Niet alledrie tegelijk natuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:07 schreef Marc63 het volgende:
Muziek en bier
Muziek en auto's
Bier en auto's![]()
De testosteronwaarden zijn wel extreem veel gestegen de laatste weken hier zeg...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:12 schreef Toad het volgende:
Muziek
Bier
Auto's mwhoa
Goede foto's
[afbeelding]
Die Elisha Cuthbert met deze- camera maakt natuurlijk hè!
Ik vrees het ergste ! Er komt nu alleen wel een velletje A4 uitrollen met de daarop de volgende, verontrustende, tekst:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:14 schreef Marc63 het volgende:
Nu maar hopen dat die niet verstuurd is in de hoogtij dagen van de fax.
Het schijnt 'in' te zijn om alle opgekropte hormonale kwesties te uitenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De testosteronwaarden zijn wel extreem veel gestegen de laatste weken hier zeg...
Dan is die 'mooie'foto dus ook niet geluktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:19 schreef Marc63 het volgende:
Hey, die foto had ik ook net vandaag gezien. 'T schijnt dat ene Paris H. aan de andere kant van de camera stond toen die foto gemaakt werd.
Is dat de opvolger van de 350D? Ik heb een hele tijd rondgelopen met de gedachte om die cam te kopen.. Ding heeft o.a. een ISO waarde van 1600! Cam die ik nu heb gaat niet verder dan ISO 100.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:21 schreef Toad het volgende:
Canon EOS 400D, gewoon goed spul Sirolf & D.Rose.![]()
http://img161.imagevenue.(...)_bikini_14_978lo.jpg
Goh, ik zat in de auto naar de popquiz te luisteren. Lijkt net of iedereen massaal een black out krijgt wanneer ze de stem van Michiel horen.![]()
Woeeeessjjjjjquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:22 schreef -Hans- het volgende:
Heavyweight Champion of the World![]()
Corton draait weer fijne muziek hoor.
Echt niet: http://www.zshare.net/audio/2482020bf790b0/quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:21 schreef Toad het volgende:
Goh, ik zat in de auto naar de popquiz te luisteren. Lijkt net of iedereen massaal een black out krijgt wanneer ze de stem van Michiel horen.![]()
Euhmm... dacht het wel ja!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat de opvolger van de 350D ? Ik heb een hele tijd rondgelopen met de gedachte om die cam te kopen.. Ding heeft o.a. een ISO waarde van 1600! Cam die ik nu heb gaat niet verder dan ISO 100.
Prijs is dik 700 euro! uuhhm, 't zal wel een prima camera zijn, maar ik vind het echt teveel geld voor die paar foto's die ik af en toe maak. Dit seizoen heb ik weer een seizoenkaart bij Hanzevast Capitals (basketbal) en dan zal ik waarschijnlijk meer foto's maken, maar dan kies ik toch liever voor een camera die iets goedkoper is (rond 400 euro).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:27 schreef Toad het volgende:
Euhmm... dacht het wel ja!Ik kan hem iig. aanraden.
![]()
En hoe vaak gebruik je die hoge iso-waarde?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat de opvolger van de 350D? Ik heb een hele tijd rondgelopen met de gedachte om die cam te kopen.. Ding heeft o.a. een ISO waarde van 1600! Cam die ik nu heb gaat niet verder dan ISO 100.
Dé singles van dit moment zijn voor mij toch wel:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:35 schreef falloutboy het volgende:
LOWLANDS
SOW die nieuwe singel van Beth Hart![]()
Voor buiten foto's is 100 prima hoor, daar hoef je weinig mee te spelen. Maar voor binnen foto's heb je niet al teveel aan alleen ISO 100. Volgens mij schieten veel van die sportfotografen met ISO1600 bij bijv. basketbal. Maar voor alleen de ISO zou ik het inderdaad niet doen, er komt meer bij kijken (maar nu vertel ik je niets nieuwsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hoe vaak gebruik je die hoge iso-waarde?Ik heb met mijn 350D inmiddels > 10.000 pics gemaakt en amper met iso gespeeld... Zou de cam niet alleen daarom kopen
. En vergeet niet dat de camera slechts het begin is. Gisteren het spul es verzekerd. De body is goedkoper dan de twee lenzen en vele accessoires die ik erbij heb gekocht dat merk je niet als je niet alles tegelijk koopt
. Maar wel errrug leuk spul
.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:32 schreef -Hans- het volgende:
Dit seizoen heb ik weer een seizoenkaart bij Hanzevast Capitals (basketbal)
Teenagers werd ik helemaal gek van in Engeland een maand geleden, elk uur of zo daarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dé singles van dit moment zijn voor mij toch wel:
Pigeon Detectives - Take Her Back
My Chemical Romance - Teenagers
Rooney - When Did Your Heart Go Missing
[afbeelding][afbeelding]
Dat soort camera's kunnen tegenwoordig ook geweldig mooie foto's producerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:48 schreef Sirolf het volgende:
Ik hou het dan toch maar even wat simpeler qua cameraatje...
* Sirolf heeft een Fuji Finepix Z2 (ooit eens gewonnen bij het online Gouden Koffer-spel van Miljoenenjacht)
[afbeelding]
Maximaal ISO 1600, 5 mPix.
Ja, zoiets inderdaad! ziet er qua specs ook niet slecht uit en is ook nog eens betaalbaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:48 schreef Sirolf het volgende:
Ik hou het dan toch maar even wat simpeler qua cameraatje...
* Sirolf heeft een Fuji Finepix Z2 (ooit eens gewonnen bij het online Gouden Koffer-spel van Miljoenenjacht)
[afbeelding]
Maximaal ISO 1600, 5 mPix.
Volg je het Nederlands basketball een beetje?quote:
Laat 'm meteen een paar objectieven erbij cadeau gevenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:53 schreef purplerose het volgende:
Ik heb pasgeleden een kodak C613 gekocht maar me vader is zo onder de indruk van mijn foto's dat ie erover nadenkt me een echte goeie te geven, tja dan kan ik alleen maar hopen op die Eos350
De goedkoopste die ik gezien heb en is vast met kitlens is 506 euro, ik vind het wel veel geld, zou me pa zo trots zijn? Of toch iets goedkoper trots!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laat 'm meteen een paar objectieven erbij cadeau geven.
Ik ben 'm nog láng niet zat. Het zou geweldig zijn als 'ie komende week ME-GA-HIT zou zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Teenagers werd ik helemaal gek van in Engeland een maand geleden, elk uur of zo daar.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
De goedkoopste die ik gezien heb en is vast met kitlens is 506 euro, ik vind het wel veel geld, zou me pa zo trots zijn? Of toch iets goedkoper trots!
quote:Vindt het trouwens al een heel compliment dat me pa erover nadenkt, hij is nie zo gauw te spreken over ietsMisschien komt het omdat zn kleine meisje in zijn voetsporen van hobbyfotograaf aan het treden is
Dat ding is hemels.quote:
Wat mn eigen competitie betreft wel, maar landelijk niet echt. Ik weet meestal wel wie er kampioen is enzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:54 schreef -Hans- het volgende:
Volg je het Nederlands basketball een beetje?
Ff jennenquote:
En hoe merk je dat op de foto's dat het dus aan de lens ligt en niet aan je fotomaakskills? Ik neem aan dat je daarmee dan terug kunt gaan of is dat iets wat je voor lief neemt en later andere lenzen aanschaft?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Rond de 500 euro ben je idd met kitlens kwijt. Kwaliteit daarvan verschilt wat, maar als je een goed exemplaar hebt, kun je daar prachtige foto's mee maken. En compositie (minstens net zo belangrijk) is niet zo zeer van een objectief afhankelijk
.
[..].
Fotograferen is gewoon gaaf. Zeker als je ook nog erg leuke/speciale foto's weet te maken.
Welke positie sta je?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:06 schreef Marc63 het volgende:
Wat mn eigen competitie betreft wel, maar landelijk niet echt. Ik weet meestal wel wie er kampioen is enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |