We hebbn het gehoord. Maar er is niks met Bumpy Road hoor, heerlijke meezingerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb met mn stomme kop shitty bum thuis laten liggen en die zit hier niet in de computer, dus het zal toch bumpy road worden vrees ik...
Uh, nee ..... Da'squote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niets met Scarlatti johanssonni maken dus?
[afbeelding]
Die indruk kregen we alquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb met mn stomme kop shitty bum thuis laten liggen en die zit hier niet in de computer, dus het zal toch bumpy road worden vrees ik...
Was je net in aanzien gestegen....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uh, nee ..... Da's [afbeelding] op een andere manier.
Was mij nog niet eens opgevallen, maar Bumpy Road is ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Rudy - Veenstra en Ekdom? niet verkeerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En dan als quarantaine allemaal het glazen huis in
Met klassiek is niets mis nee, da's de Dance van vroegâhquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:49 schreef cosmick het volgende:
[..]. Niets mis met klassiek hoor; op zijn tijd.
Ik zou ervoor tekenen. Maar dat zou ik voor elke combinatie doen waar Ekdom en Veenstra in voorkomen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rudy - Veenstra en Ekdom? niet verkeerd.![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Met klassiek is niets mis nee, da's de Dance van vroegâh
Absoluut!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:52 schreef Marc63 het volgende:
Ik zou ervoor tekenen. Maar dat zou ik voor elke combinatie doen waar Ekdom en Veenstra in voorkomen.
Ik weet niet wat het is met Franse electropop, maar het klinkt wel lekker. Justice, Daft Punk, Air...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:58 schreef -Hans- het volgende:
Justice - Phantom klinkt een beetje als Daft Punk, wel een fijne plaat.
Dat zegt 'men'quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:59 schreef Marc63 het volgende:
Klopt het trouwens dat Giel niet meer in het glazen huis gaat omdat hij er al 3 keer in heeft gezeten?
offe dezequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik had het al opgemerkt jah. Very nice.
Volgens mijn informatie heeft Gerard dat gezegd in een interview met RTV Utrecht. Dus dat zou best eens zo kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:59 schreef Marc63 het volgende:
Klopt het trouwens dat Giel niet meer in het glazen huis gaat omdat hij er al 3 keer in heeft gezeten?
Dat zou betekenen dat er maar één kans komt op Ekdom en Veenstra samen in het glazen huisquote:
Dit is wel een beetje de commeciële tak... Freak Electrique of Bangkok Impact bijv. vind ik persoonlijk veel boeiender en avontuurlijker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is met Franse electropop, maar het klinkt wel lekker. Justice, Daft Punk, Air...
Jup, helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:00 schreef Marc63 het volgende:
Ik weet niet wat het is met Franse electropop, maar het klinkt wel lekker. Justice, Daft Punk, Air...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |