons in the United States. These terrorists then use these nuclear weapons to hold the United States hostage unless their demands are met. As the hero of the game, players must not only deal with mother nature and the aftermath, but also work against a ticking clock to stop a nuclear disaster.
The premise sounds like a hybrid of the film The Day After Tomorrow and the TV show 24. In addition to this intense storyline, the game will feature extensive voice acting, as most of the major character roles have finished up principal voice recording for the game. No word on who exactly lent their voice talents to the game. Typically sound work is done in the final stages of a game's development cycle, which means Day of Crisis is coming along faster than anyone could have guessed.
The source indicated that Nintendo plans to release the game sometime between Q1-Q2 2008.
Dat gaat toch nergens over? er zijn zat van dat soort type games gemaakt op hardware die een stuk minder was. Alsof je nu alleen dit soort games alleen nog maar kan maken op een ps3 of x360...quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:25 schreef speknek het volgende:
Klinkt meer als de film Hard Rain. Maar ik vind het prima. Toch vrees ik dat zo'n spel niet echt goed te maken is op de beperkte Wii, maar goed.
Is dat niet eerder het hele ubi wii team oid? want ik tel meer dan 60 man en zelfs op grote projecten die jaren duren zitten zelden 60+ man dus kan me niet voorstellen dat dat alleen voor RRR is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:41 schreef depax het volgende:
rayman raving rabbits 2 team ( volgens mij was het voor 1 toch 2 a 3 keer kleiner niet?)
[afbeelding]
btw die zeikende rabbit
Serieus dat spul werkt heel erg goedquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:15 schreef EvilMarc het volgende:
Films streamen naar je wii. Dit programmatje is zo makkelijk dat zelfs een kleuter het zou kunnen![]()
[ code verwijderd ]
ik tel er 56 en ik begrijp niet dat er zoveel man nodig zijn om zo'n graf game te maken...quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:28 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Is dat niet eerder het hele ubi wii team oid? want ik tel meer dan 60 man en zelfs op grote projecten die jaren duren zitten zelden 60+ man dus kan me niet voorstellen dat dat alleen voor RRR is.
Ach, die 56 man zoals jij zegt maken liever een grafgame dan dat ze de moeite nemen om mensjes te gaan tellen op een foto.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik tel er 56 en ik begrijp niet dat er zoveel man nodig zijn om zo'n graf game te maken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je dan winamp voor op je wii downloaden??quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:51 schreef depax het volgende:
winamp werkt sinds vandaag op je wii (officele versie is pas uit op 10/10 )
Wat is de kwaliteit van het beeld? Wordt het weer naar Flashvideo omgezet? Laat even weten, de HDD van m'n pc is dood atm, dus ik kan het zelf nog niet proberen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Serieus dat spul werkt heel erg goed:D:D! Thanks
![]()
Ja het is flash (volgens mij kan het ook weinig anders atm). Maar het werkt voor een keertje eens goed (wel snelle CPU) als je gaat kijken naar WiiCR (kreeg ik zelf niet aan de praat) Wii Mediacenter X en nog wat van die dingenquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:19 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Wat is de kwaliteit van het beeld? Wordt het weer naar Flashvideo omgezet? Laat even weten, de HDD van m'n pc is dood atm, dus ik kan het zelf nog niet proberen.
Ah ok, dat betekend dus nog steeds niet fullscreen? Want als ik youtube filmpjes kijk oid dan heb ik altijd zwarte balken aan de zijkant. Ik heb een gewone SD breedbeeld.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja het is flash (volgens mij kan het ook weinig anders atm). Maar het werkt voor een keertje eens goed (wel snelle CPU) als je gaat kijken naar WiiCR (kreeg ik zelf niet aan de praat) Wii Mediacenter X en nog wat van die dingen. Je gaat naar de URL zoals in de how to en zie gewoon al de schijven van die machine en zo kan je naar films bladeren. Ben nu ff wat langere films aan het downloaden kijken of dat goed loopt maar denk het wel
.
Full screenquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:54 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ah ok, dat betekend dus nog steeds niet fullscreen? Want als ik youtube filmpjes kijk oid dan heb ik altijd zwarte balken aan de zijkant. Ik heb een gewone SD breedbeeld.
Nee, ik vind het zowiezo irritant dat dat niet kan. Dat je niet met een creditcard gewoon voor een bedrag punten kunt kopen ipv 1000 3000 5000quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:49 schreef __Saviour__ het volgende:
is het mogelijk om ergens, behalve via creditcard, 1000 wiipunten te kopen ipv 2000 ?
Dat ding van die link is ook netjes full screenquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:08 schreef Kill_em_all het volgende:
Een gozer bij mij van school is een fullscreen mediaplayer aan het maken voor de wii. Volgens mij was ie al bijna af, werkte ook gewoon met subtitels en alles. Kon je gewoon alles vanaf je pc streamen alleen was de kwaliteit dan nog niet perfect omdat het op je pc on the fly naar flash moet worden omgezet maar hoe sneller je pc is hoe hoger de kwaliteit in princiepe zou moeten kunnen zijn.
Wiidiaplayer heet het dacht ik. Er staat iig een kort filmpje op youtube en ze site zal ook wel met google te vinden zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat ding van die link is ook netjes full screen. En alles word on the fly gedaan
. Alleen geen subtitles afaik
. Maar goed heb je link naar je gozer ze project page?
![]()
http://wiidiaplayer.wordpress.com/quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:29 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Wiidiaplayer heet het dacht ik. Er staat iig een kort filmpje op youtube en ze site zal ook wel met google te vinden zijn.
leuk hoor, moet je alleen wel dat schijtinternetkanaal kopenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:15 schreef EvilMarc het volgende:
[ code verwijderd ]
quote:Op zondag 16 september 2007 16:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
leuk hoor, moet je alleen wel dat schijtinternetkanaal kopen![]()
was alleen gratis in de tijd dat er amper wii's waren en toen had ik er dus ook nog geen...
De spanningquote:Op zondag 16 september 2007 16:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Voor topic Wii 216 staat een leuke verassing klaar.
What will it be, Ruzbeh die eindelijk een cube heeft of na tig keer aangekondigd te hebben nu echt niet meer terug komtquote:Op zondag 16 september 2007 16:56 schreef Ruzbeh het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2007 16:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |