Jammer dat ik dat heb moeten missen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:04 schreef purplerose het volgende:
De techneuten stonden ook lekker in de mic te bleren, test test poing poing
Ik vrees van niet...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:11 schreef Timo20 het volgende:
tvp
Meteen maar even de meest belangrijke vraag van vanavond: is er een link waar we vanavond live het complete concert van The Killers kunnen bekijken?
damnquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:17 schreef purplerose het volgende:
Ben benieuwd wat voor gare radio/tv de freaknacht daar gaat opleveren
Hoe de hell maak jij die screens als ze er een snapshot filter op hebben gezet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:17 schreef Sirolf het volgende:
Michiel en MSBen
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/17/thumb/img47.jpg]afbeelding][/url]
What the hell is een snapshotfilter?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hoe de hell maak jij die screens als ze er een snapshot filter op hebben gezet?![]()
Die moet je betalen, anders kun je hem niet gebruienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
What the hell is een snapshotfilter?![]()
Gewoon in WMP met Gadwin PrintScreen, simpel!
Die is gewoon hartstikke gratis hoor... http://www.gadwin.com/printscreen/quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Die moet je betalen, anders kun je hem niet gebruien
Zullen we er maar een podcast van vorige week bij pakken...?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:25 schreef purplerose het volgende:
ik zit klaar met me ekstra weekend vibe
Gaat denk ik de hele uitzending zo door... denk dat ik toch even de stad opzoek. ff naar de bios ofzo.. Transformers heb ik nog niet gezien en voor de rest draait er weinig spannends.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:25 schreef purplerose het volgende:
ik zit klaar met me ekstra weekend vibe
Waarom staat er dan dat je er 17,95 voor moet betalen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is gewoon hartstikke gratis hoor... http://www.gadwin.com/printscreen/
Enige wat je misschien moet doen is in WMP de de prestaties van 'hoog' naar 'gemiddeld' zetten.
Omdat je even naar beneden moet scrollen want de eerste hit is Diagram Studio en die lijkt mij ook niet echt gratis.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Waarom staat er dan dat je er 17,95 voor moet betalen?
Ik denk dat ik om 20.30 maar naar Tien ga kijken, en om 21.40 naar The Phone.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat denk ik de hele uitzending zo door... denk dat ik toch even de stad opzoek. ff naar de bios ofzo.. Transformers heb ik nog niet gezien en voor de rest draait er weinig spannends.
The Phone nog nooit gezien, maar ze hebben laatst opnamen gemaakt hier in Grunn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat ik om 20.30 maar naar Tien ga kijken, en om 21.40 naar The Phone.
Whehe ook het eerste dat ik dacht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:31 schreef borisz het volgende:
Paul Rabbering is zeker al in de studio ?
De aliens hebben aantal minuten van je gejat!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Grappig, ik zit gewoon te luisteren, maar die heb ik gemist..![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
De aliens hebben aantal minuten van je gejat!
Misschien via de podcastquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Zou er een mogelijkheid zijn dat ik die terug kan krijgen...![]()
quote:
Mogen nieuwslezers ook mee?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
* Margriet Wesselinkop de cam
quote:
Ik zag ze net het nieuws lezen met op de achtergrond Lowlands live, dus ik denk van wel....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mogen nieuwslezers ook mee?
[afbeelding]
Michiel is nu dus het verslaggevertje, en Eric neemt nu dus een uur..
Hier ook.quote:
Guinessquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Hmmmm
Dat smaakt lekker, mijn eerste biertje deze week: En het is een Guinness![]()
quote:
Hij smaakt weer goedquote:
niet? vind `m prachtigquote:
Prachtig zelfsquote:
Ik lig dan te pittenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:22 schreef Sirolf het volgende:
Wachten op de Freaknacht dus maar, misschien is het dan wat drukker hier.
Vooruit, ik doe met je mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:47 schreef D.Rose het volgende:
*Palmpje open maakt
Al maak ik er maar whiskey van.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij kunt van een Palmpje whiskey maken?
Das toch geen raar truukje? Jezus deed van water wijn makenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij kunt van een Palmpje whiskey maken?
Mijn zusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Das toch geen raar truukje? Jezus deed van water wijn maken
Dat was pas knapquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als God mijn vader was kon ik dat ook welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |