Wat is het verschil tussen een Amerikaanse en een Europese Wii?quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:34 schreef depax het volgende:
jij hebt een amerikaanse wii dan?
en ja op zack en wiki kan ik nie wachten buy op launch. voor mij
Amerikaanse wii games kan je niet spelen op een europese wii als je hem niet hebt omgebouwdquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een Amerikaanse en een Europese Wii?
Ok, ik dacht Super Paper Mario ook al in de Wii-online winkel te hebben zien liggen.quote:Op zondag 9 september 2007 10:37 schreef depax het volgende:
[..]
Amerikaanse wii games kan je niet spelen op een europese wii als je hem niet hebt omgebouwd
Super paper mario ligt pas deze week in europa in de winkel, vandaar
ah dat is de oude versie dan niet die nu pas in de winkel komt.quote:Op zondag 9 september 2007 11:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ok, ik dacht Super Paper Mario ook al in de Wii-online winkel te hebben zien liggen.
Absoluut, maar ik was al helemaal verkocht toen ik de gametrailers preview zag van het spel.quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:26 schreef Oksel het volgende:
Zack & Wiki? Gaat dat leuk worden? Waarom?
XBLA am cryquote:Eternity's Child niet naar 360, wel naar Wii
Oorspronkelijk werd de game Eternity's Child gemaakt door Luc Bernhard voor een release op de Xbox Live Arcade. Maar aangezien de game een te groot bestand werd, heeft hij besloten het spel door te ontwikkelen voor de Wii.
...quote:Op maandag 10 september 2007 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gameplay video
[..]
XBLA am cry![]()
![]()
Ziet er tof uit in ieder geval![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 08:24 schreef _Flea_ het volgende:
Van 't weekend Rayman gekregen. Met z'n vijven continu dubbel gelegen.
wanneer komt deel twee eigenlijk uit?quote:
Jep. November. Word gewoon goed gerushed zodat wij lekker verder kunnen spelenquote:Op maandag 10 september 2007 11:29 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
is er eigenlijk al een date voor RRR 2?
quote:Op maandag 10 september 2007 11:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jep. November. Word gewoon goed gerushed zodat wij lekker verder kunnen spelen
Tsja, zolang je mensen blijft houden zoals bovenstaande posters dan zal je raymangame nooit komenquote:Op maandag 10 september 2007 11:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik wil een goede Rayman platformer op de WiiGeen minigames
Als het zo door gaat met de Raymangames, kap ik met mijn Raymansite (naja, ik doe er ook al niks meer aan, omdat ik weiger mee te werken met de promotie van die game
)
quote:Op maandag 10 september 2007 11:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tsja, zolang je mensen blijft houden zoals bovenstaande posters dan zal je raymangame nooit komen
Ik zou gewoon je site op zwart zetten
Daar zullen ze wel van wakker liggen ja.quote:Op maandag 10 september 2007 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd, uit protest, zo iets was ik ook al van plan ja![]()
Met één iemand mischien niet. Maar als we allemaal mee doen moeten ze toch wel wat horen. Power to the people!quote:Op maandag 10 september 2007 12:49 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel van wakker liggen ja.
Je wii op 60hz zetten en dan gaat het goed.quote:Op maandag 10 september 2007 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wanneer komt deel twee eigenlijk uit?
en hebben meer mensen last met die twee spelletjes met de radio's? het begin gaat goed, radio aanmeppen, juiste konijnen neermeppen, maar de laatste konijnen willen gewoon niet om, kan meppen wat ik wil.
Ik vind er geen zak aanquote:Op maandag 10 september 2007 13:00 schreef TJDoornbos het volgende:
WII Sports is tofffffffffffffffffffffffffffff
Ja mijn neefje had het zelfde probleem, heel vervelend. Maar hij had de singleplayer toen gewoon uitgespeeld zonder die 2 speletjes en later deed ik ze nog even snel over op zon profile ( je weet wel door op de plee te zitten) maar toen lukte het zonder problemen. ( kreeg een mooi mexicaans kostuum en een gouden koequote:Op maandag 10 september 2007 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wanneer komt deel twee eigenlijk uit?
en hebben meer mensen last met die twee spelletjes met de radio's? het begin gaat goed, radio aanmeppen, juiste konijnen neermeppen, maar de laatste konijnen willen gewoon niet om, kan meppen wat ik wil.
quote:Op maandag 10 september 2007 18:18 schreef newguy het volgende:
[..]
Ja mijn neefje had het zelfde probleem, heel vervelend. Maar hij had de singleplayer toen gewoon uitgespeeld zonder die 2 speletjes en later deed ik ze nog even snel over op zon profile ( je weet wel door op de plee te zitten) maar toen lukte het zonder problemen. ( kreeg een mooi mexicaans kostuum en een gouden koe)
Serieus??? en alleen die dagen???quote:Op maandag 10 september 2007 23:14 schreef _Flea_ het volgende:
Rayman is a.s. vrijdag en zaterdag 28 euro bij Bart Smit.
Het gaat over het neerhalen van z'n site hoor! Idd, er zijn miljoenen mensen met een Rayman website, jonge jonge.quote:Op maandag 10 september 2007 12:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Met één iemand mischien niet. Maar als we allemaal mee doen moeten ze toch wel wat horen. Power to the people!
Maarja, de gemiddelde gamer heeft een principe van een kiwi dus koopt de game toch wel![]()
Precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 11 september 2007 07:56 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Het gaat over het neerhalen van z'n site hoor! Idd, er zijn miljoenen mensen met een Rayman website, jonge jonge.
quote:the shader system inside the hardware works quite differently, you have something more right about that than the traditional AGI and the video pipelines. Because the thinking back when the basic graphics hardware structure was developed was to get very, very efficient, that hotwired a lot of things. But there're many possibilities in terms of how to use that hotwiring and actually rewire it, if you're clever about it. If you connect you can get a lot of shader effects which would've been on the 360 or the PS3.
in the photorealistic route there're certain things which the basic structure of the graphics hardware was not meant for and which you have to find really clever tricks to basically make up. And that's kind of the next... that's the big barrier on the platform. I think certain developers will grab it. Certainly, if we would do a Wii game, we would try to do that.
think about it: it's got so much more power compared to the GameCube. If even with the extremely similar shader hardware, the system clockrate is so much higher, you can do so much more advanced things
The Star Wars engine was never developed in a way that you can just sell it to somebody, because we never thought of it as something sellable. If we would do a new engine or something which is more around or current engine because with four years... it'll be the one which is basically been used as the basis for Lair. If we would do a Wii version of that, certainly that could be something which somebody could license. We don't want to take up the old engine, but having said that I would do a new engine, and certainly it'd be fun to do that on the Wii.
RG: So would you start from zero or downgrade something that you've been using on Lair?
JE: In terms of the data path and things like that, we would probably use what we're using nowadays really exactly because you can transfer that over. In terms of shaders and very specific things like physics, we would start from scratch, because you need to tail up that very much to the hardware.
the more successful the Wii platform gets, the more Epic and other engine vendors will probably think about the whole thing. But if their engine is all thought about and all built around the current generation in terms of 360 and PS3 graphics hardware, then they might have a problem actually getting for example the data sizes down to a point where they work nicely on the Wii. Outside of that this guys usually haven't work much or at all in the GameCube days on the graphics side, and that comes down to exactly what you were asking earlier and I don't know if with their high end graphics program... as they're willing to look at the hardware and do something completely new. But I can imagine that there will be several engines coming out, also for the Wii, because the more successful it gets, the more people will ask about the pros of portability. But it is a tricky issue because you can take the PC and then you say "for the PC and the PS3 and the 360, all have an arrange to kick off memory" for example. That's so much more!, so all of your data structures... certain things within the engine always assume that you have that much memory, it might be practically impossible to go over to the Wii.
They've to take a look a bit deeper and then go to the publisher and say look, just because we've done ten comic book type graphic titles, this one needs different graphics, so let's take a look a bit deeper into the hardware. You're giving us millions of dollars to find out how our assets end in the 360 GPU's work, we want to take a look a bit deeper into the Wii GPU because obviously you can do more.
My complaints were actually about the games which try to go the traditional, more photorealistic route, because there you really have to push it, and they're really not pushing it. Why not? Hmmm I don't know, the hardware is very, very easy to understand. Now the problem might be -and it just might be- is that some studios -or some publishers specially- are discarding the graphical capabilities automatically simply because it is a Wii title and they're basically telling the developers "look, we won't pay for any advanced graphics".
We're honestly at this point thinking about several titles in development and we haven't settled quite yet on which platform or which platforms if one of them is. So might be PS3, might be Wii... we're totally open to that. (laughs)
Rogue Squadronquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:07 schreef Xrenity het volgende:
Waarom zou je een game van Factor 5 willen
lair
quote:Op woensdag 12 september 2007 08:12 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon aan het gamen op zijn Wii![]()
Of aan het werk....quote:Op woensdag 12 september 2007 08:48 schreef donderopman het volgende:
of naar school
Mijn ouders spelen geen trauma center ect omdat hun engels niet zo goed is en ze willen dit graag spelen.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:02 schreef FJD het volgende:
Een taal die gesproken wordt door geen 20mil. mensen brengt niet echt gewicht in de schaal![]()
Helaas, so be it. Dat er verschillende release dates zijn is wel belachelijk
Voor de Wii is de Nederlandse taal idd een stuk groter gemis. De Xbox en Playstation spreken toch vooral de meer serieuzere gamers aan en die zijn al jaren gewend om in het Engels en zijn het Engels dan ook meer dan voldoende machtig. De Wii spreekt echter ook veel mensen aan die voorheen nooit aan het gamen zijn geslagen en in die doelgroep bevinden zich een hoop mensen die het Engels slecht machtig zijn. Als er dus een Nederlandse vertaling zou moeten zijn dan zou die voor de Wii moeten zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:09 schreef depax het volgende:
Ik weet zeker dat mijn ma super paper mario ook zou spelen.
Brain training doen ze omdat er niet veel lees werk bij is.
en ik vind 20 miljoen mensen ( je vergeet overigens vlaanderen) toch best veel.
wat ik niet begrijp is dat third party het wel kan en nintendo weigert lijkt het wel.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor de Wii is de Nederlandse taal idd een stuk groter gemis. De Xbox en Playstation spreken toch vooral de meer serieuzere gamers aan en die zijn al jaren gewend om in het Engels en zijn het Engels dan ook meer dan voldoende machtig. De Wii spreekt echter ook veel mensen aan die voorheen nooit aan het gamen zijn geslagen en in die doelgroep bevinden zich een hoop mensen die het Engels slecht machtig zijn. Als er dus een Nederlandse vertaling zou moeten zijn dan zou die voor de Wii moeten zijn.
Veel werk kan het trouwens niet zijn. Vertaalbureaus vertalen voor 20c per woord. Je stuurt ze de lijst Engelse woorden op en je hebt ze in no time terug. Wat kost dat? Een euro of 1000,- en dan is het veel![]()
Nederland staat op de 20e plaats maar dat is inclusief Vlaanderen iets wat ik dubieus vind. Ja je kunt elkaar verstaan maar een spel vertaalt in het Vlaams zou ik bv. al weer irritant vinden. Aan de andere kant blijft het een uitkomst voor de mensen zonder enige kennis van de Engelse taal. Nederland zou nog wat plaatsen omhoog schuiven als je gaat bekijken hoeveel Wiis er per inwoner zijn. Ik verwacht bv. weinig Wii bezitters in Togo en Senegal
Mario Kart werd dacht ik in februari verwachtquote:Op woensdag 12 september 2007 10:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Er komt in Januari toch karting uit ofzo?
third.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:31 schreef depax het volgende:
wat ik niet begrijp is dat thirth party het wel kan en nintendo weigert lijkt het wel.
ja sorry.quote:
Deze redenatie zie je vaak in de gamewereld en deze wordt veroorzaakt door dat je referentiekader dan bestaat uit gamers.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:52 schreef speknek het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee met hoeveel mensen de Engelse taal onmachtig zijn. Uiteraard heb je ze, maar dat gaat dan om hooguit 10% van Nederland, die voor het merendeel ook geen games spelen.
Zeg maar de "doelgroep" die nintendo probeert te laten gamen. En dan krijgen die alleen kutgames als braintrainingquote:Op woensdag 12 september 2007 11:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Veel mensen die met de Wii spelen zijn zijn echte gamers. Ik heb m'n moeder er nog achter gezet en die vond het leuk. M'n zusje ook. Beide zijn het Engels slechts beperkt machtig. Voor een PS3 spel is het misschien niet zo relevant maar op de Wii is het zeker van belang
Precies.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:33 schreef disjfa het volgende:
Zeg maar de "doelgroep" die nintendo probeert te laten gamen. En dan krijgen die alleen kutgames als braintraining
Die zullen dan ook niet geinteresseerd zijn spellen met heel veel tekst, of wel?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:24 schreef FJD het volgende:
Veel mensen die met de Wii spelen zijn zijn echte gamers. Ik heb m'n moeder er nog achter gezet en die vond het leuk. M'n zusje ook. Beide zijn het Engels slechts beperkt machtig. Voor een PS3 spel is het misschien niet zo relevant maar op de Wii is het zeker van belang
met andere woorden een spel wordt pas vertaald naar het nederlands als het zelfde spel goed verkocht heeft in het engels wat een onzin.quote:Beste Boy,
Bedankt voor je e-mail. De vertaling van spellen kent zijn start bij het spel Brain Training. De beslissing om spellen in het Nederlands uit te brengen is mede afhankelijk van het succes dat het spel in Engels boekt.
Nintendo Benelux vecht er hard voor om meer Nederlandse spellen op de markt te brengen. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Inderdaad als gamer groei je op met engels (je moest wel) en op school krijg je het ook heel veel, maar voor de echte jongere kinderen die nog nooit engels gehad hebben met games zoals happy feet. ect en voor games en voor oudere mensen ( 40 +) waar ook nog geen engels verplicht was is het ook niet te doen.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Deze redenatie zie je vaak in de gamewereld en deze wordt veroorzaakt door dat je referentiekader dan bestaat uit gamers.
Waar heb je hem vandaan? wil hem ook graag!quote:Op woensdag 12 september 2007 14:24 schreef _Flea_ het volgende:
Eindelijk Paper Mario in m'n bezit.
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:04 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is de prijs van paper mario? 50 of 60?
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:12 schreef Lexie het volgende:
Jammer dat ik hem niet bij van Leest kon kopen, heb nog 5 euro aan kortingsbonnen.
In Nijmegen bij een gamesshop. Kostte 49,95.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:31 schreef nelisb het volgende:
[..]
Waar heb je hem vandaan? wil hem ook graag!
meldt zich tevens in dit topic. sinds vorige week donderdag ook in het bezit van een nintendo wii.
hoeveel punten kosten die oude nes spelletjes als je ze downloadt?
quote:
Media Markt heeft hem voor 39 euro in het krantje staanquote:Op woensdag 12 september 2007 15:04 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is de prijs van paper mario? 50 of 60?
Media markt heeft voor elke vestiging een ander krantje. Vertel daarom altijd de plaats erbijquote:Op woensdag 12 september 2007 17:00 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Media Markt heeft hem voor 39 euro in het krantje staan![]()
Landelijk krantjequote:Op woensdag 12 september 2007 17:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
Media markt heeft voor elke vestiging een ander krantje. Vertel daarom altijd de plaats erbij
http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/168/quote:Op woensdag 12 september 2007 17:11 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Landelijk krantjeEindhoven heeft nooit een eigen folder.
Zie mijn editquote:Op woensdag 12 september 2007 17:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/168/
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:00 schreef depax het volgende:
bah waarom zit er nu geen nl in super paper mario ik wil toch echt eens een grote klachten brief sturen naar nintendo . Boogie heeft wel nederlands en komt overal te gelijk uit. en paper mario doen ze 6 maanden over en is er nog geen nl. Waar slaat dit op.
boogie heeft ook een redelijk aantal teksten ja.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De hoeveelheid tekste in Boogie en Super Paper Mario is ook echt goed te vergelijken![]()
Trouwens, vanmiddag Super Paper Mario aangeschaftGeweldige game
En er zit ook echt enorm veel humor in
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |