Je moet er inderdaad wel even voor zitten, maar als je het eenmaal doorhebt (en het is best te doen) dan gaat er een wereld voor je open!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:40 schreef D.Rose het volgende:
Ah, die
Ooit geinstalleerd, maar kwam er niet (helemaal) uit
ergens voor gaan zitten is niet bepaald mijn dingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je moet er inderdaad wel even voor zitten, maar als je het eenmaal doorhebt (en het is best te doen) dan gaat er een wereld voor je open!
Dat kan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
ergens voor gaan zitten is niet bepaald mijn ding
Top-uitvoering iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat die blunt dat durft zeg. Wat een verkrachting van een fantastisch nummer. Vooral die live uitvoering tijdens live earth. Crowded House Fall at your feet
![]()
Voor straf helemaal draaien![]()
Kan je niet stilzitten als je naar DRIEEEEEEE luisterd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://www.binaries4all.nl/quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je moet er inderdaad wel even voor zitten, maar als je het eenmaal doorhebt (en het is best te doen) dan gaat er een wereld voor je open!
Jij luistert beelden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook vanwege de prachtige beelden.
Kippe(n)vel als het publiek meezingtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Top-uitvoering idd![]()
. Draai 'm hier iedere dag een keer
. Ook vanwege de prachtige beelden
.
Stilzitten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kan je niet stilzitten als je naar DRIEEEEEEE luisterd?
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kippe(n)vel als het publiek meezingt![]()
Absoluut!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:45 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.binaries4all.nl/
Daar hebben we het toch over nu. Dat is eigenlijk heel makkelijk. Vooral met Grabbit. Ingebakken par en rar functie. FTD erbij/ Eweka ofzoiets en klaar... Toch...?![]()
luisterdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kan je niet stilzitten als je naar DRIEEEEEEE luisterd?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toen het er stond dacht ik 'wat doe ik nou' ?
vandaar de edit
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Wilde 't toch nog ff benadrukken.
3quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, ik ga nu even een korte break houden want zometeen MoveYourAss met Rudy ! Vraag mij wel af of Kevin al terug is van vakantie. Kan best zijn dat hij volgende week pas aanwezig is.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Plaat 3 is er eentje voor o.a. Roel_Jewel. Joss Stone !
Hij gaat steeds meer vervelen, is iets te vaak te horen de laatste tijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Plaat 2 van het eerste uur MoveYourAss is er eentje waar veel mensen wel blij van worden. The Killers - Read My Mind, maar ditmaal eindelijk eens de originele versie en die mag er ook wezen!
Kom op, doe es niet zo flauw!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Moet ik er een andere smiley van maken?
Daar staat bij mij net een rij huizen voor, maar wat ik er tussendoor zie ziet er inderdaad best mooi uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Als je nu naar buiten kijkt, naar waar de zon zakt, dan zie je best een mooi (die) LUCHT...![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen en veel plezier met Rudy & Kevin!
Komt omdat je de PSB-remix alleen maar hoort, maar het origineel hoor je minder vaak en is ook erg fijn!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij gaat steeds meer vervelen, is iets te vaak te horen de laatste tijd
Thanks! tot morgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen en veel plezier met Rudy & Kevin!
Zal ik straks eens even gaan checken, ben benieuwd!quote:
Was wel vet zeker? Michiel en Ekdom toevallig nog gespot met hun vlaggetje? Als het om de PSB gaat staan ze meestal wel vooraan met hun vlaggetje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nee, dit is het origineel. heb wel de pet shop boys afgelopen zaterdag nog op zien treden (op de lokerse feesten in BE)
nee, die hebben verstek laten gaan. heb net michiel lekker jaloers kunnen makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was wel vet zeker? Michiel en Ekdom toevallig nog gespot met hun vlaggetje? Als het om de PSB gaat staan ze meestal wel vooraan met hun vlaggetje.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nee, die hebben verstek laten gaan. heb net michiel lekker jaloers kunnen maken![]()
Alweer gemistquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:19 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! net wat reclame voor het Fok!forum. Tof man![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Allemaal volk die het plaatje van Joss Stone willen zien.
Alsof mensen die dit foum niet kennen dit topic (zo snel) kunnen vindenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]het aantal views op dit topic is ook schrikbarend gestegen na het noemen van het Fok!-forum door Rudy. Allemaal volk die het plaatje van Joss Stone willen zien.
Die komen vast allemaal van de spreekwoordelijk koude kermis thuisquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]het aantal views op dit topic is ook schrikbarend gestegen na het noemen van het Fok!-forum door Rudy. Allemaal volk die het plaatje van Joss Stone willen zien.
Jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dan zit je weer op een bepaald rond getal?
Volgens Wikipedia betekent 3K:quote:
Je bedoelt toch niet die middelste hoop ik.quote:3K may refer to:
* Jetstar Asia Airways
* Ku Klux Klan
* Means 3D(dangerous, dirty and difficult) in Japan
Voor alle fansquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:26 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia betekent 3K:
[..]
Je bedoelt toch niet die middelste hoop ik.
Het is toch geen Carnavalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zou er zomaar een punt hoofd van krijgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:31 schreef Sirolf het volgende:
Ik krijg het er ook wel warm van hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor alle fans:
[pics]
Als warm welkom voor de nieuwelingen.
Ik zou me gelijk omdraaien als ik nu binnenkwamquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
OMG!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor alle fans:
Elk uur met Do it Again vind je volgens mij het lekkerst.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Scissor Sisters - She's My Manuur 2 vind ik trouwens het lekkerste uur.
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zou me gelijk omdraaien als ik nu binnenkwam
Puur toeval! sterker nog, do it again heb ik eigenlijk al een beetje tevaak gehoord.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Elk uur met Do it Again vind je volgens mij het lekkerst.
Proost!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
.
Ik neem nog een wijntje [afbeelding].
O, die is leuk. Kypski's cuts zijn zeer freshquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]Hierna trouwens C-Mon & Kypski - Shitty Bum![]()
Neuhquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ik zou zoiets hebben van "Hmm, lekker hoor!"
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Neuh
Zou meer de indruk krijgen dat ik in een pubertopic binnengekomen was
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Val er in niet in hè! [afbeelding]
Ik hoor zelden wat een DJ zegtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook. Vraag me af waar ik dan met mijn gedachte was, radio staat hier gewoon aan![]()
Lekker hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:36 schreef cosmick het volgende:
[..]. Neh, morgen weer vroeg op.
Vrijdag wel vrij, dus donderdagavond ga ik maar weer 's stappen.
Op dezelfde plaats als Veenstra gisteren hetzelfde deedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Staat Rudy nou op blote voeten radio te maken?
Ja man!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, die is leuk. Kypski's cuts zijn zeer fresh.
Wat is een Scarlattiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog 2,5 GB van de 13,5 GB Scarlatti te gaan.
De 3FM-voetschimmelinfectie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op dezelfde plaats als Veenstra gisteren hetzelfde deed. Lekker hoor!
Neuh. Klassieke muziek!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat is een Scarlatti
Heeft het met vrouwenplaatjes te maken?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Staat Rudy nou op blote voeten radio te maken?
quote:
"Vervoer van DJ's tijdelijk aan banden gelegd."quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
"There is a "strong probability" the foot-and-mouth outbreak began at 3FM music station, inspectors have said. "
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:.
"There is a "strong probability" the foot-and-mouth outbreak began at 3FM studio, inspectors have said. "
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
"Vervoer van DJ's tijdelijk aan banden gelegd."
Niets met Scarlatti johanssonni maken dus?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog 2,5 GB van de 13,5 GB Scarlatti te gaan.
En dan als quarantaine allemaal het glazen huis inquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]Briljant dit
![]()
Mika - Relax, Take It Easy
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
"Vervoer van DJ's tijdelijk aan banden gelegd."
Zal ik je 'm even mailen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb met mn stomme kop shitty bum thuis laten liggen en die zit hier niet in de computer, dus het zal toch bumpy road worden vrees ik...
We hebbn het gehoord. Maar er is niks met Bumpy Road hoor, heerlijke meezingerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb met mn stomme kop shitty bum thuis laten liggen en die zit hier niet in de computer, dus het zal toch bumpy road worden vrees ik...
Uh, nee ..... Da'squote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niets met Scarlatti johanssonni maken dus?
[afbeelding]
Die indruk kregen we alquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Was je net in aanzien gestegen....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uh, nee ..... Da's [afbeelding] op een andere manier.
Was mij nog niet eens opgevallen, maar Bumpy Road is ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Rudy - Veenstra en Ekdom? niet verkeerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En dan als quarantaine allemaal het glazen huis in
Met klassiek is niets mis nee, da's de Dance van vroegâhquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:49 schreef cosmick het volgende:
[..]. Niets mis met klassiek hoor; op zijn tijd.
Ik zou ervoor tekenen. Maar dat zou ik voor elke combinatie doen waar Ekdom en Veenstra in voorkomen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rudy - Veenstra en Ekdom? niet verkeerd.![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Met klassiek is niets mis nee, da's de Dance van vroegâh
Absoluut!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:52 schreef Marc63 het volgende:
Ik zou ervoor tekenen. Maar dat zou ik voor elke combinatie doen waar Ekdom en Veenstra in voorkomen.
Ik weet niet wat het is met Franse electropop, maar het klinkt wel lekker. Justice, Daft Punk, Air...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:58 schreef -Hans- het volgende:
Justice - Phantom klinkt een beetje als Daft Punk, wel een fijne plaat.
Dat zegt 'men'quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:59 schreef Marc63 het volgende:
Klopt het trouwens dat Giel niet meer in het glazen huis gaat omdat hij er al 3 keer in heeft gezeten?
offe dezequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik had het al opgemerkt jah. Very nice.
Volgens mijn informatie heeft Gerard dat gezegd in een interview met RTV Utrecht. Dus dat zou best eens zo kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:59 schreef Marc63 het volgende:
Klopt het trouwens dat Giel niet meer in het glazen huis gaat omdat hij er al 3 keer in heeft gezeten?
Dat zou betekenen dat er maar één kans komt op Ekdom en Veenstra samen in het glazen huisquote:
Dit is wel een beetje de commeciële tak... Freak Electrique of Bangkok Impact bijv. vind ik persoonlijk veel boeiender en avontuurlijker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is met Franse electropop, maar het klinkt wel lekker. Justice, Daft Punk, Air...
Jup, helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:00 schreef Marc63 het volgende:
Ik weet niet wat het is met Franse electropop, maar het klinkt wel lekker. Justice, Daft Punk, Air...
Muziek maakt veel goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
volle bak hier in de studio, dus dit uur zal ik niet zoveel kunnen posten...
quote:Timbaland - The Way I Are
Muse - Butterflies And Hurricanes
Roisin Murphy - Overpowered
Chemical Brothers - Do It Again
Modest Mouse - Dashboard![]()
LCD Soundsystem - Tribulations
Amy Winehouse - You Know I'm No Good
Bjork - Innocence (Simian Mobile Disco remix
Bij mij duurt het bij hele goeie platen vaak ff voordat het kwartje valt, maar als ie eenmaal valt dan valt ie goed. Dat kwartje laten vallen kost alleen zoveel tijd en mn stapel nieuwe cd's groeit veel te hard. Ik houd het voorlopig dus maar bij de wat bekendere acts.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje de commeciële tak... Freak Electrique of Bangkok Impact bijv. vind ik persoonlijk veel boeiender en avontuurlijker.
Amy Whinehousequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Muziek maakt veel goed.suc6..
Rest playlist van dit uur:
[..]
Met de laatste 2 platen heb ik niet veel. Bjork vind ik gewoon vreselijke muziek..
Daar ben ik ook flink op afgeknapt vanwege haar irritante diva gedrag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Amy Whinehouse.
Roisin Murphy![]()
.
Do it againquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:30 schreef IedeK. het volgende:
Ola, net even een boek uitgelezen á 400 bladzijden.
Nu nog eventjes naar Rudy luisteren.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:38 schreef -Hans- het volgende:
w00t !!!!!!!!1 Modest Mouse - Dashboard daar is 'ie weer. Woehoe!!!![]()
Ah! nog een liefhebber.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Effe spieken hier:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah! nog een liefhebber.Zou leuk zijn als Modest Mouse - Dashboard nieuw leven wordt ingeblazen.
Mooi ding IedeK, hoeveel ISO waardes heeft 'ie wel niet?
Oeh, dat ziet er niet verkeerd uit. ISO 3200, omgquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:56 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Effe spieken hier:
• ISO 80, 100, 200, 400, 800, 1250
• High sensitivity mode: ISO 3200
• Intelligent ISO mode
Aah mooi, dan kan ik zometeen dus op tijd gaan slapen.. Annemieke was gisteren geloof ik al on-air.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zometeen niet annemieke...maar barbara!
Wow wat een mooiert!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:47 schreef IedeK. het volgende:
Heb trouwens ook een nieuw fototoestel besteld, de Panasonic DMC-FZ8:
[afbeelding]
Denk inderdaad dat een boel lezers/schrijvers richting bed zijn gegaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmm... iedereen is gaan slapen, i presume?
Ik ben er nog welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmm... iedereen is gaan slapen, i presume?
ja dat krijg je als je op vakantie gaat, meteen chaos in de tentquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ps: weblog Rudy al gelezen? was een maffe boel vorige week.
haha! duidelijk idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja dat krijg je als je op vakantie gaat, meteen chaos in de tent![]()
ja van Leela James, stond vorig jaar op north sea jazz. singletje is wel volledig geflopt hier, vond hem wel leuk om nog een keer te draaien..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, vage versie van Don't speak.. ff wennen hoor.
Had deze versie serieus nog niet eerder gehoord, maar als je het origineel kent (wie kent die niet?) dan is het wel flink wennen. Doe mij toch maar de No Doubt uitvoering.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja van Leela James, stond vorig jaar op north sea jazz. singletje is wel volledig geflopt hier, vond hem wel leuk om nog een keer te draaien..
Heb ik ook bij m'n PC. Bij m'n laptop weer niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:12 schreef Sirolf het volgende:
Merkwaardig... ik kan vanaf thuis de weblog van Bart, Annemieke en nog een aantal niet meer bereiken (die adressen eindigen op .nl.angrylog.nl). Mijn DNS-server zegt dan dat ze niet bestaan...![]()
Maargoed, verder alles goed hoor.
Volgens mij is het bij mij dan weer precies andersom (op pc werkt het prima, maar op laptop niet). Vreemd... Ze zullen wel een foutje hebben gemaakt bij AngryBytes.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:20 schreef Toad het volgende:
[..]
Heb ik ook bij m'n PC. Bij m'n laptop weer niet.
Ik sta al vooraan met m'n vlaggetje parapluutje!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:39 schreef Toad het volgende:
Dit is toch het favoriete nummer van D. Roosje?
Als niemand me voor is zal ik het later vandaag even gaan proberen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:43 schreef DaMook het volgende:
Hoi![]()
Wie capped mij even bij annemic van gisteren en zet hem in de OP.
Wat een ik zal kijken wat ik voor je kan doen mentaliteit!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als niemand me voor is zal ik het later vandaag even gaan proberen.
Ik ga nu naar bed namelijk. Truste!
Ik stuur wel een fax als het klaar is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:48 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat een ik zal kijken wat ik voor je kan doen mentaliteit!![]()
Truste!
Is goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als niemand me voor is zal ik het later vandaag even gaan proberen.
Ik ga nu naar bed namelijk. Truste!
Ik probeer idd tegenwoordig ook eens per week of 2 of 3 weken een nieuwe standaard PI te hebben jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:45 schreef Toad het volgende:
De nieuwe Saybia is ook goed! Ik hoorde vandaag hem voor het eerst bij de S&S show helemaal!
Is DaMook de nieuwe PR? Ik zie steeds bij je berichtje een "[afbeelding]".
Ach ja, ik zal kijken wat ik voor je kan doen is best okquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:48 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat een ik zal kijken wat ik voor je kan doen mentaliteit!![]()
Truste!
Valt best tegenquote:
De nieuwe single van Dennis. Ik vond de vorige beduidend beter...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:39 schreef Glacier het volgende:
Wat is dit voor afgrijselijk iets over kauwgum?
Ja, simpel saai en onnozel deuntje vind ik het.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:39 schreef Glacier het volgende:
Wat is dit voor afgrijselijk iets over kauwgum?
Ik vind Bubblegum juist veel leuker als Today waar ik op de een of andere manier maar niet enthousiast over kon wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, simpel saai en onnozel deuntje vind ik het.
De vorige plaatjes vond ik veelbelovend, maar helaas. De platenmaatschappij gaat toch voor de bubblegum-pop waar al genoeg van is.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verf de zooi zwart!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:58 schreef cosmick het volgende:
[..].
Maar Dunst rockt ook wel aardig hè! Sarah Michelle Gerrar, Nina Persson, Winona Ryder, Christina Applegate, Alyssa Milano, Shawnee Smith, Marisol Nicols, Tea Leoni, Abbie Cornish en Alicia Silverstone.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Daar staan diverse toppertjes tussen
.
Ja..jammer zegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwe single van Dennis. Ik vond de vorige beduidend beter...
Duidelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:20 schreef cosmick het volgende:
[..].
Met Janne Schra van Room Eleven is ook weinig mis:
Wat voor fan ben jijquote:
Er is geen muziekpolitie. Wel een muziekredactie die samen met de DJ's de muziek bepaalt die wordt gedraaid. Er wordt hierbij ook gekeken naar de mening van de luisteraars bij bijvoorbeeld de requests.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:00 schreef lunko1979 het volgende:
Wat ik me afvroeg, wie bepaalt er welke bands er gedraaid wordt?
De muziekpolitie? Ik heb op Rock Werchter Enter Shikari aan het werk gezien en was meteen flabbergasted, en vind dat 3fm-muziek bij uitstek, waarom wordt deze band zo weinig gedraaid?
Misschien dat de 3fm-jocks of iemand anders hier een antwoord op heeft?
Alvast bedankt,
Prachtig gesprek had die soldaat met Giel, over.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, Annemieke in de studio is wèl lekker wakker worden.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:55 schreef Sirolf het volgende:
"Gerard en Giel bellen de wegenwacht. Alleen Annemieke doet dat niet... die belt het leger."
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:55 schreef Sirolf het volgende:
"Gerard en Giel bellen de wegenwacht. Alleen Annemieke doet dat niet... die belt het leger."
Goeiedagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ken je deze, Roel?
[afbeelding].
.
Dat doet 'ie een paar maanden hoor, érg flauw!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:21 schreef Feivel1 het volgende:
Ik baal er weer van dat Stenders de cam wéér er af drukt.
Of zal z'n contract met TIEN voor "Stenders late vermaak" nóg niet verlopen zijn?
Qua computers en telefoons is 'ie wel technisch, maar als het op auto's aankomt blijkbaar niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:40 schreef Toad het volgende:
Michiel is niet zo techneut hebben wij al een keertje van Mariesj vernomen.
Ja, maar volgens mij moet je Michiel ook niet vragen om een middagje bij je thuis te komen klussen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Qua computers en telefoons is 'ie wel technisch, maar als het op auto's aankomt blijkbaar niet.
Welke single wordt door de platenmaatschappij gekozen...?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:40 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ze zijn nu aan het vergaderen over de nieuwe ME-GA-HIT van volgende week. Wat zou het worden...?
Al lijkt het er soms op, ik vertrouw er wel op dat ze de Megahit zelf kiezen hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Welke single wordt door de platenmaatschappij gekozen...?
Of zou het stiekem Florent (zendercoördinator 3FM) zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:47 schreef Toad het volgende:
Wisten jullie dat JeroenV in het echt helemaal geen Jeroen heet! Mysterieuze jongen he, of zou het gewoon een chick zijn?!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:47 schreef Toad het volgende:
Wisten jullie dat JeroenV in het echt helemaal geen Jeroen heet! Mysterieuze jongen he, of zou het gewoon een chick zijn?!
Coen en Sander hebben volgens mij sowieso een afwijkende muzieksmaak dan de meeste Fokkers in dit topic. Dus het complot met de platenmaatschappij geloof ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al lijkt het er soms op, ik vertrouw er wel op dat ze de Megahit zelf kiezen hoor.
Deze week zou ik eigenlijk niet weten wat de Megahit zou kunnen worden... Afwachten dus maar. [afbeelding]
Das al snel! Een andere theorie: De Heer moest naar de WC en Paul moest naar de studio om zijn uitzending te doen? Anders kan Stenders niet mee stemmen over de megahit!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:52 schreef Sirolf het volgende:
Paul Rabbering en Sander de Heer komen naar buiten (evenals de rest, zoals Ekdom en Veenstra), dus de vergadering is afgelopen.
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/08/thumb/img19.jpg]afbeelding][/url]
Een halve minuut later zag ik Ekdom & Veenstra ook (uiteraard samen) naar buiten lopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:54 schreef Toad het volgende:
[..]
Das al snel! Een andere theorie: De Heer moest naar de WC en Paul moest naar de studio om zijn uitzending te doen? Anders kan Stenders niet mee stemmen over de megahit!
Ze konden het niet eens worden en hebben om een time out gevraagd!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een halve minuut later zag ik Ekdom & Veenstra ook (uiteraard samen) naar buiten lopen.
Uitermate sympathiek dat ie dat deedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:58 schreef Againzender het volgende:
Benny Nijman in the studio!
Volgens mij is die vergadering altijd op hetzelfde tijdstip. Rob zal wel van tevoren zijn voorkeur doorgeven en evt. tijdens een plaat of het nieuws naar de vergadering toe lopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Ze konden het niet eens worden en hebben om een time out gevraagd!
Maar zou Stenders nooit bij die vergadering aanwezig zijn? Of zouden ze hem soms op het tijdstip van Rob houden en soms op het tijdstip van Paul? Want er wordt toch over meer gesproken dan alleen de MH...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |