Het verbaast me niet echt, ik had hetzelfde bij Paper Mario op de NGC. In het begin is het allemaal leuk en lachen, maar daarna wordt het vreselijk langdradig. Weinig variatie in speelstijl, 2D karakters, enz. Van de Wii versie verwacht ik dan ook niet veel anders.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:06 schreef FJD het volgende:
Toch heeft hij wel een punt. Ik ben ook niet zwaar onder de indruk. In het begin is het erg gaaf maar na een tijdje slijt dat gevoel en blijft het normale mario spel over. Natuurlijk zijn we verwend met klassiekers als Super Mario Bros en Super Mario World maar toch...het voelt net niet goed.
quote:Weet t ook niet, heb sowieso t gevoel dat ik aan t dolen ben op gamegebied dus misschien ligt t aan mij
en jij huilt alleen maarquote:Op donderdag 6 september 2007 14:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
True, maar het verschil tussen jouw reactie en deze:
[..]
Is aanzienlijk. Jij verteld meteen wat je denkt en hij trolt alleen maar.
En verder hebben 99% van de mensen hier nog geen mogenlijkheid gehad om te spelen omdat wij spellen kopen
officiele release data spellenquote:Op donderdag 6 september 2007 14:10 schreef k_i_m het volgende:
Wanneer komt MP nou uit in Nederland?
quote:
Op het moment dat we het compleet zat zijn en het hele spel ons niet meer interesseert, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:10 schreef k_i_m het volgende:
Wanneer komt MP nou uit in Nederland?
Das waar maar ach je weet zelf ook dat mensen in het echie helemaal niet zo onredelijk zijn als dat ze op FOK! overkomenquote:Op donderdag 6 september 2007 14:10 schreef disjfa het volgende:
True, maar het verschil tussen jouw reactie en deze:
Forgive me disjfa for I have sinnedquote:En verder hebben 99% van de mensen hier nog geen mogenlijkheid gehad om te spelen omdat wij spellen kopen
Ja, omdat het op de lijst staat betekent het dat het ook op die datum uitkomtquote:Op donderdag 6 september 2007 14:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
officiele release data spellen
[..]Op de dag dat jij een normaal inhoudelijke post gaat posten vergaat de wereld
quote:
Als dat echt een wii ingame screenshot is ben ik wel blij. Ten eerste ziet het car model er iig redelijk goed uit en ten tweede als EA dit kan (en wat PD al kon met gt4 op de ps2) dan is mijn hoop dat dat 1e screenshot en die trailer van de Ferrari challange game ook enigzins aangeven dat de Wii ook zoiets moet kunnen.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:37 schreef speknek het volgende:
[afbeelding]
Need for Speed ziet er goed uit. Voor een Wii game.
Zien er echt lekker uitquote:Op donderdag 6 september 2007 16:22 schreef RaymanNL het volgende:
OMGNieuwe Super Mario Galaxy screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
En GDR, ik heb de TT veranderd, die van jou sloeg nergens op![]()
Super Mario Galaxy![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 16:22 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Super Mario Galaxy![]()
![]()
slaat deze TT wel ergens op dan?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:22 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Super Mario Galaxy![]()
![]()
zelda roeleertquote:Op donderdag 6 september 2007 23:43 schreef Svyatagor het volgende:
Jeej, ik heb er eentje gekocht.Met Zelda erbij, dus ik ben wel ff zoet.
Zie je daar even Mario fucking Galaxy op de achtergrond draaien.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:06 schreef RaymanNL het volgende:
Wii fit nu bij RTL boulevard! Met Bianca![]()
![]()
* omearos rent naar haar vriend om Zelda te lenenquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zelda roeleert
koop alsjeblieft GEEN game voordat je zelda uitgespeelt hebt. de rest doet er echt totaal NIET aan toe.
uit pure verveling weer verder gegaan met de save game van mn ex-vriendin.![]()
xD You go girl!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:40 schreef omearos het volgende:
[..]
* omearos rent naar haar vriend om Zelda te lenen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |