Muziek maakt veel goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
volle bak hier in de studio, dus dit uur zal ik niet zoveel kunnen posten...
quote:Timbaland - The Way I Are
Muse - Butterflies And Hurricanes
Roisin Murphy - Overpowered
Chemical Brothers - Do It Again
Modest Mouse - Dashboard![]()
LCD Soundsystem - Tribulations
Amy Winehouse - You Know I'm No Good
Bjork - Innocence (Simian Mobile Disco remix
Bij mij duurt het bij hele goeie platen vaak ff voordat het kwartje valt, maar als ie eenmaal valt dan valt ie goed. Dat kwartje laten vallen kost alleen zoveel tijd en mn stapel nieuwe cd's groeit veel te hard. Ik houd het voorlopig dus maar bij de wat bekendere acts.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje de commeciėle tak... Freak Electrique of Bangkok Impact bijv. vind ik persoonlijk veel boeiender en avontuurlijker.
Amy Whinehousequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Muziek maakt veel goed.suc6..
Rest playlist van dit uur:
[..]
Met de laatste 2 platen heb ik niet veel. Bjork vind ik gewoon vreselijke muziek..
Daar ben ik ook flink op afgeknapt vanwege haar irritante diva gedrag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Amy Whinehouse.
Roisin Murphy![]()
.
Do it againquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:30 schreef IedeK. het volgende:
Ola, net even een boek uitgelezen į 400 bladzijden.
Nu nog eventjes naar Rudy luisteren.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:38 schreef -Hans- het volgende:
w00t !!!!!!!!1 Modest Mouse - Dashboard daar is 'ie weer. Woehoe!!!![]()
Ah! nog een liefhebber.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Effe spieken hier:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah! nog een liefhebber.Zou leuk zijn als Modest Mouse - Dashboard nieuw leven wordt ingeblazen.
Mooi ding IedeK, hoeveel ISO waardes heeft 'ie wel niet?
Oeh, dat ziet er niet verkeerd uit. ISO 3200, omgquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:56 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Effe spieken hier:
• ISO 80, 100, 200, 400, 800, 1250
• High sensitivity mode: ISO 3200
• Intelligent ISO mode
Aah mooi, dan kan ik zometeen dus op tijd gaan slapen.. Annemieke was gisteren geloof ik al on-air.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zometeen niet annemieke...maar barbara!
Wow wat een mooiert!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:47 schreef IedeK. het volgende:
Heb trouwens ook een nieuw fototoestel besteld, de Panasonic DMC-FZ8:
[afbeelding]
Denk inderdaad dat een boel lezers/schrijvers richting bed zijn gegaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmm... iedereen is gaan slapen, i presume?
Ik ben er nog welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmm... iedereen is gaan slapen, i presume?
ja dat krijg je als je op vakantie gaat, meteen chaos in de tentquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ps: weblog Rudy al gelezen? was een maffe boel vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |