Wat is het verschil tussen een Amerikaanse en een Europese Wii?quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:34 schreef depax het volgende:
jij hebt een amerikaanse wii dan?
en ja op zack en wiki kan ik nie wachten buy op launch. voor mij
Amerikaanse wii games kan je niet spelen op een europese wii als je hem niet hebt omgebouwdquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een Amerikaanse en een Europese Wii?
Ok, ik dacht Super Paper Mario ook al in de Wii-online winkel te hebben zien liggen.quote:Op zondag 9 september 2007 10:37 schreef depax het volgende:
[..]
Amerikaanse wii games kan je niet spelen op een europese wii als je hem niet hebt omgebouwd
Super paper mario ligt pas deze week in europa in de winkel, vandaar
ah dat is de oude versie dan niet die nu pas in de winkel komt.quote:Op zondag 9 september 2007 11:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ok, ik dacht Super Paper Mario ook al in de Wii-online winkel te hebben zien liggen.
Absoluut, maar ik was al helemaal verkocht toen ik de gametrailers preview zag van het spel.quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:26 schreef Oksel het volgende:
Zack & Wiki? Gaat dat leuk worden? Waarom?
XBLA am cryquote:Eternity's Child niet naar 360, wel naar Wii
Oorspronkelijk werd de game Eternity's Child gemaakt door Luc Bernhard voor een release op de Xbox Live Arcade. Maar aangezien de game een te groot bestand werd, heeft hij besloten het spel door te ontwikkelen voor de Wii.
...quote:Op maandag 10 september 2007 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gameplay video
[..]
XBLA am cry![]()
![]()
Ziet er tof uit in ieder geval![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 08:24 schreef _Flea_ het volgende:
Van 't weekend Rayman gekregen. Met z'n vijven continu dubbel gelegen.
wanneer komt deel twee eigenlijk uit?quote:
Jep. November. Word gewoon goed gerushed zodat wij lekker verder kunnen spelenquote:Op maandag 10 september 2007 11:29 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
is er eigenlijk al een date voor RRR 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |