Ik ben 'm nu toch wel zat hoor, heb 'm te vaak gehoord en zo bijzonder is 'ie niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet echt een super nieuwe plaat, maar het liedje vind ik wel aardig.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:37 schreef Sirolf het volgende:
Wolfrolf, je hebt de OP van de verkeerde plek gehaald!
http://fok.3fmfan.nl/op
Die jij hebt is verouderd.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:38 schreef Sirolf het volgende:
Roosmarijn komt boos binnenstormen, en Michiel begrijpt er HE-LE-MAAL NIKS van.
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/03/thumb/img15.jpg]afbeelding][/url]
Om 12 uur mocht ik lekker al stoppen... Maandag om 7 uur weer beginnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan!
Harry de beuker.
omg die Hans![]()
Lekker lang weekend dus en ook nog eens prima weer!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:58 schreef MutZ het volgende:
Om 12 uur mocht ik lekker al stoppen... Maandag om 7 uur weer beginnen
quote:3FM NOS Headlines eindredacteur Gerard de Kloet neemt vanmiddag na het nieuws van 17.00 uur uitgebreid de tijd om met je te videochatten!
Jij toch?! heb je de fax niet ontvangen ??quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:14 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] Krezip - Play This Game With Me [afbeelding] [afbeelding]
Wie doet vanavond eigenlijk de Ekstra Weekend-productie? Domien is op vakantie namelijk.
Ik heb alleen maar een fax ontvangen met deze tekst:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij toch?! heb je de fax niet ontvangen ??
Enjoy the silence
LOL ! ik had het plaatje al een beetje verwacht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een fax ontvangen met deze tekst:
[afbeelding].
Maricha is nog steeds op vakantie toch? Dan zal het wel Bart of nog iemand anders (zoals die producer van gisteravond, geen idee wie dat was) worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL ! ik had het plaatje al een beetje verwacht.
Maaruh, geen idee eigenlijk wie Domien vervangt. Bart Arens of zouden ze het deze keer zonder producer doen..?
Klopt, Maricha is nog op vakantie. We zien het wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:23 schreef Sirolf het volgende:
Maricha is nog steeds op vakantie toch? Dan zal het wel Bart of nog iemand anders (zoals die producer van gisteravond, geen idee wie dat was) worden.
Ik ben net ff snel door dat album gelopen, en dat klonk lang niet verkeerd!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:00 schreef Sirolf het volgende:
Megahit: Fiction Plane - Two Sisters
Zou toch wat wezen wanneer je de uitzending afsluit met:quote:
Je gaat nog al uit de dak van zo'n oud nummer die je een paar keer per dag hoortquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:43 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA de beste plaat van het moment ! Ghosts - The World is Outside
Werkelijk briljant, een genot om te horen.!
Tijdje niet meer gehoord, maar dan hoor je 'm en dan is het toch wel evenhoor!
Heb de plaat serieus al dagen niet meer op 3FM gehoord, maar dat komt vooral omdat ik vrijwel alleen 's avonds naar 3FM luister. Blijf 'm trouwens wel erg cool vinden, maar dat was ook wel duidelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:52 schreef cosmick het volgende:
Je gaat nog al uit de dak van zo'n oud nummer die je een paar keer per dag hoort.
Jammer dat je "no deeper meaning" nooit hoort (met die Tears For Fears-sample). Wat mij betreft echt de leukste Culture Beatplaatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- heeft zojuist gestemd op Culture Beat - Mr. Vain als de uit je dip tip plaat.( http://rabradio.kro.nl/ )
quote:radio 3
quote:Chiel Beelen
Is Giel ECHT zoooo enthousiast over die plaat?quote:Chiel Beelen noemde de eigen plaat van Jeroen zelfs 'fucking' goed.
Zegt mij zo echt helemaal niets, maar misschien wel als ik het liedje hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:54 schreef cosmick het volgende:
Jammer dat je "no deeper meaning" nooit hoort (met die Tears For Fears-sample). Wat mij betreft echt de leukste Culture Beatplaat.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)oen_op_1!.html?p=1,1
Er is weer es een stagiair bij de Telegraaf aan 't prutsen geweest
Is Giel ECHT zoooo enthousiast over die plaat?
't staat zelfs al uren op 3FM.nl, de nieuwe Megahit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:32 schreef wolfrolf het volgende:
Maar dat had Ekdom toch al gedaan vanmorgen die aankondiging?
Volgende week OK? Deal?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjalalalie Sjalalala
Wanneer word ik megahit?
Tuurlijk. Dan nog even een dealtje sluiten met Coen en Sander en ik wandel op 1 binnenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:31 schreef -Hans- het volgende:
Jeroen van der Boom de nieuwe nummer 1 van Nederland, omg..
Heerlijke muziek op Arrowquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:49 schreef cosmick het volgende:
O god wat vreselijk kut dit.
Ik denk t nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het refrein van mijn songtekst:
"vieze vuile kutmongolen zijn okay!"
Zo, kom ik nu ook op nummer 1
Je ziet en hoort nu de voorbereidingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:15 schreef -Hans- het volgende:
Chatten met Gerard de Kloet van 3FM NOS Headlines
[..]
Nou dat dus.![]()
Krezip
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Je ziet en hoort nu de voorbereiding.
Edit: he jammer, ze hebben het door.
Het is altijd wel geinig hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Heb het scherm inmiddels ook open staan. Ben wel benieuwd!
Geinig ja! wist niet van het bestaan af, maar vind het wel een leuk initiatief. NOS jongerenactiviteiten is vandaag het thema.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Het is altijd wel geinig hoor.De ene keer doen ze het over het beleid van de NOS en de andere keer over een inhoudelijk onderwerp (bijv. Uruzgan).
Je vraag !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Het is altijd wel geinig hoor.De ene keer doen ze het over het beleid van de NOS en de andere keer over een inhoudelijk onderwerp (bijv. Uruzgan).
En FOK wordt nog een keer genoemd!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je vraag !meteen een primeur n.a.v. je vraag.
![]()
En weer je vraagquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:16 schreef Toad het volgende:
[..]
En FOK wordt nog een keer genoemd!Als site waar veel jongeren komen.
O ja, de BNN kloon van The Daily Show. Dat is lastig programma om te maken lijkt me.
Was zeker interessant.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:43 schreef purplerose het volgende:
Strooit rond met rozeblaadjes
[afbeelding]
Ik ben al een echte journalist. Ik stel precies de goede vragen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was zeker interessant.![]()
Onthulling van de primeur n.a.v. een vraag van Toad staat inmiddels
ook online op RadioFreak.nl (directe link)
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:53 schreef purplerose het volgende:
Ik vind jullie echt zo liev he!![]()
![]()
stonedheid
Misschien wel verborgen journalistiek talentquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:00 schreef Toad het volgende:
Ik ben al een echte journalist. Ik stel precies de goede vragen.![]()
Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:15 schreef purplerose het volgende:
ook op vakantie?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg luistert er wel iemand?Of zit iedereen in de zon buiten
Omdat ie t al is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:22 schreef D.Rose het volgende:
Waarom kondigen ze 'm nu al aan als Megahit
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:22 schreef D.Rose het volgende:
Waarom kondigen ze 'm nu al aan als Megahit
EEEEEJJJ R_Jquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, klaar met rennen en douchen. En nu eindelijk luisteren.
Ja, dat weet ik. Maar dat is de Megahit van de komende week, en zojuist kondigde ze de plaat al aan met de Megahit-jingle, wat ie dus nog niet isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:34 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]
D.Rose: Bij Coen & Sander wordt op vrijdag middag altijd de nieuwe MegaHit bekend gemaakt. Dat weet je toch wel
Nee, want per direcht is hij dan megahit. Dat is elke week zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar dat is de Megahit van de komende week, en zojuist kondigde ze de plaat al aan met de Megahit-jingle, wat ie dus nog niet is
Na het bekendmaken draaien ze 'm meteen met de MH-jingle.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar dat is de Megahit van de komende week, en zojuist kondigde ze de plaat al aan met de Megahit-jingle, wat ie dus nog niet is
Dat zal Bear dinges zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie zijn die lullo's in de wachtruimte?
Is dat nieuwquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nee, want per direcht is hij dan megahit. Dat is elke week zo.
Nee. Niet bepaald. Nadat ie bij C&S is aangekondigd word die plaat direct daarna altijd met die megahit jingle ingeluidquote:
maar da's dus nieuw.....toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee. Niet bepaald. Nadat ie bij C&S is aangekondigd word die plaat direct daarna altijd met die megahit jingle ingeluid
Godverdegodver.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
[..]
* Toad gaat even flink vloeken in de kerk.
Ik vind Joss eigenlijk niet zo...
Nee, maar dat zijn de enige mensen die bellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mogen er op zo'n avond alleen maar kansloze boeren uit het oosten in de uitzending ofzo ....
Schijnbaar...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mogen er op zo'n avond alleen maar kansloze boeren uit het oosten in de uitzending ofzo ....
Ow, de screening werkte ff nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:51 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Schijnbaar...
ah een Rotterdammer zo te horen
sorry ik zal me benen ff bij elkaar houdenquote:
Ah, de lullo's willen ook ff in beeld...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Muts op de webcam gespot. Simpele doos.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
sorry ik zal me benen ff bij elkaar houden![]()
Beetje dode mensen aan de lijn enzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:09 schreef D.Rose het volgende:
Zou het nog wat gaan worden vanavond?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Beetje dode mensen aan de lijn enzo.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:55 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds geen EW-flessenopener gezien
Ik moet toch zo wegquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb 't idee dat dit geen topuitzending meer gaat worden. Zeker als die homo's daar zie staan
![]()
![]()
.
Homofoob?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga maar es wat anders doen geloof ik. Op dit homogeneuzel zit ik écht niet te wachten.
Ik ben nog aan het hannessen (?) met de werking van mijn Appeltje MacBook...quote:
Hier kan ik nog om lachen, dat gaat James niet lukkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een... Ik wist niet dat het bestond, maar er is iets ergers dan James Blunt.
Ik zit bij mijn ouders, mijn moeder vind het nog wel leuk, mijn vader is er te moe voor geloof ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:44 schreef purplerose het volgende:
dampende punica oase![]()
Live - I alone
*sorrie buren*
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:57 schreef purplerose het volgende:
Dat is nog es een redelijke prijs!Jammer alleen dat ik het nog niet kan betalen
![]()
Ik doe mee!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Als ik zo thuis ben dan drink ik een biertje op je verjaardag....![]()
Welke?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:21 schreef linebear het volgende:
ken twee mensen uit bear force one.... geinig, maar enorm fout
Bier en Tieten straks!quote:
Nooit meer wat van gehoord....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:21 schreef linebear het volgende:
ken twee mensen uit bear force one.... geinig, maar enorm fout
Aha, geinig om ze dan live op 3FM te horen en zien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:24 schreef linebear het volgende:
die met de blauwe polo (peter)
die met de paarse polo (ian, maar stiekem gewoon Jan)
www.bearforceone.nl
Vanavond ook weer te gast in de Freaknacht, dus dan zijn ze ook nog eens op nederland 3 te zien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:27 schreef linebear het volgende:
zeker, wist niet dat ze zo serieus waren...
ze hebben zelfs een platendeal geloof ik
vind ik een beetje aan de late kant... misschien zie ik ze morgen in de stad...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond ook weer te gast in de Freaknacht, dus dan zijn ze ook nog eens op nederland 3 te zien.
Geen idee, moet je ff kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:30 schreef Sirolf het volgende:
Ik hier?
Iedereen zit vast te BBQ-en (zoals ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef MichielV het volgende:
is iedereen op vakantie?
Op m'n vakantie ga ik niet Fokken hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef MichielV het volgende:
is iedereen op vakantie?
Verslaafde!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Op me vakantie ga ik niet Fokken hoor
Al deed ik dat mijn laatste vakantie wel
Ik was tijdens m'n vakantie nog op zoek naar een internetverbinding (voor mail e.d.)... NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik was gewoon nieuwsgierig
Enne, maar 1 uurtje gedaan hoor
Geen internetcafe?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was tijdens m'n vakantie nog op zoek naar een internetverbinding (voor mail e.d.)... NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD!
Nee, en wifi-hotspots met m'n laptop was er ook niet bij (nergens te vinden).quote:
I wishquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef MichielV het volgende:
is iedereen op vakantie?
Prince - Utube heeft er al filmpjes opstaan van het concert in Engeland in de O2.quote:
Waarschijnlijk alleen even in het weekend 15/16 sept. Verder niet helaas...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef MichielV het volgende:
is iedereen op vakantie?
Nee, ik heb mijn vakantie er al opzitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef MichielV het volgende:
is iedereen op vakantie?
Jij neemt een laptop mee op vakantie, en noemt mij een verslaafde?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, en wifi-hotspots met m'n laptop was er ook niet bij (nergens te vinden).
En dat terwijl ik nog gewoon in de Benelux zat (Luxemburg)...![]()
Maar ach, was wel lekker rustig zo.
Ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij neemt een laptop mee op vakantie, en noemt mij een verslaafde?
Ik dacht taxichauffeursquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Drugsrunners idd.. was laatst geloof ik in Nova een item over.
Drugsdealers?
Een laptop is dus iets wat ik niet mee zou nemen op vakantie. Ken mezelf want dan zit ik toch weer een paar uur achter zo'n ding. Helemaal als er internet in de buurt is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, en wifi-hotspots met m'n laptop was er ook niet bij (nergens te vinden).
En dat terwijl ik nog gewoon in de Benelux zat (Luxemburg)...![]()
Maar ach, was wel lekker rustig zo.
Ik had 'm meegenomen omdat er voor een aantal dagen slecht weer was voorspeld. Op die manier kon ik dus gewoon wat spelletjes spelen (Jazz Jackrabbit 2quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een laptop is dus iets wat ik niet mee zou nemen op vakantie. Ken mezelf dan zit ik toch weer een paar uur achter zo'n ding. Helemaal als er internet in de buurt is.
aha, op die fiets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Ik had 'm meegenomen omdat er voor een aantal dagen slecht weer was voorspeld. Op die manier kon ik dus gewoon wat spelletjes spelen (Jazz Jackrabbit 2).
Doet me er aan denken, die Calabriazooi hoor je niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Maar tot die tijd.... een spannend muziekje! [afbeelding]
Inderdaad... het contract zal wel beëindigd zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Doet me er aan denken, die Calabriazooi hoor je niet meer
Dankje! Kreeg zoveel gezeur van de heren dat ze me pikgrijpava te fout vondenquote:
Oja, haha. Dat was idd een bijzonder gifjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dankje! Kreeg zoveel gezeur van de heren dat ze me pikgrijpava te fout vonden
Bijzonder is het juiste woord jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, haha. Dat was idd een bijzonder gifje.
misschien kregen ze er een minderwaardigheidscomplex vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dankje! Kreeg zoveel gezeur van de heren dat ze me pikgrijpava te fout vonden
Idd ja, ze zijn gewoon jaloers en kunnen het nie aanzien dat zulke pikken bestaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien kregen ze er een minderwaardigheidscomplex van
Meer dan 40 uur per week?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:50 schreef IedeK. het volgende:
Avond!
Damn wat moet ik veel werken de komende week. Niet echt relaxt.
ze hebben een poging gewaagd, maar het is niet voldoende aangeslagenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Inderdaad... het contract zal wel beëindigd zijn.
Ik had toch wel meer versies verwacht met vocalen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze hebben een poging gewaagd, maar het is niet voldoende aangeslagen
Hmm... geniet dan nog maar ff van dit (naar ze zeggen) warme weekendquote:
Jeroen verpest allesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik had toch wel meer versies verwacht met vocalen.
Ik denk dat Jeroen van de Boom het verpest heeft.
Waarom eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, jij vreet elke avond wel wat. Ik eigenljik nooit.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geen trek gewoon.
Wel lekker gebarbequed vanavond.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo'n fles maak ik morgen wel leeg.
Nog een overheerlijke Merlot uit 2001 staan!
Ah, dan zou ik ook nog geen trek hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geen trek gewoon.
Wel lekker gebarbequed vanavond.
quote:
Doe ik ook hoor. Die aanbevelingen van ze (die flessen met die labeltjes) zijn over het algemeen erg goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Soms laat je je bij Gall & Gall verleiden tot een iets duurdere fles. En da's de moeite waard
.
LOL. Idd ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor. Die aanbevelingen van ze (die flessen met die labeltjes) zijn over het algemeen erg goed.
De huiswijn van de Ah is meer om je pasta weg te spoelen.
Ben er ook geen fan van! heb een keer een hele fles wijn opgedronken en dat heb ik geweten ook... Op een gegeven moment zag ik de radio van beneden naar boven bewegen, echt maf! Gelukkig was er ook een emmer in de buurt want die had ik hard nodig (quote:
een hele flesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben er ook geen fan van! heb een keer een hele fles wijn opgedronken en dat heb ik geweten ook... Op een gegeven moment zag ik de radio van beneden naar boven bewegen, echt maf! Gelukkig was er ook een emmer in de buurt want die had ik hard nodig ().
Nee, geef mij maar bier!![]()
Zonde .... (Goede) wijn is echtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben er ook geen fan van! heb een keer een hele fles wijn opgedronken en dat heb ik geweten ook... Op een gegeven moment zag ik de radio van beneden naar boven bewegen, echt maf! Gelukkig was er ook een emmer in de buurt want die had ik hard nodig ().
Nee, geef mij maar bier!![]()
Ik luister naar de lokale omroepquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:40 schreef -Hans- het volgende:
Wat een bagger nu op 3FM... pfff en allemaal van die straattaal waar ik nog noooit van heb gehoord.
Jup, het schijnt inderdaad erg lekker te zijn, maar ik heb er persoonlijk niet echt veel mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zonde .... (Goede) wijn is echt.
Ik nu ook niet meer hoor. Als ik een klein slokje neem wordt ik al beroerd.. Nee, ik vind het echt te ranzig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een hele fles
Ik krijg niet eens een glas naar binnen
Ik denk dat ik even wat mp3'tjes ga aanslingeren. btw; wie voelt zich geroepen om alvast een nieuw deel te openen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik luister naar de lokale omroep
The Farm - All together now
Toch knap dat die hele fles erin ging danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Ik nu ook niet meer hoor. Als ik een klein slokje neem wordt ik al beroerd.. Nee, ik vind het echt te ranzig.
Ik open welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even wat mp3'tjes ga aanslingeren. btw; wie voelt zich geroepen om alvast een nieuw deel te openen?
Hier staat de OP: http://fok.3fmfan.nl/op
Tsja, ik stel mezelf ook regelmatig de vraag hoe mij dat in vredesnaam is gelukt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:45 schreef D.Rose het volgende:
Toch knap dat die hele fles erin ging dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |