quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zelda roeleert
koop alsjeblieft GEEN game voordat je zelda uitgespeelt hebt. de rest doet er echt totaal NIET aan toe.
uhuhuuuhuuuu tering basher. nintendo = godquote:
romantiek is niet alleen neuken ventje. er zit gewoon vette emotie in die game.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:11 schreef Adelante het volgende:
Als je je romantiek uit Zelda moet halen, moet je bij jezelf eens nagaan waarom je single bent misschien
mensen denken dat ze een wii gaan winnenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:45 schreef k_i_m het volgende:
Leuk trouwens, allemaal dezelfde "win een Wii" avatars.
Inderdaad man! En toen simba zijn vader dood ging heb ik ook gehuilt man!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
romantiek is niet alleen neuken ventje. er zit gewoon vette emotie in die game.
ja en toen peewee ging neuken in porky heb ik keihard zitten rukken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Inderdaad man! En toen simba zijn vader dood ging heb ik ook gehuilt man!![]()
![]()
Die hadden ze toch allang moeten hebben als ze hier posten?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
mensen denken dat ze een wii gaan winnen
OW2 schijnt leuk te zijn. Ik zal dat zeker binnenkort vertellen als ik hem gespeeld heb. Maar leuk. Worms wii. Interview: http://wii.ign.com/articles/818/818224p1.htmlquote:Worms : A Space Oddity uses an enhanced version of the Worms: Open Warfare 2 engine, which is regarded by many, including IGN, as one of the best Worms experiences to date
Ik interpeteer het zo:quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:03 schreef GGMM het volgende:
Dus je bent gewoon te gierig om een cadeau voor hem te kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |